Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Hola bona tarda sóc nova em dic Paqui
+6
Mima
Lauris@
Crislady
Maduixa
bcnselegnA
paqui_libertad
10 participantes
Pàgina 1 de 1
Hola bona tarda sóc nova em dic Paqui
Hola, sóc nova al forum, desprès de moltes decepcions a la vida, he pres la decisió de ser mare en solitari, somni que tinc des de fa molts anys, de moment estic a l'espera del tema mutues, atès que jo tinc FIACT però he vist que hi ha que entren tractaments però vull que la correduria que em fa l'assegurança em digui que entre i que no, perquè les assegurances a vegades indiquen i desprès hi ha moltes sorpreses.
Espero poder aviat fer el meu somni realitat!!!
Gràcies
Espero poder aviat fer el meu somni realitat!!!
Gràcies
Re: Hola bona tarda sóc nova em dic Paqui
Hola Paqui,
Benvinguda! Espero que aquí trobis les respostes que busques i el recolzament que sempre ens ajuda a portar millor el procès. Ja ens vas explicant les teves passes i espero que ens poguem conèixer en alguna de les trobades que es fan.
Una abraçada!
Benvinguda! Espero que aquí trobis les respostes que busques i el recolzament que sempre ens ajuda a portar millor el procès. Ja ens vas explicant les teves passes i espero que ens poguem conèixer en alguna de les trobades que es fan.
Una abraçada!
bcnselegnA-
Nº tractaments : 8
Nombre de missatges : 216
Ubicació : Barcelona
Bona nit Paqui,
Benvinguda a aquesta gran família i enhorabona per la teva decisió.
Ja veus que aquest foro està molt bé dissenyat i hi trobaràs moltíssima informació. A més pe a qualsevol dubta o pregunta sempre pots obrir un fil nou i nosaltres t'ajudarem.
Gràcies per llegir el meu fil "plena de fantasmes al cap" ... doncs sí filla, sembla que tenim algunes coses en comú. El meu avortament va ser a la setmana 10 i costa molt superar-ho (de fet va ser el segon!).
Desitjo que aviat estiguis a la llista de "en procés".
Ja ens aniràs explicant.
Una abraçada,
Maduixa
Benvinguda a aquesta gran família i enhorabona per la teva decisió.
Ja veus que aquest foro està molt bé dissenyat i hi trobaràs moltíssima informació. A més pe a qualsevol dubta o pregunta sempre pots obrir un fil nou i nosaltres t'ajudarem.
Gràcies per llegir el meu fil "plena de fantasmes al cap" ... doncs sí filla, sembla que tenim algunes coses en comú. El meu avortament va ser a la setmana 10 i costa molt superar-ho (de fet va ser el segon!).
Desitjo que aviat estiguis a la llista de "en procés".
Ja ens aniràs explicant.
Una abraçada,
Maduixa
Maduixa-
Nº tractaments : 5
Nombre de missatges : 277
bcnselegnA Gràcies per la teva benvinguda, la veritat estaria molt bé poder fer noves amigues a les trobades, ja us aniré explicant el que passa, a veure la setmana que bé que m'he de posar a treballar en ferma en el tema, que tinc a la noia de l'assegurança de vacances.
Maduixa si es cert que un avortament es passa molt malament i jo vaig quedar molt tocada i crec que pel que em van dir els metges mai vaig perdonar a la que ara és la meva ex parella, encara que estem en procés de divorci i m'està donant molts mals de cap, però espero que tot s'aclareixi i oblidar i poder continuar a la vida. Veig que ja has començat el procés, espero aviat poder fer-ho i espero que aconsegueixis el teu somni aviat. Continuem parlant! moltes gràcies per la rebuda.
Maduixa si es cert que un avortament es passa molt malament i jo vaig quedar molt tocada i crec que pel que em van dir els metges mai vaig perdonar a la que ara és la meva ex parella, encara que estem en procés de divorci i m'està donant molts mals de cap, però espero que tot s'aclareixi i oblidar i poder continuar a la vida. Veig que ja has començat el procés, espero aviat poder fer-ho i espero que aconsegueixis el teu somni aviat. Continuem parlant! moltes gràcies per la rebuda.
Paqui, bienvenida!!! Ojala puedas cumplir pronto tu sueño. Aqui encontraras todo el apoyo que necesites y se resolveran dudas y hasta miedos
UN SUPER ABRAZO Y ADELANTE!!!
UN SUPER ABRAZO Y ADELANTE!!!
Crislady muchas gracias guapetona, es una gran ayuda sentirse rodeada de personas que te entienden y que no te llaman egoísta por tomar la decisión de querer ser madre en solitario, aunque yo no pienso que lo sea, creo que he soportado muchas cosas en la vida y que ahora me toca vivirla como yo decida, nada más, aparte de tener el apoyo de mis padres y mis hermanas y el ahora tener este rinconcito para poder hablar y compartir ya es un gran mundo. GRACIAS! ya os iré contando
Benvinguda!
Jo soc Laura i ja estic en proces.. Si tot va be la 1a IAD ara al cicle de setembre.
Aqui som moltes amb els mateixos dubtes i pors.. Ajuda molt llegir i rebre anims i consells de noies q han passat obestan passant pel mateix.
Anims i endavant amb el desig de ser mare!!
Ja ens aniras explicant.
Una abraçada.
Laura.
Jo soc Laura i ja estic en proces.. Si tot va be la 1a IAD ara al cicle de setembre.
Aqui som moltes amb els mateixos dubtes i pors.. Ajuda molt llegir i rebre anims i consells de noies q han passat obestan passant pel mateix.
Anims i endavant amb el desig de ser mare!!
Ja ens aniras explicant.
Una abraçada.
Laura.
Lauris@-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 282
Hola Paqui,
Yo soy Mónica y tengo una niña de 18 meses que se llama Lucía. Las dos te damos la bienvenida al foro.
Te animo a cotillear hilos, en los que resolverás muchas de tus dudas, y si aún así sigues teniendo, pregunta, entre todas te contestaremos.
Un abrazo
Yo soy Mónica y tengo una niña de 18 meses que se llama Lucía. Las dos te damos la bienvenida al foro.
Te animo a cotillear hilos, en los que resolverás muchas de tus dudas, y si aún así sigues teniendo, pregunta, entre todas te contestaremos.
Un abrazo
Mima-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 244
Gracias Mónica, de verdad que es una gran ayuda haber encontrado este rinconcito...espero poder contar pronto mi embarazo y hacer mi sueño realidad.
Holaaaa.
Benvinguda!!! Paqui. Veig que ja t'has acomodat, molt ben fet!!
Com ja has pogut experimentar, aquí pots trobar un bon coixí emocional per tot plegat.
Espero et vagui tot molt bé i tinguis un camí cortet cap a la maternitat.
Una abraçada.
Benvinguda!!! Paqui. Veig que ja t'has acomodat, molt ben fet!!
Com ja has pogut experimentar, aquí pots trobar un bon coixí emocional per tot plegat.
Espero et vagui tot molt bé i tinguis un camí cortet cap a la maternitat.
Una abraçada.
aiguaclaraMamistradora
-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat
aguaclara_74 Gràcies!, la veritat és que si estic molt contenta d'haver-vos trobat! tot és veu d'un altre color!!!...espero que si, que sigui curtet!!!
Buenooo! una altra a la colla!
Benvinguda Paqui!!
Em dic Mercè i sòc una altra en procès. A veure si t'animes a venir en alguna de les trobades que fan les noies i així et coneixem.
Endavant amb el babyboom 2013
Mercè
Benvinguda Paqui!!
Em dic Mercè i sòc una altra en procès. A veure si t'animes a venir en alguna de les trobades que fan les noies i així et coneixem.
Endavant amb el babyboom 2013
Mercè
merce-
Nº tractaments : 7
Nombre de missatges : 284
Ubicació : Cerdanyola del Vallès
Hola Paqui,
Sigues molt benvinguda al forum. Aixo es un no parar de gent nova. Des que vaig entrar jo, que no fa pas gaire, que deu n'hi do les que heu entrat.
Quina il.lu ;-)
Ester
Sigues molt benvinguda al forum. Aixo es un no parar de gent nova. Des que vaig entrar jo, que no fa pas gaire, que deu n'hi do les que heu entrat.
Quina il.lu ;-)
Ester
EPB-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 22
Cap any hem tingut una tongada tan nombrosa de noves membres. Dona gust!!
JúliaMamimodera
-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 1400
Hola,
La veritat és que al trobar aquest foro, em vaig quedar molt sorpresa perquè creia que era jo o poquíssimes com jo les que prenien la decisió de ser mares en solitari, bé ja sabeu que normalment l'entorn d'amics et sol dir que ets la única, que et trobaràs sola, etc..etc..etc... ja passo de la paraula "egoisme" perquè és igual d'egoista el voler fer-ho en parella que sola, perquè l'amor per la criatura és el mateix o més encara que si fos una parella. I la ultima que he hagut d'escoltar avui i sé que us emprenyareu segur, jo m'he quedat morta pel comentari...però he respost al tornar a mi mateixa, és dir, clar hi ha moltes mares en solitari perquè totes són "lesbi..." (en fi...) la societat a vegades sembla estúpida o dormida, no volen veure la realitat de cada cop més dones son independents i prenen la decisió de viure la seva maternitat en solitari, però se m'han saltat els colors. Però he arribat a la conclusió que diguin el que vulguin, a mi ja no m'afecta. Crec que s'ha de respectar a tothom prengui les decisions que vulgui a la seva vida.
Moltes gracies per la benvinguda Mercè, EPB i Júlia, és cert que t'adones com dia a dia van entrant més noies. Aniré a la sortida del 14 de setembre EPB !!!!....jejejejejejeje..ha estat un plaer poder trobar aquest "raconet especial"..és de gran ajut.
La veritat és que al trobar aquest foro, em vaig quedar molt sorpresa perquè creia que era jo o poquíssimes com jo les que prenien la decisió de ser mares en solitari, bé ja sabeu que normalment l'entorn d'amics et sol dir que ets la única, que et trobaràs sola, etc..etc..etc... ja passo de la paraula "egoisme" perquè és igual d'egoista el voler fer-ho en parella que sola, perquè l'amor per la criatura és el mateix o més encara que si fos una parella. I la ultima que he hagut d'escoltar avui i sé que us emprenyareu segur, jo m'he quedat morta pel comentari...però he respost al tornar a mi mateixa, és dir, clar hi ha moltes mares en solitari perquè totes són "lesbi..." (en fi...) la societat a vegades sembla estúpida o dormida, no volen veure la realitat de cada cop més dones son independents i prenen la decisió de viure la seva maternitat en solitari, però se m'han saltat els colors. Però he arribat a la conclusió que diguin el que vulguin, a mi ja no m'afecta. Crec que s'ha de respectar a tothom prengui les decisions que vulgui a la seva vida.
Moltes gracies per la benvinguda Mercè, EPB i Júlia, és cert que t'adones com dia a dia van entrant més noies. Aniré a la sortida del 14 de setembre EPB !!!!....jejejejejejeje..ha estat un plaer poder trobar aquest "raconet especial"..és de gran ajut.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum