Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75)
+3
nuvib
onlysita
airam75
7 participantes
Pàgina 1 de 1
MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75)
Hola a totes. Em presento, em dic Maria i sóc nova al fòrum. Fa dies que estic pensant amb la possibilitat de ser mare en solitari. He trobat aquesta pàgina i m'ha anat molt bé per aclarir dubtes, per trobar altre veus semblants, inquietuds i il.lusions. Això ajuda i molt!! Felicitats i agraïments a les pioneres!
Tinc 39 anys.
Tot just estic començant el meu periode d'investigació i valoració, tot i que estic bastant decidida a fer el pas.
Gràcies a totes per ser-hi!
Tinc 39 anys.
Tot just estic començant el meu periode d'investigació i valoració, tot i que estic bastant decidida a fer el pas.
Gràcies a totes per ser-hi!
airam75-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 3
Re: MARIA. JO TAMBÉ VULL SER MARE. (airam75)
Hola Maria,
sigues molt benvinguda! Sí que es cert que per Girona no tenim gaire gent. hi havia una noia, pero fa anys que no en sabem.
espero que trobis tota la informació que necessitis per aquí, però el que no trobis, pregunta que entre totes intentarem ajudar-te!
alba 38 i pau 4,5a
sigues molt benvinguda! Sí que es cert que per Girona no tenim gaire gent. hi havia una noia, pero fa anys que no en sabem.
espero que trobis tota la informació que necessitis per aquí, però el que no trobis, pregunta que entre totes intentarem ajudar-te!
alba 38 i pau 4,5a
lajefadelaironiaMamimodera
-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 1282
Ubicació : barcelona
Hola!
La noia de girona, no sé si et refereixes a mi, ho vaig estar mirant i ho vaig deixar, però ara ja finalment el 26 tinc hora, he fet un post on explicava les diferents cliniques de Girona, i els preus, però qualsevol dubte no ho dubtis!
La noia de girona, no sé si et refereixes a mi, ho vaig estar mirant i ho vaig deixar, però ara ja finalment el 26 tinc hora, he fet un post on explicava les diferents cliniques de Girona, i els preus, però qualsevol dubte no ho dubtis!
onlysita-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 22
Benvinguda Maria,
jo també tinc 39 anys i estic en procés, fins ara he fet dues IAD amb resultat negatiu ...
Ara mateix som unes quantes les que estem en procés, com molt bé dius aquí podràs resoldre dubtes i sobretot compartir inquietuds i il·lusions.
Ànims i endavant!
jo també tinc 39 anys i estic en procés, fins ara he fet dues IAD amb resultat negatiu ...
Ara mateix som unes quantes les que estem en procés, com molt bé dius aquí podràs resoldre dubtes i sobretot compartir inquietuds i il·lusions.
Ànims i endavant!
nuvib-
Nº tractaments : 5
Nombre de missatges : 120
Benvinguda Maria!!
Som unes quantes en procés i d'aquesta edat, jo com tu, també del 75 ;-)
Ànims i endavant!!!
Judith
Som unes quantes en procés i d'aquesta edat, jo com tu, també del 75 ;-)
Ànims i endavant!!!
Judith
Judith75-
Nombre de missatges : 105
Ubicació : Terrassa
Hola Maria!
Jo sóc l'Eva i també estic en el procés. Just demà em faig l'última prova i si tot surt bé, cap a principis de març em faran la 1a IAD. Tinc ganes ja!!
Doncs bé et vull donar la benvinguda i dir-te que ja veuràs que aquest forum ajuda molt a les que comencem perquè al principi (al menys [url=#]per[/url] a mi) era algo que em semblava molt llunyà i complex. Gràcies a les noies que hi ha per aquí, aquest somni de ser mare va agafant més [url=#]forma[/url] i [url=#]cada[/url] cop és més i més real. T'animo a que preguntis tot allò que t'angoixi o et preocupi.
Una abraçada
Eva
Per cert, veig que aquí sou moltes del 75, algún problema amb el 76? jaajjaja
Jo sóc l'Eva i també estic en el procés. Just demà em faig l'última prova i si tot surt bé, cap a principis de març em faran la 1a IAD. Tinc ganes ja!!
Doncs bé et vull donar la benvinguda i dir-te que ja veuràs que aquest forum ajuda molt a les que comencem perquè al principi (al menys [url=#]per[/url] a mi) era algo que em semblava molt llunyà i complex. Gràcies a les noies que hi ha per aquí, aquest somni de ser mare va agafant més [url=#]forma[/url] i [url=#]cada[/url] cop és més i més real. T'animo a que preguntis tot allò que t'angoixi o et preocupi.
Una abraçada
Eva
Per cert, veig que aquí sou moltes del 75, algún problema amb el 76? jaajjaja
paulabutterfly-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 65
Eva, el 76 es el millor!! jajaja
lajefadelaironiaMamimodera
-
Nombre de missatges : 1282
Ubicació : barcelona
Benvinguda Maria,
Ànims i molta sort en el procès! Per a qualsevol dubte ja saps.
Jo sòc també del 76, del millor!
Mercè
Ànims i molta sort en el procès! Per a qualsevol dubte ja saps.
Jo sòc també del 76, del millor!
Mercè
merce-
Nº tractaments : 7
Nombre de missatges : 284
Ubicació : Cerdanyola del Vallès
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum