Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 34 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 34 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
CIRH sense Sanitas
5 participantes
Pàgina 1 de 1
CIRH sense Sanitas
Hola noies
L'altre dia mirant un dels temes, vaig veure que Sanitas ja no treballa amb CIRH. A mi ja m'han ben fotut doncs és la mútua que tinc i com vull anar pel segon i tenen allà les mostres del mateix donant haig d'anar a CIRH si o si.
Em podrieu informar de les mútues i els preus que tenen amb CIRH per fer una FIV? Ah i que no tinguin carència per donar-me d'alta amb ells. I la proba de la antimulleriana si entra amb la mútua.
Merci a totes per la informació.
Petó
L'altre dia mirant un dels temes, vaig veure que Sanitas ja no treballa amb CIRH. A mi ja m'han ben fotut doncs és la mútua que tinc i com vull anar pel segon i tenen allà les mostres del mateix donant haig d'anar a CIRH si o si.
Em podrieu informar de les mútues i els preus que tenen amb CIRH per fer una FIV? Ah i que no tinguin carència per donar-me d'alta amb ells. I la proba de la antimulleriana si entra amb la mútua.
Merci a totes per la informació.
Petó
Ester-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 667
Re: CIRH sense Sanitas
Hola Ester
Sí, mho van dir a mi...
Crec que és millor que ho preguntis tu directament a CIRH. Encara que per Sanitas no t'entri, potser et poden fer un pressupost personalitzat tenint en compte que ets ja clienta.
Mercè
Sí, mho van dir a mi...
Crec que és millor que ho preguntis tu directament a CIRH. Encara que per Sanitas no t'entri, potser et poden fer un pressupost personalitzat tenint en compte que ets ja clienta.
Mercè
merce-
Nº tractaments : 7
Nombre de missatges : 284
Ubicació : Cerdanyola del Vallès
Vaja, retallades per privat. Si es que està fatal la cosa.
Mira que parlàvem a la perarda que si hi havia conveni fins i tot sense tenir contractada cap pòlissa i ara, res de res, això fotrà a mes d'una.
Adeslas te conveni Ester, però crec que te carència.
Mira que parlàvem a la perarda que si hi havia conveni fins i tot sense tenir contractada cap pòlissa i ara, res de res, això fotrà a mes d'una.
Adeslas te conveni Ester, però crec que te carència.
aiguaclaraMamistradora
-
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat
Ester quina putadeixon!
Medifiatc té o tenia conveni amb CIRH i al 2009 els preus de FIV anavaen sobre els 3200€ si no em falla molt la memòria. No hi havia un fill amb preus de clíniques???
Petons i sort
Medifiatc té o tenia conveni amb CIRH i al 2009 els preus de FIV anavaen sobre els 3200€ si no em falla molt la memòria. No hi havia un fill amb preus de clíniques???
Petons i sort
Yuclare-
Nº tractaments : 8
Nombre de missatges : 377
Si Anna ara ho miraré. Acabo de trucar a Adeslas i em trucaran aquesta setmana per informar-me bé. De totes maneres dimarts tinc hora al CIRH i ho preguntaré allà també.
Petó
Petó
Ester-
Hola noies
Nova informació.
Acabo de parlar amb CIRH i m'han comentat que Sanitas els ha deixat perquè han comprat la clínica CIMA i com allà tenen centre de reproducció assistida doncs ja no ho fan amb ells.
El tema és que CIRH té moltes clientes que són de Sanitas i volen continuar fent el tractament amb CIRH. Aleshores ells mantindran els preus que tenien amb Sanitas però enlloc de pagar-ho a Sanitas els hi haurem d'abonar a CIRH.
YUPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Salvada!!!!!!!!!!!!!!
Perquè també he trucat a Adeslas i m'han comentat que tenen una carència de 6 mesos i clar amb 40 tacos a punt dels 41 i esperar sis mesos.....como que no.
Nova informació.
Acabo de parlar amb CIRH i m'han comentat que Sanitas els ha deixat perquè han comprat la clínica CIMA i com allà tenen centre de reproducció assistida doncs ja no ho fan amb ells.
El tema és que CIRH té moltes clientes que són de Sanitas i volen continuar fent el tractament amb CIRH. Aleshores ells mantindran els preus que tenien amb Sanitas però enlloc de pagar-ho a Sanitas els hi haurem d'abonar a CIRH.
YUPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Salvada!!!!!!!!!!!!!!
Perquè també he trucat a Adeslas i m'han comentat que tenen una carència de 6 mesos i clar amb 40 tacos a punt dels 41 i esperar sis mesos.....como que no.
Ester-
Ai! Qué bé Ester!! A veure si et veiem aviat amb una panxulina ben bonica
Bea-
Nº tractaments : Sense tractament
Nombre de missatges : 341
Ubicació : Tarragona
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum