Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
MSPE  a la tele. doa exemples Vote_lcap1MSPE  a la tele. doa exemples Bar210MSPE  a la tele. doa exemples Vote_rcap1 
lajefadelaironia
MSPE  a la tele. doa exemples Vote_lcap1MSPE  a la tele. doa exemples Bar210MSPE  a la tele. doa exemples Vote_rcap1 
ada_bcn
MSPE  a la tele. doa exemples Vote_lcap1MSPE  a la tele. doa exemples Bar210MSPE  a la tele. doa exemples Vote_rcap1 
Crislady
MSPE  a la tele. doa exemples Vote_lcap1MSPE  a la tele. doa exemples Bar210MSPE  a la tele. doa exemples Vote_rcap1 
Júlia
MSPE  a la tele. doa exemples Vote_lcap1MSPE  a la tele. doa exemples Bar210MSPE  a la tele. doa exemples Vote_rcap1 
morgan
MSPE  a la tele. doa exemples Vote_lcap1MSPE  a la tele. doa exemples Bar210MSPE  a la tele. doa exemples Vote_rcap1 
Dana
MSPE  a la tele. doa exemples Vote_lcap1MSPE  a la tele. doa exemples Bar210MSPE  a la tele. doa exemples Vote_rcap1 
Ester
MSPE  a la tele. doa exemples Vote_lcap1MSPE  a la tele. doa exemples Bar210MSPE  a la tele. doa exemples Vote_rcap1 
Sara
MSPE  a la tele. doa exemples Vote_lcap1MSPE  a la tele. doa exemples Bar210MSPE  a la tele. doa exemples Vote_rcap1 
Bego
MSPE  a la tele. doa exemples Vote_lcap1MSPE  a la tele. doa exemples Bar210MSPE  a la tele. doa exemples Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


MSPE a la tele. doa exemples

4 participantes

Ir abajo

MSPE  a la tele. doa exemples Empty MSPE a la tele. doa exemples

Missatge por lajefadelaironia Ds 12 Gen 2013 - 22:05

Hola noies
Lo que te estar malalta es que tragues molta tele... I en dos dies he vist dos temes relacio ats amb nosaltres que volia compartir.
TEMA MONICA CRUZ que ha aclarit que el seu fil es fruit duna donacio anonima. Va la comentarista de la uno i diu "es decir que en algun sitio de españa, aunque es no lo sabe, esta el padre del hijo de monica". Quasi truco al programa per aclarir que No tiene padreee

ANUNCI DEL EDARLING.ES: surt una morenaza buenorra en un pis fantastic i diu" despues de ser madre soltera se muy bien lo que busco. " joerrr menuda imagen de matadoras. Ara tots els tios del mon es pensaran que som morenazas castigadoras? No em va acabr de conver la imatge. Jo crec que som ties de lo mes vulgaris (en el millor sentit de la paraula) i que fins i tot coneixentnos em costa trobar alguna cosa en comu a totes.

Bueno ahi van
Alba
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

MSPE  a la tele. doa exemples Empty Re: MSPE a la tele. doa exemples

Missatge por Júlia Dg 13 Gen 2013 - 0:06

No sabia que estava embarassada. Es el que te no tenir temps per veure la tele. ;-)

Millor que se'ns vegi matadoras que locas...
Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

MSPE  a la tele. doa exemples Empty Re: MSPE a la tele. doa exemples

Missatge por Bea Dg 13 Gen 2013 - 9:59

Jijijijiji hombre Alba, si en una página para encontrar pareja no ponen una morenaza buenorra... pues poco sentido tiene hacer un anuncio!!!

Con respecto a la Cruz, la pobre tiene que acabar amargada. Hace unos días que salió la noticia, y está en todas partes! Facebook, twitter, foros, blogs... Por lo menos, a mi me tienen un poco harta...

Por cierto, últimamente en "Un bebé por minuto" (los domingos en nova, 22:15h) han salido mamis solteras. En un capítulo, era un mamá que ya tenía un peque de 4 ó 5 años, e iba a por el segundo. En otro, era una chica de 20 años que lo iba a dar en adopción (bueno, que muy mami soltera no iba a ser, pero el embarazo lo llevó en solitario)
Bea
Bea

Sanitas Mètode divertit
Nº tractaments : Sense tractament

Escorpio Rata
Nombre de missatges : 341
Fecha de inscripción : 04/01/2011
Edad : 39
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

MSPE  a la tele. doa exemples Empty Re: MSPE a la tele. doa exemples

Missatge por Júlia Dj 21 Feb 2013 - 23:49

En el capítol de POlònia del 7 de febrer (min 11), presenten a una dona que vol coliderar ICV amb el Joan herrera i li donen punts extres per ser mare monoparental. Com a gest de ser molt avançada socialment.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

M'ha agradat.
Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

MSPE  a la tele. doa exemples Empty Re: MSPE a la tele. doa exemples

Missatge por Elisalsa Dv 22 Feb 2013 - 8:23

Jo crec que el fet de que vagi sortint notícies, anuncis, acudits i informacions de tota mena del tema fa que la cosa sigui cada cosa més habitual, per no dir que va entrant dintre de la normalitat.

A mi personalment, m'agrada. Es va considerant una opció més.

Elisana i Mila - 42 a - 2,99 a (25.02 - farà 3 anys)
Elisalsa
Elisalsa

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Nombre de missatges : 233
Fecha de inscripción : 09/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

MSPE  a la tele. doa exemples Empty Re: MSPE a la tele. doa exemples

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum