Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 40 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 40 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
IAD sense estimulació a la primera???
2 participantes
Pàgina 1 de 1
IAD sense estimulació a la primera???
Bona nit noies,
Encara estic pendent de primeres visites a cliniques però, si totes les proves surten bé, penso en fer la primera IAD sense estimulació. Sé que les possibilitats són més baixes que amb estimulació, però entre que no m'agraden gaire les agulles (per no dir gens) i que em fa una mica de por la possibilitat que en vinguin dos...
La meva pregunta és: alguna de vosaltres s'ha quedat embarassada a la primera per IAD sense estimulació? I sense ser a la primera?
Sé que és dificil però m'agradaria saber si val la pena intentar-ho o realment és tirar els diners...
Gràcies!
Anna
Encara estic pendent de primeres visites a cliniques però, si totes les proves surten bé, penso en fer la primera IAD sense estimulació. Sé que les possibilitats són més baixes que amb estimulació, però entre que no m'agraden gaire les agulles (per no dir gens) i que em fa una mica de por la possibilitat que en vinguin dos...
La meva pregunta és: alguna de vosaltres s'ha quedat embarassada a la primera per IAD sense estimulació? I sense ser a la primera?
Sé que és dificil però m'agradaria saber si val la pena intentar-ho o realment és tirar els diners...
Gràcies!
Anna
anna76-
Nº tractaments : 6
Nombre de missatges : 52
Re: IAD sense estimulació a la primera???
Jo em vaig quedar del Roger al segon intent sense estimulació. El procés és més natural si es pot fer així però també depèn del que t'aconselli el metge.
En canvi pel segon (3 anys més tard) vaig fer 4 intents sense estimulació amb resultat de dos bioquímics i al final optar per fer FIV i m'hi vaig quedar a la primera. Però això va com va.
En canvi pel segon (3 anys més tard) vaig fer 4 intents sense estimulació amb resultat de dos bioquímics i al final optar per fer FIV i m'hi vaig quedar a la primera. Però això va com va.
JúliaMamimodera
-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 1400
Ubicació : Barcelona
Re: IAD sense estimulació a la primera???
Ok, moltes gràcies Júlia! En parlem aquesta nit!
Una abraçada
Anna
Una abraçada
Anna
anna76-
Nº tractaments : 6
Nombre de missatges : 52