Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 22 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 22 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Opcions per embrions congelats
+3
aiguaclara
Bea
Ester
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Opcions per embrions congelats
Hola noies
Com que segueixo en el meu plantejament de tenir un altre fill i hauré de fer FIV, tinc un dubte que m'agradaria aclarir.
El tema és que no sé que passa amb els òvuls que sobren o els embrions que finalment no s'utilitzen en els tractaments. Quines opcions et donen desde el centre?. Es que m'agradaria saber quines alternatives tindré.
Gràcies
Com que segueixo en el meu plantejament de tenir un altre fill i hauré de fer FIV, tinc un dubte que m'agradaria aclarir.
El tema és que no sé que passa amb els òvuls que sobren o els embrions que finalment no s'utilitzen en els tractaments. Quines opcions et donen desde el centre?. Es que m'agradaria saber quines alternatives tindré.
Gràcies
Ester-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 667
Re: Opcions per embrions congelats
Creo que las opciones son donarlos (los utilizan para otras parejas/madres o para estudios) y si no, eliminarlos.
Bea-
Nº tractaments : Sense tractament
Nombre de missatges : 341
Ubicació : Tarragona
Es com diu la Bea.
Hi ha tres opcions:
Donar-los en fi reproductiu, per que una altre dona pugui aconseguir un embaràs.
Donar-los per investigació.
Destrucció.
Hi ha tres opcions:
Donar-los en fi reproductiu, per que una altre dona pugui aconseguir un embaràs.
Donar-los per investigació.
Destrucció.
aiguaclaraMamistradora
-
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat
Hola,
En la Dexeus cobran 300 euros al año por la conservación de embriones, es siempre el mismo importe independientemente del número de embriones. Hace unos meses yo les hice una propuesta anticrisis, era que me eximieran del pago durante 5 años, transcurridos los cuales me comprometía a entregar a la clínica los embriones, teniendo siempre la opción de recuperarlos previo pago de las anualidades no abonadas. No lo aceptaron. Me queda pendiente mirar lo que cobran en distintos laboratorios y trasladarlos allí si me puedo ahorrar bastante pasta.
Ester, te paso el relevo de mamá embarazada de segundo :-) ?
Besos
Anabel
En la Dexeus cobran 300 euros al año por la conservación de embriones, es siempre el mismo importe independientemente del número de embriones. Hace unos meses yo les hice una propuesta anticrisis, era que me eximieran del pago durante 5 años, transcurridos los cuales me comprometía a entregar a la clínica los embriones, teniendo siempre la opción de recuperarlos previo pago de las anualidades no abonadas. No lo aceptaron. Me queda pendiente mirar lo que cobran en distintos laboratorios y trasladarlos allí si me puedo ahorrar bastante pasta.
Ester, te paso el relevo de mamá embarazada de segundo :-) ?
Besos
Anabel
Anabel-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 110
Hi ha 4 alternatives:
- Els conserves per usar-los tu més endavant.
- Els dones per ser usats per tractaments d'altres dones.
- Els dones a la investigació.
- Els fas destruir.
Mentres no et decideixes has d'anar pagant la quota anual de manteniment.
- Els conserves per usar-los tu més endavant.
- Els dones per ser usats per tractaments d'altres dones.
- Els dones a la investigació.
- Els fas destruir.
Mentres no et decideixes has d'anar pagant la quota anual de manteniment.
JúliaMamimodera
-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 1400
Ubicació : Barcelona
Gràcies noies per la info. Ara ja ho tinc clar i em quedo més tranquil.la.
Anabel, todavia no te cojo el relevo, pero espero hacerlo pronto.
Un beso fuerte.
Petó.
Anabel, todavia no te cojo el relevo, pero espero hacerlo pronto.
Un beso fuerte.
Petó.
Ester-
Ester,
De les opcions que dóna la Júlia, la segona només és vàlida per dones menors de 35 anys. En el nostre cas, aquesta ja no la tenim :-(
I el cost de guardar-los, depèn de les clíniques. Les que jo conec, els primers dos anys no pagues res, està inclòs en el tractament que has fet.
Molta sort!
De les opcions que dóna la Júlia, la segona només és vàlida per dones menors de 35 anys. En el nostre cas, aquesta ja no la tenim :-(
I el cost de guardar-los, depèn de les clíniques. Les que jo conec, els primers dos anys no pagues res, està inclòs en el tractament que has fet.
Molta sort!
nara-
Nº tractaments : 7
Nombre de missatges : 205
Si no recuerdo mal, en cirh son 500€ al año para conservarlos. Tengo que mirar la hoja que me dieron y os confirmo.
Te dan las siguientes opciones:
-Utilizarlos tu.
-Donarlos a otras parejas (esto no lo tengo muy claro cuando son de mayores de 35, a mi no me dijeron nada, y tengo 41).
-Para investigacion.
-Destruirlos.
Te dan las siguientes opciones:
-Utilizarlos tu.
-Donarlos a otras parejas (esto no lo tengo muy claro cuando son de mayores de 35, a mi no me dijeron nada, y tengo 41).
-Para investigacion.
-Destruirlos.
Gracies noies.
Ester-
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum