Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 8 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 8 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
El perquè dels nostres nicks
+13
bcnselegnA
ainos
lajefadelaironia
molungamungana
NuriaPAU
Bea
Júlia
morgan
Mima
piedralunar
Mamimood
Dana
aiguaclara
17 participantes
Pàgina 1 de 1
El perquè dels nostres nicks
Hola noies.
Doncs això.
Tenim una gran serie de nicks de membres registrats, uns de molt curiosos i ves per on, no estaria de mes explicar el perquè del seu significat.
Animeu-vos i expliqueu la procedència del vostre nick, serà molt divertit llegir-ho...
P.D.: Fa temps vam fer algun recull sobre això, però ara no està al nostre poder i tampoc en català...
Doncs això.
Tenim una gran serie de nicks de membres registrats, uns de molt curiosos i ves per on, no estaria de mes explicar el perquè del seu significat.
Animeu-vos i expliqueu la procedència del vostre nick, serà molt divertit llegir-ho...
P.D.: Fa temps vam fer algun recull sobre això, però ara no està al nostre poder i tampoc en català...
aiguaclaraMamistradora
-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat
Re: El perquè dels nostres nicks
Hola,
Empiezo -- Dana es la (o una, no sé) diosa madre celta. Pensaba ponerme un nick relacionado con la maternidad / fertilidad de alguna manera (Danu, Dana - madre de los "Tuatha Dé Danann".
Por ejemplo: [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Saludos,
"Dana" y "Danita"
Empiezo -- Dana es la (o una, no sé) diosa madre celta. Pensaba ponerme un nick relacionado con la maternidad / fertilidad de alguna manera (Danu, Dana - madre de los "Tuatha Dé Danann".
Por ejemplo: [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Saludos,
"Dana" y "Danita"
Dana-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 746
Ubicació : BCN
El meu no te molt misteri
Mood en anglès significa més o menys "estar d'humor per, o tenir ganes de"
El dia abans de donar-me d'alta al foro una amiga em va dir que creia que tenia la meva decisió coll avall, i que realment estava en mami mood (amb ganes de ser mare, amb actitut de mare )
Mood en anglès significa més o menys "estar d'humor per, o tenir ganes de"
El dia abans de donar-me d'alta al foro una amiga em va dir que creia que tenia la meva decisió coll avall, i que realment estava en mami mood (amb ganes de ser mare, amb actitut de mare )
Mamimood-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 179
Ubicació : barcelona
Piedralunar és una pedra semipreciosa de color blavós amb una resplendor
lletosa q recorda la de la lluna, els romans deien que guardava rajos de lluna en el seu interior. M´agrada pq em sembla bonica i misteriosa. A més en els corrents q atribueixen poders a les pedres,la consideren potenciadora de la fertilitat, ajudant als cicles i ritmes de la dona.
lletosa q recorda la de la lluna, els romans deien que guardava rajos de lluna en el seu interior. M´agrada pq em sembla bonica i misteriosa. A més en els corrents q atribueixen poders a les pedres,la consideren potenciadora de la fertilitat, ajudant als cicles i ritmes de la dona.
piedralunar-
Nombre de missatges : 656
Hola,
Mi hermano que es 14 meses mayor que yo en lugar de Mónica, me llamaba comima, eso acabó derivando en Mima. Así es como me llamaban en casa cuando era muy pequeña.
Aunque pronto dejaron de utilizarlo, mi abuelo siempre me llamó así. Es un nombre que me recuerda a él y él siempre fue muy especial para mí.
Mi hermano que es 14 meses mayor que yo en lugar de Mónica, me llamaba comima, eso acabó derivando en Mima. Así es como me llamaban en casa cuando era muy pequeña.
Aunque pronto dejaron de utilizarlo, mi abuelo siempre me llamó así. Es un nombre que me recuerda a él y él siempre fue muy especial para mí.
Mima-
Nombre de missatges : 244
Aguaclara ve d'un dit molt català "això no es aigua clara", el que en el cas del meu nick seria "això es aigua clara" deixant el no de banda.
Aquest nick te uns significats molt bonics i m'inspira molta puresa.
Per altre banda, molt important, es que jo soc aigua, m'encanta, soc un peix.
I també soc clara, tal com se'm veu, sense mes, dies millors o pitjors, però sempre sincera.
El 74 pertany al meu any de naixement. En el seu dia, quant vaig idear aquest pseudònim vaig haver de posar numeració i vaig triar aquesta.
Aquest nick te uns significats molt bonics i m'inspira molta puresa.
Per altre banda, molt important, es que jo soc aigua, m'encanta, soc un peix.
I també soc clara, tal com se'm veu, sense mes, dies millors o pitjors, però sempre sincera.
El 74 pertany al meu any de naixement. En el seu dia, quant vaig idear aquest pseudònim vaig haver de posar numeració i vaig triar aquesta.
aiguaclaraMamistradora
-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat
M'encanta aixo!
El meu no te res a veure amb la maternitat.... Es un nom k m'agrada, i de fet li vaig posar a un dels meus gats. Tambe l'he posat a l'email...
No se, m'identifico amb aquest nom, es tot.
El meu no te res a veure amb la maternitat.... Es un nom k m'agrada, i de fet li vaig posar a un dels meus gats. Tambe l'he posat a l'email...
No se, m'identifico amb aquest nom, es tot.
morgan-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 685
Ubicació : Barcelona
M'encanta aquest fil!!!
Mamimood, mira que no hi havia caigut en el Mami mood!!
El meu no és que no tingui gens de misteri, és que és com em dic!! ;-D
Quina poca imaginació!
Mamimood, mira que no hi havia caigut en el Mami mood!!
El meu no és que no tingui gens de misteri, és que és com em dic!! ;-D
Quina poca imaginació!
JúliaMamimodera
-
Nombre de missatges : 1400
Ja... No s'entenia massa!
A mi també m'agrada aquest fil!!
A mi també m'agrada aquest fil!!
Mamimood-
Júlia, jo sóc igual de d'original que tú... aiaiaiaiai... la mandra de pensar en un nick
Bea-
Nº tractaments : Sense tractament
Nombre de missatges : 341
Ubicació : Tarragona
tampoc sóc gaire original
NuriaPAU...evident no??? el meu nom i el del meu reiet...ajjajaj
Petonets
NuriaPAU...evident no??? el meu nom i el del meu reiet...ajjajaj
Petonets
NuriaPAU-
Nombre de missatges : 730
Si que te gracia aquest fil, ja,ja...
doncs jo molunga mungana vol dir, "blanca amiga", vaig fer fa temps un viatge a Mozambique a fer fotos a una ong, i vaig passar uns dies a la sabana, allí la gent no tenia molt de contacte amb els estrangers i sempre fèiem broma amb la gent amb aquesta frase, jo blanca amiga...jo molunga mungana, ja,ja...ho vaig passar molt i molt be allà, i sempre m'agrada tenir un pedacito" de mozambique amb mi...el meu gos es diu Xango, per que l' idioma era el xangana....ja veieu...nostàlgia...ja,ja...res a veure amb la maternitat....
Isa-.Nora
doncs jo molunga mungana vol dir, "blanca amiga", vaig fer fa temps un viatge a Mozambique a fer fotos a una ong, i vaig passar uns dies a la sabana, allí la gent no tenia molt de contacte amb els estrangers i sempre fèiem broma amb la gent amb aquesta frase, jo blanca amiga...jo molunga mungana, ja,ja...ho vaig passar molt i molt be allà, i sempre m'agrada tenir un pedacito" de mozambique amb mi...el meu gos es diu Xango, per que l' idioma era el xangana....ja veieu...nostàlgia...ja,ja...res a veure amb la maternitat....
Isa-.Nora
molungamungana-
Nº tractaments : Cap, de moment
Sempre m'havia preguntat què era.
JúliaMamimodera
-
Nombre de missatges : 1400
Gracies lidia. aqui una mes amb nick raro.
desdel 2004 havia escrit un blog diari que es titulava la ironia del mundo. el meu nick com a identitat digital sempre va ser "la jefa de la ironia" i al posarme aqui no vaig canviar d'identitat. lamentablememt. al 2008 la.meva peripecia digital va anar perdent constancia i des que soc mare no he tingut mes temps,tot i que segueixo amb ganes
alba
desdel 2004 havia escrit un blog diari que es titulava la ironia del mundo. el meu nick com a identitat digital sempre va ser "la jefa de la ironia" i al posarme aqui no vaig canviar d'identitat. lamentablememt. al 2008 la.meva peripecia digital va anar perdent constancia i des que soc mare no he tingut mes temps,tot i que segueixo amb ganes
alba
Editat per darrera vegada per lajefadelaironia el Dc 25 Jul 2012 - 15:21, editat 1 cop en total
lajefadelaironiaMamimodera
-
Nombre de missatges : 1282
El mío, simplemente es Sonia escrito al revés..... tampoco me he rebanado mucho lo sesos, no?? jejejej
Sonia
Sonia
ainos-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 43
bcn...barcelona...
Hola,
el meu nick és bcnselegnA...bcn està clar, no? I selegnA per què és el meu nom al revés: Ángeles...ja no hi ha misteri!!! :-P
Petons!!!
el meu nick és bcnselegnA...bcn està clar, no? I selegnA per què és el meu nom al revés: Ángeles...ja no hi ha misteri!!! :-P
Petons!!!
bcnselegnA-
Nº tractaments : 8
Nombre de missatges : 216
El meu no té gran misteri ... simplement m'encanten les maduixes! També perquè és una paraula que sona bé i és un nick fàcil de recordar i que crea curiositat.
O no teniu curiositat en conéixe'm???? Jo tinc molta de veure-us.
O no teniu curiositat en conéixe'm???? Jo tinc molta de veure-us.
Maduixa-
Nº tractaments : 5
Nombre de missatges : 277
doncs anda que el meu...
tal qual ^^'
tal qual ^^'
merce-
Nº tractaments : 7
Nombre de missatges : 284
Ubicació : Cerdanyola del Vallès
El meu idem que la merce... Tal qual!!! Jejejeje
Ah! Més l'any de naixement, es clar!!!
Ah! Més l'any de naixement, es clar!!!
anna76-
Nº tractaments : 6
Nombre de missatges : 52
Caram...quin cau de curiositats... què romàntic Mozambique...
A mi Sara és un nom que sempre m'ha agradat molt..com per a una filla...curiòsament segurament no li acabaria posant... però és un nom tendre, bell, romàntic, dolç... i també (aquí el codi Davinci em va marcar)...tema que jo prenc en forma de compte de la bíblia..(que no sóc gens creient..però sí romàntica..) i m'agrada la història muntada entre Jesús, Maria Madgdalena i la filla amagada i protegida Sara de sangreial..jajja
quines coses...
està bé el fil sí..jaj
A mi Sara és un nom que sempre m'ha agradat molt..com per a una filla...curiòsament segurament no li acabaria posant... però és un nom tendre, bell, romàntic, dolç... i també (aquí el codi Davinci em va marcar)...tema que jo prenc en forma de compte de la bíblia..(que no sóc gens creient..però sí romàntica..) i m'agrada la història muntada entre Jesús, Maria Madgdalena i la filla amagada i protegida Sara de sangreial..jajja
quines coses...
està bé el fil sí..jaj
Sara-
Nombre de missatges : 204