Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Presentació i dubtes avançats Vote_lcap1Presentació i dubtes avançats Bar210Presentació i dubtes avançats Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Presentació i dubtes avançats Vote_lcap1Presentació i dubtes avançats Bar210Presentació i dubtes avançats Vote_rcap1 
ada_bcn
Presentació i dubtes avançats Vote_lcap1Presentació i dubtes avançats Bar210Presentació i dubtes avançats Vote_rcap1 
Crislady
Presentació i dubtes avançats Vote_lcap1Presentació i dubtes avançats Bar210Presentació i dubtes avançats Vote_rcap1 
Júlia
Presentació i dubtes avançats Vote_lcap1Presentació i dubtes avançats Bar210Presentació i dubtes avançats Vote_rcap1 
morgan
Presentació i dubtes avançats Vote_lcap1Presentació i dubtes avançats Bar210Presentació i dubtes avançats Vote_rcap1 
Dana
Presentació i dubtes avançats Vote_lcap1Presentació i dubtes avançats Bar210Presentació i dubtes avançats Vote_rcap1 
Ester
Presentació i dubtes avançats Vote_lcap1Presentació i dubtes avançats Bar210Presentació i dubtes avançats Vote_rcap1 
Sara
Presentació i dubtes avançats Vote_lcap1Presentació i dubtes avançats Bar210Presentació i dubtes avançats Vote_rcap1 
Bego
Presentació i dubtes avançats Vote_lcap1Presentació i dubtes avançats Bar210Presentació i dubtes avançats Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Presentació i dubtes avançats

5 participantes

Ir abajo

Presentació i dubtes avançats Empty Presentació i dubtes avançats

Missatge por ganxeta Dj 3 Gen 2013 - 13:54

Bon any i hola a totes!
Sóc un xica de 38 anys i comprovo que darrerament n'hi ha que, com jo, han decidit registrar-se en aquest fòrum. Primer de tot, moltes gràcies a les que ho vàreu idear i a les que el manteniu viu perquè realment, jo fa potser més de mig any que us segueixo. Personalment també m'ha estat molt útil per resoldre dubtes i "iniciar-me" en el tema, perquè realment és tot un món.
Finalment m'he decidit a registrar-me, perquè en el moment que estic, ara sí que he sentit la necessitat real de compartir preguntes i neguits.
Intento ser concreta... Fa més d'un any que medito seriosament la decisió i des d'aquest estiu passat, podríem dir que he posat fil a l'agulla. A mi em passa com a moltes de valtros: és una muntanya russa tindre-ho del tot clar, preocupació pel tema econòmic, per la responsabilitat assumida en solitari, estabilitat emocional, rellotge biològic, etc, etc.
A través del vostre fòrum i una primera visita a una clínica vaig saber de les proves prèvies necessàries (anàlisis hormonal i histero...). No sóc de cap mútua (ni intencions), però ho he pogut fer, sortosament per la SS amb una mica de paciència... Tema resolt, proves en positiu (és a dir, on corresponen a una dona de 38 anys).. i durant aquest periode en paral·lel que anava fent consultes via electrònica amb diverses clíniques, que la veritat, a banda dels preus, no m'aclarien massa cosa.
Vaig fer 1era visita gratuïta i que és molt d'impressions amb Biogest i Embriogyn... Finalment em vaig decidir per Embriogyn perquè em van donar més confiança per fer la primera visita on et fan l'exploració, ecografia, miren els resultats de les proves, etc..(i costa 150€) La veritat és que la doctora molt bé.. però en aquí he tingut els dubtes que m'agradaria que alguna de vosaltres em pogués ajudar. Evidentment la primera pregunta és saber si al fòrum hi ha algú que hagi fet tractament amb Embriogyn (Tarragona) i saber-ne l'opinió i resultats. A mi em van sembla molt professionals i de tracte humà, però em van donar una informació tècnica que no vaig acabar d'entendre i que amb tota la informació que tenia aquell dia no vaig gosar preguntar
Resulta que el preu d'una IAD (985 € sense tractament hormonal) tal t'ho expliquen vol dir una inseminació en el moment idoni, que és totalment induït i controlat perquè aquesta 1 inseminació es produeixi en el moment més òptim.. Quan havia anat a Biogest, però, que et donen el mateix preu, t'expliquen que cada cicle inclou 3 inseminacions, com si els dies més òptims i per encertar-la ho intenten en 3 moments diferents... No ho entenc, respon a tècniques diferents?
D'altra banda, quan vas a la visita t'expliquen tot el tema dels % de probabilitats de quedar-te embarassada amb o sense tractament hormonal. I aquí està el gran dubte? A banda d'un tema de preu, sembla que amb el tractament hormonal es doblen les possibilitats de quedar-se embarassada (del 15% al 30%), però és clar, el risc de bessonada és d'un 20%... Quedar-me d'un ho tinc meditat però 2!!! Evidentment que h ha un tema ecònomic, perquè tot i que les clíniques t'ho plantegen com un procés, que si no et quedes a la primera no t'has d'amoinar, que això s'ha de plantejar amb més perspectiva, i que si al 5-6ena vegada no t'hi has quedat, caldrà veure si hi ha algun altra problema, etc...
Econòmicament assumir més de 2 IADs per mi és un problema... És clar, puc dir, primer ho intento sense i sinó funciona a la segona amb suport hormonal, però si igualment ho penso fer, perquè no ho faig a la primera... M'enteneu? I això sense tindre en compte imprevistos...
Ara mateix estic en la fase que estic pendent d'unes analítiques per descartar hepatitis, sida, etc. que em van demanar a la clínica, i també em van donar tots un fulls de protocol que acceptes... però després d'això, caldrà prendre la decisió... Em podeu ajudar?
Una abraçada a totes... (i no descarto afegir-me a alguna trobada de les vostres, sempre són a Barcelona?)
montserrat
ganxeta
ganxeta

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 19
Fecha de inscripción : 03/01/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes avançats Empty Re: Presentació i dubtes avançats

Missatge por lajefadelaironia Dj 3 Gen 2013 - 14:13

Hola montserrat
Malegro que el foro t hagi resultat util aqs mesos. Per aixo tenim! I molt benvinguda que vens ja amb la meitat de feina feta!
Lo de una dos o tres dosis depen del centre. Son teories. En general amb una sola dosis el dia que toca es mes que suficient. Per proba varios dels que corren com a locos per les kedades.
Sobre les referencies de cliniqes, si la teva no hi es al llistat de referencies la pots afegir per les que venen al darrera. Ten varies noies de tarragona aviam q et diuen.
Sobre estimacio. Tu mateixa. Estimularse es per fer mes ovuls. Depem de les analitiques i de la qualitat ovarica. Si tens bona qualitat i reserva pots intentar sense estimulacio. Si no, i veient que no tens marge economic, potser fesli una pensada. El risc de bessons sempre hi es. Do les alegries i dobles de tot!
Una abracada
Alba 36 i pau 2,8 amb la grip
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes avançats Empty Re: Presentació i dubtes avançats

Missatge por Júlia Dv 4 Gen 2013 - 1:14

Hola.

A l'IVI abans feien les inses en dues tacades i al final van optar a fer-ho en una perque el grau d'exit resultava ser el mateix. Jo el primer nen el vaig fer sense estimulacio, en cicle natural. M'hi vaig quedar a la segona i tenia 35 anys. 3 anys mes tard vaig anar pel segon i sense estimulacio no va funcionar en 4 intents (no volia bessonada segur) i vaig passar a FIV transferint nomes un embrio.
El que has de valorar realment es si el risc de bessonada es determinant o no per tu.

Alguna quedada l'hem fet a Sitges i recentment vam fer-ne a una a Nulles pero el temps ens la va fer suspendre.
Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes avançats Empty Re: Presentació i dubtes avançats

Missatge por Bea Dv 4 Gen 2013 - 12:15

Hola Ganxeta,

Yo conozco Biogest y Embriogyn, pues estuve investigando cuando me planteé tener mi primer hijo (finalmente fue por método divertido, así que no me traté en ninguna de las dos)

Tenía decidido Embriogyn (Tgn), había leído mejores clínicas que en Biogest, pero no te puedo hablar de precios, tratamientos...

Lo que si me hice en Biogest fue la ecografía 4D. El ginecólogo y el trato muy bien, pero recuerdo que me tuve que esperar más de una hora a que me atendieran.
Bea
Bea

Sanitas Mètode divertit
Nº tractaments : Sense tractament

Escorpio Rata
Nombre de missatges : 341
Fecha de inscripción : 04/01/2011
Edad : 39
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes avançats Empty Re: Presentació i dubtes avançats

Missatge por lel Dv 4 Gen 2013 - 16:18

Benvinguda Ganxeta,
jo també sóc de les noves, però veig que tu ja estàs més avançada Wink encara no he fet la primera visita.
El que sí et puc dir és que aquest foro ajuda molt!
Ànims i endavant!
Lel
lel
lel

Axa Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Aries Rata
Nombre de missatges : 86
Fecha de inscripción : 29/09/2012
Edad : 39

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes avançats Empty Benvinguda, i Tarragona

Missatge por ganxeta Ds 5 Gen 2013 - 17:24

Hola de nou! i moltes gràcies per la benvinguda...
ja entenc el que em dieu amb avaluar el tema de la bessonada amb el tema hormonal.. La meva doctora atenent les proves de la histero i anàlisi hormonal, no va dir al respecte, sinó que em amb els resultats normals, em traslladava a mi la decisió. hi dóno tombs.
També quan surt de les clíniques et preguntes fins quin punt -sent un negoci per ells i una il·lusió per tu- ells és clar que s'ho plantegen com un procés de 5-6 IADs abans de preocupar-se per si passa alguna cosa..
Ara m'han demanat també que em facis uns anàlisi per comprovar que no tinc ni hepatitis, VIH, i altres ... suposo que és normal..
Esperaré que alguna del fòrum que conegui Embriogyn em doni la seva experiència...
Gràcies! una abraçadota
ganxeta
ganxeta

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 19
Fecha de inscripción : 03/01/2013

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes avançats Empty Re: Presentació i dubtes avançats

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum