Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 20 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 20 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]

El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Lauris@ - Article subrealista a Masola.org Vote_lcap1Lauris@ - Article subrealista a Masola.org Bar210Lauris@ - Article subrealista a Masola.org Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Lauris@ - Article subrealista a Masola.org Vote_lcap1Lauris@ - Article subrealista a Masola.org Bar210Lauris@ - Article subrealista a Masola.org Vote_rcap1 
ada_bcn
Crislady
Júlia
morgan
Dana
Ester
Sara
merce

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios

Lauris@ - Article subrealista a Masola.org

+8
Viamuy
annaom
Reia
lajefadelaironia
Judith75
Mia81
merce
Lauris@
12 participantes

Lauris@ - Article subrealista a Masola.org Empty Lauris@ - Article subrealista a Masola.org

Missatge por Lauris@ Dv 11 Jul 2014 - 11:29

Hola a totes!

Primer de tot dir a le mamis moderadores/administradores que no sabia ben bé on ubicar aquest tema... Si ho creieu convenient moveu-lo de lloc   Wink

Abans d'ahir mirant per facebook em va sobtar molt un artícle escrit per la fundadora de Masola.org  encara vui alucino i molt.
Us adjunto el link perquè ho llegiu si teniu 2minuts, no es gairé llarg però diu moltes "xorrades" en poc escrit.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

Evidentment no m'hi vaig poguer estar i li vaig escriure un comentari tant a la pàgina de masola.org com al facebook a "Cloe quiere ser mamá ".

Diu que les mares "soles " ( concepte erroni ja desde un primer moment, ja que soles no estem.. tenim amics, familiars etc... simplement emprenem el camí a la maternitat sense parella, cosa que no vol dir que ho descartem en qualsevol moment de les nostres vides només pel fet de ser mares ) som més "tontes" , desinformades... que una parella de lesbianes, cosa que em sembla incerta totalment, ja que ser mare en solitari o en parella amb un altre dona no fa que t'informis més o menys.. diu que elles saben que existeix la tècnica ROPa, alucinant!! i nosaltres també! i la ovodonació, la adopció d'embrions.. i un llarg etc...

També diu que en la majoria dels casos nem a les visites de les clíniques de reproducció acompanyades de les mares. ( Ha obviat que tenim amics.. altres familiars.. que també ens poden acompanyar.. ) Comentari al que no li veig la lògica, ja que les parelles de lesbianes van juntes a les visites , al igual que les parelles hetero van junts, vamos que es lo normal crec jo.. com si volem anar-hi soles a les consultes, es un comentari fora de lloc totalment.

Comenta que les parelles de noies tenen les idees molt més clares que les que ho fem en solitari , no se en que es basa per dir això, perquè els seus arguments son absurds 100%... Ja que jo considero que una dona que busca la maternitat en solitari clar ho te i moooolt !! ( Les pors i dubtes que poguem tenir, son les mateixes que qualsevol dona.. i amb el temps passe.. )

Però el comentari més desafortunat, que em sorpren venint d'ella , es que les mares "soles" ( com ella ens fa dir ) busquem en el donant la persona "ideal" que no em trobat . Crec que no va pensar abans d'escriure el que estava dient! perquè es totalment fals, incert i fora de lloc . LA majoria no busquem a ningú "ideal"  en un donant, per començar perquè son anònims i les dades sobre els mateixos son escases i molt per sobre.. a més que si volguèssim això buscaríem donant conegut no?? No s'ha plantejat que potser moltes d'aquestes mares i futures mares en solitari no busquem/n a ningú! si ha d'apareixer ja apareixerà.. el desig de ser mare crec que no va lligat a tenir o no parella. Ser mares no ens fa renunciar a tenir parella.

L'únic cert de l'artícle que es que tant les dones en solitari com les parelles de lesbianes tenen el mateix desig : Ser mare ! i elles també necessiten de donants d'esperma.

No se que n'opinareu al respecte, però a mi em va deixar amb la boca oberta i alucinada! Ho vaig compartir amb altres mamis i futures mamis en solitari amb les que tinc contacte i també van alucinar bastant.. Crec que aquesta senyora com a periodista i fundadora de masola.org hauria d'informar-se una mica més i pensar molt bé el que escriu abans.

Una abraçada !

Editat per darrera vegada per Lauris@ el Dv 11 Jul 2014 - 12:49, editat 1 cop en total
Lauris@

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Nombre de missatges : 282

Tornar a dalt Ir abajo

Lauris@ - Article subrealista a Masola.org Empty Re: Lauris@ - Article subrealista a Masola.org

Missatge por merce Dv 11 Jul 2014 - 12:13

Totalment d'acord!
merce
merce

l'Aliança Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 7

Capricornio Gato
Nombre de missatges : 284
Ubicació : Cerdanyola del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

Lauris@ - Article subrealista a Masola.org Empty Re: Lauris@ - Article subrealista a Masola.org

Missatge por Mia81 Dv 11 Jul 2014 - 21:40

Tens tota la raó. No hi ha per on agafar l'article.
Mia81
Mia81

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : Cap, de moment

Pez Gallo
Nombre de missatges : 34

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Judith75 Dv 11 Jul 2014 - 22:01

HE FLIPAT!!!!! i et felicito Laura a tu i a la Mercè pere les vostres respostes.
Una abraçada
Judith75
Judith75

No està la meva mútua. Sol·licita-la al fòrum peticions! Inseminació Artificial Donant

Nombre de missatges : 105
Ubicació : Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por lajefadelaironia Dl 14 Jul 2014 - 16:03

hola Laura,

gracies per compartir tamaña sarta de topics falsos... el que pitjor em sembla es que la seva excusa es "no ho he escrit jo": pero ho ha publicat a la web de l'associació de la que es fundadora... no me sirve. suposo que els patrocinadors l'obliguen a posar articles de cadascun, pero això es vendre's molt barato quan ella mateixa es MDS...

Como esta el patio...
alba 38 i pau 4a
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera

Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Reia Dl 14 Jul 2014 - 19:09

o_O... Que és la resposta d'una clínica? la persona que li ha donat la resposta dóna fe que no ha fet cap estudi ni estadística i que és molt ignorant. Abans de publicar, s'ha de llegir i deixar resposar... i si cal no publicar. És ofensiu per aquelles dones que volem i les què són mares solteres per elecció. Que fort!!!! Apa totes dins un sac! Se m'ha caigut l'ànima als peus. Ja em vaig trobar un metge ginecòleg de la clínica que va dir-me "fa 30 anys que visc de les dones"... i no em va fer gens de gràcia en aquell moment.

Bona resposta,

Reia
Reia
Reia

No en tinc OVOdonació
Nº tractaments : 1

Aries Búfalo
Nombre de missatges : 166

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por annaom Dv 18 Jul 2014 - 10:39

Indignant! 
Jo també li he contestat, afegint-me a les respostes de la Laura i la Mercè. 
Quina ràbia que es puguin escriure coses així, ens deixa fatal ggrrrr
annaom
annaom

muface Inseminació Artificial Donant

Virgo Caballo
Nombre de missatges : 36
Ubicació : Girona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Viamuy Ds 19 Jul 2014 - 8:32

No he podido leerlo, el móvil no me ha dejado. Ahora me quedaré con la intriga. A ver si puedo más tarde porqué tengo mucha curiosidad.
Viamuy
Viamuy

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : Cap, de moment

Aries Mono
Nombre de missatges : 90
Ubicació : Sant Sandurní

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por ada_bcn Ds 19 Jul 2014 - 23:14

Això ho ha escrit la Rosa Maestro?
ada_bcn
ada_bcn

hna No ho se encara
Nº tractaments : Sense tractament

Nombre de missatges : 382

http://adoptivanet.info

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Lauris@ Dc 23 Jul 2014 - 9:16

Hola,
Segons la seva resposta ( q deixa molt q desitjar la veritat) no es la seva opinio, es la resposta d'una clinica a una pregunta...
L'aerticle l'ha escrit ella i a sota sortia el seu nom i possava fundadora  de massola i periodista...
per mi es suficient... i crec q si realment fos una "bona periodista " hauria d' informarse molt mes.. busvar fonts fiables i cntrastar la informacio abans de publicar un article d'aquest tipus.
Evidentment es la meva opinio personal.. pero  sobta cm a mare en solitari q es i periodista hagi escrit un article cm aquest.
Lauris@

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Lauris@ Dc 23 Jul 2014 - 9:17

perdoneu les faltes i errors desde el movil es cmplicat escriure.
Lauris@

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por ada_bcn Dg 27 Jul 2014 - 9:51

Potser li interesava tenir un article que parlés de parelles de lesvianes que es decideixen per la reproducció asistida per promocionar el nou conte ¿?
ada_bcn
ada_bcn

hna No ho se encara

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Yuclare Dg 27 Jul 2014 - 15:26

Ada_bcn  jo vaig pensar exactament el mateix.. l'altre manera em sembla totalment contrari al que jo creia que era el seu pensament. De totes maneres em sembla una manera molt poc encertada de promoció
Yuclare
Yuclare

Medifiatc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 8

Tauro Tigre
Nombre de missatges : 377

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Lauris@ Dg 27 Jul 2014 - 23:31

Ada_bcn , com diu la Yuclare es una forma molt poc encertada de promocionar el llibre.
A més com a periodista q diu q es trobo una gran manca d'informació i una manera tremenda de comparar-nos amb parelles de lesbianes. 
Molt.poc acertat  venint de qui ve.
Lauris@

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por ada_bcn Dl 28 Jul 2014 - 8:28

evidentment em sembla com a vosaltres... però justament venint de qui ve (la conec poc però pels cops que hi he parlat va molt a la seva bola, no? ) tampoc em sorprén molt tot plegat, l'article, la forma de justificar-se... l'han retirat? no, oi?
ada_bcn
ada_bcn

hna No ho se encara

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por ada_bcn Dl 28 Jul 2014 - 8:30

tampoc entenc desde fa un temps l'interés de publicar coses sobre parelles homosexuals a la web de masola, no entenc que té a veure amb mares solteres, que pots se rmares soltera, sola o com vulguis dir-ho, homosexual o heterosexual, pero si estás en parella estás en parella, casat o no, homosexual o hereosexual...
jo no li donaría més voltes...
ada_bcn
ada_bcn

hna No ho se encara

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Lauris@ Dl 28 Jul 2014 - 9:29

Doncs està claríssim ... el seu propi interés per promocionar el seu llibre.
Lauris@

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por ada_bcn Dl 28 Jul 2014 - 10:16

doncs ja està...
ada_bcn
ada_bcn

hna No ho se encara

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Sara Dt 29 Jul 2014 - 11:42

bon dia...
caram...em quedo bocabadada... A veure si després m'ho puc mirar..
Sara
Sara

Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 204

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por aiguaclara Dv 22 Ago 2014 - 21:46

Poder aquest article, tot i que diu que no es creació de Maestro si no una resposta de la clínica, queda difós i no es veu una intenció real, doncs com molt ven dius Laura es surrealista, molt surrealista.

Jo a Maestro mai li he agafat el fil, no comparteixo les seves paraules, no al 100 % i des de que ha publicat els llibres encara menys i aquest article es com ja he dit, difós, no te ni solta ni volta.

Estem de pega amb les informadores que son mares en solitari, que no soles, no hi ha manera que ens representin com cal. Sort en tenim de la Mònica Cruz, que es molt discreta i manté una imatge "normal", natural.

Gràcies per publicar l'article i exposar la teva opinió Laura.

P.D.: He de dir que pensava trobar una resposta o comentari que ressolés aquest surrealisme, però no ha estat així i l'únic que poder podria valdre es el que comenta la pròpia Maestro en el seu article i no m'acaba de fer.
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora

Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por aiguaclara Dv 22 Ago 2014 - 22:11

Moderant:

He mogut el tema a "Art i cultura sobre maternitat".
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora

Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt