Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
milers de dubtes sobre IAD  Vote_lcap1milers de dubtes sobre IAD  Bar210milers de dubtes sobre IAD  Vote_rcap1 
lajefadelaironia
milers de dubtes sobre IAD  Vote_lcap1milers de dubtes sobre IAD  Bar210milers de dubtes sobre IAD  Vote_rcap1 
ada_bcn
milers de dubtes sobre IAD  Vote_lcap1milers de dubtes sobre IAD  Bar210milers de dubtes sobre IAD  Vote_rcap1 
Crislady
milers de dubtes sobre IAD  Vote_lcap1milers de dubtes sobre IAD  Bar210milers de dubtes sobre IAD  Vote_rcap1 
Júlia
milers de dubtes sobre IAD  Vote_lcap1milers de dubtes sobre IAD  Bar210milers de dubtes sobre IAD  Vote_rcap1 
morgan
milers de dubtes sobre IAD  Vote_lcap1milers de dubtes sobre IAD  Bar210milers de dubtes sobre IAD  Vote_rcap1 
Dana
milers de dubtes sobre IAD  Vote_lcap1milers de dubtes sobre IAD  Bar210milers de dubtes sobre IAD  Vote_rcap1 
Ester
milers de dubtes sobre IAD  Vote_lcap1milers de dubtes sobre IAD  Bar210milers de dubtes sobre IAD  Vote_rcap1 
Sara
milers de dubtes sobre IAD  Vote_lcap1milers de dubtes sobre IAD  Bar210milers de dubtes sobre IAD  Vote_rcap1 
Bego
milers de dubtes sobre IAD  Vote_lcap1milers de dubtes sobre IAD  Bar210milers de dubtes sobre IAD  Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


milers de dubtes sobre IAD

4 participantes

Ir abajo

milers de dubtes sobre IAD  Empty milers de dubtes sobre IAD

Missatge por onlysita Dc 19 Des 2012 - 20:16

Hola a totes,

Vull ser mare, visc a Girona i el tema de cliniques crec que no esta molt be, aixi q segurament anire a Barcelona.
Al gener fare 35 anys i voldria començar cap al maig juny, per aixo intento acumular molta info, amb la meva ex parella voliem anar a la Quiron, però ara que faig el cami amb solitari encara q ella em fa molt de costat, i ser que puc contar amb ella. Be, la qüestio que oponeu de Cirh? El dr. Cabero he sentit ha dir q son molt bons, sabeu algu?

Que us sembla comença amb 35 i mig? L es proves quan es triguen a fer i valor? QuN costa aprox um IAD sense mutua? Jo tinc Caser Salut i tinc entes q m entren dos IAD? Com es medeix un cicle? Per on recomeneu començar?

Moltes gracies a totes!

[list][*]
onlysita
onlysita

No està la meva mútua. Sol·licita-la al fòrum peticions! No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 22
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Tornar a dalt Ir abajo

milers de dubtes sobre IAD  Empty Re: milers de dubtes sobre IAD

Missatge por Monica-Joan Dc 19 Des 2012 - 20:56

Hola Onlysita, yo me hice mi primera IAD el dia 24 de Noviembre y estoy embarazada, yo sigo sin creermelo pero según las tres pruebas que me hice es asi.

Yo tengo 37 años asi que por la edad no creo que tengas que preocuparte, pide una primera cita para que te informen de todo, yo la pedí en la pagina web de Cirh y no me cobraron nada, alli te informarán de todo, yo lo hice todo sin mutua y entre las analiticas, la histero y la inseminacion me ha salido por unos 1.500 euros.

Primero me hice la analiticas hormonales en el 2º dia de regla, la histero creo que fue el 8º dia de regla, una vez tengas los resultados vuelves a la clinica y depende de como este todo ya te dicen el tratamiento a seguir.

Si tienes alguna duda mas, aqui estoy. Mucha suerte!!!
Monica-Joan
Monica-Joan

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Cáncer Gato
Nombre de missatges : 96
Fecha de inscripción : 15/09/2012
Edad : 48
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

milers de dubtes sobre IAD  Empty Re: milers de dubtes sobre IAD

Missatge por merce Dj 20 Des 2012 - 19:53

El Dr Cabero nooooooooooooooo.

Jo tinc els meus metges a Quiron i la meva gine em va recomenar al dr A.Cabero. M'ho va fer a través del CIRH, perqué també és metge allà i té consulta privada en altre lloc de BCN.

A part que entre la seva baixa, vacances i no sé que més q va fer retrasar-ho tot, el tracte va ser força fred, en el sentit que s'ho pren tot a la lleugera sense tenir gaire tacte.

Lo més important, és que alhora de fer la IAD va ser un desastre.

A CIRH hi ha molt bons metges, segur que ho hauràs llegit pel foro. Però jo no et recomano pas al Cabero. Per mi ha sigut llençar el temps i els diners.

Jo et recomano començar agafant dia i hora de visita amb el nom de la doctora escollit Smile

La resta ve sola!

Ja ens explicaràs wappa.

Merce

merce
merce

l'Aliança Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 7

Capricornio Gato
Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 12/08/2011
Edad : 48
Ubicació : Cerdanyola del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

milers de dubtes sobre IAD  Empty Re: milers de dubtes sobre IAD

Missatge por onlysita Dg 23 Des 2012 - 19:21

Hola, pel que veig el Cirh te molt d'exit, aixi que de cara al 2013 demanare hora per la primersa visita i primer contacte! Reconec q fa por pero tinc ganes moltes!
onlysita
onlysita

No està la meva mútua. Sol·licita-la al fòrum peticions! No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 22
Fecha de inscripción : 18/12/2012

Tornar a dalt Ir abajo

milers de dubtes sobre IAD  Empty Re: milers de dubtes sobre IAD

Missatge por paqui_libertad Dl 7 Gen 2013 - 9:41

Onlysita,
Jo vaig al CIRH, tinc a la Dra. Borrás i la veritat estic molt contenta per tot, m'he sentit molt mimada per dir-ho d'alguna forma, ara només espero que toquin diana, a la primera no hi va haver sort espero que a la segona tinguin millor mà. ... jejejejejeejejeje...
Petonets

Paqui
paqui_libertad
paqui_libertad

Medifiatc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Virgo Gato
Nombre de missatges : 230
Fecha de inscripción : 27/08/2012
Edad : 48
Ubicació : El Prat de Llobregat

http://mamiensolitario.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

milers de dubtes sobre IAD  Empty Re: milers de dubtes sobre IAD

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum