Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 8 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 8 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Increment mares solteres
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Increment mares solteres
Hola.
Diumenge a La Vanguardia hi havia un article sobre l'augment dels casos de mares solteres. Parlaven de l'IVI on s'havien triplicat els casos de mares solteres en tractament de reproduccio. El 2009 n'hi havia uns 1.200 i al 2012 van ser mes de 3.500. Aqui no es notava la crisi.
Parlaven en un to positiu i dins del marc de nous models de familia. Em va agradar.
Estava pensant que el boom de noies que tenim aquest any començant el proces al foro correla molt amb aquestes estadistiques.
Diumenge a La Vanguardia hi havia un article sobre l'augment dels casos de mares solteres. Parlaven de l'IVI on s'havien triplicat els casos de mares solteres en tractament de reproduccio. El 2009 n'hi havia uns 1.200 i al 2012 van ser mes de 3.500. Aqui no es notava la crisi.
Parlaven en un to positiu i dins del marc de nous models de familia. Em va agradar.
Estava pensant que el boom de noies que tenim aquest any començant el proces al foro correla molt amb aquestes estadistiques.
JúliaMamimodera
-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 1400
Ubicació : Barcelona
Re: Increment mares solteres
A mi també m'agrada, sobretot perquè està esdevenint com una opció més. M'agrada sobretot pels nostres fill.
De moment, mai m'han fet sentir malament pel fet de ser mare sola i tampoc a la Mila. Ella cada cop fa més referència al tema del papá, però de moment no pregunta.
Té molt clar que els altres ho tenen i fins i tot quan juga fa la clàssica família de mama i papà. Això em fa molta gràcia.
El que veig que no té clar, és que els papàs i les mamàs visquin a la mateixa casa.
perdoneu, però m'he esplaiat en un tema que no toca. Però em fa tanta gràcia veure com la Mila va assimilant el tema que m'he deixat anar.
Bones vacanes.
Elisana i Mila (42 a - 3 a)
De moment, mai m'han fet sentir malament pel fet de ser mare sola i tampoc a la Mila. Ella cada cop fa més referència al tema del papá, però de moment no pregunta.
Té molt clar que els altres ho tenen i fins i tot quan juga fa la clàssica família de mama i papà. Això em fa molta gràcia.
El que veig que no té clar, és que els papàs i les mamàs visquin a la mateixa casa.
perdoneu, però m'he esplaiat en un tema que no toca. Però em fa tanta gràcia veure com la Mila va assimilant el tema que m'he deixat anar.
Bones vacanes.
Elisana i Mila (42 a - 3 a)
Elisalsa-
Nombre de missatges : 233
Hi ha possibilitat que posis l'enllaç quan tinguis un moment?
alba
alba
lajefadelaironiaMamimodera
-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 1282
Ubicació : barcelona
L enllaç es tancat per a suscriptors. A veure si ho puc escanejar i penjar.
JúliaMamimodera
-
Nombre de missatges : 1400
Ubicació : Barcelona
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum