Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Vote_lcap1ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Bar210ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Vote_rcap1 
lajefadelaironia
ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Vote_lcap1ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Bar210ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Vote_rcap1 
ada_bcn
ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Vote_lcap1ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Bar210ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Vote_rcap1 
Crislady
ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Vote_lcap1ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Bar210ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Vote_rcap1 
Júlia
ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Vote_lcap1ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Bar210ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Vote_rcap1 
morgan
ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Vote_lcap1ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Bar210ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Vote_rcap1 
Dana
ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Vote_lcap1ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Bar210ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Vote_rcap1 
Ester
ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Vote_lcap1ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Bar210ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Vote_rcap1 
Sara
ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Vote_lcap1ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Bar210ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Vote_rcap1 
Bego
ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Vote_lcap1ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Bar210ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA

+5
Yuclare
NuriaPAU
paqui_libertad
Anna&Abril
ainos
9 participantes

Ir abajo

ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Empty ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA

Missatge por ainos Dj 11 Oct 2012 - 9:41

Hola chicas,

Hace unas semanas recibí por parte de la Federació de Families Monoparentals de Catalunya (donde me tienen en su base de datos por haver consultado en alguna ocasión), una invitación a participar en un estudio sobre la monoparentalidad. Os transcribo la invitación:

Queremos invitarte a participar en una investigación que el Grupo Copolis (Universidad de Barcelona) y la FEFAMOCA están realizando acerca de las condiciones de vida y las políticas para las familias monoparentales en España. Las familias monoparentales responden a modelos cada vez más relevantes e innovadores dentro de la sociedad. Sin embargo, las políticas familiares siguen centrándose en la familia tradicional biparental, discriminando fuertemente a nuestro colectivo, en especial, a las mujeres. Por ello es tan importante realizar investigaciones como esta en la que es fundamental contar con la participación de quienes viven en primera persona la experiencia cotidiana de la monoparentalidad. Es por esto que pedimos tu colaboración para hacer una encuesta online que te haríamos llegar en breve en caso de que aceptes participar y para la que contarás con la ayuda de nuestro equipo técnico. Será totalmente anónima y podrás disponer de sus resultados, así como de una copia del estudio que te enviará la Universidad de Barcelona cuando se finalice.

Pues bien ya he recibido la encuesta la cual os acompaño el link a fin de que si quereis podáis rellenarla, las que ya seáis mamis claro. Creo que puede ser muy interesante. Transmito el e-mail de participación.

Benvolguda,

Agraïm sincerament que vulguis participar en el projecte d'investigació "Famílies monoparentals del nou segle. Reptes i dilemes en temps de canvi". La teva participació consistirà en la realització d'una enquesta online anònima que pots trobar en el link que apareix al peu d'aquest email. L'enquesta està només en castellà degut a que s'aplicarà també a diverses comunitats autònomes de l'Estat Espanyol així com a diferents països d'Amèrica Llatina, donat l'abast internacional del projecte d'investigació. No obstant això, els resultats seran publicats i enviats tant en castellà com en català.

A continuació et detallem una sèrie d'indicacions sobre l'enquesta:
-No és necessari omplir-la de cop sinó que pots fer-ho en diversos moments. Pots tornar a accedir sempre que vulguis a través de l'enllaç que tens en aquest correu. Igualment, pots contestar des de qualsevol lloc on tinguis accés a internet.
-Les preguntes de l'enquesta requereixen ser contestades per continuar. En cas que no vulguis o puguis contestar, et demanem que marquis l'opció "No sap/No contesta". També et demanem que, si pot ser, utilitzis aquesta opció només en els casos totalment necessaris.


-Per facilitar la teva participació tindràs disponible el telèfon gratuït d'ajuda 900 809 206 en un horari de 10h a 13h i de 17h a 20h de dilluns a divendres, en el que una persona del nostre equip et podrà assessorar sobre el que et sigui necessari. A més, en cas de que ho necessitis, podràs concertar una cita amb algú del nostre equip per omplir l'enquesta amb assistència telefònica simultània.
-El temps estimat per realitzar l'enquesta és d'una hora i mitja a dues hores

Et demanem que l'enquesta sigui emplenada abans del dia 24 d'octubre. Reiterem que per a nosaltres és fonamental poder comptar amb persones que, com tu, viuen l'experiència quotidiana de la monoparentalitat i és per això que agraïm especialment que vulguis participar en aquest estudi.

Una salutació,
Sònia Bardají - Presidenta de la Federació de Famílies Monoparentals de Catalunya
Elisabet Almeda - Directora Grup Copolis. Directora del Departament Sociologia de la Universitat de Barcelona
Rosa Ortiz - Investigadora Grup Copolis. Universitat de Barcelona

Link: [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

Bueno nada más...

Un saludo a todas.

Sonia
ainos
ainos

Adeslas No ho se encara
Nº tractaments : Cap, de moment

Nombre de missatges : 43
Fecha de inscripción : 12/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Empty Re: ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA

Missatge por Anna&Abril Dj 11 Oct 2012 - 16:11

A mi també m'ha arribat i la he fet. M'ha semblat molt completa i ben organitzada.

A més, no cal fer-la "del tirón", vas omplint quan pots. Quan has de parar, tanques la finestra i quan tornes a clicar al likn se t'obre on l'has deixat l'últim cop.

Apa! Petonets!
avatar
Anna&Abril

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Libra Cerdo
Nombre de missatges : 271
Fecha de inscripción : 11/01/2010
Edad : 52
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Empty Re: ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA

Missatge por paqui_libertad Dj 11 Oct 2012 - 16:18

Noies,

Esteu abonades a la Federació? és de bon ús? he mirat per sobre i he vist que et pots fer socia.

Petonets

Paqui
paqui_libertad
paqui_libertad

Medifiatc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Virgo Gato
Nombre de missatges : 230
Fecha de inscripción : 27/08/2012
Edad : 48
Ubicació : El Prat de Llobregat

http://mamiensolitario.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Empty Re: ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA

Missatge por Anna&Abril Dj 11 Oct 2012 - 16:19

Jo no en sóc sòcia, però vaig enviar un mail demanat info fa temps i des de llavors que m'envien els mails informatius... està bé perquè m'entero de coses de tant en tant Smile

A mi no em valia la pena fer-me sòcia perquè al viure a Sant Cugat, ni aprofito els serveis ni puc anar a les reunions, ni tallers ni res de res.
avatar
Anna&Abril

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Libra Cerdo
Nombre de missatges : 271
Fecha de inscripción : 11/01/2010
Edad : 52
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Empty Re: ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA

Missatge por NuriaPAU Dj 11 Oct 2012 - 21:58

Jo ara mateix estic fent l'enquesta...

Petonets

Nuria i PAU
NuriaPAU
NuriaPAU

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Libra Mono
Nombre de missatges : 730
Fecha de inscripción : 06/02/2010
Edad : 55

Tornar a dalt Ir abajo

ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Empty Re: ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA

Missatge por Yuclare Dj 11 Oct 2012 - 22:57

Fa 5 minuts que he acabat. M'ha semblat molt complerta i coherent
Yuclare
Yuclare

Medifiatc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 8

Tauro Tigre
Nombre de missatges : 377
Fecha de inscripción : 06/02/2010
Edad : 50

Tornar a dalt Ir abajo

ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Empty Re: ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA

Missatge por Júlia Dv 12 Oct 2012 - 1:40

Jo vaig ser socia el primer any. Vaig anar a alguna trobada pero no m hi vaig trobar a gust. La majoria de les mares que hi ha no son voluntaries. Moltes joves de penalty o abandonades per la parella o situacions limit de maltractaments. Es una realitat molt diferent a la nostra. Pero si esta be demanar info per que t enviin els mails informatius. T enteres de moltes coses.
Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Empty Re: ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA

Missatge por Yuclare Dv 12 Oct 2012 - 8:46

Júlia, justament per aquesta diferència crec que és important que nosaltres fem l'enquesta ja que una de les finalitats és veure quins tipus de families monoparentals hi ha actualment a la societat.
Si veu que som una bona colla les que participem qui sap si amb el temps ens tenen més en compte, no?
Yuclare
Yuclare

Medifiatc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 8

Tauro Tigre
Nombre de missatges : 377
Fecha de inscripción : 06/02/2010
Edad : 50

Tornar a dalt Ir abajo

ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Empty Re: ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA

Missatge por Júlia Dv 12 Oct 2012 - 9:54

No dic que no ens tinguin en compte. ells lluiten tambe pels nostres drets. el que dic es que la majoria d alla es molt diferent de mi i amb problematiques molt greus i aixo fa que a mi no em vingui de gust particupar en les activitats que organitzen. prefereixo molt mes les nostres trobades.
Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Empty Re: ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA

Missatge por Yuclare Dv 12 Oct 2012 - 9:57

Si estic totalment d'acord amb tu, jo tampoc tinc res en comú amb la seva inmensa majoria, en referia a que es conegui una mica més la diversitat dintre de la monoparentalitat, i que no tothom té les mateixes necessitats
Yuclare
Yuclare

Medifiatc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 8

Tauro Tigre
Nombre de missatges : 377
Fecha de inscripción : 06/02/2010
Edad : 50

Tornar a dalt Ir abajo

ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Empty Re: ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA

Missatge por aiguaclara Dv 12 Oct 2012 - 18:18

Enquesta feta.

Jo l'he trobat molt enfocada al perfil de família monoparental que representa la federació, o sigui, al perfil de families que descriu la Júlia.

Però no està malament.
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Empty Re: ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA

Missatge por Yuclare Dt 16 Oct 2012 - 10:55

ALERTA! Noies no podeu copiar el link i omplir l'enquesta perque són links personalitzats, o sigui, envien un per cada persona que realitza l'enquesta. Si voleu fer-la s'ha de sol.licitar i t'envien un mail amb el teu link.
Això no vol dir que no sigui anònima sino que serveix , suposo, per poder anar omplint-la a estonetes i tenir comptabilitzat la gent que la fa.

Es pot demanar al mail [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] o bé al 900809206
Yuclare
Yuclare

Medifiatc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 8

Tauro Tigre
Nombre de missatges : 377
Fecha de inscripción : 06/02/2010
Edad : 50

Tornar a dalt Ir abajo

ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Empty Re: ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA

Missatge por Dana Dt 16 Oct 2012 - 22:13

ups - pues lo he rellenado siguiendo el enlace (todo de seguido) - no sé a nombre de quien entonces...

Saludos,
Julia
Dana
Dana

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 746
Fecha de inscripción : 09/02/2010
Ubicació : BCN

Tornar a dalt Ir abajo

ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Empty Re: ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA

Missatge por Crislady Dc 17 Oct 2012 - 8:21

creo que esta encuesta no va destinada a nosotras....
Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA Empty Re: ESTUDIO MONOPARENTALIDAD UNIVERSITAT BARCELONA+FEFAMOCA

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum