Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
mutua sanitas  Vote_lcap1mutua sanitas  Bar210mutua sanitas  Vote_rcap1 
lajefadelaironia
mutua sanitas  Vote_lcap1mutua sanitas  Bar210mutua sanitas  Vote_rcap1 
ada_bcn
mutua sanitas  Vote_lcap1mutua sanitas  Bar210mutua sanitas  Vote_rcap1 
Crislady
mutua sanitas  Vote_lcap1mutua sanitas  Bar210mutua sanitas  Vote_rcap1 
Júlia
mutua sanitas  Vote_lcap1mutua sanitas  Bar210mutua sanitas  Vote_rcap1 
morgan
mutua sanitas  Vote_lcap1mutua sanitas  Bar210mutua sanitas  Vote_rcap1 
Dana
mutua sanitas  Vote_lcap1mutua sanitas  Bar210mutua sanitas  Vote_rcap1 
Ester
mutua sanitas  Vote_lcap1mutua sanitas  Bar210mutua sanitas  Vote_rcap1 
Sara
mutua sanitas  Vote_lcap1mutua sanitas  Bar210mutua sanitas  Vote_rcap1 
Bego
mutua sanitas  Vote_lcap1mutua sanitas  Bar210mutua sanitas  Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


mutua sanitas

3 participantes

Ir abajo

mutua sanitas  Empty mutua sanitas

Missatge por Marpe Dl 26 Set 2011 - 13:28

Bon dia de nou!!

Avui que també fa un solet amb aire fresc de bon matí.... (una mica de rasca per les que matinem molt!) vull agrair la rebuda de les mamistradores! i salutacions a la resta.
bé, com dilluns es un bon dia per començar cosetes... he fet un parell de trucades amb més o menys d'èxit.
Seguint el fil del que em deia aguaclara_74 d'informar-me sobre mutues, convenis i cliniques... m'he posat en contacte amb Sanitas. a banda d'una bona imatge corporativa a la web però molt poc funcional he anat a parar a l'area de "mas soluciones para cuidarte" on parlen de la reproducció asistida. Servei que ofereixen sense necessitat de tenir una assegurança amb ells ( cosa interessant si no vols pagar cada mes uns quants eurus ni estar pendent de carencies, co-pagaments i altres histories). El ganxo està en que et fan 10-12% de descompte sobre el preu total de tractament i la primera visita es gratis. només treballen amb dos cliniques a barna: Corachan i Esimer. ( No en conec cap, de moment)
Aixo si, les proves que cal presentar previes al tractament cal que les portis tu. En teoria demanades a la SS (Seguretat Social fins fa 2 anys, ... Sense Solvencia actualment ). Total: després de molta estona per convencer la senyoreta Pilar perque em diguès preus, anomena uns 3300 € per una FIV a la Corachan amb tot inclós sempre i quan sigui a la primera i sense cap altre complicació + les proves que hagis de fer prèviament que les fas a part.
i aqui va la meva pregunta: on fer les proves previes si a SS triguen molt? Quin cost tenen per privada?? Hi ha alguna altre modalitat d'assegurança/covertura que cobreixi aixó?
Perc cert, he posat FIV perque crec que es la manera més factible pel meu cas. ja en posarè alguna referencia a "pedretes al camí" per si algú ha pasat pel mateix.

novament merci per l'acollida, que tingueu bon començament de setmana!!


Marpe
Marpe

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 25/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

mutua sanitas  Empty Re: mutua sanitas

Missatge por Dana Dl 26 Set 2011 - 21:21

Hola,

Yo tenía Sanitas y así no tenía que preocuparme por periodos de carencia pero me suena que hay una modalidad que no aplica carencia a los tratamientos ... a ver si alguien más te lo puede decir...

En mi caso, fue IAD y costó unos 500 euros por ciclo cerrado - es decir todo todito (CIRH del Corachan). Es más - el primer ciclo lo cancelaron (tengo una trompa obstruida y ovulaba por este lado) - y no me cobraron nada este ciclo.

Suerte con las investigaciones...
Julia (45) y Miranda (casi 3 añitos ya)
Dana
Dana

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 746
Fecha de inscripción : 09/02/2010
Ubicació : BCN

Tornar a dalt Ir abajo

mutua sanitas  Empty Re: mutua sanitas

Missatge por lajefadelaironia Dt 27 Set 2011 - 10:28

Hola Marpe,

Les probes amb Sanitas no tenen carència, o sigui que et pots apuntar 1 mes i el mateix mes fer-te l'analítica i la histero. (son les 2 probes que et demanaran el més segur). Per la SS, pues todo depende del bon rotllo que tinguis amb el teu gine de la SS. L'anàlisi, suposo que no triguen gaire, la histero, pues ja no sé.
Tb pots apuntar-te a Sanites 2 meses, fer.te totes le sprobes i donar-te de baixa ? Els preus amb Sanitas a algunes clíniqies son força interessants. Llegeix-te el fil de clíniques per fer-te una idea de preus.
Muas
alba 35 i pau 17,5m
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

mutua sanitas  Empty Re: mutua sanitas

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum