Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 13 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 13 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
presentació a Barcelona del conte "Cloe quiere ser mamá"
+9
Yuclare
Carolina
fontgroga
Crislady
pat328
Mima
ada_bcn
morgan
paqui_libertad
13 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Llibre "La Cloe quiere ser mamá"
Recuerdo del primer mensaje :
El otro día, a través del blog de otra chica que esta buscando su rinconcito y ser mami en solitario, encontré este link sobre un libro que más o menos por lo que he leído, te ayuda a como explicarle a los peques que no existe la figura paterna, quizá llego tarde y lo habéis leído todas, pero aquí dejo el link.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Saludos
El otro día, a través del blog de otra chica que esta buscando su rinconcito y ser mami en solitario, encontré este link sobre un libro que más o menos por lo que he leído, te ayuda a como explicarle a los peques que no existe la figura paterna, quizá llego tarde y lo habéis leído todas, pero aquí dejo el link.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Saludos
Re: presentació a Barcelona del conte "Cloe quiere ser mamá"
Jo conec una mica la Rosa, no sabia fins l'altre dia que l'havia escrit ella, i em sembla molt bé tota la feina que ha fet amb masola però gairebé mai coincideixo amb les seves formes de veure les coses... per això els meus dubtes d'incloure el conte al llistat de monoparentals
aquest missatge em va sortir a mitjes però em va fer mandra continuar escribint aquell dia...
Us quedeu satisfetes amb les explicacions dels tipus tant políticament correctes i a vegades tant simplistes que s'acostumen a donar? En el cas de l'adopció passa igual, no os sabe a poco? Al vostres fills els hi és suficient? Sé que són més petits que el meu i que la história no és igual, però el meu fill no es queda conforme amb aquestes histories, necessita més.
Vaig llegir l'entrevista a la Rosa i sembla que la seva filla gran es queda conforme amb la história, però ¿tots els nens s'hi queden? no pregunten més? no pregunten pq no es plantejen més coses, més enllà o pq pensen que pot molestar a les mares?
En el cas de l'adopció tenim bastantes més opcions de contes i n'hi ha que estan molt bé. Els contes en anglés, quin tipus d'históries expliquen? Similar?
Bé, és uqe el tema contes m'interessa especialment... per això pregunto
Us quedeu satisfetes amb les explicacions dels tipus tant políticament correctes i a vegades tant simplistes que s'acostumen a donar? En el cas de l'adopció passa igual, no os sabe a poco? Al vostres fills els hi és suficient? Sé que són més petits que el meu i que la história no és igual, però el meu fill no es queda conforme amb aquestes histories, necessita més.
Vaig llegir l'entrevista a la Rosa i sembla que la seva filla gran es queda conforme amb la história, però ¿tots els nens s'hi queden? no pregunten més? no pregunten pq no es plantejen més coses, més enllà o pq pensen que pot molestar a les mares?
En el cas de l'adopció tenim bastantes més opcions de contes i n'hi ha que estan molt bé. Els contes en anglés, quin tipus d'históries expliquen? Similar?
Bé, és uqe el tema contes m'interessa especialment... per això pregunto
potser ho hauria de posar en un altre post...
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum