Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Clíniques de Tarragona. Help! Vote_lcap1Clíniques de Tarragona. Help! Bar210Clíniques de Tarragona. Help! Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Clíniques de Tarragona. Help! Vote_lcap1Clíniques de Tarragona. Help! Bar210Clíniques de Tarragona. Help! Vote_rcap1 
ada_bcn
Clíniques de Tarragona. Help! Vote_lcap1Clíniques de Tarragona. Help! Bar210Clíniques de Tarragona. Help! Vote_rcap1 
Crislady
Clíniques de Tarragona. Help! Vote_lcap1Clíniques de Tarragona. Help! Bar210Clíniques de Tarragona. Help! Vote_rcap1 
Júlia
Clíniques de Tarragona. Help! Vote_lcap1Clíniques de Tarragona. Help! Bar210Clíniques de Tarragona. Help! Vote_rcap1 
morgan
Clíniques de Tarragona. Help! Vote_lcap1Clíniques de Tarragona. Help! Bar210Clíniques de Tarragona. Help! Vote_rcap1 
Dana
Clíniques de Tarragona. Help! Vote_lcap1Clíniques de Tarragona. Help! Bar210Clíniques de Tarragona. Help! Vote_rcap1 
Ester
Clíniques de Tarragona. Help! Vote_lcap1Clíniques de Tarragona. Help! Bar210Clíniques de Tarragona. Help! Vote_rcap1 
Sara
Clíniques de Tarragona. Help! Vote_lcap1Clíniques de Tarragona. Help! Bar210Clíniques de Tarragona. Help! Vote_rcap1 
Bego
Clíniques de Tarragona. Help! Vote_lcap1Clíniques de Tarragona. Help! Bar210Clíniques de Tarragona. Help! Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Clíniques de Tarragona. Help!

5 participantes

Ir abajo

Clíniques de Tarragona. Help! Empty Clíniques de Tarragona. Help!

Missatge por Dunilla Ds 9 Mar 2013 - 22:04

Hola compis,

Tinc dubtes sobre on fer-me la primera IAD properament. Explico el meu cas: he anat a fer la primera visita a Biogest Reus i la primera impressió del doctor no va ser molt bona però com que anava mooolt nerviosa no vaig voler donar-li importància i vaig fer-me les proves que em va demanar i punt.
Quan he anat per a que em dones els resultats, la primera impressió s'ha confirmat. He sortit contenta perq mha dit que estic bé, però molt decebuda amb el tracte. Poca empatía, poc aclaridor amb els meus dubtes i amb la sensació de que van per feina i a pels diners.... Sad
El següent pas és decidir quan vull iniciar cicle (segurament a l'abril) sense medicació i no se si canviar de clínica o que fer...
No tinc mutua.
Que tal embriogym? M'han parlat bé, saveu si hauria de pagar per la primera visita igualment encara que ja tinc les proves fetes?
Un mar de dubtes!!
Moltes gràcies a totes!
Dunilla
Dunilla

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Aries Perro
Nombre de missatges : 70
Fecha de inscripción : 09/03/2013
Edad : 42
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Clíniques de Tarragona. Help! Empty Re: Clíniques de Tarragona. Help!

Missatge por primeroprimera Ds 9 Mar 2013 - 22:27

Hola Dunilla!

Enhorabona per la teva decisió! Positiva

Jo vaig a Embriogyn, em va donar molt bones vibracions.

Lo bó: t'ho expliquen tot, tot i tot (al menys el Dr, la Dra no la conec). Per que et facis una idea, mentres et visita, te un document de excel amb els items importants i els va marcant quan t'ho explica per no deixar-se res. En la primera visita vam estar mes d'una hora!!
Et fan una exploració molt exhaustiva, exploració mamaria (també t'expliquen com fer-la a casa), exploració abdominal, pes, talla, tensió arterial, ecografia transvaginal i mides d'uter per fer servir exactament el cateter de la teva mida el dia de la inse (em va explicar que ho fan perque si el cateter es mes gran que el teu úter al fer la inse et podrien provocar contraccions).

Lo dolent: es força mes car. Pensa que a part del preu que et donen de la IAD (que ja es mes car que a biogest) li has de sumar la primera visita (90eu) + ecografia i exploració (100eu).

Jo estic contenta, em sento en bones mans i ho pago molt a gust.
Si fos algo que fes cada setmana potser m'ho plantejaria mes, pero com en principi no han de ser gaires intents prefereixo pagar mes i quedar-me on m'he sentit a gust. Pero pensa que aixo es molt personal, cadascú te els seus gustos i no significa que a tu t'agradi també.

Tinc visita la setmana que bé per parlar de medicació, jo em llenço amb estimulació.

Bàrbara (28a).
Per primera vegada en la meva vida amb ganes de que la panxa creixi!
primeroprimera
primeroprimera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

León Rata
Nombre de missatges : 79
Fecha de inscripción : 20/09/2012
Edad : 39

Tornar a dalt Ir abajo

Clíniques de Tarragona. Help! Empty Re: Clíniques de Tarragona. Help!

Missatge por Dunilla Ds 9 Mar 2013 - 22:37

buff, si que és més car...
però clar, potser val la pena. Estic feta un embolic, no se si provar almenys un cop a Reus i si no surt bé canviar a on estas tu.
Tu també ho fas sense mutua? Quan et costa la IAD?

Boooones vibracions per a tu!! Smile

Dunilla
Dunilla

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Aries Perro
Nombre de missatges : 70
Fecha de inscripción : 09/03/2013
Edad : 42
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Clíniques de Tarragona. Help! Empty Re: Clíniques de Tarragona. Help!

Missatge por primeroprimera Ds 9 Mar 2013 - 22:47

Si, ho faig sense mutua. De fet ells no tenen convenis amb cap mutua.
Suposo que si et farien pagar les primeres visites, ja que repeteixen bastant que s'h d'assegurar de que ets una dona sana per poguer fer el tractament. En la primera visita obren historial i la segona exploració.
Jo de tu trucaria i els hi explicaria la situació, potser si els hi dius que ja ho tens tot fet en un altre lloc t'ofereixen alternativa per estalviar alguna visita. Per trucar no perds res.
La IAD val 980eu.
Es normal que estiguis feta un embolic, no es un cami facil, jo ara que ja he triat estic mes "centrada" pero hiper-sensible!

Bàrbara (28a) a punt de començar
primeroprimera
primeroprimera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

León Rata
Nombre de missatges : 79
Fecha de inscripción : 20/09/2012
Edad : 39

Tornar a dalt Ir abajo

Clíniques de Tarragona. Help! Empty Re: Clíniques de Tarragona. Help!

Missatge por Bea Ds 9 Mar 2013 - 23:21

Hola Dunilla,

Jo estic a Biogest, i tinc la mateixa sensació que tu. Em passa el mateix, que ja m'he fet les analítiques i m'ha de venir la regla avui o demà, així que ja començo tractament (també sense medicació)

He decidit que ho probaré amb ells, i si no em va bé, aniré a embriogyn.
Bea
Bea

Sanitas Mètode divertit
Nº tractaments : Sense tractament

Escorpio Rata
Nombre de missatges : 341
Fecha de inscripción : 04/01/2011
Edad : 39
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Clíniques de Tarragona. Help! Empty Re: Clíniques de Tarragona. Help!

Missatge por Dunilla Ds 9 Mar 2013 - 23:38

Bea escrigué:Hola Dunilla,

Jo estic a Biogest, i tinc la mateixa sensació que tu. Em passa el mateix, que ja m'he fet les analítiques i m'ha de venir la regla avui o demà, així que ja començo tractament (també sense medicació)

He decidit que ho probaré amb ells, i si no em va bé, aniré a embriogyn.

Doncs quina ràbia, tu!
I a tu tb t'han dit que potser "l'enganxen" (l'ovul)o no?... aixi sense més...he llegit q en altres clíniques et fan més proves per asegurar-se millor del moment óptim per fer la inseminació.
Dunilla
Dunilla

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Aries Perro
Nombre de missatges : 70
Fecha de inscripción : 09/03/2013
Edad : 42
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Clíniques de Tarragona. Help! Empty Re: Clíniques de Tarragona. Help!

Missatge por Bea Ds 9 Mar 2013 - 23:40

Si, lo mateix. Jo per exemple tinc la sort de ser molt regular, però clar, ningú diu que amb els nervis o qualsevol cosa el cos em faci una mala jugada just aquest mes.
Li vaig preguntar si em podia punxar l'ovitrelle per assegurar-nos la data exacta i em va dir que no, que allí si es sense medicació ho fan així.
Així que res, serà una mica "loteria"
Bea
Bea

Sanitas Mètode divertit
Nº tractaments : Sense tractament

Escorpio Rata
Nombre de missatges : 341
Fecha de inscripción : 04/01/2011
Edad : 39
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Clíniques de Tarragona. Help! Empty Re: Clíniques de Tarragona. Help!

Missatge por ganxeta Dg 10 Mar 2013 - 17:31

hola! jo també estic a embriogyn amb la dra i molt contenta amb el tracte. de fet, la primera consulta la vaig fer a biogest i em passa el mateix. Crec que és molt important que tu et sentis tranquil.la i amb bones vibracions. Jo de tu també hi trucaria. Jo ja he començat amb una estimulació suau i demà tinc visita de control , ui, a veure com va això? A les que ja us heu punxat, sempre ho feu a la panxa?
ànims a tots les del Camp que estem en procés ,
una abracada
ganxeta
ganxeta

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 19
Fecha de inscripción : 03/01/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Clíniques de Tarragona. Help! Empty Re: Clíniques de Tarragona. Help!

Missatge por Dunilla Dg 17 Mar 2013 - 18:07

Finalment, he demanat hora a Embriogyn, aniré aquest mes i espero sortir més contenta del que vaig sortir de Biogest.
Si que és una mica més car, però crec que la qualitat-preu serà més bona.

Encara em queda una setmana per la primera visita i ja estic nerviosa ! Wink
Dunilla
Dunilla

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Aries Perro
Nombre de missatges : 70
Fecha de inscripción : 09/03/2013
Edad : 42
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Clíniques de Tarragona. Help! Empty Re: Clíniques de Tarragona. Help!

Missatge por Dunilla Dc 27 Mar 2013 - 17:23

Dubte suuuuuper aclarit!

Vaig sortir molt contenta amb el tracte a Embriogyn, la doctora ho explica tot molt bé i no amb desidia com em vaig trobar a Biogest.
Veritablement crec que la diferència de professionalitat és abismal.

Així que el proper cicle em posaré en mans de la Dra. Vives per buscar el meu cigronet!!

Gràcies a totes!!
Dunilla
Dunilla

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Aries Perro
Nombre de missatges : 70
Fecha de inscripción : 09/03/2013
Edad : 42
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Clíniques de Tarragona. Help! Empty Re: Clíniques de Tarragona. Help!

Missatge por Linete Dv 5 Jul 2013 - 22:51

Hola compis,
doncs jo em vaig fer les dues inses al Biogest i la veritta vaig sortir mooolt decebuda. No només pq no va funcionar sino perque ja desde el començament no em vaig sentir massa comoda...
Visc a Tarragona i ara no sé q fer...no sé si anar a CIRH q te tant bona fama.....
Linete
Linete

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 19
Fecha de inscripción : 18/05/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Clíniques de Tarragona. Help! Empty Re: Clíniques de Tarragona. Help!

Missatge por primeroprimera Dv 5 Jul 2013 - 23:36

Jo estic MOLT contenta amb embriogyn. Van molt mes enllà de lo que es la IAD en si, son molt professionals, fan les coses sense presa mirant fins al mínim detall, t'hi dediquen el temps que necessites, et coneixen i et recolzen quan ho necessites. 
Jo em vaig quedar embarassada a la primera IAD però ho vaig perdre, la Dra fins i tot es va preocupar de trucar-me el dia del legrat. Ara hi torno amb ells esperant que aquesta sigui la bona!
primeroprimera
primeroprimera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

León Rata
Nombre de missatges : 79
Fecha de inscripción : 20/09/2012
Edad : 39

Tornar a dalt Ir abajo

Clíniques de Tarragona. Help! Empty Re: Clíniques de Tarragona. Help!

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum