Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 15 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 15 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Sense Seguretat Social per solteres
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Sense Seguretat Social per solteres
Avui a la Vanguardia ha sortit la noticia que el govern central vol treure que la Seguretat Social cobreixi els tractaments de reproduccio assistida a dones solteres i lesbianes. Es basa en que es una opcio de la dona i un tema d'infertilitat "real". Diuen que volen fer-ho per l'estalvi pero s'ha calculat pero es poc ja hi ha molt poc percentatge.
A Barcelona ens afecta poc ja que quasi mai ens agafaven per la SS. Pero vaja, es veu el plumero de qui governa. Espero que ho deixin aqui i no se'ls acudeixi prohibir-ho per privat com a altres paisos...
A Barcelona ens afecta poc ja que quasi mai ens agafaven per la SS. Pero vaja, es veu el plumero de qui governa. Espero que ho deixin aqui i no se'ls acudeixi prohibir-ho per privat com a altres paisos...
JúliaMamimodera
-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 1400
Ubicació : Barcelona
Re: Sense Seguretat Social per solteres
Quan jo ho vaig preguntar al 2009-2010 ja em van posar moltes pegues i es van fer els longuis... a més, només ho fan a bcn (les que som de tgn, lleida i girona ens hem de desplaçar). Ja estava malament el tema... amb la crisis encara més
Bea-
Nº tractaments : Sense tractament
Nombre de missatges : 341
Ubicació : Tarragona
Sí, aquí a Catalunya sempre ha estat complicat, no a la resta de l'Estat.
JúliaMamimodera
-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 1400
Ubicació : Barcelona
Yo también lo leí, y como decís en Cataluña ya era muy difícil que te entrara por la seguridad social, creo que sólo aceptaban a gente en el Hospital del Mar.
De todos modos, entiendo que tal y cómo están las cosas el dinero vaya a gente que tiene problemas médicos. Lo que no es tan lógico es que en el resto de España antes entrara y no lo cubriera en Cataluña cuando no había crisis, porque que yo sepa, eso pasaba tanto con CIU como con tripartito
De todos modos, entiendo que tal y cómo están las cosas el dinero vaya a gente que tiene problemas médicos. Lo que no es tan lógico es que en el resto de España antes entrara y no lo cubriera en Cataluña cuando no había crisis, porque que yo sepa, eso pasaba tanto con CIU como con tripartito
Mima-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 244
bueno, eso ya era de esperar...un dia u otro lo iban hacer...como tambien prohibiran el tema de la adopcion de embriones, sino, tiempo al tiempo...
Hola,
a mi la gine em va dir que fins els 38 anys entrava per la SS (juliol 2012)... jo arribava un any tard... Ara ja no sé perquè amb això tinc que decidir què faig.
Petons a totes,
Reia
a mi la gine em va dir que fins els 38 anys entrava per la SS (juliol 2012)... jo arribava un any tard... Ara ja no sé perquè amb això tinc que decidir què faig.
Petons a totes,
Reia
Reia-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 166
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum