Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
PROJECTE: MARES A SOLES
4 participantes
Pàgina 1 de 1
PROJECTE: MARES A SOLES
Hola noies,
Obro un nou fil per el projecte MARES A SOLES, que un amic meu està realitzant.
Necessiten fer el seguiment de 4 noies més que siguin mares solteres o que
estiguin en curs de ser-ho. (jo en sóc una d'elles).
El detall del projecte el podeu veure a:
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Si us interessa participar, si us plau, poseu-vos en contacte amb ell:
Marco Valentino
Telf. 696 55 01 13
Mail: [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Petonets,
Anna
Obro un nou fil per el projecte MARES A SOLES, que un amic meu està realitzant.
Necessiten fer el seguiment de 4 noies més que siguin mares solteres o que
estiguin en curs de ser-ho. (jo en sóc una d'elles).
El detall del projecte el podeu veure a:
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Si us interessa participar, si us plau, poseu-vos en contacte amb ell:
Marco Valentino
Telf. 696 55 01 13
Mail: [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Petonets,
Anna
morgan-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 685
Ubicació : Barcelona
Re: PROJECTE: MARES A SOLES
Hola!
Us torno a posar el missatge on us explicava el projecte del meu amic, el Marco, que justament avui algunes l'heu conegut al Zoo.
Petons,
Anna, Eloi i Carla 9 mesos (i estan kao després d'un dia tant excitant com és anar al zoo...)
Us torno a posar el missatge on us explicava el projecte del meu amic, el Marco, que justament avui algunes l'heu conegut al Zoo.
Petons,
Anna, Eloi i Carla 9 mesos (i estan kao després d'un dia tant excitant com és anar al zoo...)
morgan-
Anna,
Ja penjaras les fotos que va fer el Marco amb la seva super-càmara!!!, diumenge et porto roba per la Carla
Marta&Martina
Ja penjaras les fotos que va fer el Marco amb la seva super-càmara!!!, diumenge et porto roba per la Carla
Marta&Martina
Marta&Martina-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 283
Hola!
M'ha passat només la foto de grup, que ja l'he penjat. L'hi he demanat que m'en enviï més, quan les tingui les penjo.
Gracies per la robeta!!
Anna, eloi i carla 9 mesos i ja quasi tenim el disfràs!!
M'ha passat només la foto de grup, que ja l'he penjat. L'hi he demanat que m'en enviï més, quan les tingui les penjo.
Gracies per la robeta!!
Anna, eloi i carla 9 mesos i ja quasi tenim el disfràs!!
morgan-
La foto és genial... mira que som guapes i guapos, eh!
El projecte és súper maco.
petonets!
El projecte és súper maco.
petonets!
Anna&Abril-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 271
Noies,
m'he rellegit tot el projecte amb calma (l'Abril dormia) i reconfirmo el que he dit i afegeixo que m'encanta veure que hi ha qui dedica part del seu temps a fer una feina tan a conciència.
Pel poc que em va avançar el Marco al Zoo em vaig quedar amb la idea de que era un tema més "caserillo", però llegint el projecte m'he adonat de la feina que estan fent.
També m'agrada molt la idea de que sigui un tema molt visual, però sense deixar de banda la part documental. Aconseguir que participin associacions i professionals no és gens fàcil (us ho dic per experiència).
Tinc moltes ganes de que tinguin tot el material i el comencin a publicar per a veure-ho.
Crec que és fantàstic que es facin treballs com aquest per ajudar a normalitzar la nostra situació perquè, no ens enganyem, el que per a nosaltres és quelcom normal i natural - ser mares soles - per a molta molta molta gent és, si més no, estrany o altament desconegut.
Tot el que ajudi a aplanar el camí és benvingut. Quan més es conegui la nostra realitat com una cosa normal i feta des de l'amor, més fàcil o menys difícil ho tindran els nostres fills.
I tenint en compte que fins ara tot el que s'ha fet han estat quatre entrevistes curtes a algun programa de TV i ràdio, algun article a revistes o llibres sobre la maternitat en solitàri amb els que no em sento en absolut identificada, encara m'alegro més.
Au! petonets i a gaudir de la nostra maternitat en solitari!
Petonets!
m'he rellegit tot el projecte amb calma (l'Abril dormia) i reconfirmo el que he dit i afegeixo que m'encanta veure que hi ha qui dedica part del seu temps a fer una feina tan a conciència.
Pel poc que em va avançar el Marco al Zoo em vaig quedar amb la idea de que era un tema més "caserillo", però llegint el projecte m'he adonat de la feina que estan fent.
També m'agrada molt la idea de que sigui un tema molt visual, però sense deixar de banda la part documental. Aconseguir que participin associacions i professionals no és gens fàcil (us ho dic per experiència).
Tinc moltes ganes de que tinguin tot el material i el comencin a publicar per a veure-ho.
Crec que és fantàstic que es facin treballs com aquest per ajudar a normalitzar la nostra situació perquè, no ens enganyem, el que per a nosaltres és quelcom normal i natural - ser mares soles - per a molta molta molta gent és, si més no, estrany o altament desconegut.
Tot el que ajudi a aplanar el camí és benvingut. Quan més es conegui la nostra realitat com una cosa normal i feta des de l'amor, més fàcil o menys difícil ho tindran els nostres fills.
I tenint en compte que fins ara tot el que s'ha fet han estat quatre entrevistes curtes a algun programa de TV i ràdio, algun article a revistes o llibres sobre la maternitat en solitàri amb els que no em sento en absolut identificada, encara m'alegro més.
Au! petonets i a gaudir de la nostra maternitat en solitari!
Petonets!
Anna&Abril-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 271