Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 7 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 7 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Salutacions !!
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Salutacions !!
Hola a totes ....
Em dic Núria , tinc 39 anys ....jo estic seguint tractament a FECUNMED....i en el meu cas vaig fer-me just la 2a IAD fa només 1 setmana... i ara estic en aquell periode de temps que desitjes que passin els dies per poder fer-te la prova d'embaràs... JA !!! i saber algu... !!!
Em sento molt feliç d'haver-vos trobat just ara...per poder compartir aquesta experiencia i aprendre de vosaltres...
Per cert, aprofito per preguntar-vos un dubte... Desde el dia de l' IAD em van posar els òvuls de Progesterona, fisn a quin punt és "necessari "??
Salutacions !!!
Em dic Núria , tinc 39 anys ....jo estic seguint tractament a FECUNMED....i en el meu cas vaig fer-me just la 2a IAD fa només 1 setmana... i ara estic en aquell periode de temps que desitjes que passin els dies per poder fer-te la prova d'embaràs... JA !!! i saber algu... !!!
Em sento molt feliç d'haver-vos trobat just ara...per poder compartir aquesta experiencia i aprendre de vosaltres...
Per cert, aprofito per preguntar-vos un dubte... Desde el dia de l' IAD em van posar els òvuls de Progesterona, fisn a quin punt és "necessari "??
Salutacions !!!
Núria-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 28
Ubicació : clínica FECUNMED I NO TINC MÚTUA
Re: Salutacions !!
Se suposa q t´ajuda a evitar pèrdues. A molte ens ho ham recomanat fins a la setmana 12 d´embaràs,però, vaja, imprescindible no crec q sigui.
Molt benvinguda al nostre fòrum i a veure si aquesta vegada és la bona.
Per cert, Fecunmed és a Granollers?
Molt benvinguda al nostre fòrum i a veure si aquesta vegada és la bona.
Per cert, Fecunmed és a Granollers?
piedralunar-
Nombre de missatges : 656
Ubicació : barcelona
Si, en el meu cas vaig a Fecunmed de Granollers pero tenen clíniques a Manresa i Vic... crec..??
ESpero que si, que aquesta sigui la definitiva... Moltes gràcies !!
Núria-
Ens teniu bones referencies en el "foro" de Fecunmed..??
Núria-
Benvinguda Núria,
espero que trobar aquest forum et doni tanta sort com a mi. El vaig trobar el mes de maigm quan estava a punt de fer-me la 1ª IAD i bingo, estic esperant una nena.
Jo em vig posar els òvols de progesterona des de l'endemà de la IAD i durant 12 dies.
Que tinguis moltíssima sort.
Carolina 35 + (17s)
espero que trobar aquest forum et doni tanta sort com a mi. El vaig trobar el mes de maigm quan estava a punt de fer-me la 1ª IAD i bingo, estic esperant una nena.
Jo em vig posar els òvols de progesterona des de l'endemà de la IAD i durant 12 dies.
Que tinguis moltíssima sort.
Carolina 35 + (17s)
Carolina-
Nombre de missatges : 147
Ubicació : Cornellà de Llobregat
En aquest fòrum no tenim referències de Fecunmed, em sembla. Però sí q em sembla haver llegir opinions favorables en el fòrum "Sóc petit".
Jo visc a Barcelona i em vaig fer la inse aquí, però sé de Fecunmed pq es troba en l´edifici de la Mútua de Granollers, on treballa el meu germà.
Molta sort!
Jo visc a Barcelona i em vaig fer la inse aquí, però sé de Fecunmed pq es troba en l´edifici de la Mútua de Granollers, on treballa el meu germà.
Molta sort!
piedralunar-
Nombre de missatges : 656
Ubicació : barcelona
Moltes gràcies , Carolina.. espero que sigui així.. i tbé haver fet bingo..
Ah i moltes felicitats !!
Núria-
Hola Núria.
Benvinguda i que tinguis molta sort en el teu procés ja iniciat. Ja vens amb una feina feta, la decisió de tirar endavant i amb clínica triada, molt bé.
Ens pots anar explicant el teu procés, si així ho desitges, al fòrum de "En procés / tractament", fins i tot, des del inici.
De fecunmed crec no haver llegit re negatiu, però hi ha un fil a Clíniques si no estic mal fixada, fes un cop d'ull.
Esperem et sentis a gust entre nosaltres.
Benvinguda i que tinguis molta sort en el teu procés ja iniciat. Ja vens amb una feina feta, la decisió de tirar endavant i amb clínica triada, molt bé.
Ens pots anar explicant el teu procés, si així ho desitges, al fòrum de "En procés / tractament", fins i tot, des del inici.
De fecunmed crec no haver llegit re negatiu, però hi ha un fil a Clíniques si no estic mal fixada, fes un cop d'ull.
Esperem et sentis a gust entre nosaltres.
aiguaclaraMamistradora
-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat
Bona nit noies...
Quin mal dia... ostres !! quina decepció... m'ha baixat la regla !!! ... vaja , no m'ha donat ni temps a fer-me la prova d'embaràs !!! ...
EStic tan trista.... !
Gràcies pels vostres ànims ... i per la càlida benvinguda !!
Núria-
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum