Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Vote_lcap1Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Bar210Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Vote_lcap1Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Bar210Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Vote_rcap1 
ada_bcn
Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Vote_lcap1Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Bar210Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Vote_rcap1 
Crislady
Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Vote_lcap1Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Bar210Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Vote_rcap1 
Júlia
Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Vote_lcap1Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Bar210Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Vote_rcap1 
morgan
Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Vote_lcap1Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Bar210Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Vote_rcap1 
Dana
Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Vote_lcap1Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Bar210Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Vote_rcap1 
Ester
Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Vote_lcap1Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Bar210Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Vote_rcap1 
Sara
Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Vote_lcap1Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Bar210Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Vote_rcap1 
Bego
Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Vote_lcap1Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Bar210Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

+14
piedralunar
Júlia
Anna72
morgan
Silvia&Hugo
Lluna
Marta&Martina
Bego
aiguaclara
NuriaPAU
Avelina
Yuclare
tiariis
Crislady
18 participantes

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Empty Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Crislady Dc 1 Set 2010 - 9:46

Recuerdo del primer mensaje :

Primer de tot, agrair-vos la creació d'aquesta web, s'aprèn molt, i t'ajuda a entendre la teva situació, ara se, que no estic sola.
Tinc 39 anys, i després de molt meditar, al mes de juliol vaig trucar a fertilitat. Lo meu m'ha costat. Dubtes i més dubtes ... milers de dubtes, és com per tornar-boja, tant pensar ...
Quan t'has decidit a fer el pas, cal triar un centre, soc de Mútua Adeslas, tinc descompte a Hospital Quirón de Barcelona, un bon punt a favor.
He tingut el meu primer contacte amb el Dr Aurell, i he de dir que vaig sortir contenta pel tracte rebut. Em va agradar el centre i el doctor.
Que perquè m'ha portat prendre la decisió de ser mama soltera??? Doncs Perquè ja no crec en l'amor d'un home, l'enamorament dura poc i jo no estic per aguantar ningú. Amb 2 relacions fallides (a quina mes dolenta) i amb altra relació sense compromís que ha durat 4 anys i sense èxit, m’he plantat a 4 mesos dels 40. Sempre he volgut ser mare, i no vui fracassar amb aixo. Soc valenta .... però tinc por!!! Com és menja aixo???
La meva família no ho accepta i em diuen boja, aixi que ho faig sense el seu consentiment, no els he dit res. És molt dur fer-ho sola, sense que ningú que et doni suport, però quan alguna cosa m'interessa, vaig a totes!!! La meva germana si ho accepta, per sort. Però ja li he dit que 'mutis' fins que el predictor em doni positiu..
Necessito dels vostres comentaris perquè m’ajudin a comprendre la meva maternitat en solitari ...
Tinc por, no tinc diners suficients per cobrir molts intents, i m'agradaria intentar-ho amb almenys 2 IAD. Al meu, el doctor em va dir que per la meva edat (39) segurament hauria de començar per FIV.
Un altre tema que m'espanta és que em puguin venir 2. Si amb prou feines podre mantenir a 1, com m'ho vaig a fer amb 2!!!!
Sempre em sorgeixen dubtes, quan no és una cosa és una altra, un dia em llevo contenta i amb ganes de tirar endavant, altres em llevo trist amb 1 nus al estómac, perquè m'assalten dubtes ...
Avui m'ha baixat el període, aixi que dissabte em toca fer-me l'anàlisi hormonal ... mare meva!!!...si estic nerviosa per un simple anàlisi .... no vull ni pensar en lo que li precedeix ...
També m'he de fer, una histeroscòpia, per mirar bé un mioma que tinc l'úter de quasi 5 cm.
I de moment res mes noies ....

ais (sospir), el que és la vida ....


Editat per darrera vegada per LadyC el Dc 1 Set 2010 - 13:18, editat 1 cop en total
Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo


Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por morgan Dc 8 Set 2010 - 23:01

Hola!
Jo em vaig fer l'analítica al 3r dia de la regla, on miren vàries coses, entre elles si has passat la toxoplosmosi i l'hormona FSH. En el meu cas, va sortir força alta per la meva edat, però amb més estimulació de l'habitual vaig lograr 2 embarassos.
També em van fer l'histerosalpingografia, comparteixo amb la Julia que és una mica molesta, però així surts de dubtes i no tires els diners.
I també el cariotip, però aquest vaig trigar bastant a tenir els resultats, però mentre feiem ecos i estimulació ja va arribar.
Tot correcte.
Ànims!
Anna, 35 Bcn, Eloi i Carla 3,5 mesos
morgan
morgan

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Gato
Nombre de missatges : 685
Fecha de inscripción : 09/02/2010
Edad : 48
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Crislady Dc 22 Set 2010 - 15:06

Per la vostra experiencia, i si us posseu amb el meu lloc amb 40 anys, ¿quin metode escolliriau??? A principi de mes anire a Quiron a presentar totas les proves que em va demanar el doctor. Suposo que em recomerara el metode que em va millor (segon ho veu ell), pero si em dona a escollir?????
Aixo si que es un gran dilema!!! Wink
Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por piedralunar Dj 23 Set 2010 - 10:45

DEpendrà de l´analítica hormonal i de la histerosalping. si et recomanen inse o passar directam. a in vitro. Si et donen a triar, jo faria dos o tres intents seguits d´inse., per no perdre temps, i si no surt, ja Fiv.

Molta sort!
piedralunar
piedralunar

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Capricornio Mono
Nombre de missatges : 656
Fecha de inscripción : 10/02/2010
Edad : 55
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Lluna Dj 23 Set 2010 - 22:02

Cristina,

Jo també faria el que t'ha dit l'Inés. Jo m'ho vaig proposar així mateix i era al mateix lloc. La doctora per la meva edat em va recomanar FIV però jo li vaig dir que volia intentar IAD, i va sortir bé.
Lluna
Lluna

No en tinc No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 150
Fecha de inscripción : 08/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por aiguaclara Dj 23 Set 2010 - 22:19

Jo penso igual Cristina si pots fer alguna inse tenint e ncompte les proves, per si hi ha sort, jo les faria i si no pots optar per FIV.

No saps que tal estan les proves? al menys la histero?

Petons
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Eva Dv 24 Set 2010 - 12:15

Suposo que els metges et recomanaran la millor opció segons les proves, però aconsellar-te en el cas de que hagis d'escollir la veritat és que això depèn molt de la experiència que ha tingut cada una, si jo ho hagués sapigut no m'hauria fet ni una inse, però després està el cas de les que es queden a la 1a o la 2a tinguin l'edat que tinguin, has de fer el que tu creguis convenient en aquest moment i també s'ha de considerar el tema econòmic, si et pots permetre fer molts tractaments o no...
Molta sort decideixis el que decideixis.
Eva (Emb. 28 set.)
Eva
Eva

Sanitas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Escorpio Cabra
Nombre de missatges : 106
Fecha de inscripción : 06/02/2010
Edad : 44

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Crislady Dl 27 Set 2010 - 14:27

moltes gràcies Eva, a veure que em diu el metge....petons Smile
Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Crislady Dl 8 Nov 2010 - 19:27

Hello!!! Smile
Acabo de venir de Quiron, he tenido visita con el medico para llevarle el resultado de la Histerosalpingografia. Todo ha ido de maravilla, hemos hecho un recuento de todas las pruebas y las hemos comentado. Todo esta en orden. Todo es correcto. Bueno tengo un utero arcuato, pero ha insistido que no es problema (esperemos tenga razon).
En definitiva, que puedo empezar a pincharme el Menopur en mi proxima regla (3 dia), y eso es sobre el 21/22 de noviembre Very Happy
Me da yuyu pincharme, pero ya encontraré a alguien que lo haga... Wink
Comentaros que estoy tranquila, y con el animo a tope...y muy positiva, asi que solo queda que la suerte me acompañe!!!
Agradeceros nuevamente el apoyo que me estais dando, muchas gracias, de verdad...
Muchos besos y abrazos para todas...
Cristina/ladyC cheers
Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por kukies Dl 8 Nov 2010 - 20:21

Muy bien Cristina! Ya tienes un pie dentro... Espero que seas de las que se queda a la primera. Muchíssima suerte!

Besos,

Susana, 33, Vic
kukies
kukies

DKV Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Pez Serpiente
Nombre de missatges : 152
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 47
Ubicació : Vic

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por aiguaclara Dl 8 Nov 2010 - 22:59

Cristina, genial, que bien!

Esto ya está en marcha, ya puedes abrir tema en "En procés" para cuando empieces y así estar a tu lado entre pinchazos. Yo tuve la suerte de tener a mi madre de practicante, pero si quieres, puedes ir a un practicante, o si conoces a una enfermera. De todos modos, muchas se han pinchado sin ayuda.

Siguiendote...
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Crislady Dt 9 Nov 2010 - 11:07

Muchisimas gracias....el proximo comentario que ponga sera en el foro de 'en proces' Smile
...y os contaré mi experiencia de os pinchazos y las hormonas Wink


Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Anna72 Dc 10 Nov 2010 - 11:00

molt bé Cristina,

som unes quantes en tractament, no???
ara feia dies que no us llegia amb deteniment i ves per on...
que guai...

Anna
Anna72
Anna72

No està la meva mútua. Sol·licita-la al fòrum peticions! Mètode divertit
Nº tractaments : 3

Virgo Rata
Nombre de missatges : 115
Fecha de inscripción : 02/09/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Crislady Dc 10 Nov 2010 - 14:24

Anna tu com vas???? Com ho portas???
Petons Wink
Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Anna72 Dc 10 Nov 2010 - 16:23

4t dia de Gonal. Demà primera visita.
intento no pensar gaire.

Anna
Anna72
Anna72

No està la meva mútua. Sol·licita-la al fòrum peticions! Mètode divertit
Nº tractaments : 3

Virgo Rata
Nombre de missatges : 115
Fecha de inscripción : 02/09/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por lacolometa Dc 10 Nov 2010 - 17:58

Cristina, m'encanta, em sembla que aquest positivsme i aquesta calma són genials!
Que vagi tot molt bé. Ja ens aniràs dient.
lacolometa
lacolometa

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 5

Nombre de missatges : 117
Fecha de inscripción : 10/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Crislady Dc 10 Nov 2010 - 19:45

graciaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssss colometa y gracias a totes!!!! Wink
Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Lluna Dj 11 Nov 2010 - 22:19

Ànims!!! i les punxades no passa res, al final acabem sent quasibé expertes Laughing
Lluna
Lluna

No en tinc No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 150
Fecha de inscripción : 08/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Crislady Dv 12 Nov 2010 - 9:29

Merci Nuria!!! Wink
Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Crislady Dl 22 Nov 2010 - 17:28

ayer tiré la toalla, hoy la vuelvo a recoger....
si...es para volverse loca...
Queridas amigas, este finde hemos tenido un problema familiar, es tan gordo (al menos para mi), me que hizo tirar hasta la toalla, a un dia de pincharme Menopur.
Mi hermana se quiere separar, y tiene 3 hijos....eso conlleva que todos tengamos que ayudarla. Y yo me preguntaba, ¿como voy a tirar yo esto para adelante con la que tenemos encima? Ayer lloré mucho, y opte por el no, aunque mis mejores amigos, me animaban a seguir adelante...
Hoy despues de hablar con mi hermana, he vuelto a recuperar algo de ilusion, ella me ha dicho que no sea tonta, y tire palante, que no me preocupe por ella, que yo tengo que seguir con mi vida....que vamos a tener que apechugar mas todos, pero saldremos adelante....
Lloraba de alegria....
Asi, que ahora estoy en que si....que esta noche me toca pincharme...sigo teniendo miedo, pero esa tristeza y malestar que ayer tenia, ahora no la tengo (bueno algo menos).
Este bache, me ha hecho volver a reflesionar sobre si podre salir adelante, es horrible darle tantas vueltas al coco....
Espero que poco a poco se me vaya pasando a medida que me voy pinchando esta semana....
Tambien me recomendaron de dejarlo unos meses, pero me conozco, y si lo dejo, sera peor...

Solo queria compartirlo con vosotras.

Agradezco muchisimo el apoyo de mamibcn (chus), por haber estado al otro lado del telefono, haber tenido tanta paciencia conmigo....y aguantar mis lloros Smile

Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por lacolometa Dl 22 Nov 2010 - 17:37

I tant que tu has de tirar endavant! Que t'arremanguis per estar al costat de la teva germana en aquests moments no vol dir que deixis de tenir vida pròpia! Només faltaria! Tu i la teva criatura podeu aportar molt a la família: noves il·lusions, un nou ésser a qui estimar, algú per qui tirar endavant, un cosí sense pare per aquests nebodets que ara tindran els pares separats... tot són coses bones!
I de cara tu pensa que això t'ha entristit però per l'altra tens la il·lusió del teu projecte que et pot donar més força, encara.
Ànims, doncs,. M'alegro que hagis decidit punxar-te!(ui, sona fatal)
lacolometa
lacolometa

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 5

Nombre de missatges : 117
Fecha de inscripción : 10/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por kukies Dl 22 Nov 2010 - 18:19

EI!! no abandonis!! Ara ja ho havies decidit! Jo crec que en aquesta vida s'ha de ser una mica egoista i pensar, de tant en tant, en el què una vol. Ja està bé pensar en els demés i donar-los un cop de màl, però sempre pensant que nosaltres també tenim una vida i que, igual que la teva germana, tens tot el dret a viure-la. Per tant, si ja havies decidit começar el procés, no et facis enrera! Sempre pots ajuda a la terva germana (no dic pas que la deixis de banda), però tenint en compte les teves necessitats i prioritats.

Jo des d'aquí t'animo a seguir endavant! i ànims per portar tant bé com es pugui el tema de la teva germana.

Molts petns i una forta abraçada.
Susana.
kukies
kukies

DKV Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Pez Serpiente
Nombre de missatges : 152
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 47
Ubicació : Vic

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por aiguaclara Dl 22 Nov 2010 - 19:34

Lady, Imagino que estas cosas te hacen subir a una noria de emociones y dudas, pero está claro que tu no tienes que dejar nada atrás por otra persona y tampoco se tiene que dejar de ayudar, claro.

Pero una cosa si te digo, hazlo convencida y satisfecha de lo que haces.

Te deseo mucha suerte y te mando muchos ánimos para que llevéis esto de tu hermana lo mejor posible, sobre todo por tus sobrinos y luego por apoyo a tu hermana, que seguro lo necesita.

Un besote.

aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Lluna Dl 22 Nov 2010 - 22:01

Cristina,

Son cosas que pueden pasar cuando uno tiene pareja. Pero como todas han dicho, tu no debes renunciar a tu sueño, porque es el tuyo, no el de nadie más. Ahora debes formar tu família no? tu propia família. Estoy muy de acuerdo con Lidia, si lo haces que sea con ilusión. Debes estar bien porque así podrás ayudar más a tu hermana. Ànimos y buen pinchazo para hoy. Hoy empieza tu nueva etapa. Un beso grande.
Lluna
Lluna

No en tinc No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 150
Fecha de inscripción : 08/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Júlia Dl 22 Nov 2010 - 22:45

Cristina, tens una mala notícia a la família, però no facis que en siguin dues. Segueix amb els teus plans, amb el que tu realment vols i d'aquí a poc temps podràs donar una bona alegria a la teva família.

Com em va dir una vegada a meva mare: "no deixis que les llàgrimes per la pèrdua del sol t'impedeixin gaudir de les estrelles".

Júlia
Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Silvia&Hugo Dt 23 Nov 2010 - 9:06

Cristina, jo també t'animo a seguir cap endavant amb les teves il.lusions i desitjos, que això no vol dir que deixis de banda a la teva germana, ajudala però sense abandonar allò que tu vols.

Aquest camí que has pres és molt dur pero té la recompensa més bonica de tot el mon, i ja saps que aquí tens el nostre recolçament.

Silvia
Silvia&Hugo
Silvia&Hugo

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Aries Mono
Nombre de missatges : 176
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 56

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40 - Página 2 Empty Re: Presentació i dubtes d'una futura mare a 4 mesos dels 40

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum