Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 28 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 28 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
ADESLAS I CLÍNIQUES/CENTRES
+5
Crislady
Yuclare
Maduixa
Bea
ondeiamar
9 participantes
Pàgina 1 de 1
ADESLAS I CLÍNIQUES/CENTRES
Bon dia!
Jo estic a ADESLAS des de fa més d´un any i mig. Com pel fórum he vist que tenen conveni amb dos centres, els he trucat per veure com havia de fer per què m´entrés. La noia m´ha dit que havia d´anar al meu ginecoleg i després, amb un informe, m´havia de passar per les oficines d´ADESLAS perquè fessin l´autorització. Li he recalcat que, que jo sàpiga, i espero que sigui així, no tinc problemes per tenir fills, que lo que vull és ser mare soltera, però m´ha dit que tot i així havia de passar pel meu ginecoleg prquè em fes un informe que encara no entenc ben be de què. Com també he sentit que les noies d´Adeslas no s´enteren gaire... Com ho heu fet vosaltres? Les que teniu mutua ADESLAS si és en teniu alguna... Em pensava que anant al centre potser t´informaven i demanaven les autoritzacions pels preus especials des d´allà. Quin lio...
Be, ja direu. Moltes gràcies!
Jo estic a ADESLAS des de fa més d´un any i mig. Com pel fórum he vist que tenen conveni amb dos centres, els he trucat per veure com havia de fer per què m´entrés. La noia m´ha dit que havia d´anar al meu ginecoleg i després, amb un informe, m´havia de passar per les oficines d´ADESLAS perquè fessin l´autorització. Li he recalcat que, que jo sàpiga, i espero que sigui així, no tinc problemes per tenir fills, que lo que vull és ser mare soltera, però m´ha dit que tot i així havia de passar pel meu ginecoleg prquè em fes un informe que encara no entenc ben be de què. Com també he sentit que les noies d´Adeslas no s´enteren gaire... Com ho heu fet vosaltres? Les que teniu mutua ADESLAS si és en teniu alguna... Em pensava que anant al centre potser t´informaven i demanaven les autoritzacions pels preus especials des d´allà. Quin lio...
Be, ja direu. Moltes gràcies!
ondeiamar-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 15
Ubicació : Barcelona
Re: ADESLAS I CLÍNIQUES/CENTRES
Yo tengo Sanitas, y creo que en la clínica aplican el descuento automáticamente (con la tarjeta de la mútua). De todas maneras, no estoy segura, pero el 12 tengo visita y lo preguntaré.
Como tienen un convenio entre mútua y clínica, igual lo hacen automáticamente, no sé...
Como tienen un convenio entre mútua y clínica, igual lo hacen automáticamente, no sé...
Bea-
Nº tractaments : Sense tractament
Nombre de missatges : 341
Ubicació : Tarragona
¡Muchas gracias Bea! Ya me contarás. Que vaya muy bien la visita.
ondeiamar-
Hola guapa,
Jo sóc d'ADESLAS però no l'estic fent servir perquè m'ho faig a IVI i no tenen conveni.
Jo quan vaig trucar al CIRH per informació no em van dir res d'anar a les oficines d'ADESLAS .... cada dia s'inventen alguna cosa, de veritat!
Crec que ADESLAS té conveni amb CIRH i CORACHAN. Jo aniria a les oficines del Ps. de Gràcia i demanaria la informació directament. A mi me la van donar i em van dir que amb allò (el pressupost) ja podia anar a la clínica directament. No em van dir res de demanar un informe al ginecòleg ....
Suggereixo que vagis a ADESLAS en persona, el telèfon és un rotllo perquè depèn qui t'ho agafa, t'explica una història diferent. Així anem!!!!
Una abraçada,
Maduixa
Jo sóc d'ADESLAS però no l'estic fent servir perquè m'ho faig a IVI i no tenen conveni.
Jo quan vaig trucar al CIRH per informació no em van dir res d'anar a les oficines d'ADESLAS .... cada dia s'inventen alguna cosa, de veritat!
Crec que ADESLAS té conveni amb CIRH i CORACHAN. Jo aniria a les oficines del Ps. de Gràcia i demanaria la informació directament. A mi me la van donar i em van dir que amb allò (el pressupost) ja podia anar a la clínica directament. No em van dir res de demanar un informe al ginecòleg ....
Suggereixo que vagis a ADESLAS en persona, el telèfon és un rotllo perquè depèn qui t'ho agafa, t'explica una història diferent. Així anem!!!!
Una abraçada,
Maduixa
Maduixa-
Nº tractaments : 5
Nombre de missatges : 277
Jo tinc medifiatc i el descompte el fan directament quan demanes el pressupost a la clinica, en el meu cas CIRH.
Aprofito , Maduixa, per aclarir que CIRH és el centre de RA de Corachán
Aprofito , Maduixa, per aclarir que CIRH és el centre de RA de Corachán
Yuclare-
Nº tractaments : 8
Nombre de missatges : 377
Moltes gràcies per la info noies! Aniré a les oficines d´ADESLAS primer... Si veig que no s´aclaren, potser al centre hi tenen més idea.
ondeiamar-
Hola noies,
Anna tens tota la raó, m'he colat .... l'altre centre que té conveni amb ADESLAS és la QUIRON.
Perdona Ondeiamar, són CIRH i QUIRON, a menys que ho hagin canviat.
Maduixa
Anna tens tota la raó, m'he colat .... l'altre centre que té conveni amb ADESLAS és la QUIRON.
Perdona Ondeiamar, són CIRH i QUIRON, a menys que ho hagin canviat.
Maduixa
Maduixa-
Nº tractaments : 5
Nombre de missatges : 277
Molt be Maduixa , gràcies.
ondeiamar-
Yo tengo Adeslas y no tuve que pedir ningún tipo de autorización, aplicaban 20% descuento directamente. Que raro que ahora pidan autorización...
Crislady, estoy por ir directamente a la clínica... ,me da a mi que la chica que me atendió de ADESLAS no se enteraba demasiado. Si no llamaré al CIRH para versi ellos saben. ¡Muchas gracias!
ondeiamar-
Hola noies,
tinc una pregunta encara existeix el conveni amb el CIRH? segons em van dir a mi ara fa una setmana ja no tenen conveni, només el tenen amb l'Institut Marquès? sabeu algo?
tinc una pregunta encara existeix el conveni amb el CIRH? segons em van dir a mi ara fa una setmana ja no tenen conveni, només el tenen amb l'Institut Marquès? sabeu algo?
onlysita-
Nombre de missatges : 22
Jo quan hi vaig anar em van dir que havien canviat els preus que en lloc de 505 per IAD si no m'anava bé desprès serien 965 € amb l 'ho qual crec que és el preu que paguen si vas en privat no?? No vaig voler que em donessin els preus pq just m'acabava de fer inse i vaig pagar el preu antic pq ja tenia pressupost, ara això si em van dir que si havia de fer propera( que esperem que no...) valdria això el doble!! és una passada crec jo.
TITA-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 39
Com?? Aix! Vaja, quina mala sort... A veure si esbrino alguna cosa més...
ondeiamar-
Hola!! Yo tambien soy de ADESLAS y estoy en Quiron. Yo no he tenido que pedir ningun tipo de autorizacion. A mi el tratamiento, con el descuento, me sale por 970€, medicacion a parte, por supuesto.
Espero que te sirva de ayuda, aunque ya ha pasado un poco de tiempo..
Espero que te sirva de ayuda, aunque ya ha pasado un poco de tiempo..
Marpels-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 46
Ubicació : Baix Llobregat
Hola! Doncs a mi la ginecologa em va voler fer una analítica hormonal i ADESLAS , tot i el informe de la gine m'han denegat l'autorització. Diuen que no és fan càrrec de rés que tingui a veure amb reproducció assistida...?? a part que l'analítica possava que era per valorar desjustus de regla causa d'una endometriosis que és veritat!
Ja explicaras que et diuen....
Abraçades
Annalua.
Ja explicaras que et diuen....
Abraçades
Annalua.
Annalua-
Nombre de missatges : 26
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum