Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 18 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 18 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Futura Mami 2
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Re: Futura Mami 2
Hola noies!
També sóc una futura mami, acabo de començar el procés i estic molt il·lusionada, dimarts tinc visita a Fecunmed, ara ja amb totes les proves (em faltava la histero, avui he anat a recollir resultats i és normal), i espero que em confirmin que el proper cicle puc provar la 1a IAD ...
He vist que som unes quantes que estem en procés ... només volia saludar-vos i donar ànims, segur que ho aconseguirem!
Una forta abraçada!
També sóc una futura mami, acabo de començar el procés i estic molt il·lusionada, dimarts tinc visita a Fecunmed, ara ja amb totes les proves (em faltava la histero, avui he anat a recollir resultats i és normal), i espero que em confirmin que el proper cicle puc provar la 1a IAD ...
He vist que som unes quantes que estem en procés ... només volia saludar-vos i donar ànims, segur que ho aconseguirem!
Una forta abraçada!
nuvib-
Nº tractaments : 5
Nombre de missatges : 120
Futura Mami 2
Hola nuvib!!
Què bé!! Ja tens totes les proves, ja has encetat el meravellós camí de la maternitat!!!! Sigues optimista i tinguès sempre una actitut positiva. Això mai no ens pot faltar!!
Si que en som unes quantes les que estem començant l'aventura, ho aconseguirem noies!!!!
Ja ens aniràs informant, jo estic feta un manoll de nervis! Jiji però quanta il.lusió i sensacions trobades amb tot plegat..!!
Una abraçada i molts ànims per a tu també ")
Què bé!! Ja tens totes les proves, ja has encetat el meravellós camí de la maternitat!!!! Sigues optimista i tinguès sempre una actitut positiva. Això mai no ens pot faltar!!
Si que en som unes quantes les que estem començant l'aventura, ho aconseguirem noies!!!!
Ja ens aniràs informant, jo estic feta un manoll de nervis! Jiji però quanta il.lusió i sensacions trobades amb tot plegat..!!
Una abraçada i molts ànims per a tu també ")
Luna-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 202
Separo aquest tema del fil de la Luna per tenir-ho ordenat.
JúliaMamimodera
-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 1400
Ubicació : Barcelona
Gràcies Júlia, molt amable!
Luna-
Hola Luna!
Això es anar d'aventura! Benvinguda i ja veuràs com si que ho aconseguim! endavant les atxes!
Reia
Això es anar d'aventura! Benvinguda i ja veuràs com si que ho aconseguim! endavant les atxes!
Reia
Reia-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 166
Ei hola Reia!
Vaja! És l'aventura més gran de la nostre vida!! Moltes gràcies per la benvinguda, oi tant que ho aconseguirem!!
He llegit a l'altre fil que has començat tractament d'ovodonació, com ho portes? Molts ànims i possitivisme!! Comencem la nostre lluita!!
Luna
Vaja! És l'aventura més gran de la nostre vida!! Moltes gràcies per la benvinguda, oi tant que ho aconseguirem!!
He llegit a l'altre fil que has començat tractament d'ovodonació, com ho portes? Molts ànims i possitivisme!! Comencem la nostre lluita!!
Luna
Luna-
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum