Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Vote_lcap1IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Bar210IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Vote_rcap1 
lajefadelaironia
IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Vote_lcap1IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Bar210IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Vote_rcap1 
ada_bcn
IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Vote_lcap1IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Bar210IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Vote_rcap1 
Crislady
IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Vote_lcap1IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Bar210IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Vote_rcap1 
Júlia
IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Vote_lcap1IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Bar210IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Vote_rcap1 
morgan
IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Vote_lcap1IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Bar210IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Vote_rcap1 
Dana
IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Vote_lcap1IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Bar210IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Vote_rcap1 
Ester
IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Vote_lcap1IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Bar210IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Vote_rcap1 
Sara
IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Vote_lcap1IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Bar210IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Vote_rcap1 
Bego
IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Vote_lcap1IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Bar210IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica

5 participantes

Ir abajo

IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Empty IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica

Missatge por merce Dj 16 Gen 2014 - 11:06

Bon dia noies
Per les companyes que cumpleixin una sèrie de requisits, la 1ª FIV els hi pot sortir per la face si accepten entrar en un nou estudi.

A mi no m'hi van poder incloure :'(

Per cert, al anar a deixar un ronyó a la farmàcia per la medicació, la farmacèutica, embarassada, em va comentar que la ss li ha cobert els medicaments. Confirmat pel col·legi de farmacèutics a més, xq ella va trucar per preguntar-ho... Ja no sé si ha sigut per endoll, o per altres causes però ho miraré.

M
merce
merce

l'Aliança Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 7

Capricornio Gato
Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 12/08/2011
Edad : 48
Ubicació : Cerdanyola del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Empty Re: IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica

Missatge por lajefadelaironia Dl 20 Gen 2014 - 12:39

Hola Mercè,

Que jo recordi, a les nostres èpoques sí que ens cobria la medicació, però en alguna de les retallades ni eso. Suposo que la teva farmacèutica deu tenir parella? I han anat a la clínica privada o perl public? El nostre problema es que anem pel privat "fora de la llei" i la SS no ens cobreix. 

Seria interesant saber mes, per si podem estalviar a les companyes una bona pasta.

Gracies!
alba 37 i pau cami dels 4a JA
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Empty Re: IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica

Missatge por Sara Dt 21 Gen 2014 - 11:51

Bon dia!!

Jo en el meu dia vaig comentar que el meu metge de capcelera em va dir que d'entrada no entraven... això li vaig preguntar perquè la de la farmàcia em va dir que ho fes..
El meu metge va voler buscar una llista on sortien medicaments retallats i al no trobar-la em va dir..demana hora per a la responsable del cap que ja li aniré avançant... El cas que no va caldre..ja que no vaig trobar a aquesta senyora...ho van parlar entre l'equip de metges i la responsable del cap...com que sembla ser era una mica segons el criteri del metge al final...depenent de cada cas baja... doncs el metge em va dir...mira...com que no ens posem d'acord mentre ens deixin fer-ho t'aniré fent les receptes..porta'm la relació del que necessitis... i així ho vaig fer!! ja havia pagat aprox uns 800 € a la farmacia i me'ls van tornar...

a veure si tenim sort!
petons
Sara
Sara

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Empty Re: IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica

Missatge por merce Dt 21 Gen 2014 - 12:02

Hola Sara!
gràcies per la info. En una hora tinc hora amb la meva dra del CAP.
Li comentaré, encara que pel que veig, és com va tot avui dia...
Fa any i pico els hi vaig preguntar per la IAD i em van dir rotundament que no.
A veure si per FIV i amb les referències que tinc, fan alguna cosa.
Després us informo.
merce
merce

l'Aliança Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 7

Capricornio Gato
Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 12/08/2011
Edad : 48
Ubicació : Cerdanyola del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Empty Re: IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica

Missatge por Sara Dt 21 Gen 2014 - 13:09

Sí..demana-li Mercè...

És que el tractament no t'entrarà... però els medicaments sí si t'ho vol fer...

sort!
Sara
Sara

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Empty Re: IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica

Missatge por isaky Dt 21 Gen 2014 - 15:05

ahora nadamas las recetan si estas tratandote en la seguridad social porque para que te cubra el gasto tienen que poner un informe y tu numero de historia clinica,te lo digo porque yo lo intente del derecho y del reves ya que trabajo en el hospital y nada de nada
isaky
isaky

l'Aliança Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 115
Fecha de inscripción : 26/07/2012

Tornar a dalt Ir abajo

IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Empty Re: IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica

Missatge por isaky Dt 21 Gen 2014 - 15:05

ahora nadamas las recetan si estas tratandote en la seguridad social porque para que te cubra el gasto tienen que poner un informe y tu numero de historia clinica,te lo digo porque yo lo intente del derecho y del reves ya que trabajo en el hospital y nada de nada,aun asi te deseo mucha suerte
isaky
isaky

l'Aliança Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 115
Fecha de inscripción : 26/07/2012

Tornar a dalt Ir abajo

IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Empty Re: IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica

Missatge por merce Dt 21 Gen 2014 - 16:46

M'han traslladat a la llevadora, però la dra m'ha avançat que la medicació segurament em quedi coberta. Demà us informo.
merce
merce

l'Aliança Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 7

Capricornio Gato
Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 12/08/2011
Edad : 48
Ubicació : Cerdanyola del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Empty Re: IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica

Missatge por Olli2013 Dt 21 Gen 2014 - 20:28

Yo se lo comenté a la médico de cabecera hace casi un año, cuando empecé con todo esto, y me dijo que en todo caso las recetas me las tendría que hacer el ginecólogo, pero que no contara mucho con ello. De todas formas, mi intención era empezar ya y si te dan la visita después de varios meses tampoco sirve de mucho. Así que para la IAD pagué la medicación y no me preocupé más del tema. La de la FIV tiene que picar más!! Ufff!!! Lo único que saqué de la S.S. fueron las analíticas, y no todas, y encima tuve que perder un ciclo porque los resultados tardaron en llegar. Esta vez han tardado un mes en darme cita sólo para la extracción, así que ya no cuento con ellos para nada!!
Por cierto, cuáles son los requisitos para entrar en el estudio?? Very Happy
Olli2013
Olli2013

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 2

Acuario Tigre
Nombre de missatges : 65
Fecha de inscripción : 30/01/2013
Edad : 50
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Empty Re: IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica

Missatge por merce Dc 22 Gen 2014 - 10:07

Hola Olli2013
La medicació de la FIV costa el doble que la de IAD...
A mi no em queda altre que intentar-ho ja que he vist que en casos ho han cobert (independenment de si ho fas sola o acompanyada). I veient els meus processos anteriors, et pots fer una idea del que porto ja gastat.

En quan a l'estudi, ni flowers. El meu metge va llegir per sobre les condicions i quan va arribar a una q em descartava, mho va comentar. Me'kaxis!

Així que si vas a FIV, segurament t'ho oferiràn si és la teva 1ª i compleixes els requisits.

Ja ens diràs.

Mercè
merce
merce

l'Aliança Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 7

Capricornio Gato
Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 12/08/2011
Edad : 48
Ubicació : Cerdanyola del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Empty Re: IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica

Missatge por Olli2013 Dj 27 Feb 2014 - 20:14

Hola Merce!
Pues parece que sí que cumplo con los requisitos del estudio Smile
El tratamiento no me lo regalan (que no estaría mal) y me da que la medicación tampoco, pero me van a hacer DGP (o DPI o como se diga) gratis, lo cual no está nada mal!!
Olli2013
Olli2013

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 2

Acuario Tigre
Nombre de missatges : 65
Fecha de inscripción : 30/01/2013
Edad : 50
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Empty Re: IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica

Missatge por merce Ds 1 Mar 2014 - 9:42

Hola Olli!
Que me dices...¿?! Pues yo entendí que de los costes de la FIV, se encargaban ellos. No vaya a ser que entres tu en otro estudio destinado a resultados DGP? El que me dijo a mi, lo cubría la farmacéutica que administrava el medicamento de estimulación ovárica. Yo cuando le pregunté en que afectaba el hecho de entrar en un estudio, me dijo en que no tendría q pagar la FIV.
Así q es posible que te hallan incluido en otro, no sé.
De todas formas, genial que te paguen el DGP aunque esta prueba la realizan sólo en algunos casos especiales creo. 
Me informaré también.

Suerte!!

M.
merce
merce

l'Aliança Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 7

Capricornio Gato
Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 12/08/2011
Edad : 48
Ubicació : Cerdanyola del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica  Empty Re: IVI BCN - estudi 1ª FIV cobert per farmacèutica

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum