Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 32 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 32 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Presentació Eva i Bruno
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Presentació Eva i Bruno
Hola a totes,
Em presento: sóc l'Eva, tinc 40 anys i el meu fill Bruno 6 mesos i mig. Vivim a Rupià (Girona).
La nostra història: em vaig embarasssar a Nova York (abans vivia allà) a la clínica RMA amb l'ajuda d'un donant conegut. El Bruno va aparèixer al primer intent d'inseminació amb estimulació! Vaig tornar a Catalunya per a parir i em vaig instal.lar a Rupià, un poble molt petit de l'Empordà. El Bruno va néixer a la nostra nova casa el 5 de setembre. Va ser el primer naixement al poble des de feia 56 anys!
Ara no treballo (tinc una excedència de dos anys) i tinc tot el temps del món per a dedicar-lo al Bruno, tota una sort.
De moment no he trobat cap mare sola a la nostra zona. Si n'hi ha alguna, que ens avisi! Tinc moltes ganes de trobar-me amb altres mares, ja sigui per aquí a prop o per Barcelona.
Espero poder-vos conèixer aviat.
Em presento: sóc l'Eva, tinc 40 anys i el meu fill Bruno 6 mesos i mig. Vivim a Rupià (Girona).
La nostra història: em vaig embarasssar a Nova York (abans vivia allà) a la clínica RMA amb l'ajuda d'un donant conegut. El Bruno va aparèixer al primer intent d'inseminació amb estimulació! Vaig tornar a Catalunya per a parir i em vaig instal.lar a Rupià, un poble molt petit de l'Empordà. El Bruno va néixer a la nostra nova casa el 5 de setembre. Va ser el primer naixement al poble des de feia 56 anys!
Ara no treballo (tinc una excedència de dos anys) i tinc tot el temps del món per a dedicar-lo al Bruno, tota una sort.
De moment no he trobat cap mare sola a la nostra zona. Si n'hi ha alguna, que ens avisi! Tinc moltes ganes de trobar-me amb altres mares, ja sigui per aquí a prop o per Barcelona.
Espero poder-vos conèixer aviat.
maredelbruno-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 6
Re: Presentació Eva i Bruno
Hola Eva,
Sigues molt benvinguda al grup!
Ara ja tenim fins i tot nens internacionals!! jaja. Jo visc a BCN, pero la meva millor amiga (i companya de part) viu a Palafrugell així que pujo bastant sovint a l'emporà. T'aviso quan hi vagi!!
alba 38 i pau quasi 5a
Sigues molt benvinguda al grup!
Ara ja tenim fins i tot nens internacionals!! jaja. Jo visc a BCN, pero la meva millor amiga (i companya de part) viu a Palafrugell així que pujo bastant sovint a l'emporà. T'aviso quan hi vagi!!
alba 38 i pau quasi 5a
lajefadelaironiaMamimodera
-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 1282
Ubicació : barcelona
Hola!
Felicitats!
Nosaltres passem l'estiu a Sant Feliu de Guixols... no és que quedi molt aprop però si et ve de gust quedar un dia. Suposo que la semana vinent hi anirem.
Felicitats!
Nosaltres passem l'estiu a Sant Feliu de Guixols... no és que quedi molt aprop però si et ve de gust quedar un dia. Suposo que la semana vinent hi anirem.
Benvinguda Eva!
Quina història. Quan ho tens clar, és igual on siguis que busques la manera. Jo visc a Barcelona i algún cop pujo a Blanes a veure unes amigues (les tietes postisses de la Irene). Ja sé que queda una mica lluny... Gaudeix de poder tenir aquests dos anys i veure'l crèixer!
Moltes petons a tots dos!
Mireia i Irene
Quina història. Quan ho tens clar, és igual on siguis que busques la manera. Jo visc a Barcelona i algún cop pujo a Blanes a veure unes amigues (les tietes postisses de la Irene). Ja sé que queda una mica lluny... Gaudeix de poder tenir aquests dos anys i veure'l crèixer!
Moltes petons a tots dos!
Mireia i Irene
Reia-
Nombre de missatges : 166
Gràcies mares!
Doncs si veniu cap a la costa i teniu una estoneta, aviseu-nos que jo tinc moltes ganes de trobar-me amb altres mares soles i no em farà res conduir una mica.
Feliç setmana santa!
Eva
Doncs si veniu cap a la costa i teniu una estoneta, aviseu-nos que jo tinc moltes ganes de trobar-me amb altres mares soles i no em farà res conduir una mica.
Feliç setmana santa!
Eva
maredelbruno-
Nombre de missatges : 6
Hola Eva,
La enhorabuena!
Yo vivo en Malgrat de Mar, el último pueblo del Maresme.
Ángeles (42) y David (casi 3)
La enhorabuena!
Yo vivo en Malgrat de Mar, el último pueblo del Maresme.
Ángeles (42) y David (casi 3)
angeles72-
Nombre de missatges : 19
Ubicació : Malgrat de Mar
Hola Eva,
hem proposat una quedad el 17 de maig. Es al montseny, no es que et quedi super aprop, pero si t'animes estarem encantades de coneixe-us!!
alba 38 i pau a 7 dies dels 5a!
hem proposat una quedad el 17 de maig. Es al montseny, no es que et quedi super aprop, pero si t'animes estarem encantades de coneixe-us!!
alba 38 i pau a 7 dies dels 5a!
lajefadelaironiaMamimodera
-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 1282
Ubicació : barcelona
Gràcies Alba!
Sí que vindrem, ara mateix m'hi apunto.
Eva
Sí que vindrem, ara mateix m'hi apunto.
Eva