Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 12 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 12 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Futura mare
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Futura mare
Bona nit:
En primer lloc m'agradaria donar-vos molts ànims a totes les qui esteu en tractament per aoconseguir el vostre somni. El meu cas és una mica diferent (tot i que jo havia pensat en realitzar-me un tractament per ser mare.
La qüestió és que estic embarassada de 9 semanes. Em vaig quedar embarassada del meu millor amic, una excel·lent persona que somiava en ser pare. Ell viu a altra ciutat, així q poc podrà ajudar però el més important per mi ja ho ha fet. Espero que, tot i que el meu cas sigui diferent, em deixeu un lloc al grup... Jo a Barcelona no tinc família i al meu fill/a i a mi ens vindrà genial conèixer gent i que ens ajudem entre nosaltres. Si tot va bé, al març seré mare...
Una abraçada
En primer lloc m'agradaria donar-vos molts ànims a totes les qui esteu en tractament per aoconseguir el vostre somni. El meu cas és una mica diferent (tot i que jo havia pensat en realitzar-me un tractament per ser mare.
La qüestió és que estic embarassada de 9 semanes. Em vaig quedar embarassada del meu millor amic, una excel·lent persona que somiava en ser pare. Ell viu a altra ciutat, així q poc podrà ajudar però el més important per mi ja ho ha fet. Espero que, tot i que el meu cas sigui diferent, em deixeu un lloc al grup... Jo a Barcelona no tinc família i al meu fill/a i a mi ens vindrà genial conèixer gent i que ens ajudem entre nosaltres. Si tot va bé, al març seré mare...
Una abraçada
iriavlc-
Nº tractaments : Sense tractament
Nombre de missatges : 8
Re: Futura mare
Hola Iria, jo sóc Bea mamá de Pablo de 19 mesos. Ell també va ser fruit d'un "donant conegut" que no té cap relació amb nosaltres. No coneix al nen ni res, és una de les condicions que vam acordar.
L'any que ve aniré a pel 2, i aquest noi em tornarà a ajudar.
Sigues benvinguda!!!!!
L'any que ve aniré a pel 2, i aquest noi em tornarà a ajudar.
Sigues benvinguda!!!!!
Bea-
Nombre de missatges : 341
Ubicació : Tarragona
Hola Bea
Bones Bea, li has posat el cognom del pare? I tens pensat dir-li en un futur qui és el seu pare? Aquests són els dubtes q tinc respecte a la meva maternitat
Una abraçada
Una abraçada
iriavlc-
Hola iria.
Moltes felicitats!!!!
Com administradora del fòrum t'explicaré que aquí totes les families que hi participem son amb el mateix perfil, mares sense parella i/o absència total o quasi total del pare biològic i per tant no demanem ni exposem temes en referencia al pare i la seva implicació en l'educació dels nostres petits.
Sembla que serà el teu cas, però al llegir que el teu amic també volia ser pare, he entès que compatireu la tasca de l'educació del "vostre" petit o petita, encara que visqueu en ciutats diferents?.
Ara ja sabràs si tens el perfil i per tant, si podrem donar-te un lloc al grup com dius.
Només falta que ens facis saber com serà realment el teu tipus de família.
No es la nostra intenció exclouré a ningú, però si que volem preservar un model de família igualitari o si mes no, semblant amb els mateixos inicis, crear una família encara que no tinguem parella, per tant, sense comptar amb aquesta part.
Moltes felicitats!!!!
Com administradora del fòrum t'explicaré que aquí totes les families que hi participem son amb el mateix perfil, mares sense parella i/o absència total o quasi total del pare biològic i per tant no demanem ni exposem temes en referencia al pare i la seva implicació en l'educació dels nostres petits.
Sembla que serà el teu cas, però al llegir que el teu amic també volia ser pare, he entès que compatireu la tasca de l'educació del "vostre" petit o petita, encara que visqueu en ciutats diferents?.
Ara ja sabràs si tens el perfil i per tant, si podrem donar-te un lloc al grup com dius.
Només falta que ens facis saber com serà realment el teu tipus de família.
No es la nostra intenció exclouré a ningú, però si que volem preservar un model de família igualitari o si mes no, semblant amb els mateixos inicis, crear una família encara que no tinguem parella, per tant, sense comptar amb aquesta part.
aiguaclaraMamistradora
-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat
No. Porta els meus cognoms. A tots llocs consta com a fill meu, no hi ha pare. És donant conegut, però per mi només és un donant. No és el pare, ni ho serà mai, no coneix el nen, ni té cap relació amb nosaltres. No he tornat a saber d'ell des de que em vaig quedar embarasada (només per preguntar-li si m'ajudaria de nou)
No sap quan va nèixer el nen, ni el nom, ni res...
Jo he pres la decisió de dir-li la veritat al meu fill. No li enganyaria mai sobre aquest tema, és el seu dret. Si quan sigui major d'edat vol conéixer el donant, ho podrà fer... abans no.
No sap quan va nèixer el nen, ni el nom, ni res...
Jo he pres la decisió de dir-li la veritat al meu fill. No li enganyaria mai sobre aquest tema, és el seu dret. Si quan sigui major d'edat vol conéixer el donant, ho podrà fer... abans no.
Bea-
Gràcies,Bea. M'has ajudat molt.
Aguaclara gràcies per la infomació. El pare es desentén del fill. A ell no li importava ser pare (o sigui, fer de donant) però ell no formarà part de les nostres vides. He rellegit la meva presentació i no queda gaire clara la meva situació, gràcies per dir-ho.
Salutacions!
Aguaclara gràcies per la infomació. El pare es desentén del fill. A ell no li importava ser pare (o sigui, fer de donant) però ell no formarà part de les nostres vides. He rellegit la meva presentació i no queda gaire clara la meva situació, gràcies per dir-ho.
Salutacions!
iriavlc-
Pensa que encara que ara digui que no es vol fer càrrec, legalment sempre podrà reclamar drets de visites, custòdies...
Si poses el cognom del noi, encara tindrà més fàcil reclamar qualsevol cosa, perque tu ja estàs reconeixent la seva participació.
Si poses el cognom del noi, encara tindrà més fàcil reclamar qualsevol cosa, perque tu ja estàs reconeixent la seva participació.
Bea-
Hola Iria.
En aquest cas el teu amic es el pare biologic o el donant. Pare es una paraula que determina a qui participa activament en la criança del fill. Aixi es com ens hi referim aqui.
Benvinguda!
En aquest cas el teu amic es el pare biologic o el donant. Pare es una paraula que determina a qui participa activament en la criança del fill. Aixi es com ens hi referim aqui.
Benvinguda!
JúliaMamimodera
-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 1400
Ubicació : Barcelona
Aclarit doncs.
Benvinguda!!!! Ja veuràs com et trobaràs molt a gust en el fòrum i podràs compartir experiències tant aquí com a les trobades que fem mensualment, així que ja saps, apuntat a una ja, je, i coneixem i tu a nosaltres i podrem gaudir amb tu de la teva panxa.
Una abraçada.
Benvinguda!!!! Ja veuràs com et trobaràs molt a gust en el fòrum i podràs compartir experiències tant aquí com a les trobades que fem mensualment, així que ja saps, apuntat a una ja, je, i coneixem i tu a nosaltres i podrem gaudir amb tu de la teva panxa.
Una abraçada.
aiguaclaraMamistradora
-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum