Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 26 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 26 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Consulta sobre la estimulació
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Consulta sobre la estimulació
estic llegint missatges vostres i tinc un dubte sobre el tema de la estimulació, sento ser tant pesada...
vec que es fa l'estimulació, que representa qeu el que fa és millorar les possibilitats d'ovular en un cicle, que maduren més folicles i hi ha més posibilitats de que hi hagi 2 o 3 óvuls i per tant augmenten le sprobabilitats de fecundació i d'embaràs. que això ho controlen amb les ecos.
he llegit que hi ha gent que té poca reacció a la estimulació. això què vol dir? que no madura ni un folicle?
i quan folicles representa que tenen que madurar pq la estimulació hagi estat correcta? ovulen tots o només un i amb l'estimulació s'aconsegueixen óvuls de més qualitat?
vec que es fa l'estimulació, que representa qeu el que fa és millorar les possibilitats d'ovular en un cicle, que maduren més folicles i hi ha més posibilitats de que hi hagi 2 o 3 óvuls i per tant augmenten le sprobabilitats de fecundació i d'embaràs. que això ho controlen amb les ecos.
he llegit que hi ha gent que té poca reacció a la estimulació. això què vol dir? que no madura ni un folicle?
i quan folicles representa que tenen que madurar pq la estimulació hagi estat correcta? ovulen tots o només un i amb l'estimulació s'aconsegueixen óvuls de més qualitat?
Re: Consulta sobre la estimulació
Si l'estimulacio es per una inse acostumen a intentar que n'hi hagi un parell de madurs o si mes un que maduri be. Es per aixo que han de controlar molt be que et punxen per no passar-se. I et van fent controls d'evolucio per poder variar la medicacio. Si en fas tres pots arribar a passar el cicle perque procuren evitar els embarassos de trigemins o mes per l'alt risc que tenen. Pero tot depen de la dona i com reacciona el seu cos.
Tambe pot ser que per com tinguis els ovaris no responguis be a la medicacio per inse i et recomanin fer FIV. I fins i tot amb la medicacio de FIV pot ser que els ovaris no responguin i no facis folicles.
Si es per FIV intenten que produeixis tot el que els teus ovaris son capaços en un cicle, vigilant que no hi hagi una sobreestimulacio que es doloros ja que es produeix la masses folicles. N'hi que n'han fet tants que han pogut obtenir 13 embrions, jo en vaig obtenir 5 i hi ha qui al final nomes n'hi en queda 1 i en alguns casos pots fer tot el tractament i no tenir cap embrio viable per transferir. O que nomes facis un folicle i et transformin el cicle en una inse per falta de produccio.
Tambe pot ser que per com tinguis els ovaris no responguis be a la medicacio per inse i et recomanin fer FIV. I fins i tot amb la medicacio de FIV pot ser que els ovaris no responguin i no facis folicles.
Si es per FIV intenten que produeixis tot el que els teus ovaris son capaços en un cicle, vigilant que no hi hagi una sobreestimulacio que es doloros ja que es produeix la masses folicles. N'hi que n'han fet tants que han pogut obtenir 13 embrions, jo en vaig obtenir 5 i hi ha qui al final nomes n'hi en queda 1 i en alguns casos pots fer tot el tractament i no tenir cap embrio viable per transferir. O que nomes facis un folicle i et transformin el cicle en una inse per falta de produccio.
JúliaMamimodera
-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 1400
Ubicació : Barcelona
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum