Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Presentació Vote_lcap1Presentació Bar210Presentació Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Presentació Vote_lcap1Presentació Bar210Presentació Vote_rcap1 
ada_bcn
Presentació Vote_lcap1Presentació Bar210Presentació Vote_rcap1 
Crislady
Presentació Vote_lcap1Presentació Bar210Presentació Vote_rcap1 
Júlia
Presentació Vote_lcap1Presentació Bar210Presentació Vote_rcap1 
morgan
Presentació Vote_lcap1Presentació Bar210Presentació Vote_rcap1 
Dana
Presentació Vote_lcap1Presentació Bar210Presentació Vote_rcap1 
Ester
Presentació Vote_lcap1Presentació Bar210Presentació Vote_rcap1 
Sara
Presentació Vote_lcap1Presentació Bar210Presentació Vote_rcap1 
Bego
Presentació Vote_lcap1Presentació Bar210Presentació Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Presentació

+9
NuriaPAU
Bego
lajefadelaironia
piedralunar
aiguaclara
Marta&Martina
Crislady
tiariis
Sara
13 participantes

Ir abajo

Presentació Empty Presentació

Missatge por Sara Dt 22 Feb 2011 - 12:35

Molt bones a totes,

Sóc nova per aquí i he arribat a aquest foro mitjançant consultes i consultes sobre el tema en diferents webs d'internet..

La veritat és que estic al moment del pànic total.

Tinc 39 anys... I després de diferents experiències amb parella. L'última molt frustrant.. perquè pensava que era l'home de la meva vida..(cursi..sí..però què hi farem...).. vull dir..que això encara em va fent mal..perquè hi va haver un avortament "voluntari" pel mig... ferida que de fet encara tinc com oberta. "No era el moment".. O com a mínim per a ell... i jo vaig voler apostar pels dos..
en fi..perdoneu que em disperso... us explico això perquè això em pesa molt..i després d'acabar fatal amb aquesta persona vaig estar buscant informació sobre el tema de la inseminació... Vaig anar recopilant i... finalment postergant el moment... imagino que perquè havia de curar altres ferides abans...

I..al final... com que m'adono que potser trigaré a superar segons què... he tornat a obrir aquest tema meu... El tema de la maternitat per a mi sempre havia estat present. De fet, sempre havia pensat que si no anava bé amb parella el tindria sola... Això ho vas pensant durant els anys que vas fent altres coses... i tens relacions que finalment no arriben enlloc... és dur renunciar a la forma en que pensaves que ho voldries fer, amb parella,... i quan et trobes que finalment sembla que haurà de ser així, com a mínim en aquest moment... és dur... però has de decidir si ...renuncies a tot...o només una part... I, com ja he llegit en diferents forums.. no m'agradaria tenir cinquanta i pensar que com que no ho vaig poder fer amb parella..no ho vaig acabar fent..

perdoneu aquesta entrada... és que m'és difícil..

doncs aquests dies intentava saber més de tot això.. però sobretot a nivell humà... trobar persones que estiguessin passant les mateixes pors, dubtes, angoixes... socorro!... i ..us he trobat a vosaltres...

Ara d'entrada tinc vàries preguntes... ja que estic a la primera fase. La d'anar a fer la primera visita a qualssevol centre per informar-me...
teniu recomanacions a Barcelona?.. La primera visita és o no gratuïta? M'han parlat de la Dexeus a Barcelona..La Quiron?... S'accepten recomanacions... més que benvingudes..

Una altra cosa és que veig que feu trobades?.. Quan és la propera?.. Potser l'heu escrit per algun lloc però tot just us acabo de començar a llegir...

Estic amb un moment de pànic..

Perdoneu per la llargada i gràcies per llegir-me... Tota l'ajuda serà més que agraïda.

salut!

Sara
Sara

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por tiariis Dt 22 Feb 2011 - 13:34

hola Sara,
respecte a la elecció d centre, et dire q vaig fer jo.
La primera visita, sempre l'hauras d pagar a qualsevol centre , vaig 150euros a IVI BCN, la primera visita, vaig portar analitica feta, pero ells et propossen els seus protocols,no vaig tornar.
. Amb l'ajuda d Susanna, q vaig conèixer aqust forum, vaig decidir-me per CIRH, un centre adscrit a CORACHAn , i em vaig fer de SANITAS.
JA Q IVI , es de les més cares, i vaig veure q en principi les proves van sortir correctes. Moltes noies d'aquest forum han anat a CIRH, i no es dels més cars. Jo estic contenta amb aquest centre.
Em costava 700eur, preu del 2010 cada inse, vaig fer dues, negatives.
Les pors son normals,les tindres sempre.....
(en referència a que crec q vas renunciar abans la maternitat per un noi, nomes dir-te, q la teva vida es teva, i has d'escollir-la tu lliurement pels teus desitjos.)

Ara estic d PARON i no se quan continuaré. De vegades es millor no obsesionar-se i deixar q les coses arriben al seu moment, per mi ara no es el moment, espero q em retornin les forces i anims, aviat.

Et recomano q vagis a les trobades i coneguis aquestes mares, es una passada l'empenta i el valor q t' encomanen.

CARMEN, 38 ANYS.
tiariis
tiariis

Sanitas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 2

Géminis Rata
Nombre de missatges : 43
Fecha de inscripción : 15/08/2010
Edad : 51
Ubicació : Cornellà de Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por Sara Dt 22 Feb 2011 - 13:59

Moltes gràcies Carmen!

Sí.. a les trobades hi aniré.. tinc molts dubtes..preguntes..pànic..de tot una mica..

Et volia fer la preguntar sobre Sanitas... et vas fer des del moment que ho vas decidir per tal de tenir millors preus oi? i ja té efecte immediat?
Ho dic perquè jo no sóc ni de adeslas ni de sanitas..ni cap coneguda d'aquestes... Em recomanes que em doni d'alta?

gràcies,
Sara
Sara

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por Crislady Dt 22 Feb 2011 - 14:18

Bienvenida Sara!!!!
Y felicidades por plantearte la maternidad en solitario....
Soy Cristina, y he pasado por 3 ciclos de inseminacion, 2 negativos y un 3º cancelado. Ahora estoy de parón para pasar a InVitro.
Primero estaba en Quiron, y ahora la FIV me la haré en Cirh, que tiene muy buenas referencias de muchas chicas de este foro.
Yo tengo Adeslas, y me sale algo mejor de precio, un 20% del precio normal.
En Quiron una IAD te sale a 760€ (con adeslas), y en Cirh está en 505€.
Sin mutua calcula unos 100€ mas.

Sara, tu situacion sentimental es muy similar a las de muchas de nosotras, yo tambien pensaba que era el hombre de mi vida, pero gracias a que no lo era, me decidí por fin depues de muuuuuuuuuucho meditarlo a la maternidad en solitario, y me siento orgullosa y feliz por ello Smile

Para que te hagas una idea, la 1ª visita siendo de Mutua, en Quiron por ejemplo te saldria a 35€, si no eres de mutua ronda los 160€.

Si tienes alguna pregunta mas, aqui estamos para que lo veas todo un poquito mas claro y mejor Razz

muaaaaaaaaaaaaaaa


Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por tiariis Dt 22 Feb 2011 - 14:35

Sara,
si em vaig fer de SANITAS pq no tenien periode de carència, o sigui q vas pagant les mensualitats, i et faran les proves q ells consideren q necessitis.

Vaig fer-me de SANITAS,creq q al setembre, i ja vaig començar d seguida, amb la histerosalpingografia, q es el q sovint recomanen, per saber si tens obstruides les trompes, encara q tu si vas quedar-te embarassada ja 1vegada,potser no te la demanin. Depen cada professional.

Ah, una cosa als centres son professionals, no trobaras "caliu" ni "anims", ves mentalitzada, unicament has d sentir q tens un bon tracte professional , els anims els trobaras en aquest grupet tan maco, això segur.
No venen "motos" ni promeses d res........es una ciència, i per tant...se sap quan es comença.....no quan arriba l'embaras. Aixi q paciència, anims i el camí pot ser llarg o curt.......

molta sort, i pel q necessitis, aqui estem.
CARMEN, 38 ANYS.
tiariis
tiariis

Sanitas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 2

Géminis Rata
Nombre de missatges : 43
Fecha de inscripción : 15/08/2010
Edad : 51
Ubicació : Cornellà de Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por Marta&Martina Dt 22 Feb 2011 - 16:00

Hola Sara,
Benvinguda al foro de les mares mes guays del món!!!
Ja he vist els teus antecedents i només dir-te que “ a lo hecho pecho” ara no has de mirar enrrera i si vols ser mare, a por ello!!! O al menys intentar-ho, com diu la Carmen tot això és ciencia pura, pero aquí al menys trobaràs un munt de dones que han passat per moltes i diverses situacions soles i de totes ens en hem sortit així que tu tranki, ánimo y al toro.
Demanes ajut en el centre a escollir, jo ho vaig fer amb el meu gine (2 IAD) i FIV tb amb ell a la Clínica Sagrada Familia –on vaig quedar-me embaraçada-, tot de conya, però en general el centre que més sona per aquí es el Cirh de Corachán. Oblidat de Dexeus, IVI, Qiurón, etc…. son cares i la gent està molt descontenta.
Les trobades ara ja són mensuals i ens ho passem força bé, encara que hi han moltes criatures i acabes morta!! Però també venen noies que están “en ello”, de fet així vem començar totes.
Bé Sara, només desitjar-te sort, donar-te anims i ja saps on som!!

Marta & Martina
Marta&Martina
Marta&Martina

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : Cap, de moment

Libra Cabra
Nombre de missatges : 283
Fecha de inscripción : 09/02/2010
Edad : 56

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por Sara Dt 22 Feb 2011 - 16:17

Ei...
Moltes gràcies a totes...
déu n'hi do quina acollida..
m'està agafant vertigen de tants ànims...jaajç gràcies!!

se m'acumulen dubtes i feina... estic recollint telèfons e informació que heu anat parlant de les clíniques...i començaré a trucar.. a veure si tinc una estoneta aquesta setmana per començar a bombardejar a preguntes a totes les clíniques i fer l'estudi de mercat..jaja..
també hauré de trucar a una mútua que pago des dels 18.. però crec que això..res de res..és assegurança de vida i prou ..mega simple..no crec que pugui servir per res d'això... i aleshores perquè ho estic pagant... jaja

vinga guapes!! gracies... va bé saber que sou per aquí..
Sara
Sara

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por aiguaclara Dt 22 Feb 2011 - 19:56

Hola Sara.

Primer de tot, benvinguda!!!

La veritat que al principi tot son dubtes i cerques informació d'allà on sigui.

Aquí en trobaràs molta com has vist, però sobre tot trobaràs caliu, proximitat i experiències reals.

Si tens dubtes, si tens coses a rumiar, ho pots exposar al fòrum corresponent. No ets un dona fora de la normalitat, doncs ja som moltes i totes hem passat per tot el que estàs passant tu.

La teva història es molt emotiva i es clar que vas entregar tot de tu i com son les coses, que a molts homes tant els hi fa. T'envio forces per poder tirar endavant amb tot els que has viscut i et diré una cosa, quant tens la teva criatura creixent a la panxa i després amb tu a casa, encara que no tanquen, moltes ferides es curen. I tota dona que a decidit interrompre un embaràs pateix molt i necessita temps. O sigui, que cap endavant.

Et desitjo molta sort i espero et trobis com a casa entre nosaltres.
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por piedralunar Dt 22 Feb 2011 - 20:18

Jo també et dono la benvinguda i desitjo q trobis el camí per sentir-te feliç i tancar les ferides, sigui fent un tractament com els nostres o com tu creguis millor.
piedralunar
piedralunar

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Capricornio Mono
Nombre de missatges : 656
Fecha de inscripción : 10/02/2010
Edad : 55
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por lajefadelaironia Dt 22 Feb 2011 - 21:07

hola Sara,

t'havia escrit un rotllo pàtatero i no sé on ha anat a parar... he pitxat el que no era. Primer donar-te la benvinguda i espero que et trobis ben a gust en aquest grup que per això el mantenim!
Després dir-te que no et sentis ni rara ni res per l'estil. aquí crec que tothom porta algun "creia que era l'home de la meva vida" a l'esquena. Dubtes: a punta pala sempre, però compartits es fan una mica menys i fins i tot passena ser motiu de conya.
La decisió que has pres es important: mai més estaràs sola i si tens un nen, aquest SI que serà l'homenet de la teva vida ;-)
Crec que una bona passada pel fil de clínques et pot acalrir molt les idees (DExeus ni hablar, no n'he sentit res bo ni amb parella ni sense). Tema Sanitas és pràctic i no té carències. Pensa-t'ho i per qualsevol dubte: aquí estem! amb ganes d'anar sabent més de tu i conèixe't a la propera si logrem acordar un dia!!
Molte ànims
alba 34 i pau 10m, a un plis plas de caminar.. ara només amb una mà...
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por Bego Dt 22 Feb 2011 - 21:32

Hola Sara, una més que et vol donar la benvinguda, però no tinguis por, quan més a prop et sentis del teu somni menys por has de tenir, encara que et sembli el contrari. Per aqui ja t'han dit moltes coses que jo et diria, no em repetiré. M'identifico amb tu en com et sents, jo em vaig sentir una mica igual en quant a lo de renunciar a la parella. Hi ha forces noies que ara estan en procés, això et serà de gran ajuda, a part, és clar, les que ja som mares, que hem passat per moltes coses que tu passaràs.

Fer-te d'una mútua com sanitas que no te carència és molt bona idea.

Jo vaig fer-me la primera i única inse al meu gine, i vaig pagar la inse, la resta (proves, controls, etc) entraven per mútua, assistència sanitària. Vaig tenir molta sort, et desitjo el mateix.

Sóc la Begoña i tinc bessons de 15 mesos.

Molts ànims i benvinguda de nou.

Bego
Bego

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 519
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Ubicació : BCN

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por NuriaPAU Dt 22 Feb 2011 - 21:49

Hola Sara... ja t'he donat la benvinguda a l'alre fil però també t'ho donc a aquest..sóc així de pesada.
Jo m'ho vaig fer amb la meva gine a la clinica sagrada familia (m'entrava per la mutua les proves no les inses) i ja et vaig dir que vaig ser de les afortunades.
Aqui trobaras experiències de tot tipus, però totes anem aconseguint el nostre desig , tenir el nostres fills amb nosaltres.
Per cert totes les dones d¡aqui son magnífiques i estupendes i desitjo que t'hi trobis super acollida i recofortada.
Estic morta i ja no sé qu edic....
un petó

Nuria i PAU (42 i 2 anys i 1 mes)
NuriaPAU
NuriaPAU

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Libra Mono
Nombre de missatges : 730
Fecha de inscripción : 06/02/2010
Edad : 55

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por Dana Dt 22 Feb 2011 - 22:13

Hola Sara,

Ya te han dicho todo lo esencial para animarte ;-)

Yo ya tenía Sanitas así que no sé de los periodos de carencia - de lo que leo no tiene - y fui mirando los centros con acuerdo con ellos. El primer centro que visité (y quede con ellos) fue el CIRH en parte porque pensaba que el Corachan podría ser una opción para el parto caso de quedarme embarazada.

En 2008 el Corachan me cobraba cada ciclo COMPLETO de IAD - es decir que cancelamos mi primer ciclo porque ovulaba del lado donde tenía obtruida una trompa (según el histeroblabla) - y no me cobraron NADA este ciclo. En el segundo me quedé - y me cobraron los 505 precio cerrado. Y el trato fue bueno también.

¡Ánimos!

Dana (45) y Danita (2 años 4 meses)
Dana
Dana

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 746
Fecha de inscripción : 09/02/2010
Ubicació : BCN

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por Sara Dc 23 Feb 2011 - 0:06

Rehola noies...
només dir-vos... que m'heu ben emocionat...
avui que se m'està empetitint la panxa perquè alhora m'entra més por..i em sento més sola... és com si estigués dient adeu a moltes coses si m'atreveixo a seguir aquest camí... deu n'hi do..sí que tinc coses idealitzades que em paralitzen veig...

doncs això.. que per totes bandes he rebut missatges... i m'heu fet sentir millor i més acompanyada...gràcies.

Bego.. tu quina clínica vas triar al final? parles tan bé.. jajaj

nanit guapes
Sara
Sara

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por Gemma Dc 23 Feb 2011 - 9:40



Benviguda again Sara!

Tot el q t´han dit les noies es el mateix q jo et diría així es que no em fare repetitiva....només vull afegir una cosa, imagino q deus estar atemorida pq sempre havíes pensat ser mare amb un home al teu costat i aconseguir la familia amb que somiaves.....ho entenc.....xro noia....els comtes del princep blau i la princesa que es casen i tenen peques son aixó...contes.....així es que agafa el toro per les banyes i si el q vols de debó es ser mare, cumpleix amb el teu somni i tira endevant amb els teus plans.....els homes, les parelles...les troves al carrer i avui hi son i demà qui ho sap??? El teu fill sempre sera EL TEU FILL....pasi el que pasi....

Totes les q estem aquí d´una manera o d´altre hem estat decebudes per homes i hem pasat mal d´amors.....algún día t´explicaré la meva historia ( que les meves mamis deuen estar ja fins el moño de sentirla !!! ) i veurás que tot es supera i la vida continua...i no només aixó...sino que la meva vida ara es molt millor del q era abans amb un tío al meu costat!!! ;P

T´envïo molts ànims i forces per seguir en aquest camí que començes i que será el millor recorregut de la teva vida!!

Petons

Gemma i Jana ( 38 + casi 23 mesos!! )
Gemma
Gemma

No en tinc No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Aries Búfalo
Nombre de missatges : 375
Fecha de inscripción : 11/02/2010
Edad : 51

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por Bego Dc 23 Feb 2011 - 22:08

Gemma, tota la raó, así se habla! És cert, el teu fill t'acompanyarà sempre, els homes, les parelles... quasi sempre es queden pel camí... encara que duri tota la vida.

Sara, el meu gine està a Gine3, Via Augusta. És un centre ginecològic, però cada metge és independent, no és un equip.

Saps? me n'al·legro que t'haguem ajudat, d'una manera o d'una altra, a tenir menys por, mica en mica... no és difícil.

Bego

Bego
Bego

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 519
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Ubicació : BCN

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por Ester Dj 24 Feb 2011 - 9:22

HOla Sara


Benvinguda al club
Poc puc afegir del que han dit les meves companyes.
Només animar-te a que vinguis a una trobada i allí puguis preguntar, veure i sentir molt millor que a través del internete.

Petonets

Ester i Ona.
Ester
Ester

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Acuario Cerdo
Nombre de missatges : 667
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 52

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por Sara Dj 24 Feb 2011 - 11:14

bones...
gràcies guapes...
la veritat...estic tan contenta d'haver-vos trobat.
Doncs sí.. ja tinc ganes d'anar a fer-vos moltes preguntes.. a veure si el dia que dieu puc venir.
petons
Sara
Sara

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por Anna&Abril Dj 24 Feb 2011 - 11:38

Hola Sara... wellcome!

Nosaltres (bé llavors només jo) vaig anar primer a Dexeus i després al CIRH.

La Dexeus no la vull veure ni de lluny... em van estafar i juguen amb les teves il·lusions.

Del CIRH només em sentiràs dir coses bones. Mira si vaig estar a gust (tot i no quedar-me a la primera) que vaig decidir seguir els 9 mesos amb la mateixa gine que em va fer les IAD's, i el part també amb ella.

Ara, de tant, vaig amb l'Abril i sembla que la nena també sigui una mica de tots ells!

Molts ànims i endavant!
avatar
Anna&Abril

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Libra Cerdo
Nombre de missatges : 271
Fecha de inscripción : 11/01/2010
Edad : 52
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por Sara Dj 24 Feb 2011 - 11:45

Moltes gràcies..
Caram amb cirh.. a veure si quan torno a trucar tinc més sort..
Sara
Sara

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/02/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació Empty Re: Presentació

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum