Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 17 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 17 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Estudi sobre la cafeína i la fertilitat
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Estudi sobre la cafeína i la fertilitat
Bon dia!
No sé si aquest és l'apartat adequat per penjar aquesta notícia, així que si no és així, me'l canvieu de lloc ^^
L'acabo de llegir i l'he volgut compartir amb vosaltres
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Mercè
merce-
Nº tractaments : 7
Nombre de missatges : 284
Ubicació : Cerdanyola del Vallès
Re: Estudi sobre la cafeína i la fertilitat
Hola
También había leído alguna cosa de esto hace unos años y por si acaso deje de tomar cafeína un par de meses antes de hacer la inse. Ya tenía 42 años y cualquier riesgo lo quería minimizar...
Y luego seguí durante el embarazo y durante la lactancia..... fueron unos años sin cafeína...
Saludos,
Julia
También había leído alguna cosa de esto hace unos años y por si acaso deje de tomar cafeína un par de meses antes de hacer la inse. Ya tenía 42 años y cualquier riesgo lo quería minimizar...
Y luego seguí durante el embarazo y durante la lactancia..... fueron unos años sin cafeína...
Saludos,
Julia
Dana-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 746
Ubicació : BCN
OMG!
Doncs jo no paro de beure cafeeeeee!!!
Quin desastre!!
Doncs jo no paro de beure cafeeeeee!!!
Quin desastre!!
Mamimood-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 179
Ubicació : barcelona
Jo també sòc cafetera!!
Fa quasi 2 mesos dsd que vaig començar amb tot això, vaig baixar el consum d café a quasi res. Però algún en prenc! sobretot al matí...
Laura
Fa quasi 2 mesos dsd que vaig començar amb tot això, vaig baixar el consum d café a quasi res. Però algún en prenc! sobretot al matí...
Laura
Lauris@-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 282
Hola,
Tomaba café con el desayuno, el segundo desayuno con los compañeros de trabajo y también después de comer. Para no llamar la atención entre los compis (el jefe...) dije que era mi buen propósito del año nuevo reducir el consumo de cafeína (la inse fue a finales de enero)... tomaba café descafeinado que algo todavía tiene me parece de cafeína.
Yo iban en la linea de por si aca... :-)
Saludos,
Julia
Tomaba café con el desayuno, el segundo desayuno con los compañeros de trabajo y también después de comer. Para no llamar la atención entre los compis (el jefe...) dije que era mi buen propósito del año nuevo reducir el consumo de cafeína (la inse fue a finales de enero)... tomaba café descafeinado que algo todavía tiene me parece de cafeína.
Yo iban en la linea de por si aca... :-)
Saludos,
Julia
Dana-
Nombre de missatges : 746
Ubicació : BCN
Hola hola...
ostràs... jo prenc un al dia.. el del migdia ja no el prenc... sense cafè no tiraria crec... si ja vaig dormida tot el dia.. uff..
salut
Carme
ostràs... jo prenc un al dia.. el del migdia ja no el prenc... sense cafè no tiraria crec... si ja vaig dormida tot el dia.. uff..
salut
Carme
Sara-
Nombre de missatges : 204
Penseu que també no deixen de ser estudis... jajaj
Segurament en coneixeu més d'una que s'ha quedat embarassada sense deixar de pendre totes aquestes coses!!
Cada organisme és diferent. El que sí que crec que té realment poder aquí és el cervell.
També sòc cafetera, i m'encanta el vi i la xocolata així que ho tindré xungo... Todo sea por la causa!
Mercè
Segurament en coneixeu més d'una que s'ha quedat embarassada sense deixar de pendre totes aquestes coses!!
Cada organisme és diferent. El que sí que crec que té realment poder aquí és el cervell.
També sòc cafetera, i m'encanta el vi i la xocolata així que ho tindré xungo... Todo sea por la causa!
Mercè
merce-
Nº tractaments : 7
Nombre de missatges : 284
Ubicació : Cerdanyola del Vallès