Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Em presento com futura marona. Vote_lcap1Em presento com futura marona. Bar210Em presento com futura marona. Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Em presento com futura marona. Vote_lcap1Em presento com futura marona. Bar210Em presento com futura marona. Vote_rcap1 
ada_bcn
Em presento com futura marona. Vote_lcap1Em presento com futura marona. Bar210Em presento com futura marona. Vote_rcap1 
Crislady
Em presento com futura marona. Vote_lcap1Em presento com futura marona. Bar210Em presento com futura marona. Vote_rcap1 
Júlia
Em presento com futura marona. Vote_lcap1Em presento com futura marona. Bar210Em presento com futura marona. Vote_rcap1 
morgan
Em presento com futura marona. Vote_lcap1Em presento com futura marona. Bar210Em presento com futura marona. Vote_rcap1 
Dana
Em presento com futura marona. Vote_lcap1Em presento com futura marona. Bar210Em presento com futura marona. Vote_rcap1 
Ester
Em presento com futura marona. Vote_lcap1Em presento com futura marona. Bar210Em presento com futura marona. Vote_rcap1 
Sara
Em presento com futura marona. Vote_lcap1Em presento com futura marona. Bar210Em presento com futura marona. Vote_rcap1 
Bego
Em presento com futura marona. Vote_lcap1Em presento com futura marona. Bar210Em presento com futura marona. Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Em presento com futura marona.

+4
Yuclare
Júlia
Dana
marona
8 participantes

Ir abajo

Em presento com futura marona. Empty Em presento com futura marona.

Missatge por marona Ds 7 Set 2013 - 20:10

Hola, estic aquí perquè m'agradaria compartir la meva angoixa  en el procés de ser mare.
Tinc 45 anys i ja fa 2 anys que ho estic intentant per IA. Finalment la doctora em va recomanar fer-ho per FIV.

La veritat és que el fet d'estar sola se'm fa feixuc tot el procés, la medicació, les proves...
Intento no fer-me il.lusions però és impossible, tot gira al voltant de ser mare. Però, tinc la sensació que aquesta vegada SÍ que ho aconseguiré. És una percepció.

Sé que sóc gran però la vida és  complicada i cruel. Sigui com sigui ara és el moment i vull posar tota la meva força, energia i il.usió en aquest gran projecte, el projecte de ser mare, marona.

El que m'engoixa una mica són les possibles crítiques i xafarderies que pugui rebre de l'entorn. Això de ser mare als 45 i sense tenir parella... la gent no ho entén.  Suposo que quan em quedi embarassada no m'importarà res el que diguin.

Una abraçada molt forta a totes les que sou mares i futures mares.
marona
marona

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 2

Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 31/08/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento com futura marona. Empty Re: Em presento com futura marona.

Missatge por Dana Ds 7 Set 2013 - 21:19

Benvinguda Marona :-) 

Ya lo sabes pero tienes la edad en contra - ¿te has hecho el análisis de la antimullerina para medir reserva ovárica? ¿En qué centro te han recomendado IA a 43-45 años? dices que llevas 2 años con intentos de IA...   

Tuve muchísima suerte y me quedé con IAD a los 42 pero no iba a hacer más de un intento o dos antes de pasar a FIV. Un par de años más tarde (a ver si tenía posibilidad de hermanito), yo ya tenía la antimulleriana por los suelos y me aconsejaban OVO caso de seguir. 

Normalmente te recomendarían como mucho FIV, si no ya directamente OVO o donación de embriones a tu edad.  No es para desanimarte - pero la edad no perdona y mejor tener todos los datos en cuenta (análisis completo) - para no perder el tiempo en técnicas con bajas probabilidades... 

No te preocupes por el qué dirán -  es lo de menos.

Muchos ánimos,
Dana (47) y Danita (pronto 5 añitos)
Dana
Dana

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 746
Fecha de inscripción : 09/02/2010
Ubicació : BCN

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento com futura marona. Empty Re: Em presento com futura marona.

Missatge por Júlia Dg 8 Set 2013 - 0:36

Hola. 

Jo tinc dos nens i quan vaig anar pel segon vaig sentir mes oposicio en l'entorn o potser mes aviat incomprensio. Pero ara el que importa es que tinc els meus dos nens i soc molt feliç. 
Sobre les xafarderies o el que puguin pensar... A mi em fa molta gracia veure la reaccio de la gent quan els dius que no tens parella. O els veus en la cara les ganes de preguntar on es el pare i no s atreveixen. Ja veuras que un cop ja siguis mare ho veuras diferent. 

Tambe m ha sorpres que fessis IA tant de temps. Segur que la FIV et va millor.
Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento com futura marona. Empty Moltes gràcies Júlia!

Missatge por marona Dg 8 Set 2013 - 21:34

MOLTES GRÀCIES DANA I JÚLIA!
JA ANIRÉ EXPLICANT COM VA.
JO ESTIC MOLT I MOLT ANIMADA FINS I TOT TINC GANES DE VEURE LA CARA DE LA GENT COM EXPLIQUES TU JÚLIA.

PERDONEU PQ ENCARA NO SÉ COM FUNCIONA AIXÒ DEL FORO I COM ES FA PER RESPONDRE.
UNA ABRAÇADA I GRACIES PER LES RESPOSTES I ÀNIMS.
marona
marona

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 2

Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 31/08/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento com futura marona. Empty Re: Em presento com futura marona.

Missatge por Yuclare Dg 8 Set 2013 - 23:10

Benvinguda marona, abans de res espero que entre nosaltres et trobis molt a gust i trobis resposta als teus dubtes. Ja aniràs veient com moltes de les coses que et ronden pel cap ja ens han passat a nosaltres !
Bé i ara, vull ser molt sincera amb tu. No conec la teva història amb detall però penso que si amb la teva edat t'han recomenat/permés fer IAD, t'han pres el pel de mala manera durant aquest temps . Inclús et diria que amb la teva edat actual és molt i molt complicat quedar-se embarassada amb una FIV. No impossible, es clar, però si que quasi un miracle. El que et recomanaria un bon gine és anar directament a OVODONACIÓ o ADOPCIÓ D'EMBRIONS, tot això tenint molta cura de que el teu endometri estigui en les millors condicions possibles en el moment de la transfer i estudiant tots els factors que poguessin fer que la implantació fos complicada. 
Veig que fas els tractaments a la DEXEUS... has anat a veure algun altre centre /metge per demanar-li la teva opinió? Potser et dona un punt de vista diferent, per provar no perds res !
Marona, et desitjo tota la sort del món i espero continuar tenint novetats teves i molt i molt aviat el positiu esperat !
Ah , al foro pots obrir un fil com has fet ara o bé si vols contactar amb alguna persona en concret enviar-li un missatge privat (on diu missatges a la barra de dalt). 
També anem fent trobades si ens vols venir a conèixer en "al natural"
Una abraçada i sort !

Anna & Gemma (a punt de començar P3, que fuerte que fuerte que fuerrrrrte)
Yuclare
Yuclare

Medifiatc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 8

Tauro Tigre
Nombre de missatges : 377
Fecha de inscripción : 06/02/2010
Edad : 49

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento com futura marona. Empty Re: Em presento com futura marona.

Missatge por lajefadelaironia Dl 9 Set 2013 - 15:03

Marona,
Primer de tot donar-te la benvinguda i afegir-me al què t'han dit les altres noies. Potser estaria bé demanar una segona opinió en quant al tractament a seguir? Els comentaris de l'entorn van com van. Jo en general no m'he trobat cap reticència (al menys no a la cara) però suposo que la gent sempre pregunta i parla. el què importa es tenir el fill que desitgem i donar-li una vida feliç 
Molt ánims en aquest tractament i esperem que ser part del nostre grup et faci sentir més acompanyada en aquest camí que sempre es complicadillo!
una abraçada
alba 37 i pau 3a, també a punt de P3: QUE FUERTE, jaja
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento com futura marona. Empty Re: Em presento com futura marona.

Missatge por Crislady Dv 13 Set 2013 - 10:29

Yo tuve a Audrey apunto de cumplir los 42. Hice 2 inseminaciones y 2 FIV. Animo!!!
Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento com futura marona. Empty Re: Em presento com futura marona.

Missatge por Maduixa Dv 13 Set 2013 - 15:54

Hola marona,
Abans de tot donar-te la benvinguda a aquesta gran família. Espero què et trobis agust i que puguis sentir-te recolçada entre nosaltres. Segur que aprendras moltes coses!!!
I ara vull dir-te què estic totalment d'acord amb el què et diu l'Anna. No entenc com amb la teva edat t'han pogut recomanar IAD, per mi és una pèrdua de temps i diners. A aquestes alçades ja deus saber què el temps juga molt a la teva contra i que possiblement la teva antimuleriana (medeix reserva ovarica) estigui pel terra amb la qual cosa una IAD no serveix de res i fins i tot una FIV té possibilitats baixes d'embaràs.
Sé què pot semblar-te molt dur i potser fins i tot dius "que nosaltres no som metges" però l'experiència parla per nosaltres i de debò què això no és un cami fàcil....no perdis el temps ni els diners en tractaments q no et funcionaran i demana una altra opinió. Fes-,te totes les proves necessàries: antimuleriana, fsh, cariotip, histerosalpingografia, què et mirin bé l'endometri....i després decideix què vols fer amb un bon metge. Crec q a la Dexeus no t'han aconsellat bé.
Què tinguis molta sort!!!
Maduixa (frambuesites 30+2 setmanes)
Maduixa
Maduixa

Adeslas OVOdonació
Nº tractaments : 5

Nombre de missatges : 277
Fecha de inscripción : 13/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento com futura marona. Empty Re: Em presento com futura marona.

Missatge por aiguaclara Ds 14 Set 2013 - 2:13

Moderant:

He mogut el tema al subfòrum "Tractaments" degut al contingut d'aquest.

Marona, hauries d'editar el títol per què fos mes explícit com ara: "Em presento com futura marona - Tractaments a certa edat".
Es un exemple, el pots editar al teu gust, però que el títol estigui lligat al contingut global del tema per facilitar-ne la cerca a altres noies/dones.
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento com futura marona. Empty Re: Em presento com futura marona.

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum