Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Vote_lcap1Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Bar210Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Vote_lcap1Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Bar210Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Vote_rcap1 
ada_bcn
Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Vote_lcap1Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Bar210Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Vote_rcap1 
Crislady
Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Vote_lcap1Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Bar210Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Vote_rcap1 
Júlia
Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Vote_lcap1Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Bar210Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Vote_rcap1 
morgan
Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Vote_lcap1Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Bar210Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Vote_rcap1 
Dana
Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Vote_lcap1Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Bar210Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Vote_rcap1 
Ester
Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Vote_lcap1Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Bar210Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Vote_rcap1 
Sara
Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Vote_lcap1Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Bar210Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Vote_rcap1 
Bego
Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Vote_lcap1Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Bar210Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?

5 participantes

Ir abajo

Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Empty Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?

Missatge por annaom Dl 28 Oct 2013 - 17:40

Hola a totes 
Avui m'he animat a escriure, fa un temps que vaig llegint els vostres missatges, m'anima saber que som moltes les que ens trobem en aquesta situació i em trobo recolzada en llegir fets amb els que m'identifico força.  
El divendres em van donar el segon negatiu de la inseminació i tampoc me'l vaig prendre massa bé. He intentat portar-ho de la millor manera possible ( i així ho vaig fer al primer intent ) però ara m'està costant, he notat més els alts i baixos amb les hormones i la sensació de no tenir massa control sobre mi mateixa m'angoixa una mica. 
Estic decidida a anar per la tercera, però m'agradaria preparar-me tant com pugui a nivell mental, estar súper positiva i no perdre l'energia i les ganes. 
Em recomaneu alguna cosa en especial? Alguna cosa que us hagi anat bé? L'homeopatia ja fa temps que la segueixo però no sé, alguna altra cosa? Fins i tot abans de la inseminació, heu fet alguna cosa en especial? 
Segur que em podeu donar bons consells.. 
Ànims valentes!
annaom
annaom

muface Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Virgo Caballo
Nombre de missatges : 36
Fecha de inscripción : 07/07/2013
Edad : 45
Ubicació : Girona

Tornar a dalt Ir abajo

Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Empty Re: Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?

Missatge por lajefadelaironia Dl 28 Oct 2013 - 17:50

Hola annaom,

Per prearar-se psicologicament... res ens prepara. Desgraciadament nomes la pràctica i poder-ho compartir amb altres noies en la mateixa situació. Per això tenim el foro i les kdds. 
Per preparar-te fisicament, algunes hem fet tractaments d'acupuntura que en la majoria han funcionat bé. Potser ho pots probar? Però pensa que el tractament es previ a la inse, no simultani. 
M'alegra molt que t'hagis decidit a escriure!!! Molt benvinguda a la vida "publica" del foro!
alba 37 i pau 3,5
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Empty Re: Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?

Missatge por annaom Dl 28 Oct 2013 - 17:55

Gràcies pel consell! Potser si que començo a fer-ne.  
Jo també m'alegro d'haver començat a escriure, estem en contacte a partir d'ara!
annaom
annaom

muface Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Virgo Caballo
Nombre de missatges : 36
Fecha de inscripción : 07/07/2013
Edad : 45
Ubicació : Girona

Tornar a dalt Ir abajo

Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Empty Re: Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?

Missatge por Júlia Dc 30 Oct 2013 - 1:12

Benvinguda.

Pair els negatius és difícl i t'entenc perfectament amb això de no tenir el control del teu cos. Va bé parlar-ne, veure que és normal, que moltes altres hi han passat i que al final se n'han sortit, tot i que quan estàs en una mala ratxa de negatius sembla que no acabarà mai.
Em vaig plantejar l'acupuntura que comenta l'Alba però al final no em vaig voler esperar i vaig continuar el procés amb èxit en el 5e intent (2 bioquímics i 2 negatius abans).
Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Empty Re: Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?

Missatge por merce Dl 4 Nov 2013 - 19:48

Jo vaig probar de tot...acupuntura, reiki, ioga, 2 setmanes de dieta especial...

I res.
Sincerament a mi m'ha ajudat força fer vida normal, i no caure en obsessions q no sòn gens bones. 

Crec que quan més interfereixes, és pitjor.

I tenir clar que vols aconseguir l'embaràs sense posarte pressió de ninguna mena però sense deixar de banda tota la resta. 
I com sempre, caure, aixecar-te i continuar Smile NO queda altre
merce
merce

l'Aliança Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 7

Capricornio Gato
Nombre de missatges : 284
Fecha de inscripción : 12/08/2011
Edad : 48
Ubicació : Cerdanyola del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Empty Re: Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?

Missatge por aiguaclara Ds 9 Nov 2013 - 12:47

La veritat es que cada una ho porta com pot i depenent dels seus processos i es complicat tot plegat, però m'atreveixo a escriure aquí.

Jo vaig aconseguir unes calus que em van anar bé, tot i que no em considero el millor exemple de duresa ni una estrella, aquí al fòrum tenim veritables estrelles.

Ara hi penso i veig que tot i lo malament que ho vaig passar, vaig portar els processos molt bé. Si l'analitzo...

Quatre processos:
1ra IAD negativa
2on Procés cancel·lat
2na IAD positiva
Pèrdua a les 9 setmanes de la meva goteta (sempre ho serà)
Descans
3ra IAD positiva
Nen de 4 anys, també conegut com la meva goteta (tinc dos gotetes si), Bernat o el rubiales. 

La meva actitud:


  • Ser optimista (en casos es difícil, ho se)
  • Intentar mantenir il·lusió viva i mirar cap al principi, quant es va començar doncs et recorda l'instint, l'alimenta i t'omple d'energies un altre cop. A mi em va costar, però vaig fer un esforç per que il·lusió tornes i només això ja et va donant força.
  • Relativitzar el temps. No vaig tenir mai pressa. Vaig deixar fluir el temps.
  • Vaig mirar tot el que tenia al meu voltant com un company de camí, si si, ja sigui la tv, la gossa, regar, el treball... El concentrar-me en tot el podia anar fent durant el dia sabent que poder i només poder dintre meu hi hauria un canvi ho feia tot mes fàcil.
  • Parlar dels processos només aquí. Al menys els detalls. Ningú em va anar a darrera preguntant, que tal que tal. Només vosaltres, que sabeu de que tracta en sabíeu els detalls. 
  • I per mi, crec que es el que em va ajudar mes es que només d'estar en procés, ja fos actiu o no, era ser feliç per això, estava en el camí per ser mare i ja només això m'omplia i anava a les visites a la clínica amb molta energia positiva, amb molta força i sense por. Tot el que feia ho feia encantada.

Crec que aquest aspectes son els mes importants.
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?  Empty Re: Ser positiva és essencial!! Consells perquè no decaiguin els ànims?

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum