Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 7 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 7 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Nova i amb dubtes
+6
Crislady
merce
bcnselegnA
maribel_41
Bea
onlysita
10 participantes
Pàgina 1 de 1
Nova i amb dubtes
Hola a totes em presento fa uns des que no puc deixar de pensar amb que vull ser mare, sempre ho havia volgut, pero ara el dessig s'ha fet mes fort encara, i tinc clar q vull tirar endavant aquest desdig, aixo si estic plena de pors, dubtes, i ara per ara nomes compto amb el suport d una amiga, q em diu has nascut per ser mare.
Tinc dubtes de com l'edat pot afectar al gener fare 35 anys i no voldria començar fins al maig o juny, pero mentre tant recoplilo info, centres on fer-me inse, i preus.
En fi estic encantada de seguir-vos!
Tinc dubtes de com l'edat pot afectar al gener fare 35 anys i no voldria començar fins al maig o juny, pero mentre tant recoplilo info, centres on fer-me inse, i preus.
En fi estic encantada de seguir-vos!
onlysita-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 22
Re: Nova i amb dubtes
Benvinguda doncs!!
Sobre l'edat,està molt bé. Pensa que depèn de cada dona, però al fórum hi ha moltes mamis que es van quedar als 40 o més.
Sobre clíniques hi ha varios temes oberts,dependrà d'on siguis, però per exemple a bcn hi ha moltes de Cirh, IVI...
Molta sort!!
Sobre l'edat,està molt bé. Pensa que depèn de cada dona, però al fórum hi ha moltes mamis que es van quedar als 40 o més.
Sobre clíniques hi ha varios temes oberts,dependrà d'on siguis, però per exemple a bcn hi ha moltes de Cirh, IVI...
Molta sort!!
Bea-
Nº tractaments : Sense tractament
Nombre de missatges : 341
Ubicació : Tarragona
Benvinguda!!
Al foro trobaras molta info sobre el que ara mateix t'interesa més, i si tens dubtes segur que aqui més d'una et podra donar resposta o ajuda, les situacions viscudes son molt similars
Jo crec és molt bona edat 35! , jo em vaig quedar al 41 i em va costat una miqueta ....
Anims i endavant!
Maribel i Isona (2,5a)
Al foro trobaras molta info sobre el que ara mateix t'interesa més, i si tens dubtes segur que aqui més d'una et podra donar resposta o ajuda, les situacions viscudes son molt similars
Jo crec és molt bona edat 35! , jo em vaig quedar al 41 i em va costat una miqueta ....
Anims i endavant!
Maribel i Isona (2,5a)
maribel_41-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 71
Hola Onlysita,
Esperem et trobis com a casa teva, jo així em vaig sentir al trobar-lo i he obtingut moltes respostes als meus dubtes, a més del recolzament que tant s´agraeix!
Petons!
Esperem et trobis com a casa teva, jo així em vaig sentir al trobar-lo i he obtingut moltes respostes als meus dubtes, a més del recolzament que tant s´agraeix!
Petons!
bcnselegnA-
Nº tractaments : 8
Nombre de missatges : 216
Ubicació : Barcelona
Benvinguda al foro Onlysita!
També penso que és una bona edat per posar-s'hi. Espero que siguis de les que fan diana a la primera!
Com ja t'han comentat les companyes, qualsevol dubte que tinguis et serà respòs per qualsevol de nosaltres.
Merce
També penso que és una bona edat per posar-s'hi. Espero que siguis de les que fan diana a la primera!
Com ja t'han comentat les companyes, qualsevol dubte que tinguis et serà respòs per qualsevol de nosaltres.
Merce
merce-
Nº tractaments : 7
Nombre de missatges : 284
Ubicació : Cerdanyola del Vallès
Si te sirve de consuelo en 3 dias nacerá mi princesita y yo en 15 dias cumplo los 42.
Bienvenida!!!!
Bienvenida!!!!
Hola,
Bienvenida al foro. Los 35 son una muy buena edad, yo me quedé a la primera ya cumplidos los 40.
Mónica y Lucía (22 meses)
Bienvenida al foro. Los 35 son una muy buena edad, yo me quedé a la primera ya cumplidos los 40.
Mónica y Lucía (22 meses)
Mima-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 244
Hola Onlysita,
sigues molt benvinguda al nostre grup. Decidir es sempre el pas més complicat! un cop ho decideixes, la resta es perseverància i paciència. Aqui ens tens per aclarir-te els dubtes que tinguis. En el fil de cliniques hi trobaràs preus, referencies, informació sobre clíniques, etc.
anims que els 35 es una bona edat! Ja ens aniràs explicant!
alba 36 i pau 2,8a
sigues molt benvinguda al nostre grup. Decidir es sempre el pas més complicat! un cop ho decideixes, la resta es perseverància i paciència. Aqui ens tens per aclarir-te els dubtes que tinguis. En el fil de cliniques hi trobaràs preus, referencies, informació sobre clíniques, etc.
anims que els 35 es una bona edat! Ja ens aniràs explicant!
alba 36 i pau 2,8a
lajefadelaironiaMamimodera
-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 1282
Ubicació : barcelona
Hola,
Gracies mamis i futures mamis, m'ajuda molt llegir les vostres experiencies, i tota la info q hi ha al forum! Sere mare sense dubtar-ho!
Gracies mamis i futures mamis, m'ajuda molt llegir les vostres experiencies, i tota la info q hi ha al forum! Sere mare sense dubtar-ho!
onlysita-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 22
Benvinguda Onlysita,
si estàs decidida amb la decisió, ja no et podràs treure la idea del cap. Jo desde que ho vaig decidir cada dia ho tinc més clar. Cap a primavera-estiu començaré amb el procès!
Aquest foro m'ha ajudat molt a aclarir els meus dubtes i segur que em seguirà ajudant...
Lel
si estàs decidida amb la decisió, ja no et podràs treure la idea del cap. Jo desde que ho vaig decidir cada dia ho tinc més clar. Cap a primavera-estiu començaré amb el procès!
Aquest foro m'ha ajudat molt a aclarir els meus dubtes i segur que em seguirà ajudant...
Lel
lel-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 86
Hola onlysita.
Sigues benvinguda al fòrum!!!.
Es molt normal el que passa, que trobes aquest fòrum i el teu puzzle mental es construeix ràpid ràpid, on tot el que penses està ja dit i superat.
A moltes ens ha passat.
Que el teu procés sigui genial i quant menys t'ho pensis ens anunciïs un positiu.
Si necessites saber re i no ho has trobat, pregunta-ho ,que segur et podrem dir i solventar, si no tots, quasi tots els dubtes que tinguis.
Jo vaig quedar-me embarassada amb 35 anys...
Sigues benvinguda al fòrum!!!.
Es molt normal el que passa, que trobes aquest fòrum i el teu puzzle mental es construeix ràpid ràpid, on tot el que penses està ja dit i superat.
A moltes ens ha passat.
Que el teu procés sigui genial i quant menys t'ho pensis ens anunciïs un positiu.
Si necessites saber re i no ho has trobat, pregunta-ho ,que segur et podrem dir i solventar, si no tots, quasi tots els dubtes que tinguis.
Jo vaig quedar-me embarassada amb 35 anys...
aiguaclaraMamistradora
-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum