Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
    Qui està Connectat
    En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]

El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
    Miembros que empiezan más temas
    aiguaclara
    Privacitat de les fotos - Página 2 Vote_lcap1Privacitat de les fotos - Página 2 Bar210Privacitat de les fotos - Página 2 Vote_rcap1 
    lajefadelaironia
    Privacitat de les fotos - Página 2 Vote_lcap1Privacitat de les fotos - Página 2 Bar210Privacitat de les fotos - Página 2 Vote_rcap1 
    ada_bcn
    Crislady
    Júlia
    morgan
    Dana
    Ester
    Sara
    Bego

Los posteadores más activos del mes
    No hay usuarios

Privacitat de les fotos

+11
    Bea
    aiguaclara
    Yolanda
    Anna&Abril
    piedralunar
    Júlia
    morgan
    lajefadelaironia
    Yuclare
    Ester
    merce
    15 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Privacitat de les fotos - Página 2 Empty Re: Privacitat de les fotos

Missatge por merce Dt 18 Oct 2011 - 10:26

Recuerdo del primer mensaje :

Ja sé que no dec tenir encara "punts" però m'encantaria veure alguna de les vostres fotos de les sortides que feu amb els peques.

^^
    merce
    merce

l'Aliança Fecundació In Vitro
    Nº tractaments : 7

Capricornio Gato
    Nombre de missatges : 284
    Ubicació : Cerdanyola del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Ester Dj 27 Oct 2011 - 14:24

Alba em sembla bé, que algú altre s'encarregui de fer aquest registre.
    Jo no tinc cap problema en portar el control. De fet m'encantarà portar-lo, jjejejeje.
    Noies, arrel d'aquest tema em vaig possar a remenar les fotos que em anat fent a les kedades. Hi ha fotos on surten varios nens/nenes amb només el panyal. Per a mi això ja són fotos delicades o compromeses. (album de arbúcies de l'any passat, per exemple). Jo les que vaig trobar de l'Ona les vaig borrar.
    I ostres, Anna, tinc clar que el tema abús és igual de dolent per un nen que una nena. Em referia a que quan tens una nena, al llarg de la seva vida, té més possibilitats que un nen que li passin coses amb degenerats. Amb això no vull dir que li hagin de passar, però un nen és més dificil que pateixi aquests tipus de abusos quan ha deixat de ser un nen. Les nenes ho poden patir sempre. I és per això que, potser, ja vas més en compte amb aquest tipus de coses. Em referia a això.

Petó
    Ester
    Ester

Sanitas Inseminació Artificial Donant
    Nº tractaments : 3

Acuario Cerdo
    Nombre de missatges : 667

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bego Dj 3 Nov 2011 - 0:25

Jo crec que la millor solució és canviar la contrasenya més sovint. Jo no sóc patidora per això de les fotos, però per les mares que ho són, o bé no es publiquen fotos d'elles, o bé posem alguna solució. De totes maneres, la única manera que ho garantitza, és que no surti cap foto del nen/a. Em fa més cosa, per exemple, els comentaris que una pugui posar al foro a la part general (com ara aquest fil em sembla) i que pot llegir tothom, que no pas les fotos del nostre picassa.

Moderadores, ho veieu factible lo de les contrasenyes? Del contrari, com queda el tema? Es controla per nº de kedades? (no exigeix això un control no propi del nostre grup?)

No sé, volia opinar, però no sé si l'he liat més.

Bego
    Bego

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
    Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 519
    Ubicació : BCN

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Júlia Dv 4 Nov 2011 - 23:33

Bego, responc com a moderadora. Jo crec que amb la resposta de l'Ester el tema està clar. Canviar la contrasenya sovint i que l'haguem d'anar reclamant és poc pràctic i si només la tenim nosaltres tampoc cal.

Si l'Ester controla a qui li donem i a qui no la contrasenya segons el criteri de número de kedades que creu convenient, doncs ja està. Trobo encertat que sigui alguna de les que es preocupa el tema la que s'encarregui ja que així ens assegurem que totes estem tranquil·les.

Júlia 39 + Roger 3 + Oriol (32s), BCN
    Júlia
    Júlia

Mamimodera

Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
    Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
    Nombre de missatges : 1400
    Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por aiguaclara Ds 5 Nov 2011 - 21:57

Ja ho han dit l'Alba i la Júlia.

Esther, et sembla que editi el tema de les fotos i posi que et demanin a tu les dades d'accés al picassa?

En principi seràs tu l'encarregada, però si tu no vas a una trobada, igualment t'encarregues tu? o si l'Anna o qualsevol noia que vulgui controlar aquest tema va, que ho faci ella?
    aiguaclara
    aiguaclara

Mamistradora

Mamistradora

Capricornio Búfalo
    Nombre de missatges : 1376
    Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por lajefadelaironia Dg 6 Nov 2011 - 22:59

Sento remoure el tema quan ja semblava tancat... Però es que li he estat donant voltes i no ho acabo de veure, des del sentit pràctic.
    El què estem dient, es que si una noia ve a la kdd de gener i la de febrer i no pot venir a la de març, encara que participi activament, i que vulgui compartir les seves fotos i veure les de les demes no ho podrà fer fins que no vingui a la kkd d'abril? No sé si es la millor manera d'encoratjar la participació i la integració al grup.
    Sí, nosaltres enms coneixem molt, però hi va haver un moment en que totes erem "noves" i tot i així no hi havia tants recels i crec que va ajudar a anar integrant a les que anaven arrivant. Prohibir-li algú que ve a 2 quedades que comparteixi les seves fotos i que vegi les de les kdds em sembla bastant discriminatori.
    Ale, ja ho he dit.`
    Petons
    alba 35 i apua 18m
    lajefadelaironia
    lajefadelaironia

Mamimodera

Mamimodera

Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
    Nombre de missatges : 1282
    Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Ester Dg 6 Nov 2011 - 23:19

Hola noies

Lidia em sembla bé el que dius. Quan jo no vingui a una trobada, de moment només serà aquesta de novembre perquè tinc la meva cunyada a punt de ser mare, ja m'informaré de si les noves han vingut o no.
    En quant el que diu l'Alba, ojala ens trobem que una noia de les noves, ve a dues trobades seguides. Seria un éxit.
    De totes maneres jo no ho havia pensat fer així. En aquesta trobada de novembre, per exemple, està previst que vingui la Susanna (sbaobab). Ella ha vingut a dues trobades i aquesta serà la tercera. Entre les dues trobades i aquesta ha passat molt de temps però jo a ella, ja li donaria la contrasenya si vulgués, perquè ha anat venint i a mostrat un interés en participar.
    Si no ho veieu clar, ja ho direu.

Petó
    Ester
    Ester

Acuario Cerdo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por aiguaclara Dg 6 Nov 2011 - 23:45

Crec que si, per segona vegada? una noia bé per segon cop a una trobada i a sobre participa, si triga una o dues trobades a venir o poder més i no se'n recorda de l'accés a les fotos, se li pot tornar a donar les dades d'accés, no?? seria com si li donéssim a la Inma del Diego o a la Marina, o la Marta, o a l'Anna o a la Dolo, que algunes ni la coneixeu, que no sempre poden venir i fan campana a lo gran, perdoneu a les del exemple eh.
    Realment es complicat filar prim, però anirem fent sobre la marxa no?

I ok Esther.
    aiguaclara
    aiguaclara

Mamistradora

Mamistradora

Capricornio Búfalo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bego Dg 6 Nov 2011 - 23:52

Jo no ho veig clar. El que diu l'Alba és cert: Una noia s'estrena en una kedada, es fan fotos de grup, entre les quals hi surt ella, i quan les vol veure li diem que encara no, que ha de complir amb 2 kedades més? Imaginem que aquesta noia ha vingut amb el seu fill/a i se li han fet fotos...
    Potser ens podriem informar millor d'altres possibles solucions. A mi personalment aquesta no m'acabar d'agradar.

Bego
    Bego

Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 519
    Ubicació : BCN

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por aiguaclara Dl 7 Nov 2011 - 0:13

En principi es una trobada per poder veure fotos no? em fa l'efecte que ens estem liant...

Na niiiit
    aiguaclara
    aiguaclara

Mamistradora

Mamistradora

Capricornio Búfalo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por morgan Dl 7 Nov 2011 - 7:00

Hola! Comparteixo opinio amb la bego. I si les k no voleu fotos, feu una llista i a l'hora de penjar-les, doncs no pengem les q sortiu a la llista? I aixi no us heu de preocupar de contrasenyes, de si hanvingut o no, i ho seguim fent com ara?
    No seria mes senzill?
    Annaanna
    morgan
    morgan

Cáncer Gato
    Nombre de missatges : 685

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Ester Dl 7 Nov 2011 - 20:59

Hola noies

El tema és que jo si vull fotos, però que no les vegi gent que ni conec. Tot això va començar perquè una noia que no sabiem ninguna qui era, va demanar si li podiem passar la contrasenya.
    Mireu, el dia que vingui una nova, cosa que seria d'agraír, ja decidirem que fem. De moment les que portem temps venint i estem aquí som nosaltres. De noves no en venen. O sigui que primer som les antigues, no?

Ester
    Ester

Acuario Cerdo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por morgan Dl 7 Nov 2011 - 22:07

Ester, si ara mateix fos una nova noia i estigués llegint aquest fil, que no sé si es obert o no, et puc assegurar, que em tiraria enreran a venir a cap quedada... El to que està girant el fil em sembla que es distorsiona de la realitat, en la que tenim molt bona armonia en el grup, en que realment, desitgem que sigui per totes les dones i homes que desitgen ser mares o pares en solitari, que volguin veure una realitat a lo que pot ser el seu desitg, i al mateix, les afortunades que ja tenim els nostres fills, puguin gaudir de models de familia com ells.
    No sé... ja no puc dir que em senti comode treient la càmara de fotos, faci o desfaci, segur que hi ha qui està descontent.
    Moderadores, no creieu que aquest fil ja està fora de voltes?
    Anna, Eloi i Carla 17 mesos
    morgan
    morgan

Cáncer Gato
    Nombre de missatges : 685

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Ester Dl 7 Nov 2011 - 22:42

Anna t'agrairia no em facis responsable de si les noves venen o no venen per aquest fil i per el que estem parlant.
    El bon ambient el tenim igual, però jo soc totalment lliure de decidir que es fan amb les fotos de la meva filla i dir-ho. No perquè unes quantes penseu que és una tonteria, diré el mateix. A part em sembla que són més persones les que no volen ensenyar les fotos a gent desconeguda que les que si.
    Si les opinions contraries et molesten, em sap greu, però en aquest tema és així.
    I deixa a les noves, que repeteixo no venen a les trobades desde fa molt de temps. De fet sempre som les mateixes i aquest fil es va obrir perquè una noia que ningú coneixia va voler la contrasenya i va entendre, quan se li va explicar, que no li donessim.
    Si vols fer demagogia sobre la teva camara de fotos i tot el que vulguis fes-la, però siusplau seguiu fent-me fotos i penjant-les al picassa perquè m'encanten. El que no m'agrada és que tingui accés gent que no conec.
    I realment aquest tema ja m'aburreix i no penso dir res més. Si es queda d'acord en que jo doni les claus m'ho dieu i si no cap problema.
    Ester
    Ester

Acuario Cerdo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Júlia Dl 7 Nov 2011 - 23:15

Bueno, bueno, bueno!! Aquest cara a cara està sent més interessant que el de Rajoy i Rubalcaba!!! Hi ha més marro!!! Però no ha d'arribar la sang al riu que aquí tenim més coses que ens uneixen que no pas ens separen.

El més pràctic és el que havíem dit al principi. Que es pugin les fotos que es vulguin i fem un control de qui té la pw. Com diu l'Ester no hi ha tantes noies noves que vinguin i a més demanin la pw així que cas a cas s'avaluen. Si ella està disposada a fer el control de qui ens dóna tranquil·litat a l'hora de donar la pw, doncs trobo que és la millor solució.

Bloquejo el fil per ara o permanentment segons el que parli amb les altres moderadores.

Júlia

Júlia
    Júlia

Mamimodera

Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant

Cáncer Rata
    Nombre de missatges : 1400

Tornar a dalt Ir abajo