Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Vote_lcap1Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Bar210Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Vote_lcap1Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Bar210Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Vote_rcap1 
ada_bcn
Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Vote_lcap1Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Bar210Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Vote_rcap1 
Crislady
Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Vote_lcap1Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Bar210Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Vote_rcap1 
Júlia
Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Vote_lcap1Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Bar210Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Vote_rcap1 
morgan
Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Vote_lcap1Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Bar210Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Vote_rcap1 
Dana
Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Vote_lcap1Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Bar210Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Vote_rcap1 
Ester
Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Vote_lcap1Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Bar210Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Vote_rcap1 
Sara
Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Vote_lcap1Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Bar210Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Vote_rcap1 
Bego
Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Vote_lcap1Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Bar210Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

+14
piedralunar
Júlia
Anna72
morgan
Silvia&Hugo
Lluna
Marta&Martina
Bego
aiguaclara
NuriaPAU
Avelina
Yuclare
tiariis
Crislady
18 participantes

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Empty Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Crislady Dc 1 Set 2010 - 9:46

Primer de tot, agrair-vos la creació d'aquesta web, s'aprèn molt, i t'ajuda a entendre la teva situació, ara se, que no estic sola.
Tinc 39 anys, i després de molt meditar, al mes de juliol vaig trucar a fertilitat. Lo meu m'ha costat. Dubtes i més dubtes ... milers de dubtes, és com per tornar-boja, tant pensar ...
Quan t'has decidit a fer el pas, cal triar un centre, soc de Mútua Adeslas, tinc descompte a Hospital Quirón de Barcelona, un bon punt a favor.
He tingut el meu primer contacte amb el Dr Aurell, i he de dir que vaig sortir contenta pel tracte rebut. Em va agradar el centre i el doctor.
Que perquè m'ha portat prendre la decisió de ser mama soltera??? Doncs Perquè ja no crec en l'amor d'un home, l'enamorament dura poc i jo no estic per aguantar ningú. Amb 2 relacions fallides (a quina mes dolenta) i amb altra relació sense compromís que ha durat 4 anys i sense èxit, m’he plantat a 4 mesos dels 40. Sempre he volgut ser mare, i no vui fracassar amb aixo. Soc valenta .... però tinc por!!! Com és menja aixo???
La meva família no ho accepta i em diuen boja, aixi que ho faig sense el seu consentiment, no els he dit res. És molt dur fer-ho sola, sense que ningú que et doni suport, però quan alguna cosa m'interessa, vaig a totes!!! La meva germana si ho accepta, per sort. Però ja li he dit que 'mutis' fins que el predictor em doni positiu..
Necessito dels vostres comentaris perquè m’ajudin a comprendre la meva maternitat en solitari ...
Tinc por, no tinc diners suficients per cobrir molts intents, i m'agradaria intentar-ho amb almenys 2 IAD. Al meu, el doctor em va dir que per la meva edat (39) segurament hauria de començar per FIV.
Un altre tema que m'espanta és que em puguin venir 2. Si amb prou feines podre mantenir a 1, com m'ho vaig a fer amb 2!!!!
Sempre em sorgeixen dubtes, quan no és una cosa és una altra, un dia em llevo contenta i amb ganes de tirar endavant, altres em llevo trist amb 1 nus al estómac, perquè m'assalten dubtes ...
Avui m'ha baixat el període, aixi que dissabte em toca fer-me l'anàlisi hormonal ... mare meva!!!...si estic nerviosa per un simple anàlisi .... no vull ni pensar en lo que li precedeix ...
També m'he de fer, una histeroscòpia, per mirar bé un mioma que tinc l'úter de quasi 5 cm.
I de moment res mes noies ....

ais (sospir), el que és la vida ....


Editat per darrera vegada per LadyC el Dc 1 Set 2010 - 13:18, editat 1 cop en total
Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por tiariis Dc 1 Set 2010 - 10:38

Hola LadyC,
Aquest forum ajuda molt, les noies son molt maques, donen molta força, anims i molta empenta, moltes son mares i han passat per el mateix i d'altres estan en procés de ser mares soles.
Jo tinc 38 anys, i tampoc ha pogut ser en parella (el passat ho omitim, és massa llarg ), ho faré en solitari, he tingut moooooolts dubtes, molta por, és lògic i normal . Però finalment, estic decidida i vull lluitar per aquesta gran il.lusió amb els seus " pros i contras". Ser q no serà fàcil, ho tinc clar, el procès pot ser llarg i dur, has d tenir paciència fins q arriba l'embaràs em refereixo.
Jo començaré aquest mes, el dia 6 i el dia 8 tinc visita, i nomes m'han fet l'analitica dl tercer dia regla, així q ho tinc tot per fer. Vull fer IAD, pero no descarto FIV.
Bé, t'envio molts anims i q sapigues q no estàs sola, q moltes dones ens trobem en situacions similars a la teva i això reconforta.
Les noies d'aquest forum són molt valentes i aprendràs molt d'elles, és una passada , a mi m'està ajudant moltissim. MOTLS PETONS !

Carmen






Smile
tiariis
tiariis

Sanitas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 2

Géminis Rata
Nombre de missatges : 43
Fecha de inscripción : 15/08/2010
Edad : 51
Ubicació : Cornellà de Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Crislady Dc 1 Set 2010 - 10:51

Moltissimas gracies Carmen i molt de gust....em recomforta llegirte...
Seguim en contacte Wink
Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Yuclare Dc 1 Set 2010 - 17:09

Hola LadyC i Carmen, aprofito per donar-vos la benvinguda a les dues de cop.
És cert que aquest foro està ple de dones valentes , totes amb un mateix fi, i totes hem passat pel moment en el que us trobeu vosaltres. A vegades el camí és llarg però sempre s'aconseguiex , així que us animo a omplir la vostra ment d'il.lussió i ganes de tirar endavant i ja veureu !
Ah, el proper dia 19 fem una trobada, per que no us anineu i ens coneixem??? així en persona és tot molt més fàcil. Teniu informació al fil de trobades. F

fins aviat
Anna & Gemma 19+6
Yuclare
Yuclare

Medifiatc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 8

Tauro Tigre
Nombre de missatges : 377
Fecha de inscripción : 06/02/2010
Edad : 49

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Avelina Dc 1 Set 2010 - 17:35

Hola LadyC,

Sóc l'Avelina tinc 38 anys i sóc mare de bessons, l'Hèctor i la Berta que ja tenen 21 mesos. Els dubtes que tens són els que hem tingut la majoria de nosaltres, però si ho tens clar i saps el que vols tira endavant.
Jo vaig iniciar els tractaments a la Tecknon, allà em vaig fer tres inses i una fiv, per temes de diners i pq com a tú amb la mútua em surtia millor de preu vaig canviar a la Quirón i allà i a la primera fiv em vaig quedar embaraçada. El tracte que em van donar va ser molt bo i el Dr. Aurell i el seu equip són molt competents.
El tema de la por a que vinguin dos el tenim gairebé totes, el dia que m'ho van dir no m'ho podia creure, però ara estic encantada amb ells i no ho canviaria per res. A més tingues en compte que la probabilitat que siguin dos és baixa.

Molts ànims i endavant amb el teu somni

Avelina


Avelina
Avelina

No està la meva mútua. Sol·licita-la al fòrum peticions! Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 5

Géminis Rata
Nombre de missatges : 70
Fecha de inscripción : 23/02/2010
Edad : 51

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por NuriaPAU Dc 1 Set 2010 - 21:43

Hola Lady C, soc la Núria i et puc dir que les noies del forum, que casi ens coneixem totes, son magnifiques totes, dones plenes de força i mol t molt valentes, l'Avelina més... Wink, però té dos nens guapíssims que son l'alegria de la casa.
Jo sóc mare d'en PAU (el PAU gran perquè ja tenim un altre)té 19 mesos i és el millor que he fet a la meva vida, és cansat..però es una passada. Jo vaig tenir molta molta sort, amb 39 anys em vaig quedar embarassada a la 2 IA, o sia que tot es possible.
ANims i veniu el dia de la trobada, sortireu encantades.

Núria i PAU
NuriaPAU
NuriaPAU

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Libra Mono
Nombre de missatges : 730
Fecha de inscripción : 06/02/2010
Edad : 55

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por aiguaclara Dj 2 Set 2010 - 1:45

Hola lady C.

Benvinguda al fòrum, que es va crear per poder informar, entre d'altres coses.
De dubtes i pors en tenim totes, abans de prendre la decisió, durant i després, es inevitable fins i tot les mares amb parella tenen pors.

Em penso que quasi totes em anat a parar aquí per això, per no creure en el model del família tradicional.

Seguiré...zzzzz
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Bego Dj 2 Set 2010 - 9:29

Bueno bueno... com m'al·legra l'entrada de noies noves... Benvinguda LadyC. Aqui estem pel que necessitis, a vegades no és sinformació el que necessitem sino simplement empatia, i aqui n'hi ha per donar i vendre.

Estic d'acord amb l'Avelina (què super xula la foto), els dubtes i pors són gairebé iguals en totes. A mi m'hagués agradat tenir fills en parella (jo sí hi crec), però he tingut mala sort en les meves relacions (o jo vull algú que no existeix), ara estic encantada amb la meva gran família, tot i que espero ser, a més a més de mare, altres coses. Dic espero pq ara només sóc això... Tinc bessons de 10 mesos, però tranquil·la, no té pq passar-te a tu (tot i que jo de bon principi sí volia bessons)

Bueno, no m'allargo més, els nens rondinen. Fins aviat.

Petons a totes i als peques...

Bego
Bego
Bego

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 519
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Ubicació : BCN

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Crislady Dj 2 Set 2010 - 10:00

Wink
MOLTISSIMES GRACIES A TOTES!!!! Yuclane, Bego, Avelina, Nuria, Aguaclara, sou unes mares molt valentes i teniu uns fills maquissims!!!! Estic molt contenta de formar part d'aquest foro. Conec personalment a la Chus i en Max. Treballem juntas. Ting molta sort tenirla tan aprop Wink
Aprofitant que esteu totes, us volia preguntar: ¿lo de la medicació, es pot demanar per la SS? Tinc entes que la de FIV si, pero la de IA no. Me expliqueu una mica aixo??? Y como he de fer-ho???

Per cert, la trobada on la feu??? Wink
Una abraçada forta.

Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por aiguaclara Dj 2 Set 2010 - 13:45

Lady

Segueixo...

Jo vaig deixar de creure que tenia que esperar a un home per ser mare, diguem que vaig fer el canvi d'ordre establert. Poder trobo algú un dia d'aqeuts, ju ju, qui sap, tot i que poc temps tenim per aquestes coses...

El consentiment de la familia es important i deu ser dur no tenir-lo, tenim alguna noia que tampòc ha tingut el seu vist i plau, però que un cop tot fet i amb bombo, la cosa va canviant...
En tot cas, recolzat amb la tema germana i es clar, amb nosaltres, que estem aquí per el que sigui.

Aquesta por que tens de tenir 2 li pots transmetre al metge i segur que ho te en compte, però estigues tranquil·la, quan mes por tinguis, pitjor, que per no voler poder et toca, de tota manera, ara es el començament i et dic que les coses van canviant un cop estàs entre vials i agulles.

I si, nervis molts, moltes en teniu, jo no em posava nerviosa en cap dels passos a fer, sino que m'alimentava les ganes de ser mare, no se, com si ja començes a creurem que seria mare, ja havia entrar en pell de mare, no se si m'explico, ara bé, si que tenia vertigen, força respecte a la situació.

Per cert, que bé que coneixis a la Chus.
La trobada la fem a Cornellà, mira al fòrum de trobades...
Vinga, molts ànims i ja et deixo un carro de paciencia, que et fara falta.
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Marta&Martina Dj 2 Set 2010 - 15:52

Hola LaydC
Benvinguda i et desitjo molta sort en tot el procès. Aqui la majoria ja tenim "la notra/es joies" però totes hem passat pel mateix. Jo que sóc de les "maduretes" de la pandi ,ji ji, a prop del 43 tacos buaghghg, et diría que anessis directa a FIV. Jo vaig fer amb 41: 2 IAD i res de res, vaig passar a FIV i oleeeeeeeeeee a la primera. Tinc una nena que es LO MAS!!!. Valora el que tu creguis...Doncs com diuen les compis, si t'animes el 19 tenim cita.
Anims!!!
Marta-Martina (14 mesos)
Marta&Martina
Marta&Martina

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : Cap, de moment

Libra Cabra
Nombre de missatges : 283
Fecha de inscripción : 09/02/2010
Edad : 56

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Lluna Dj 2 Set 2010 - 22:45

Hola guapa,

Ja veus quina acollida!!! A veure si jo també m'animo a la trobada, que tinc ganes de veure tothom!!!
Ànims, tot el que et passa és molt normal!

Núria.
Lluna
Lluna

No en tinc No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 150
Fecha de inscripción : 08/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Crislady Dv 3 Set 2010 - 9:03

Gràcies aquaclara, gràcies Marta&Martina...Wink
GRACIES A TOTES!!!! Tinc que dir, que la Nuria, m'ha ajudat moltissim, ja la coneixia també d'altre foro, i em estat amb contacte fa un temps, quan tinc dubtes li pregunto i em fa sentir molt millor...moltes gràcies de tot cor Nuria, ets única!!! Jo vui una filla com la teva!!! Very Happy
Si tot va bé, us coneixeré a la proxima quedada del 19.
Molts Petons per totes.
Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Silvia&Hugo Dv 3 Set 2010 - 13:16

Avans de tot, Benvinguda al foro,

No puc dir-te gran cosa més que no t'hagin dit ja, m'uneixo a tot.
Sóc mare de l'Hugo de 20 mesos i és el més maco que he fet en la meva vida, amb 40 anys vaig començar amb aquest tema i vaig ser una de les afortunades que a la 2 IA ho va aconsegir, jo no descarto el trovar una parella, tot i que és molt dificil, no tens temps de molta vida social, je,je..

Molta sort en el teu proces i ens vas informant.

A veure si t'animes i vens el dia 19, ja veuras que bé ens ho passem i els petits també.

Silvia i Hugo (ja super adaptat a la guarde, hi s'ho passa genial)
Silvia&Hugo
Silvia&Hugo

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Aries Mono
Nombre de missatges : 176
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 55

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Crislady Dv 3 Set 2010 - 14:53

Moltes gràcies Silvia....si que tens un fill ben maco!!! Fins aviat!!! Very Happy
Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Crislady Ds 4 Set 2010 - 18:59

Dir-vos només que avui m`he fet l'analisis hormonal, y m'han dit que els resultats hi seran en 1 mes. Es normal??? 1 mes es molt de temps, no??? (estic nerviosa), a vegadas tinc la sensació que no tinc moltes ganas de ser mare....tinc por que no surti bé. Avui estic una mica 'xof'.
Petons per totes.
Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por morgan Ds 4 Set 2010 - 22:09

Hola Ladyc i Carme i benvingudes!
Aquí estem per tot el que poguem ajudar-vos. A mi em van ajudar molt, el procés en sí em va neguitejar força i tenia mooooolts dubtes, i allà estaven totes per anar-me'ls aclarin.
La decisió ja veig que la teniu presa i us felicito pq aquest és el gran pas. L'espera de les analítiques i histerosalpingografia (o com carai es digui) també, però encara és més l'espera de saber el resultat de la inse.. així que ànim que això és una carrera de paciència per un fi maravellós.
Jo tinc una bessonada de 3 mesos i mig, fruit de una IAD al centre CIRH amb la Dra. Rojas. Naturalment que donen feina ara i en els propers mesos més, però et vas preparant a mida que va arribant. Per sort tinc ajuda de la familia, però amb ganes ja de tornar a casa meva i afrontar-ho jo sola.
Econòmicament, et diré que jo estic al paro (empresaris capullos que no s'extingeixen...), però veuràs que circulen moltes coses dels nens, jo no he hagut de comprar res de res, ni tant sols l'habitació. Has de donar veus i ja veuràs que entregada és tothom. També m'han donat molta robeta que m'ha anat genial.
Ah! I ara per ara, encara hi ha algunes ajudes importants, tot i que els 2500€ per fill ja no hi és...
Respecte a la medicació per estimulació, jo en totes dues inses (i bingo a les dues), vaig posar-me Fostipur. Eren dossis elevades i durant força dies pq tenia la hormona FSH alta. La caixa valia 400€ aprox. i no entra per la SS. Ho vaig intentar i res de res. Ni alegant això de la hormona... Normalment amb una caixa tenies per 3 intents, jo només per un però era una excepció.
De FIV no et puc dir res...
Bé, ja no m'enrollo més. Et desitjo molta sort. A totes dues!!
Petonets,
Anna, 35 Bcn, Eloi i Carla 15 setmanes
morgan
morgan

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Gato
Nombre de missatges : 685
Fecha de inscripción : 09/02/2010
Edad : 48
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Bego Ds 4 Set 2010 - 23:43

Anims LadyC, els dies xof exitiran sempre... inclus quan tinguis el teu tresor això pot passar, però ens hem d'anar recolzant les unes amb les altres, també els amics i la família, és calr. Però aqui som ja com de la família.

Sí que em sembla estrany que triguin un mes en l'analítica, per què no preguntes les raons? potser et diuen que hi ha una part de l'analítica que necessita fer cultiu o algo semblant, i l'únic que passa és que t'han demanat una analítica més complerta.

Apa, anima't!

Bego
Bego
Bego

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 519
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Ubicació : BCN

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Crislady Dg 5 Set 2010 - 15:12

Gracies Bego!!!! ...avui estic millor. Lo de l'analitica, dons no ho se....em van dir que era una anilitica molt completa, que analitzavan fins i tot els cromosomas, que era una analitica per tota la vida, que en aquesta analitica sortia tot...no se...

Morgan, mare meva!!! 2 babys en una IAD!!! Estar clar, cadascuna té el seu cos, i pot reaccionar d'una manera o d'onaltre...es curios aixo...

Jo si tinc un baby, tindre que llogar el meu pis, i anar-me a casa dels pares (aixo si m'acepten) Wink
No podria portar-ho tot, hipoteca, gastos, etc...etc....etc....i no sabeu la pena que em dona deixar el meu pis...la meva independencia sense pares... tornar a casa dels pares es dur....suposo que si ho fas per algú tan important com el teu fill i ho veuras d'onaltre manera....

Gracies novament a totes, no se que faria sense els vostres anims Smile


Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Crislady Dc 8 Set 2010 - 14:49

Noies!!! Per fin tinc hora amb el ginecoleg per fer-me la histeroscopia. Es una proba que fan per veure mijor el uter. Jo tinc un mioma de quasi 5 cm, i el de fertilitat m'ha dit que ho te que revisar bé, i veure on esta situat, etc, etc, etc....me la fan el 15 d'aquest mes...ja vaig avançan!!!!
Em podeu dir quines probes vau portar vosaltres a mes de l'analisi??? Suposo que també em fara fer una histerosalpingografia, però a la primera visita no m'ho va dir....

Una abraçada per totes.
Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Anna72 Dc 8 Set 2010 - 17:20


A mi en un primer moment em van demanar l'analitica amb moltes coses. Pot ser és el cariotip que et fa trigar. La histerosalpingografia i una ecografia vaginal.
A la histero van veure una ombra i em van fer fer una histeroscopia diagnòstica. El resultat era una petita elevació de l'úter i no te cap més importància.
A mi em van dir que la histerosalpingografia no era necessària si no havia tingut cap problema o l'hepatitis. Però jo vaig dir que me la volia fer per descartar.
una abraçada
Anna72
Anna72

No està la meva mútua. Sol·licita-la al fòrum peticions! Mètode divertit
Nº tractaments : 3

Virgo Rata
Nombre de missatges : 115
Fecha de inscripción : 02/09/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por aiguaclara Dc 8 Set 2010 - 20:19

Jo em vaig fer l'analítica del tercer dia i la histerosalpingografia. Aquesta última no es extrictament necesaria, però es recomenable per fer IA, per descartar problemes de trompes. D'ecos em van fer varies.
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Crislady Dc 8 Set 2010 - 21:25

Si em surt el analisis correcta i vui probar primer amb IAD, llavors es millor fer la histerosalpingografia??? Totes vosaltres us la vau fer???
Question
Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Lluna Dc 8 Set 2010 - 21:37

Hola guapa,

Doncs jo també me la vaig fer sense tenir cap problema. Jo crec que el doctor Aurell te la demanarà, si més no és millor tenir-la feta perquè així saps que les trompes estan bé i no tires els diners. Quan te la facis també cal fer-la un dia precís del cicle, si no m'estic confonent, això també fa que les coses no vagin tan ràpid com voldríem, així ho recordo jo. Però ja ho veuràs. Ànims!!
Lluna
Lluna

No en tinc No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 150
Fecha de inscripción : 08/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Júlia Dc 8 Set 2010 - 22:09

Jo me la vaig fer. Era el protocol a l'IVI. Si estàs bé només és passar una mala estoneta (és una mica molesta) però si hi ha algun problema t'estalvies fer vàries IADs sense èxit.

Jo m'ho vaig poder fer a través de la mútua (sense dir que era per reproducció perquè sino no t'ho cubreix) i així no em va suposar cap cost.

Júlia 38 + Roger 2, BCN
Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum