Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
mil miedos...... Vote_lcap1mil miedos...... Bar210mil miedos...... Vote_rcap1 
lajefadelaironia
mil miedos...... Vote_lcap1mil miedos...... Bar210mil miedos...... Vote_rcap1 
ada_bcn
mil miedos...... Vote_lcap1mil miedos...... Bar210mil miedos...... Vote_rcap1 
Crislady
mil miedos...... Vote_lcap1mil miedos...... Bar210mil miedos...... Vote_rcap1 
Júlia
mil miedos...... Vote_lcap1mil miedos...... Bar210mil miedos...... Vote_rcap1 
morgan
mil miedos...... Vote_lcap1mil miedos...... Bar210mil miedos...... Vote_rcap1 
Dana
mil miedos...... Vote_lcap1mil miedos...... Bar210mil miedos...... Vote_rcap1 
Ester
mil miedos...... Vote_lcap1mil miedos...... Bar210mil miedos...... Vote_rcap1 
Sara
mil miedos...... Vote_lcap1mil miedos...... Bar210mil miedos...... Vote_rcap1 
Bego
mil miedos...... Vote_lcap1mil miedos...... Bar210mil miedos...... Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


mil miedos......

+4
bcnselegnA
Lauris@
merce
isaky
8 participantes

Ir abajo

mil miedos...... Empty mil miedos......

Missatge por isaky Dg 29 Jul 2012 - 13:04

Hola bon dia, hay nit vaig anar a supar amb unas amigas i quan vaig arribar a casa, vaig tindre mil pos, la 1º visita s'ha propa, i els nervis amb ella...

I si no soc capas? i si no soc una bona mare? i si u faig malament? i si despres "me arrepiento", i si en la clinica en diuen que estic encara una mica grassa?

Vaig comenzar a fer dieta fa uns mesos, pero fa unes setmanes vaig decidir que em volia a primar una mica mes, perque el nen-a estigues ve dintre meu i les cosses no es gompliquesin.....ja vaig parlar amb el meu metge per deixa de fumar, estaba tot molt estruturat al meu cap i ara estic plena de "isis"

........aix suposu que moltes de vusaltres heu passat per aixo, algun consei per aquest moment?
isaky
isaky

l'Aliança Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 115
Fecha de inscripción : 26/07/2012

Tornar a dalt Ir abajo

mil miedos...... Empty Re: mil miedos......

Missatge por merce Dg 29 Jul 2012 - 13:15

I si res, Isaky Smile

La il·lusió i les ganes de ser mare pesen molt més que tots els isis.
Si tens més isis que empenta, aleshores jo de tu esperaria un temps quan realment et vegis amb la forta decisió d'anar a per totes.

Encara ets jove i pots dedicar uns mesos a preparar el cos, que veig que és una de les teves majors preocupacions (deixar de fumar, aprimar-se...)

Molts ànims i ja ens aniràs explicant eh?

Mercè

merce
merce

l'Aliança Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 7

Capricornio Gato
Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 12/08/2011
Edad : 48
Ubicació : Cerdanyola del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

mil miedos...... Empty Re: mil miedos......

Missatge por isaky Dg 29 Jul 2012 - 13:29

Moltes gracies,la vritat que si que tota la ilsuio, ganas no guanyen a tot els isis, suposu que es normal els dubtes i els nervis.....us anire dien mica a mica com va la cossa.

Moltes gracies(un altre cop) fa mols pocs dies que i soc al forum pero sembleu magnifiques
isaky
isaky

l'Aliança Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 115
Fecha de inscripción : 26/07/2012

Tornar a dalt Ir abajo

mil miedos...... Empty Re: mil miedos......

Missatge por Lauris@ Dg 29 Jul 2012 - 19:38

Hola isaky,

Els nervis crec que son normals i si ho tens clar, un cop passis la primera visita els nervis segueixen però de manera diferent, almenys parlo per mi.. a la primera viita anava feta un flam!! i als 10 min de parlar amb la doctora se'm va anar passant.. ara els nervis son diferents, son de ganes de fer-ho ja! de que passi ràpid aquest temps i de aconseguir-ho.

El més important es que ho tinguis clar, que les pors no pessin mes que les ganes de ser mare. I a més encara ets jove, tens un temps per acabar de decidir-ho i aclarir els dubtes abans.

A mi em va ajudar moltíssim llegir les opinions de les altres noies al forum. Encara que ja estava decidida a fer-ho quan vaig trobar el forum, tant de bó ho haguès decidit abans! ara crec que he esperat massa.. però les coses passen per alguna raó, així que ara amb totes les forces.

Ja ens aniràs explicant, i tranquila que els dubtes que tu et plantejes els hem tingut totes.

Laura
avatar
Lauris@

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Nombre de missatges : 282
Fecha de inscripción : 12/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

mil miedos...... Empty Re: mil miedos......

Missatge por bcnselegnA Dg 29 Jul 2012 - 21:28

Hola Isaky,

poc a poc, no et pressionis molt... ves a la visita, parla amb el metge, explica-li totes les coses que et preocupen sobre el teu cos i el moment que voldries viure, tot amb calma... desprès d'això comences a decidir però no abans...

Jo vaig fer la primera visita al juny de l'any passat, necessitava tenir informació de primera mà per decidir-me i al final ho vaig posposar, suposo que no era el meu moment, ara ho he reprès amb més ganes, amb molta seguretat i confiança...ara ningú em para!!! Ets jove i has de trobar el teu moment i si ara tens molt "isis" potser d'aquí a uns mesos ja no hi son!!! Relaxa't, desprès de la visita al metge ho veuràs d'una altre manera.

Ànims!! Hi som aquí per ajudar-te!!!

Ángeles
bcnselegnA
bcnselegnA

Antares Adopció Embrions
Nº tractaments : 8

Escorpio Búfalo
Nombre de missatges : 216
Fecha de inscripción : 28/06/2012
Edad : 50
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

mil miedos...... Empty Re: mil miedos......

Missatge por Crislady Dj 2 Ago 2012 - 18:55

Esos miedos son normales Isaki. Todas hemos pasado por ahí. Y te aseguro que se pasan. A mi también me surgieron muchas dudas y estaba aterrorizada!!!! Sn embargo sabia que quería ser madre. A mi se me quitaron los miedos cuando empece el tratamiento. Asi que mucho animo y adelante guapa que es mas fácil de lo que parece Wink
Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

mil miedos...... Empty Re: mil miedos......

Missatge por isaky Dj 2 Ago 2012 - 19:25

Moltes gracias! E estat parlan amb la meva mare de les meves pors i la vritat que s'han passat, ma dit que sere bona mare i que soc capaç d'aixo i del que vulgui (desde el 8 anys estic cuidan de gente....que que no es el que toca pero emb va tocar)

M'han dunat la 1º visita el dia 29 d'agost, l'unic que tinc una pregunta...nomes per demanar informació tens que pegar sempra 150€??
isaky
isaky

l'Aliança Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 115
Fecha de inscripción : 26/07/2012

Tornar a dalt Ir abajo

mil miedos...... Empty Re: mil miedos......

Missatge por Lauris@ Dj 2 Ago 2012 - 19:41

Hola Isaky,
Poc a poc t'aniran passant les pors.. Jo encara en tinc pero moltes menys q quan em vaig decidir a fer-ho! Ara ja estic en proces, i la 1 IAD al setembre !! I i moltes pors han desaparegut! Ja en vindran d'altres.
Jo a la 1 visita vaig pagar 110 eur, Em van explicar tot, I ja em van fer una eco per veure la reserva ovarica, els ovaris, l'uter.. I fer les primeres valoracions. Tambe em van omplir la fitxa ( perque ja anava decida a que si ho feia!! ) Amb caracteristiques fisiques meves, i un munt de preguntes referents a antecedents familiar ens malalties, bessonades.. Operacions.. Etc etc.. Vaig estar quasi 1h i mitja. Em van informar de tot i vaig preguntar tots els dubtes.
No se a quina clinica vas, jo vaig a Fecunmed.
Tu ves tranquila ( dins del que puguis! Jejejej jo anava com un flam el 1er dia) i pregunta-ho tot!!
Laura.
avatar
Lauris@

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Nombre de missatges : 282
Fecha de inscripción : 12/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

mil miedos...... Empty Re: mil miedos......

Missatge por Crislady Ds 4 Ago 2012 - 13:03

A mi me cobraron muy poquito, no llegaba a 10 €, pero yo iba por mutua Adeslas. Siendo de muface te cobran, mirarlo bien. Te deseo mucha suerte Isaki Wink
Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

mil miedos...... Empty Re: mil miedos......

Missatge por bcnselegnA Dg 5 Ago 2012 - 11:01

Hola Isaky,

cada clinica té les seves propies tarifes per a la primera visita, si la teva mutua está associada a la clínica serà menys pasta...això t´ho hauries de mirar...

Una abraçada.
bcnselegnA
bcnselegnA

Antares Adopció Embrions
Nº tractaments : 8

Escorpio Búfalo
Nombre de missatges : 216
Fecha de inscripción : 28/06/2012
Edad : 50
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

mil miedos...... Empty Re: mil miedos......

Missatge por Maduixa Dl 6 Ago 2012 - 10:24

Bon dia Isaki,

Si nena, aquest procés és una mica car i et cobren per tot. No sé quina clinica t'estàs mirant i si tens mutua perquè algunes fan descomptes.

Jo sé que durant tot el mes de juliol a IVI i a DEXEUS estaven fent les primeres visites GRATIS. Truca i demana perquè potser l'han allargat.

Suposso que han de cobrar per donar més serietat i per fer una mica de selecció ... sinó imagina't la de gent que aniria només per demanar informació i després no fer-se res. Esclar per ells també és una inversió de temps. Això no és com anar a demanar el preu d'unes sabates, se supossa que si vas a demanar informació per voler ser mare és que ho tens més o menys clar.

Jo estic d'acord què cobrin però potser es passen una mica en els preus ... Estaria bé pagar la 1ª visita i si finalment fas el tractament amb ells, llavors que te'l descomptessin del preu final.

Una abraçada,

Maduixa
Maduixa
Maduixa

Adeslas OVOdonació
Nº tractaments : 5

Nombre de missatges : 277
Fecha de inscripción : 13/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

mil miedos...... Empty Re: mil miedos......

Missatge por isaky Dl 6 Ago 2012 - 11:11

Bon dia, m'estic mirant la clinica IVI,en sembla be pagar els diners no tinc incomvenient, pero el que dius no aniria malament ja que son tractaments cars, pero es lo qe n'hi ha i sense problemas.

Ja us anire dient a veura que tal
isaky
isaky

l'Aliança Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 115
Fecha de inscripción : 26/07/2012

Tornar a dalt Ir abajo

mil miedos...... Empty Re: mil miedos......

Missatge por Maduixa Dl 6 Ago 2012 - 12:24

Isaky,

Per què no t'apuntes al sopar que fem el dissabte i així et coneixem i xerrem una miqueta?

De moment crec que totes les que anem som "novatilles" .... estem apuntades la Angeles, la Marta, la Mercè i jo. Si t'ho penses vés al fil de trobades (trobada dissabte 11/8/12) i diga'ns-ho.

Una abraçada,

Maduixa
Maduixa
Maduixa

Adeslas OVOdonació
Nº tractaments : 5

Nombre de missatges : 277
Fecha de inscripción : 13/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

mil miedos...... Empty Re: mil miedos......

Missatge por isaky Dl 6 Ago 2012 - 12:36

Esque soc molt verguñosa.....i ademes entre vusaltres us conexeu mes..no se...Embarassed
isaky
isaky

l'Aliança Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 115
Fecha de inscripción : 26/07/2012

Tornar a dalt Ir abajo

mil miedos...... Empty Re: mil miedos......

Missatge por Maduixa Dl 6 Ago 2012 - 13:03

Hola Isaky,

No sé què dir-te, com millor et sentis. Evidenment cadascuna de nosaltres tenim necessitats diferents tot i que ens mou el mateix objectiu "de ser mare".

A mi personalment m'ha ajudat molt conéixer moltes de les noies del foro i posar una cara bonica darrera del nom. Compartir neguits i experiències i sobretot trobar-me recolçada .... per mi no té preu, de debó!

Algunes si ens coneixem entre nosaltres, gràcies a la darrera trobada del 15/07, però amb altres encara no tenim aquest privilegi ...

La Mercè està apuntada i tampoc la coneixem i la Laura potser s'apunta al darrer moment i tampoc ... Això és molt personal, fes el que millor et faci sentir.

Una abraçada,

Maduixa
Maduixa
Maduixa

Adeslas OVOdonació
Nº tractaments : 5

Nombre de missatges : 277
Fecha de inscripción : 13/06/2012

Tornar a dalt Ir abajo

mil miedos...... Empty Re: mil miedos......

Missatge por aiguaclara Dt 7 Ago 2012 - 16:35

isaky, totes les que anomena la Maduixa son noves, i algunes d'elles s'han vist dos cops i si s'han vist, es per què han anat a les trobades proposades des de que estan per aquí.

Només es tenir ganes, sobre tot, de combatre les pors i res millor que una trobada, t'ho garantim, a quasi totes ens ha passat.

Des de aquí nomes podem animar-te.

Una abraçada.
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

mil miedos...... Empty Re: mil miedos......

Missatge por magrana Dt 7 Ago 2012 - 17:00

Isaky! Jo visc a l'estranger i no puc anar a les trobades, però m'encantaria! T'animo a fer-ho ...i també entenc la teva vergonyeta, jo també sempre en tinc quan em trobo amb gent que no conec. Però si a més en aquesta que ve gairebé totes són noves... aprofita! A més, segur que t'ajuda a esvair una mica les pors. Bé, potser em fico on no em demanen. M'ha sortit l'impuls d'animar-te, ja que jo no hi puc anar.

Abraçades!
magrana
magrana

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 1

Sagitario Rata
Nombre de missatges : 65
Fecha de inscripción : 12/03/2012
Edad : 51

Tornar a dalt Ir abajo

mil miedos...... Empty Re: mil miedos......

Missatge por isaky Dt 7 Ago 2012 - 18:22

Moltes gracies a les que meu animat..al final m'he decidit i anire
isaky
isaky

l'Aliança Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 115
Fecha de inscripción : 26/07/2012

Tornar a dalt Ir abajo

mil miedos...... Empty Re: mil miedos......

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum