Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 18 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 18 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Article: sense dret a ser mares
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Article: sense dret a ser mares
Bon dia,
us paso un artícle que m'ha semblat interessant sobre el dret de ser mares per les que ho hem decidit fer en solitari, lesbianes o bisexuals.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Que us heu trobat vosaltres?
Una abraçada,
Mireia
us paso un artícle que m'ha semblat interessant sobre el dret de ser mares per les que ho hem decidit fer en solitari, lesbianes o bisexuals.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Que us heu trobat vosaltres?
Una abraçada,
Mireia
Reia-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 166
Re: Article: sense dret a ser mares
Ei Mireia!
Què tal? Com ho portes? Espero que molt bé!! He estat llegint l'article que adjuntes i és penós però és ben cert. Lamentablement no ens cobreix res la sanitat pública -tot i que bé ho estem pagant-, ja no sols per a les parelles homosexuals sino també per les dones que decidim ser mares solteres, ens han de jutgar i possar -encara més- entrenancs pel nostre estat civil. En fi.. Un desastre tot plegat com tenim les lleis ací, lamentable i penós és poc.
Bueno bonica, espero que et trobis bé i la piruleta també, el meu ninu va creixent per moments, ja tinc una panxota que deu ni do, jeje.
Us enviem una abraçada per les dues ^^
Luna&ninu, infinitament units i enamorats..*
Què tal? Com ho portes? Espero que molt bé!! He estat llegint l'article que adjuntes i és penós però és ben cert. Lamentablement no ens cobreix res la sanitat pública -tot i que bé ho estem pagant-, ja no sols per a les parelles homosexuals sino també per les dones que decidim ser mares solteres, ens han de jutgar i possar -encara més- entrenancs pel nostre estat civil. En fi.. Un desastre tot plegat com tenim les lleis ací, lamentable i penós és poc.
Bueno bonica, espero que et trobis bé i la piruleta també, el meu ninu va creixent per moments, ja tinc una panxota que deu ni do, jeje.
Us enviem una abraçada per les dues ^^
Luna&ninu, infinitament units i enamorats..*
Luna-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 202
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum