Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Mutua o no? Vote_lcap1Mutua o no? Bar210Mutua o no? Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Mutua o no? Vote_lcap1Mutua o no? Bar210Mutua o no? Vote_rcap1 
ada_bcn
Mutua o no? Vote_lcap1Mutua o no? Bar210Mutua o no? Vote_rcap1 
Crislady
Mutua o no? Vote_lcap1Mutua o no? Bar210Mutua o no? Vote_rcap1 
Júlia
Mutua o no? Vote_lcap1Mutua o no? Bar210Mutua o no? Vote_rcap1 
morgan
Mutua o no? Vote_lcap1Mutua o no? Bar210Mutua o no? Vote_rcap1 
Dana
Mutua o no? Vote_lcap1Mutua o no? Bar210Mutua o no? Vote_rcap1 
Ester
Mutua o no? Vote_lcap1Mutua o no? Bar210Mutua o no? Vote_rcap1 
Sara
Mutua o no? Vote_lcap1Mutua o no? Bar210Mutua o no? Vote_rcap1 
Bego
Mutua o no? Vote_lcap1Mutua o no? Bar210Mutua o no? Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Mutua o no?

+5
morgan
Crislady
Dana
lajefadelaironia
Sara
9 participantes

Ir abajo

Mutua o no? Empty Mutua o no?

Missatge por Sara Dc 23 Feb 2011 - 11:46

Bon dia noies!!

A veure... he fet un exercici dels deures...
He trucat a la primera clínica síi!!... He trucat a Cirth... i m'ha donat la sensació que eren una mica reticents a l'hora de donar-me el preu ..com a mínim si era dient que potser em donava d'alta amb sanitas... que no ho recordaven molt bé...mm... estrany... perquè li he dit..però si fos de sanitas ho he de demanar allà o aquí?.. i m'ha dit no no..aquí aquí... ap..m'he quedat..en fi..

jo ara tinc més dubtes...per exemple...
m'interessa fer-me d'una mutua? A la seguretat social no en farien cap, d'aquestes proves que em faran fer? després..tinc una mutua d'aquestes que pago des dels 18 que posa ..seguro de vida..es diu divina pastora..jajaj... imagino que amb aquesta no puc fer-hi res no...?... i ..per una altra banda... he entrat a la web de sanitas..i d'entrada veig uns 90 €...? i... quan de temps he d'estar a la mutua?.. no sé noies..no veig clar que m'interessi..vosaltres em direu la vostra que teniu el master..jaja

La que m'informava m'ha dit que sobre uns 700 € per privada i si no recordo malament 60 € la primera visita... pot ser?...

No sé... jo l'any passat la veritat que a una de les visites de la gine li vaig deixar anar si em podia informar sobre el tema de la inseminació.. parlo de la SS... i la tia em va semblar de les SS alemanes.. escolta... em vaig sentir de jutjada... però clar... que això era un tema que anava per la privada....jo li vaig comentar que havia llegit d'algunes persones en segons quines comunitats que hi havia ajuda... i a males va sortir de la consultar a preguntar-ho.. però que si volia tornés un altre dia per parlar amb el director del centre..tot això...amb unes ganes de sortir d'allà corrent i dir-li perdoni per haver vingut.. "filla de p...".. en fi.. que la tia fins i tot va començar a mirar el meu expedient mèdic..per veure si estava bé psicològicament parlant..en fi.. que vaig sortir amb unes ganes de plorar que ni us explico... tot i així la bruixa va entrar amb molta mala baba...em va agafar el full que jo portava imprès de la clínica eugin..el que diu les proves que hauries de portar fetes per a la primera visia (per cert..què en penseu d'aquesta clínica?)... i ella se les va mirar i les que va poder me les va fer... amb molta mala llet i deixant-me clar que no tenia perquè fer-les... ole..

Després de tot aquest rollo... l'altre dia que tenia revisió amb la llevadora. Les citologies ara on visc les fan les llevadores. Així..li vaig tornar a comentar per sobre i em va dir que a veure...que si em demanaven proves me les haurien de fer..que anés a la gine i li demanés.. uff... però que les que tinc de l'any passat..el volant..ja no me l'acceptarien...

Estic abusant de vosaltres?
jajj

gràcies

Sara
Sara

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Mutua o no? Empty Re: Mutua o no?

Missatge por lajefadelaironia Dc 23 Feb 2011 - 16:42

No dona no.... Mai s'abusa,
Les proves crec que te les farien a la SS pero esperant la consecuent llista d'espera i suposo que mentint dient que tens parella. Sanitas a Catalunay te una opció que son 60€ al mes i pots deixar de pagar en quan et quedis embarassada si et va be parir per la SS. Amb Sanitas a mi la primera visita al CIRH em va sortir gratis.
Canvien de tarifes al febrer/març o sigui que potser encara no saben quin conveni tenen amb sanitas pel 2011 i d'aqui la reticència?
Et surt a compte si vols començar JA, es xungo esperar-te si ets de les que vol començar ràpid, si no pots mirar de fer les proves per SS i després anar a la clínica.

Tu ves preguntatnt que t'anirem contestant. Els de la SS no solen ser molt receptius, però tb hi ha gines privats que responen igual... de la eugin em sembla que tenim algu.... La natalia? Ara no ho recordo.
alba 34 i pau 10m, mocos, mocos, mocos....
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Mutua o no? Empty Re: Mutua o no?

Missatge por Sara Dc 23 Feb 2011 - 16:54

ei.. moltes gràcies...

escolta...i jo puc trucar a sanites i dir clàrament perquè m'interessa donar-me d'alta oi?
no et van demanar carència?
tens problemes per donar-te de baixa? hi ha període de permanència?
mm.. no se m'havia acudit mentir a la ss..però segur que em mirarien (jutjarien) d'una altra manera..però aleshores no em demanaran papers i aleshores ja tinc el pollastre muntat?

gràcies!!

ah.. ja estic fent un excel amb tota la info.. i he emmerdar a la ther..així que quan la volgueu actualitzada ja us la fem arribar..jajaj
Sara
Sara

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Mutua o no? Empty Re: Mutua o no?

Missatge por Dana Dc 23 Feb 2011 - 22:10

Hola Sara,

Tema SS - una cosa es el tiempo que tarden en hacer las pruebas - que puede ir lento - otra cosa es la edad. Vi en tu presentación que tienes 39. A ver si las demás pueden decir si había una edad limite - me parece que a más de 40 tacos (siendo sola) no te cubren. Empecé cuando tenía 42 y ya descarté la Seguridad Social por esto (mi edad).

Saludos,
Dana (45) y Danita (2 años 3 meses)
Dana
Dana

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 746
Fecha de inscripción : 09/02/2010
Ubicació : BCN

Tornar a dalt Ir abajo

Mutua o no? Empty Re: Mutua o no?

Missatge por Crislady Dj 24 Feb 2011 - 8:33

Estoy con Dana, yo me hice las pruebas por mutua, y si que es cierto que se pueden hacer por SS, pero no se el tiempo que se tarda, lo podrias preguntar a tu medico de cabecera....
Los tratamientos por SS ya ni me los planteé, pues me dijeron que era hasta los 40, y habia dos años de espera...no queria perder tiempo y me fuí a privado.
Intenta mirarte una mutua si puedes permitirtelo y te quitaras de largas esperas....(es mi opinion), con mutua te hacen las pruebas al momento, es una maravilla, yo cada vez estoy mas contenta de tener mutua, y no hacia mucho que la tengo...tuve la gran suerte de que la empresa donde trabajo, al ser multinacional, nos hicieron precio especial de mutua y pago 35€.

ANIMO!!!
Smile


Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Mutua o no? Empty Re: Mutua o no?

Missatge por Sara Dj 24 Feb 2011 - 10:12

ostrás..
doncs quina sort...
jo he fet un parell de preguntes i d'entrada ..només per web..surten a 90 € sanitas... 60 € adeslas... però he de trucar..ja que si demanen període de carència aleshores torno a estar com al principi... i si no tingués mutua...on vaig a fer-me les proves? penso..
gràcies
Sara
Sara

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Mutua o no? Empty Re: Mutua o no?

Missatge por Invitat Dj 24 Feb 2011 - 12:53

Hola!

Jo per la SS no t'ho aconsello si tens ganes d'anar per feina. Suposo que no soc un cas habitual però jo ho vaig fer per privat i em va costar unes 1.000 € les inse i 3.000 € la fecundació in vitro (és més car pel tema de treure els óvuls suposo que les següents són més barates ja que s'utilitzen els congelats).

No soc gaire partidaria de les mútues més que una altra cosa perquè sempre intenten retallar per aquí i per allà i tens que anar amb informes, autoritzacions i demès. Vaig fer càlculs i sortia una mica més barat que si ho feia per privat però les incomoditats dels tràmits i demès em van fer decidir per anar per lliure.

Encara que em sembla que sóc de les poques que ho va fer així (rara que es una).

avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Mutua o no? Empty Re: Mutua o no?

Missatge por Invitat Dj 24 Feb 2011 - 12:55

Ah! periode de carència. Em sembla que la majora era d'un any.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Mutua o no? Empty Re: Mutua o no?

Missatge por Sara Dj 24 Feb 2011 - 13:00

ostràs...
moltes gràcies...

i aleshores... si ara no tinc mutua... com aniria el tema??
Sara
Sara

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Mutua o no? Empty Re: Mutua o no?

Missatge por Invitat Dj 24 Feb 2011 - 13:36

Que vols dir amb això de si no tinc mútua?

- Opció 1: T'apuntes, vas pagant (això que no falti), t'estas el temps de carència sense fer res (1 any, 6 mesos el que et diguin) i desprès comences a anar a un metge que et faci un informe favorable i endavant (suposo que això ho fan a la mateixa clínica on t'ho vols fer).

- Opció 2: busques una clínica que t'agradi. Demanes hora i endavant (proves de sang, si tens alguna patologia t'ho repasen i si insisteixes -t'ho recomano- et fas de primer la prova aquella amb un nom espantós que serveix per saber si els ovaris están conectats i no hi ha problemes per a que l'òvul baixi correctament). Ah! I pagues (primer les proves que no recordo que fossin molt cares la que mes la dels ovaris que val uns 300-400 €), of course?

Com ho pagues tu ningú no diu res. En el meu cas la medicació m'ho receptava la meva doctora de capçalera (amb la que vaig parlar abans de començar) així que em va sortir per molt poquet (em sembla que pagava un 4% del total del cost).
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Mutua o no? Empty Re: Mutua o no?

Missatge por Sara Dj 24 Feb 2011 - 14:55

Ok..gràcies Isabel...
crec que no faré el període de carència... ja he estat un any dubtant..i si esperés no seria pel tema de la mutua...així que aniria per lliure com dius tu...
però diria que totes les clíniques no fan les proves oi?... recomanes algun lloc?... ah...i la teva doctora de capcelera et donava la recepta? nena...com ho vas fer això...?..li vas explicar clàrament el que pensaves fer?... que ho faries sola..etc... ?.. és que jo crec que demà que tinc hora amb el de capcelera li explicaré i m'agradaria saber com enfocar-li per tal que m'ajudi sense que em jutgi i em faci sentir malament i fotre'm un moc com la gine de l'any passat.
gràcies.
Sara
Sara

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Mutua o no? Empty Re: Mutua o no?

Missatge por Sara Dj 24 Feb 2011 - 18:09

Rehola noies...

a veure..uff.. quin embolic i a quina velocitat està anant això..jaja...ho estic fent en paral.lel amb la ther...crec que al final ens farem parella de fet..jeje...

he parlat amb sanitas ...i m'han ofert primera visita sense compromís a una de les dues clínies,...cirh...o imer.... aquí la que té més números és la de cirh..... teniu referències de l'altra??

gràcies
Sara
Sara

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Mutua o no? Empty Re: Mutua o no?

Missatge por lajefadelaironia Dj 24 Feb 2011 - 20:49

Hola Sara,

Aviam si et podem ajudar a aclarir coses: les proves amb les mutues no tenen cap tipus de periode de carència. T¡ho podenm dir altres noies del foro. T'apuntes un dia i al següent et pots anar a fer l'anàlisi de sang i a la segÑuent regla la histero. Els periodes de carencia solen ser per intervencions de quirofan (siposo que el cas de FIV, no ho sé) però copm que el tractament en si el pagues tu, no val cap periode de carència. El que et fa el CIRH es un preu especial per ser de Sanitas, pero Sant Pagando!
Imer no em sona de res. Aviam si alguna noia ha sentit alguna cosa
Quan tinguis el super excel penja'l!! qiue a les que vindran darrera els anira FANTASTIC. Por ahi hi ha el de tràmits depsrés de parir que va la mar de be.
ANIMS!!
alba 34 i pau 10m, reis dels mocos...
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Mutua o no? Empty Re: Mutua o no?

Missatge por morgan Dj 24 Feb 2011 - 22:39

Hola!
Recordo que amb Sanitas, la carència que et demana és que quan et donguis d'alta amb ells només estiguis embarassada de 1 mes, si vols que el part t'entri per mútua. Es a dir, et demana 8 mesos de pago.
Avui he anat al Cirh i he vist a la fantàstica Dra. Rojas per presentar-li els meus peques (gràcies a ella) i ha estat molt contenta de veure'ls.
La meva experiència amb el Cirh ha estat sempre molt bona, l'altra que menciones no el conec.
Sort!
Anna, 35 Bcn, Eloi i Carla 9 mesos
morgan
morgan

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Gato
Nombre de missatges : 685
Fecha de inscripción : 09/02/2010
Edad : 48
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Mutua o no? Empty Re: Mutua o no?

Missatge por suskenya Dj 24 Feb 2011 - 22:49

ufff, no sé si estic perduda o perduda. A veure, jo soc de sanitas, i el temps de carència és de 6 mesos per si t'has d'operar i de 8 mesos pel part. Quan t'apuntes ja pots començar a fer les proves i no has de pagar res, només 1'5 eurus si no tens els co-pagos inclosos en la teva pòlissa, si els tens inclosos no has de pagar res. Et fas les proves i les portes al cirh, en el meu cas. Jo no he pagat res al cirh per anar, ni la primera visita ni cap de les que em faig per fer el seguiment del quist que tinc i d'això fa gairebé una any!, fins que no faci el tractament no m'han dit de pagar res de res. Només pago a sanitas i ja està. La carència pel part la compleixes perquè entre que fas les proves, el tractament i et quedes embarassada i fas tot l'embaràs et dic jo que fas més de 8 mesos, a més en cas de part prematur no tenen en compte la carència. Aquesta carència és per si s'apunta algú ja embarassat.

En el cas del cirh, et fan preus diferents si vas per les mutues que ells tenen conveni o si vas per lliure. Això ho hauries de mirar, no sé quina diferència hi ha de preus.

La gent que pertany a una mútua també té en compte el seguiment que et fan de l'embaràs, tens les visites més seguides que no pas en la SS. A més, en el moment del part tens una habitació per a tu sola i a companyant cosa que en la SS, solen ser dos o tres per habitació. Això serien les gran diferències entre tenir mutua o no.

Aishh, no sé.... així és com ho estic fent jo. Encara no he pagat res de res...
Ja pagaré quan faci el tractament en si, no ?

Susanna.
suskenya
suskenya

No està la meva mútua. Sol·licita-la al fòrum peticions! Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 3

Tauro Gato
Nombre de missatges : 355
Fecha de inscripción : 27/02/2010
Edad : 48

Tornar a dalt Ir abajo

Mutua o no? Empty Re: Mutua o no?

Missatge por Invitat Dv 25 Feb 2011 - 9:43

Ep!

Jo vaig tenir-ho a Sant Joan de Dèu per la pública i res d'habitacions amb 2 o 3 persones. Jo sola una habitació enorme, tothom superamable i molt bé. Vaig preguntar sobre les habitacions múltiples i em van dir que només hi havia unes poques i normalment s'utilitzaven per a les mares la nit abans de tenir el nen que desprès sempre estaven soles.

Vaig anar a la Corachan i vaig veure les intal.lacions ja que allà vaig fer les classes pre-part i sincerament les habitacions eren més grans les de SJdeDèu del paritori era correcte però no puc comprarar ja que vaig tenir cesàrea i aixó significava anar a sala d'operacions.

Fa poc vaig llegir una noticia que Sant Joan de Dèu s'havia apuntat als protocols d'un part respectuos i que podies organitzar-ho seguint les teves preferències.

En canvi de La Maternitat he tingut molt males referències així que suposo que variarà segons el centre públic que vulguis (pensa que ho pots demanar que et derivin al que tu vulguis no fa falta que sigui aquell que et toca pel CAP on estàs inscrita.
avatar
Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Mutua o no? Empty Re: Mutua o no?

Missatge por Ther Dv 25 Feb 2011 - 13:15

http://sanitasseguros.com/reproduccionasistida2/?soporte=nurmachine

Deixo aquest link. És d'un departament específic de Sanitas per temes de reproducció assitda. Sembla que tènen conveni amb CIRH i alguna altra clínica de Barcelona. La primera visita et surt gratis.
Ther
Ther

No en tinc No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 42
Fecha de inscripción : 23/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Mutua o no? Empty Re: Mutua o no?

Missatge por Sara Dv 25 Feb 2011 - 18:00

ei...
Bones a totes...
uff..quina setmana d'informació tu..jaja
moltes gràcies a totes...
Ara estic pendent de trucar a cirth i demanar hora...
avui aniré al metge de capcelera... i dir-li..no sé ben bé com enfocar-li per intentar que m'ajudin a fer proves per si els necessito...
crec que potser m'anirà bé dir-li al de capcelera també...les gines de les ss em fan pànic..
petons
Sara
Sara

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Mutua o no? Empty Re: Mutua o no?

Missatge por Sònia Dc 16 Nov 2011 - 12:34

Hola, soc nova en aquesta web. Jo sóc de la mutua d'Aresa a la seva pàgina no veig res de les probes. Algú sap com ho tindria a Aresa.

Gràcies
Sònia
Sònia

No està la meva mútua. Sol·licita-la al fòrum peticions! No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 1
Fecha de inscripción : 16/11/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Mutua o no? Empty Re: Mutua o no?

Missatge por Sara Dc 16 Nov 2011 - 15:36

bones Sònia,

La veritat que de la teva mútua no en sé res...
potser els hauràs de fer una trucada...
jo al final... he anat al de capcelera on m'han anat enviant a fer les analítiques... algunes te les faran..altres no... Quan et comencin a donar les receptes al cirh vas al teu de capcelera i demanes ..a veure com respira la cosa.... paral.lèlament pots fer la trucada a la teva mútua...a veure què et diuen...

ànims!

Sara
Sara

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Mutua o no? Empty Re: Mutua o no?

Missatge por fantina Dt 29 Nov 2011 - 10:41

Jo ho vaig fer a CIRH i em vaig donar d'alta a Sanitas per l'ocasió. En total vaig estar a Sanitas 1 any. 2007-2008

Vaig quedar molt contenta

Pero em sembla que van cambiar les condicions (mira les caréncies)

salutacions
fantina
fantina

Sanitas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 5

Nombre de missatges : 40
Fecha de inscripción : 28/06/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Mutua o no? Empty Re: Mutua o no?

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum