Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 13 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 13 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Hola, em presento ...
+7
Mima
paqui_libertad
lel
Ester
NuriaPAU
primeroprimera
maribel_41
11 participantes
Pàgina 1 de 1
Hola, em presento ...
Hola a tothom,
Després de llegir molts del vostres comentaris, i rumiar i rumiar, he decidit pasar a presentar-me, sóc la Maribel i tinc una filla, la Isona, que ara te 27 mesos, som de Barcelona
M'ha costat molt decidir-me però de "tot" el que he vist i llegit, el vostre foro és el que més s'ajusta a la meva situació, coincideixo en moltes de les vostres opinions i crec que sou un grup molt maco ;-)
M'alegrat molt saber que hi ha un grup de mares solteres per decisió propia : -)
Ara la Isona ja comença a tenir una edat en la que vindran les preguntes i crec que pot ser molt positiu i enriquidor per totes dues poder compartir temps amb altres families amb el mateix model familiar
Espero poder anar a alguna trobada i coneixe-us, i de debó que us felicito pel foro, espero poder aportar també bones idees i consells :-)
Salutacions!
Després de llegir molts del vostres comentaris, i rumiar i rumiar, he decidit pasar a presentar-me, sóc la Maribel i tinc una filla, la Isona, que ara te 27 mesos, som de Barcelona
M'ha costat molt decidir-me però de "tot" el que he vist i llegit, el vostre foro és el que més s'ajusta a la meva situació, coincideixo en moltes de les vostres opinions i crec que sou un grup molt maco ;-)
M'alegrat molt saber que hi ha un grup de mares solteres per decisió propia : -)
Ara la Isona ja comença a tenir una edat en la que vindran les preguntes i crec que pot ser molt positiu i enriquidor per totes dues poder compartir temps amb altres families amb el mateix model familiar
Espero poder anar a alguna trobada i coneixe-us, i de debó que us felicito pel foro, espero poder aportar també bones idees i consells :-)
Salutacions!
maribel_41-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 71
Re: Hola, em presento ...
Benvingudes, Isona i Maribel!
Estareu genial aqui, hi ha gent molt maca.
Jo soc de les que encara s'ho rumia...
Estareu genial aqui, hi ha gent molt maca.
Jo soc de les que encara s'ho rumia...
primeroprimera-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 79
Hola Maribel e Isona i molt benvingudes,
normalment fem una trobada una vegada al mes, la del novembre no sé on serà però vaja esperem que vinguis.
I jo només et puc dir d'aquest grup que no només són totes dones "meravelloses" sinó que són veritables amigues...
Un petó molt gran
Núria i PAU ( 44 i en PAU 3)
normalment fem una trobada una vegada al mes, la del novembre no sé on serà però vaja esperem que vinguis.
I jo només et puc dir d'aquest grup que no només són totes dones "meravelloses" sinó que són veritables amigues...
Un petó molt gran
Núria i PAU ( 44 i en PAU 3)
NuriaPAU-
Nombre de missatges : 730
Benvinguda Maribel
Tu ja vens amb els deures fets i ja tens la Isona. Ara només falta que vingueu a una trobada i ens poguem conèixer.
Un petó molt fort.
Tu ja vens amb els deures fets i ja tens la Isona. Ara només falta que vingueu a una trobada i ens poguem conèixer.
Un petó molt fort.
Ester-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 667
Benvinguda Maribel i Isona!
Jo també sóc nova i estic en la mateixa situació que primeroprimera rumiant però amb la decisió clara de ser mare!
Jo encara no he tingut oportunitat de coneixer aquestes noies tant maravelloses però només llegir el fòrum ja animen molt!!
Lel
Jo també sóc nova i estic en la mateixa situació que primeroprimera rumiant però amb la decisió clara de ser mare!
Jo encara no he tingut oportunitat de coneixer aquestes noies tant maravelloses però només llegir el fòrum ja animen molt!!
Lel
lel-
Nombre de missatges : 86
Moltes gràcies! :-)
Maribel i Isona (44 a i 2,3 a.)
Maribel i Isona (44 a i 2,3 a.)
maribel_41-
Nombre de missatges : 71
Benvinguda Maribel,
Jo estic en vies de...osigui fent proves i possiblement al novembre si tot va bé em faci el primer intent de la inse (espero que funcioni...jejejeje)...
Ahir em va tocar analítica i encara em fa mal la vena, jajajajajaaja, dec ser jo per lo cagueta que soc!!!...
un petonàs maca.
Paqui
Jo estic en vies de...osigui fent proves i possiblement al novembre si tot va bé em faci el primer intent de la inse (espero que funcioni...jejejeje)...
Ahir em va tocar analítica i encara em fa mal la vena, jajajajajaaja, dec ser jo per lo cagueta que soc!!!...
un petonàs maca.
Paqui
Hola Maribel e Isona,
Bienvenidas! Nosotras somos Mónica y Lucía (20 meses)
Esperamos conoceros en la quedada de Noviembre
Bienvenidas! Nosotras somos Mónica y Lucía (20 meses)
Esperamos conoceros en la quedada de Noviembre
Mima-
Nombre de missatges : 244
Hola Maribel.
Benvinguda a aquest gran fòrum. Esperem et trobis a gust.
El fet de venir a trobades es molt positiu, ja veuràs que venir a les trobades serà gratificant per le dues.
I encara que amb dos anys ja com a mare, felicitats per tenir a la Isona amb tu!!!
Veig que no està la teva clínica doncs així ho has especificat al perfil, la pots demanar al subfòrum de peticions.
Ens veiem en la propera trobada !
Benvinguda a aquest gran fòrum. Esperem et trobis a gust.
El fet de venir a trobades es molt positiu, ja veuràs que venir a les trobades serà gratificant per le dues.
I encara que amb dos anys ja com a mare, felicitats per tenir a la Isona amb tu!!!
Veig que no està la teva clínica doncs així ho has especificat al perfil, la pots demanar al subfòrum de peticions.
Ens veiem en la propera trobada !
aiguaclaraMamistradora
-
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat
Benvinguda Maribel!
Estic segura que et trobaràs mot a gust amb tanta gent maca.
Una abráçada..fins al Novembre!
Estic segura que et trobaràs mot a gust amb tanta gent maca.
Una abráçada..fins al Novembre!
Sara-
Nombre de missatges : 204
Hola Maribel!
Benvingudes al fòrum tu i l´Isona, segur que aquí trobes el que busques.
Fins ben aviat!
Benvingudes al fòrum tu i l´Isona, segur que aquí trobes el que busques.
Fins ben aviat!
bcnselegnA-
Nº tractaments : 8
Nombre de missatges : 216
Ubicació : Barcelona
Hola - también pongo mi granito de arena - bienvenidos :-)
Es que últimamente hay bastante gente nueva ...
Espero que te encuentres a gusto en el foro y de ir conociendo poco a poco a las nuevas....
Saludos,
Dana (46) y Danita (casi 4 añitos ya!)
Es que últimamente hay bastante gente nueva ...
Espero que te encuentres a gusto en el foro y de ir conociendo poco a poco a las nuevas....
Saludos,
Dana (46) y Danita (casi 4 añitos ya!)
Dana-
Nombre de missatges : 746
Ubicació : BCN
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum