Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 19 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 19 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Cliniques
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Cliniques
Bon dia noies.
L'any passat després de molt investigar i mirar vaig triar Fertilab. Fa més d'un mes els vaig enviar un correu demant que em diguesin si havia de tornar-me a fer alguna de les proves a més de les analítiques, em van contestar al dia seguent dient-me que en uns dies m'ho dirien. Ha passat més d'un mes i no m'han contestat, el que ha fet que estigui perdent la confiança en aquesta clínica.
Aquesta és la raó per la que us agrairia que m'expliquessiu les vostres impressions sobre la clinica que vau triar i la que hagueu descartat.
Gràcies.
Viamuy-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 90
Ubicació : Sant Sandurní
Re: Cliniques
Hola Viamuy,
Tenim tot un espai dedicat al tema:
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] (a dins de l'apartat de "buscant la criatura - cliniques". allà hi trobaras totes les referencies, experiencies i recomanacions que tenim fins al moment. Si tens mes dades per afegir, siusplau actualitza el fil principal per facilitar que les altres noies trobin la informació que busquen.
anims!
alba 38 i pau 4a
Tenim tot un espai dedicat al tema:
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] (a dins de l'apartat de "buscant la criatura - cliniques". allà hi trobaras totes les referencies, experiencies i recomanacions que tenim fins al moment. Si tens mes dades per afegir, siusplau actualitza el fil principal per facilitar que les altres noies trobin la informació que busquen.
anims!
alba 38 i pau 4a
lajefadelaironiaMamimodera
-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 1282
Ubicació : barcelona
Si l'he mirat però em perdo
Viamuy-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 90
Ubicació : Sant Sandurní
yo me quedo con circh,estuve en ivi y no me gusto nada me sentia un numero,y en circh un muy buen trato
isaky-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 115
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum