Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 6 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 6 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]

El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
molts de dubtes...moltes ganes Vote_lcap1molts de dubtes...moltes ganes Bar210molts de dubtes...moltes ganes Vote_rcap1 
lajefadelaironia
molts de dubtes...moltes ganes Vote_lcap1molts de dubtes...moltes ganes Bar210molts de dubtes...moltes ganes Vote_rcap1 
ada_bcn
Crislady
Júlia
morgan
Dana
Ester
Sara
Bego

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios

molts de dubtes...moltes ganes

+3
Bea
Gemma
onlysita
7 participantes

molts de dubtes...moltes ganes Empty molts de dubtes...moltes ganes

Missatge por onlysita Dc 19 Des 2012 - 10:33

Hola a totes,

Aqui estic pensant a ser mare, cada dia m'adono mes q no tinca vida completa, perquè em falta un bitxet/a al meu costat, algu a qui cuidar i estimar, algu a qui donar-li tot i mes, però educar...fa temps q sento aquest vuit dins meu, i ara començo a plantejar-me posar remei.

Hi ha pors, els pares q diran q estic boja amb els temps q correm, pero els conec i seran grans avis, amics que pensen q es perque estic sola, per sort esta la meva ex parella i amiga meva que sap que ho dessitjo mes q res en aquesta vida, i em diu has nascut per ser mare i m'esta ajudant amb els dubtes i les pors.

En fi, a veure si em podeu donar un cop de ma, ara fare 35 i tinc pensant posarme en 6 mesos, pel.que vaig llegint son uns diners, em podeu fer una aproximacio del que fora bo tenir per començar, i si una IAD no funciona quan temps ha de passar fins la següent?

Visc a Girona i m'agradaria fer el tractament a barcelona, ho veieu factible?

En fi gracies a totes!
onlysita
onlysita

No està la meva mútua. Sol·licita-la al fòrum peticions! No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 22

Tornar a dalt Ir abajo

molts de dubtes...moltes ganes Empty Re: molts de dubtes...moltes ganes

Missatge por Gemma Dc 19 Des 2012 - 11:43

Hola Gironina,

Lo de les pors i els dubtes ho sento xro no hi ha res a fer nena, vull dir que aixó ho hem pasat toootes, antes, durante y despues...així es que l´unic important es tenir clar el desig i apendre a "enfocar" els dubtes i els canguelis...pq tot va sortint sol, t´ho aseguro.

La familia( els meus pares amb 80 anys han rejuvenit "interiorment" uns15 anys amb l´arribada de la seva primera i unica neta) els amics ( jo en vaig perdre pel camí desprès de la meva decisió...xro n´he guanyat d´altres q m´han fet ser millor persona i millor mare )...

Tens un gran recolçament x part de la teva exparella, seguiu sent amigues i aixó ja diu molt de tú com a persona, segur que seras una bona mare...llençat´hi reina, es lo millor que hi ha en aquest mon....Tambe lo més dificil....xro ja saps que tot ha de tenir el seu Yin, i el seu Yan.

Lo de anar de girona a bcn, no hi veig inconvenient mes q l´economic x anar amun i avall, i el temps invertit...xro si estas en alguna mutua ho pots fer sense problemes, igualment..segur q et contesten mes mamis que han fet el tractament i et poden donar detalls ( es que jo soc de metode divertit...el tema monetari no el domino gaire..) ;-O

Cuidat i ilusionat cada día...

Una abraçada,

Gemma&Jana
Gemma
Gemma

No en tinc No ho se encara

Aries Búfalo
Nombre de missatges : 375

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bea Dc 19 Des 2012 - 12:59

Hola!! Jo també sentia aquest buit, així que m'hi vaig llençar a l'aventura amb 25 anys. També vaig tenir moltes pors, i molta gent em va dig boja... però estic tant contenta amb la meva decisió que en 4 mesos m'hi torno a llençar i aniré a pel segon.

Crec que hi ha algún tema obert sobre preus de tractaments, si ho trobo et poso el link.

Referent a fer el tractament a Bcn, l'únic problema que trobo és que has d'anar a la clínica unes 4 ó 5 vegades durant cada tractament (les que han fet tractament t'ho diràn millor) i potser sería més fàcil alguna clínica propera al teu domicili.
Bea
Bea

Sanitas Mètode divertit
Nº tractaments : Sense tractament

Escorpio Rata
Nombre de missatges : 341
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por onlysita Dc 19 Des 2012 - 13:20

Gracies Bes i Gemma,

A Girona nomes hi ha dos centres i pel q he llegit les critiques no son molt bones, es per aixo q he pensat bcn, que dins de tot no es una distancia molt gran, però ara tot son dubtes!

I si, tinc molta sort que la meva exparella em recolzi, perquè hi ha moments on necessito tot el suport moral i mes, sobretot quan ser q molt pensaran estuc boja, i no es que ho comenti, pero tothom sap q aquest es el meu dessig de sempre i molts ja em diuen q quines ganes de complicar-me, que aixo em canviara la vida, aixo q no saben q vaig de debo. I tant, que canviare de vida, pero passare a la vida que vull i q sempre he somiat. La verirat, es que m'ajuda poder dir a algu d aprop el q m'espanta i saber q malgrat les pors em fa veure que he de seguir endavant i aixo es d'agrair.

Sabeu quan s'ha d'esperar entre cicle i cicle?

Moltes gracies!

onlysita
onlysita

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bea Dc 19 Des 2012 - 14:39

Creo que es cuando te vuelve a bajar la regla, pero te lo dirán seguro otras chicas (yo tb soy del método divertido)
Bea
Bea

Sanitas Mètode divertit
Nº tractaments : Sense tractament

Escorpio Rata
Nombre de missatges : 341
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Dana Dc 19 Des 2012 - 15:30

Hola y bienvenida

- creo que con IAD no hace falta esperar entre ciclos (pero bueno - con suerte ya a la primera ;-) y no hará falta un segundo ciclo)

En mi caso, el primer ciclo fue cancelado por ovular de donde tenía la trompa obstruida - luego al siguiente ciclo volvemos a la carga (con éxito).

Saludos,
Dana (47) y Danita (4) - BCN
Dana
Dana

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 746
Ubicació : BCN

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Lauris@ Dc 19 Des 2012 - 18:38

Benvinguda Onlysita!
Com ja t'han dit les pors i els dubtes son normals... I a cada etapa q aniràs passant
seràn difetents.
Jo estic en procés, estic en betaespera de la 3 a IAD.
No cal esperar entre una IAD i la següent,en el meu cas les he fet seguides.
A no ser q hi hagi alguna cosa entre mig.. Però si tot es correcte pots fer-les a cada cicle.
Com t'han dit el tema distancia amb la clínica q agafis es important, pq has de passar controls de folicles durant el cicle per programar la IAD.
Les 2 IAD últimes vaig haver d'anar 4 cops a ecos de controls abans de la IAD.

Molta sort en aquest camí q acabes de començar!!!
Lauris@

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Nombre de missatges : 282

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por merce Dc 19 Des 2012 - 20:05

Hola!
Poca cosa puc afegir al que ja t'han explicat.

Només que abans de començar el tractament, et demanaràn que et fagis mínim una analítica y una histero per veure que tot estigui bé per procedir amb la IAD.

Un cop estàs en tractament, en el meu cas en feien una eco cada 2/3 dies per controlar el creixement dels folicles (unes 4/5 ecos en total). Tot i que aixó va en funció del metge i del teu progrès.

De Clíniques recomanen molt la CIRH de Barcelona. El tracte del personal és força bo, però jo vaig tenir la mala sort d'escollir un metge (per recomanació de la meva gine) que no tenia ni idea. El mal procès que em va donar i el tema mutua em va fer canviarme a Institut Marqués i de moment molt bé.
Però hi ha un parell de metgesses a CIRH que estàn molt recomenades per les noies del foro. Les companyes et podràn dir quines sòn.

Ànims i enhorabona per la decisió!!

Merce

merce
merce

l'Aliança Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 7

Capricornio Gato
Nombre de missatges : 284
Ubicació : Cerdanyola del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por onlysita Dc 19 Des 2012 - 21:06

Moltes gràcies altre vegada per tota la info!

Laurins! Segur q la 3a va be! Ja explicaras tot! Una abraçada i anims

Mercè, crec q Cirh m'entra.ginecologia per la mutua, aixi a li fare un cop d'ull! Tinc tants de dubtes, pero tantes ganes!
onlysita
onlysita

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Júlia Dj 20 Des 2012 - 0:00

Benvinguda!!

Els dubtes que tens són ben normals, però no pensis en el que pensaran, disfruta de les cares de sorpresa quan vagis dient que estàs embarassada. I veuràs que tindràs molt recolzament de l'entorn que ara no ho veu clar.

En IADs si tens un negatiu normalment pots intentar-ho en el següent cicle. Si tens un bioquímic (implantació però pèrdua quasi immendiata) has de deixar passar-ne un.

Ah, i llança-t'hi. És tan maco que jo ja he repetit!!
Júlia
Júlia

Mamimodera

Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado