Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Salutacions!!
+3
Ester
Júlia
Nuc
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Salutacions!!
Hola a tothom!
Després de força temps de seguir-vos em decideixo a presentar-me. Feia temps que volia ser mare independentment de tenir una parella o no, així que quan vaig trobar el moment oportú vaig fer un tractament de FIV, per l'edat em van recomanar que hi anés directa. I va funcionar a la primera!!
A punt de fer els 42 vaig quedar-me embarassada i a l'octubre de l'any passat naixia el meu fill, un nen sa i preciós que sempre riu i que em fa la vida feliç.
Durant aquest temps us he estat seguint "des de la barrera", i la veritat és que aquest fòrum ha estat un suport important. Conèixer circumstàncies semblants fa que trobis respostes i alternatives als dubtes que vas tenint i et sentis menys "sola", en el sentit que veus com resoleu situacions les persones amb el mateix model de família. Espero que ara ja pugui aportar també el meu granet de sorra!
Petons per totes!
Nuria
Després de força temps de seguir-vos em decideixo a presentar-me. Feia temps que volia ser mare independentment de tenir una parella o no, així que quan vaig trobar el moment oportú vaig fer un tractament de FIV, per l'edat em van recomanar que hi anés directa. I va funcionar a la primera!!
A punt de fer els 42 vaig quedar-me embarassada i a l'octubre de l'any passat naixia el meu fill, un nen sa i preciós que sempre riu i que em fa la vida feliç.
Durant aquest temps us he estat seguint "des de la barrera", i la veritat és que aquest fòrum ha estat un suport important. Conèixer circumstàncies semblants fa que trobis respostes i alternatives als dubtes que vas tenint i et sentis menys "sola", en el sentit que veus com resoleu situacions les persones amb el mateix model de família. Espero que ara ja pugui aportar també el meu granet de sorra!
Petons per totes!
Nuria
Nuc-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 14
Ubicació : Barcelona
Re: Salutacions!!
Benvinguda, Nuria. Celebro que el nostre forum t'hagi resultat útil. Pots participar telemàticament i també presencialment en una de les nostres trobades que acostumem a fer el segon diumenge de cada mes. A veure si t'animes i coneixem el teu nen, que és només 2 mesos que el meu petit!!
Júlia 39 + Roger 3,5 + Oriol quasi 3m, BCN
Júlia 39 + Roger 3,5 + Oriol quasi 3m, BCN
JúliaMamimodera
-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 1400
Hola Núria
I com es diu el teu príncep?
Espero que et segueixis sentint comode amb nosaltres i ens coneixem en alguna trobada o que ens segueixis explicant les teves coses amb el teu fill.
Petó gran.
I com es diu el teu príncep?
Espero que et segueixis sentint comode amb nosaltres i ens coneixem en alguna trobada o que ens segueixis explicant les teves coses amb el teu fill.
Petó gran.
Ester-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 667
Gràcies Julia, a veure si podem venir a la propera trobada, que em fa il.lusió coneixer-vos i que el peque també conegui altres nens i nenes amb una mama
Ester, el meu pitufo es diu Arian i tot just ha fet cinc mesos, què ràpid i què intens està passant el temps! Gràcies també, he clicat un botó que posa "merci" al post de la Julia pero amb el teu no puc... Ai, que sóc una mica petarda amb aquestes coses!, bé, ja li anirem agafant el "tranquillo".
Petons!
Ester, el meu pitufo es diu Arian i tot just ha fet cinc mesos, què ràpid i què intens està passant el temps! Gràcies també, he clicat un botó que posa "merci" al post de la Julia pero amb el teu no puc... Ai, que sóc una mica petarda amb aquestes coses!, bé, ja li anirem agafant el "tranquillo".
Petons!
Nuc-
Hola Núria, jo sóc l'altre Núria del grup i el meu príncep ja té 3 anys refets... i també et puc dir que sóc la dona més feliç del món.
El temps passa no volant....sinó que no t'en adones.
A veures si vens a alguna trobada nosaltres ja som una "gran família".
Petonets
Núria i PAU
El temps passa no volant....sinó que no t'en adones.
A veures si vens a alguna trobada nosaltres ja som una "gran família".
Petonets
Núria i PAU
NuriaPAU-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 730
Hola Núria,
Me alegro que hayas decidido saltar "la barrera" y escribir. Yo soy Mónica, mamá de Lucía de 13 meses, y embarazada de 11 semanas.
A ver si venís a una quedada y os conocemos!
Me alegro que hayas decidido saltar "la barrera" y escribir. Yo soy Mónica, mamá de Lucía de 13 meses, y embarazada de 11 semanas.
A ver si venís a una quedada y os conocemos!
Mima-
Nombre de missatges : 244
Som la Kelly Family!!!...
Gemma & Jana
Gemma & Jana
Gemma-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 375
Hola Nuria!
Molt benvinguda. M'alegro que tinguis ganes de participar virtual i presencialment. t'esperem a les quedades!!
Una abraçada de la kelly major ;-)
alba 35 i pau quasi 2 anys!!! flippoooooo
Molt benvinguda. M'alegro que tinguis ganes de participar virtual i presencialment. t'esperem a les quedades!!
Una abraçada de la kelly major ;-)
alba 35 i pau quasi 2 anys!!! flippoooooo
lajefadelaironiaMamimodera
-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 1282
Ubicació : barcelona
Moltes gràcies per la rebuda noies!
(Acabant de passar les primeres angines... yuhuuu!!! Hi ha algun fil de remeis de l'àvia, tipus mitja ceba miraculosa a l'habitació...?)
Espero que ens veiem aviat. Petons!
Nuria
(Acabant de passar les primeres angines... yuhuuu!!! Hi ha algun fil de remeis de l'àvia, tipus mitja ceba miraculosa a l'habitació...?)
Espero que ens veiem aviat. Petons!
Nuria
Nuc-
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum