Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 28 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 28 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Llibres sobre l'embaràs
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Llibres sobre l'embaràs
Hola a totes!
m'agradaria saber si alguna de vosaltres em podria dir algun llibre que estigui bé i que parli sobre l'embaràs, les mares solteres, etc.
M'agradaria començar a llegir quelcom. Segurament moltes de vosaltres vareu començar a llegir abans de quedar-vos embarassades, però a mi no m'ha entrat la curiositat fins ara que potser ho estic. Potser perquè fins ara tenia altres preocupacions al cap que llegir sobre un estat que desitjo però que encara no ha arribat. No sé si m'enteneu.
Susana
m'agradaria saber si alguna de vosaltres em podria dir algun llibre que estigui bé i que parli sobre l'embaràs, les mares solteres, etc.
M'agradaria començar a llegir quelcom. Segurament moltes de vosaltres vareu començar a llegir abans de quedar-vos embarassades, però a mi no m'ha entrat la curiositat fins ara que potser ho estic. Potser perquè fins ara tenia altres preocupacions al cap que llegir sobre un estat que desitjo però que encara no ha arribat. No sé si m'enteneu.
Susana
kukies-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 152
Ubicació : Vic
Re: Llibres sobre l'embaràs
Mira et dic els títols que jo vaig triar. La majoria són de part natural i com d'important és tenir un embaraç tranquil i bo.
Del pediatre Carlos González: Besame mucho y Un regalo para toda la vida (sobre lactància)
Ortrud Lindeman: Embarazo y parto natural.
Consuelo Ruiz: Parir sin miedo
Isabel Fernández Castillo: La revolución del nacimiento (boníssim i molt recomanable)
ESter i Ona
Del pediatre Carlos González: Besame mucho y Un regalo para toda la vida (sobre lactància)
Ortrud Lindeman: Embarazo y parto natural.
Consuelo Ruiz: Parir sin miedo
Isabel Fernández Castillo: La revolución del nacimiento (boníssim i molt recomanable)
ESter i Ona
Ester-
Nombre de missatges : 667
Gràcies Ester!
Ja tinc feina a llegir!! Sort que venen vacances i m'hi podré dedicar de ple.
Susana.
Ja tinc feina a llegir!! Sort que venen vacances i m'hi podré dedicar de ple.
Susana.
kukies-
Nombre de missatges : 152
Ubicació : Vic
Susana, jo no en vaig lleguir cap de llibre i es ara i tampoc he lleguit cap, només revistes o planes web (les que m'inspiren confiança perquè crec que son coerents...
De mares solteres hi ha llibres, però de l'informació que he cercat, cap està enfocat a nosaltres o no tenen un contingut respectuos per a thotom, com "Madres solas" de Pilar Cernuda, que te critiques de com tracta els homes al llibre. Jo no el vaig lleguir per això, no se si cap de les noies l'ha lleguit i si li ha agradat.
De mares solteres hi ha llibres, però de l'informació que he cercat, cap està enfocat a nosaltres o no tenen un contingut respectuos per a thotom, com "Madres solas" de Pilar Cernuda, que te critiques de com tracta els homes al llibre. Jo no el vaig lleguir per això, no se si cap de les noies l'ha lleguit i si li ha agradat.
aiguaclaraMamistradora
-
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat