Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 9 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 9 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Em presento: Maria
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Em presento: Maria
Hola noies, estic embarassada, mare soltera, despres d'uns tractaments d'inseminacio artificial al gener/febrer que no van funcionar, vaig passar per un proces In Vitro a Dexeus al septembre i ha funcionat.
Espero m'accepteu al forum.
Estic passant una mala epoca perque al poc de dir me el positiu em sento com si m'hagues equivocat i la il.lusio de la maternitat s'ha esfumat....no se si era una il.lusio i ara en veure-la realitat em tira enrera, tot ben extrany. Estic anant a un psicoleg tambe.
Fisicament no em trobo bé, nausees, vomits, cansament,....
Una etapa dificial, que hauria de viure ben alegre i no esta sent aixi...no se si a alguna de vosaltres els hi ha passat.....Apa, salutacions a totes
Espero m'accepteu al forum.
Estic passant una mala epoca perque al poc de dir me el positiu em sento com si m'hagues equivocat i la il.lusio de la maternitat s'ha esfumat....no se si era una il.lusio i ara en veure-la realitat em tira enrera, tot ben extrany. Estic anant a un psicoleg tambe.
Fisicament no em trobo bé, nausees, vomits, cansament,....
Una etapa dificial, que hauria de viure ben alegre i no esta sent aixi...no se si a alguna de vosaltres els hi ha passat.....Apa, salutacions a totes
maria cabrera-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 13
Re: Em presento: Maria
Hola Maria.
Primer de tot, et dono la benvinguda al fòrum, on hi ha moltes mares i alguna embarassada. Pots passat per el fòrum (casa que he vist ja has fet) i mirar la llista d'embarassos.
Et comento la teva situació al tema que has obert al subfòrum estic embarassada.
Espero et trobis a gust entre nosaltres i et siguem de ajuda ara i mes endavant.
Primer de tot, et dono la benvinguda al fòrum, on hi ha moltes mares i alguna embarassada. Pots passat per el fòrum (casa que he vist ja has fet) i mirar la llista d'embarassos.
Et comento la teva situació al tema que has obert al subfòrum estic embarassada.
Espero et trobis a gust entre nosaltres i et siguem de ajuda ara i mes endavant.
aiguaclaraMamistradora
-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat
Re: Em presento: Maria
Hola,
benvinguda, veuràs que la il.lusió tornarà ben aviat i mai te´n penediràs!
Una abraçada i ànims!
benvinguda, veuràs que la il.lusió tornarà ben aviat i mai te´n penediràs!
Una abraçada i ànims!
bcnselegnA-
Nº tractaments : 8
Nombre de missatges : 216
Ubicació : Barcelona
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum