Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
    Qui està Connectat
    En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]

El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
    Miembros que empiezan más temas
    aiguaclara
    Privacitat de les fotos Vote_lcap1Privacitat de les fotos Bar210Privacitat de les fotos Vote_rcap1 
    lajefadelaironia
    Privacitat de les fotos Vote_lcap1Privacitat de les fotos Bar210Privacitat de les fotos Vote_rcap1 
    ada_bcn
    Crislady
    Júlia
    morgan
    Dana
    Ester
    Sara
    Bego

Los posteadores más activos del mes
    No hay usuarios

Privacitat de les fotos

+11
    Bea
    aiguaclara
    Yolanda
    Anna&Abril
    piedralunar
    Júlia
    morgan
    lajefadelaironia
    Yuclare
    Ester
    merce
    15 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Privacitat de les fotos Empty Re: Privacitat de les fotos

Missatge por merce Dt 18 Oct 2011 - 10:26

Ja sé que no dec tenir encara "punts" però m'encantaria veure alguna de les vostres fotos de les sortides que feu amb els peques.

^^
    merce
    merce

l'Aliança Fecundació In Vitro
    Nº tractaments : 7

Capricornio Gato
    Nombre de missatges : 284
    Ubicació : Cerdanyola del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

Privacitat de les fotos Empty Privacitat de les fotos

Missatge por Ester Dt 18 Oct 2011 - 15:54

Hola merce i demés noies

Perdona si et molesta, però jo soc molt cuidadosa amb les imatges que donc de l'Ona a la guarderia, les que posso el facebook , etc.
    A mi no m'importa que les mares que conec i venen a les sortides tinguin fotos de la meva nena, però a tu no et conec i no vull que ningú desconegut pugui tenir accés a les fotos meves amb la meva filla. Perquè no vens a una trobada i et donés a conèixer?. Poden venir totes les dones que vulguin tenir fills. No fa falta tenir-ne per venir.
    Espero que no et molesti, però és el que sento.

petó
    Ester
    Ester

Sanitas Inseminació Artificial Donant
    Nº tractaments : 3

Acuario Cerdo
    Nombre de missatges : 667

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por merce Dt 18 Oct 2011 - 16:27

Hola Ester
    Ho entenc perfectament. Avui dia s'ha d'anar molt en compte amb les dades de caràcter personal que es penjen a les reds (que m'ho diguin a mi que m'estic treient el curs de la LOPD...)(quin pal, per cert) O-o
    Sé que no em coneixes de res, però per mi no has de patir.
    De totes maneres, espero que ens coneguem aviat en persona i si tot va bé, penjar les meves pròpies Smile

Perdoneu la meva curiositat, però a part que sempre agrada posar cara a un nom, també era una manera d'animar-m'he i treure'm pors residuals que encara tinc en els començaments d'aquesta aventura.

Ptons!

Mercè

merce
    merce

l'Aliança Fecundació In Vitro

Capricornio Gato
    Nombre de missatges : 284
    Ubicació : Cerdanyola del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Yuclare Dt 18 Oct 2011 - 18:32

Hola Mercè, jo penso igual que l'Ester, justament vam decidir penjar-les de forma privada per que ningú que no sigui conegut pugui tenir acces.
    Jo t'animo a venir a les properes dos trobades que hi ha organitzades per novembres, una petarda, queés un sopar sense nens i l'altre un dinar on podras conèixer els nostres peques. Espero que vinguis !

A la resta ... ja he penjat les meves fotos !!

Yuclare
    Yuclare

Medifiatc Fecundació In Vitro
    Nº tractaments : 8

Tauro Tigre
    Nombre de missatges : 377

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por lajefadelaironia Dc 19 Oct 2011 - 16:42

Hola a totes
    He separat el fil del de la trobada perquè totes pogueu veure'l i opinar si voleu.
    alba 35 i pau 1,5a
    lajefadelaironia
    lajefadelaironia

Mamimodera

Mamimodera

Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
    Nombre de missatges : 1282
    Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por morgan Dj 20 Oct 2011 - 18:12

Hola!
    Sobre la privacitat de les fotos, a mi no m'importa ke ella les miri. Entenc ke ja ha passat un primer filtre al entrar en akest foro... I explicant de forma tan clara el seu interes, ke a mes puc entendre perfectament, no mimportaria k se li fes arribar la contrasenya (les moderadores, es clar).
    De totes formes, no fem fotos compromeses, i si alguna en te, naturalment no la penjara.
    Es una bona manera de ke altres noies s'animin a venir, ,de demostrar la nostra realitat, de no se sempre les mateixes, i ep! K sou genials.
    Petons
    Anna, eloi i carla 17 mesos
    morgan
    morgan

Nº tractaments : 2

Cáncer Gato
    Nombre de missatges : 685
    Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Ester Dj 20 Oct 2011 - 21:23

Noies jo no vull que persones que jo no conec tingui accés a fotos de la meva filla. Ahir vaig borrar fotos d'ella on sortia només en panyals, o calçetes.
    No sé vosaltres, però si penseu que els pederastes, són persones moltes vegades, properes a la mateixa família, de gent que no sé ni qui són, doncs ja podeu imaginar el que penso.
    Filtre? Quin filtre es passa per estar aquí. Pots donar dades falses. Que es demana el DNI o alguna dada per seguretat? La resposta és no.
    Els malalts se les pensen totes. I amb això no vull dir que la Merce ho sigui, ni molt menys, però s'ha d'assegurar que qui tingui accés a les fotos sigui gent que coneixem. Jo a la Merce no la conec.
    Per tant, si finalment es decideix donar la contrasenya a persones desconegudes, aviseu-me perquè esborraré totes les fotos on surtim l'Ona i jo.
    Amb la meva filla no jugo ni m'arrisco a res. Som dels paisos amb més pederastes del món. S'ha de tenir en compte.
    Fotos de l'Ona mig despulladeta o despullada sencera, al facebook, no me las veureu mai. Quan veig una així de les vostres filles o fills ....... em posso malament. A mi em va avisar una amiga que havia patit abusos de petita per un tiet seu. No passa fins que passa.
    Així que ja sabeu com penso referent a aquest tema.
    Ester
    Ester

Acuario Cerdo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por morgan Dj 20 Oct 2011 - 22:06

Ok amb l'ester. Tot segueix igual. Petons
    Anna
    morgan
    morgan

Cáncer Gato

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Júlia Dj 20 Oct 2011 - 22:32

Jo en aquest sentit la veritat és que vaig molt tranquil·la o no m'amoina el tema (ho haureu notat per les fotos que penjo al Facebook (sento que et posin malalta, Ester)). Crec que a la vida pots estar patint per moltes coses dolentes que et poden passar o gaudint de les coses bones que et passen. Va a maneres de ser i a les experiències que tinguis al voltant, esclar. La veritata és que jo no sóc massa patidora.

Dit això és veritat el que diu l'Ester que no hi ha filtre possible per entrar al foro, així que respecto el que diu ella i continuaria amb la política de passar la password un cop haguem conegut a la persona.

Mercè, posar foto al teu perfil ens ajuda a anar-te coneixent. A veure si ens veiem a les kedades de novembre!!

Júlia 39 + Roger 3 + Oriol (30s), BCN

Júlia
    Júlia

Mamimodera

Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant

Cáncer Rata
    Nombre de missatges : 1400

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por piedralunar Dv 21 Oct 2011 - 2:18

Penso com l´Ester: és millor q les fotos les pugui veure algú q ja coneixem i ens sembla de confiança .
    piedralunar
    piedralunar

No en tinc Inseminació Artificial Donant
    Nº tractaments : 1

Capricornio Mono
    Nombre de missatges : 656

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por lajefadelaironia Dv 21 Oct 2011 - 10:07

Hola noies,

Entenc el que diu l'ester, pero opino com la Julia. suposo que depen de lo aprop que hagis viscut depen de quines experiències. Tambe penso que hem de ser flexibles i acomodar-nos a les opinions de totes: vull dir que si la majoria està ok en què es puguin veure les fotos, i l'ester i la ines no, doncs seria convenient no penjar fotos os surtin les seves filles?
    El tema pràctic que em ve al cap es: què entenem per "coneixer" a les noies? Si venen a una quedada, si les coneixen les mares amb més reticències? Si participa activament però no pot venir a una kdd perquè viu lluny, se li dona acces o no? No ho veig clar.
    com a moderadores, no es que "filtrem" però si ens llegim tots els missatges i enviem privats si tenim alguna sospita (mai de que siguin homes, fins ara nomes hem vist noies amb parella)
    L'equilibri entre privacitat i obertura per fer sentir còmodes a les noies que estan començant i ens troben es complexe, però la missió del foro és precisament AJUDAR a aquestes noies noves amb tota la nostra experiència. Crec (personalment) que la restricció i la malfiança no les està ajudant a sentir-se comodes i tenir ganes de venir a les kdds.
    Petons
    alba 35 i pau 1,5a
    lajefadelaironia
    lajefadelaironia

Mamimodera

Mamimodera

Tauro Dragón

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Ester Dv 21 Oct 2011 - 10:21

Noies hauríem de decidir que fem amb aquest tema doncs per mi és important. Si les fotos les ha de veure gent que no conec, no vull que pengeu cap on surti l'Ona. I no posso barreres a les noies que no coneixem i volen seguir el nostre camí. Cada cop que entra una noia nova al foro li diem que vingui a les trobades. Que venen? Que viuen totes fóra i per això no venen? Em sembla que aquesta no és la qüestió.
    Júlia he dit que em posso malament, no malalta.
    Malament perquè penso en la utilitat que li poden donar a les fotos, no malalta perquè vosaltres les penjeu. Són els vostres fills. Feu el que vulgueu.
    Suposso que al tenir una nena, les coses es veuen de diferent manera, que quan tens un fill.
    Ester
    Ester

Acuario Cerdo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Anna&Abril Dv 21 Oct 2011 - 14:29

Hola noies,

a mi el que decidiu em semblarà bé, però entenc a l'Ester i, si finalment es dona accés a les fotos a qualsevol persona que estigui al fòrum, també demanaré que esborreu les de l'Abril.

Petonets!
    Anna&Abril

Libra Cerdo
    Nombre de missatges : 271

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Yuclare Dv 21 Oct 2011 - 21:35

Noies quin és el motiu de penjar les fotos en un album privat? Doncs justament això, que sigui privat, seria l'equivalent a enviar-les per mail nomes a les que hem anat a la trobada o conegudes, no?
    Si finalment es decideix fer-ho public jo també demanarè que ni la Gemma ni jo sortim a les fotos.

Tampoc acabo d'entendre que per "agafar confiança i animar-se a participar" les noies noves tinguin la necessitat de veure'ns. Jo a vosaltres no us coneixia "en carn i os" i la us tenia carinyete!!
    Yuclare
    Yuclare

Tauro Tigre

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Yolanda Ds 22 Oct 2011 - 13:39

Hola noies,

Jo penso com l'Ester i tinc un nen, no tinc Facebook ni res semblant per aquest motiu, mai acabo d'estar convençuda de la privacitat tot i que conec que n'hi ha moltes posibilitats de blindar-se.

Una abraçada,

Yolanda
    Yolanda

No en tinc Fecundació In Vitro

Libra Rata
    Nombre de missatges : 119

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por aiguaclara Ds 22 Oct 2011 - 21:08

Hola noies.

Jo soc del perfil de la Júlia, penso com l'Anna Morgan i l'Alba.

Es molt normal que vulguem privacitat, tal com està ara i es el mes prudent. Encara que jo, personalment no tingui aquesta necessitat ni por o com es vulgui dir.
    El primer filtre que et pot fer servir per la privacitat podria ser:

- Bona presentació al fòrum.
    - Anar a una trobada (jo tenia aquesta opció com única opció fins ara)
    - Anar a dues trobades (qui controla això?!.

Si que es veritat que no filtres mai del tot, que pot ser mes "llana" o tenir el nostre perfil una persona amb bona presentació que no pas una persona que hagi anat a una trobada (ja tenim un cas). Penseu que hi ha algunes que venen una vegada i nunca mais.
    Això segueix el que diu l'Alba, es difícil filar prim.

Personalment no m'importa donar accés a una membre amb el primer filtre, però es qüestió de pes col·lectiu decidir això.
    Si voleu obrim enquesta. i si no, es queda com està.

Es pot posar a les normes, sigui quin sigui el filtre, que fem trobades i fotos, que qui vulgui veure el resultat fotogràfic ha de complir el filtre tal.
    Si fos com fins ara, es pot dir que si venen a una trobada se'ls aniran totes les pors que tenen i en poc temps en sortiran de noves, senyal de que tira endavant la seva decisió, o sigui, fer una mica de psicologia per les noves incorporacions que encara estan decidint o be ja son mares però tenen vergonya, poder es mes important això que no pas donar accés a veure fotos de gent que no coneixes i encara no et diuen re m'entres les veus.

Per la Mercè: no tinguis por de venir a conèixer com son les nostres families, en tot cas, mira les fotos dels perfils i una mica et fas a la idea de com som i si poses la teva com ja t'han dit, doncs encara millor, així sabem del teu aspecte. Et recomano que obris fil per exposar les teves pors, ja veuràs com anem de seguida a dir com ho vàrem viure o ho estan vivint unes altres noies que encara no son mares.

Petons a totes.
    aiguaclara
    aiguaclara

Mamistradora

Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant

Capricornio Búfalo
    Nombre de missatges : 1376
    Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Júlia Ds 22 Oct 2011 - 21:25

Per respectar les que tenen més recels en aquest aspecte jo sí mantindria o redifiniria el filtre. No crec que les que s'apunten noves hagin de veure les fotos per sentir-se acollides ni per animar-se i ja ens veuen en les fotos del perfil.

Potser seria millor que les que més els preocupa el tema proposessin el filtre amb el que se sentirien més còmodes i l'apliquem o enquestem si hi ha vàries opcions.

Mercè, no et sentis malament per haver generat aquest debat. Més tard o més d'hora hagués sorgit i com pots veure som un grup amb múltiples opinions i molt actiu.

Júlia 39 + Roger 3 + Oriol (30s), BCN
    Júlia
    Júlia

Mamimodera

Mamimodera

Cáncer Rata
    Nombre de missatges : 1400

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por morgan Ds 22 Oct 2011 - 21:36

Hola de nou, nomes vull remarcar un apunt k ha dit l'ester.
    Et puc asseguar k tenir nen o nena no te res a veure respecte a patir un abus, tots dos sexes ho patirien molt. Com molt be ha dit la julia, es com siguis tu, la teva manera de ser i de veure la vida, en absolut x si tens nen o nena. Jo en tinc un de cada !!
    Em sorpren que hi hagi tantes k penseu en seguir fen-les tant privades, doncs mai son fotos compromeses x tenir les pors ke expresseu...
    Pero penso k m'importa mes k les mares k venen a les trobades estiguin tranquiles quan algu treu una camara de fotos, ke no pas ke noies ke encara no conec ens vegin si aixo ha de ser un problema. Opino doncs en seguir tenint-les en privat.
    Petons, eloi i carla 17 mesos
    morgan
    morgan

Cáncer Gato

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Bea Dg 23 Oct 2011 - 9:15

Hola chicas!
    Yo hablo desde el punto de vista de las nuevas, porque aún no he ido a ninguna kdd (me pillan lejos, y la verdad me da pereza mover tantos trastos con un bebé tan pequeño)

A mí me parece normal y totalmente respetable la privacidad, por eso nunca he pedido el password. No creo que tenga derecho a ver las fotos, cuando no he participado activamente en esos actos. Yo soy celosa de las imágenes de mi hijo. En el facebook, no hay ninguna foto suya, y en mi blog hay 4 fotos contadas (y subidas de manera que no las puedan copiar y pegar), así que entiendo perfectamente a aquellas que no quieren que la contraseña vaya rulando en manos de desconocidas.

Un saludo!!!!
    Bea
    Bea

Sanitas Mètode divertit
    Nº tractaments : Sense tractament

Escorpio Rata
    Nombre de missatges : 341
    Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Ester Dt 25 Oct 2011 - 14:04

Hola noies

Seguint el consell de l'Alba i la Júlia, jo el filtre que possaria seria, donar la contrasenya quan la noia/mare en qüestió, vingui a varies trobades (varies podrien ser 3 o 4) i que estigui integrada amb nosaltres, és a dir, que es senti còmode i vulgui seguir venint.
    És una idea. La resta de noies, ja direu el que penseu.

Petó
    Ester
    Ester

Acuario Cerdo

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Dana Dc 26 Oct 2011 - 6:56

Hola gente,

Estoy de acuerdo con Ester de dar acceso a las fotos a la gente que haya participado en quedadas.

Como otras, no pongo fotos en facebook etc etc de la peque.

Un saludo,
    Dana
    Dana
    Dana

Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 746
    Ubicació : BCN

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Gemma Dc 26 Oct 2011 - 15:41

Hola noies,

La meva opinió esta una mica dividida...aviam...jo no soc tant recelosa com potser l´Ester o l´Ines amb el tema fotos...si q penjo fotos de la Jana al facebook ( xro cap despullada, calces etc.....pero ni al facebook ni enlloc ). Si la meva filla vol fer una portada Interviu de gran que ho decideixi ella, no ho faré jo... ;-). Per un altre banda penso q les fotos de les nostres quedades son totalment "lights " i super innocents...es a dir...fotos de familia pasant un día amb els seus fills...no hi tenen cap perill afegit ni res per l´estil...tot i q es cert que la gent malalta hi veu coses on no hi son....xro no crec que les fotos de les nostres kedades siguin gaire atractives per cap pederasta....tot i que a mi tampoc m´agradaría que ningú que no conec hi pugui accedir lliurament...per aixó crec q hi vam posar un password no? per fer-les privades i nostres....

Merce....ja se q no es el teu cas ni molt menys...( no t´ho prenguis malament eh!!...) xro enlloc de merce et podríes dir Paco i portar bigoti,i nosaltres no ho sabriem...., descarregarte les fotos i fer-les correr com la polvora per internet...tot i q repeteixo que no son gaire atractives per cap tarat mental. Per aquest motiu i nomès x aquest , prefereixo que la privacitat dels nostres albums es segueixi mantenint.

Petonarros noies!

Gemma i Jana ( tornant de vacas i ella a su bolaaaaa )
    Gemma
    Gemma

No en tinc No ho se encara
    Nº tractaments : Cap, de moment

Aries Búfalo
    Nombre de missatges : 375

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por suskenya Dc 26 Oct 2011 - 21:52

Bé, la meva opinió no sé si compte gaire perquè no tinc nens però penso que ha de ser privat. No sóc gaire alarmista en quan a tarats o tarades, sempre parlem en masculí i també poden ser dones, ja que les fotos, com diu la Gemma, no són cridaneres. Però la privacitat també compte, penso que la gent que no sigui del grup no ha de fer res del que nosaltres fem o deixem de fer en una trobada, simplement això, privacitat, i més val això per evitar possibles ''problemes'' en un futur. Mai se sap d'on podem sorgir o venir els problemes, no només hem de pensar en tarats, també en que poden correr per internet per qualsevol cosa i més si fem comentaris de les fotos, que és el meu cas. M'agrada comentar-les perquè sembla que recordis més aquell moment. LLavors si algú posés una paraula clau al google sortiria la foto si té la mateixa paraula i demés. Ex: comentari ''menjant castanyes'' si hagués algun comentari per l'estil en una de les fotos ''el Bernat menjant castanyes'' sortiria la foto per la coincidencia de les paraules. En aquest exemple ja dones masses pistes, en la foto sortiria el Bernat, (perdona Lídia, el primer que m'ha vingut al cap, jejeje) i la gent sabria que és diu Bernat. Aixx, no sé jo no ho faria accessible però sou vosaltres les que teniu criatures. Més val prevenir...

Sus,
    suskenya
    suskenya

No està la meva mútua. Sol·licita-la al fòrum peticions! Fecundació In Vitro

Tauro Gato
    Nombre de missatges : 355

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Yuclare Dc 26 Oct 2011 - 22:03

Sus, i tant que comptes ! A més hi ha un enfocament que per mi també era important abans de tenir la Gemma i és el fet de fer publica la meva decissió de fer mare en solitari. Vull dir que una noia que vingui a les trobades estan en proces o prenent la decissió pot ser vista per qualsevol altre persona i això pot provocar alguna situació incomoda. Imagineu-vos "Fulanita he vist la teva filla en unes fotos de mares solteres, bla bla bla "....
    Agafeu la idea oi?

Yuclare
    Yuclare

Tauro Tigre

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por lajefadelaironia Dj 27 Oct 2011 - 13:45

Noies,
    Parlo com a administradora: no veig factible que ens toqui a nosaltres portar un registre detallat, passar llista comparar la lllista amb els assitents, i comptar a quantes quedades ha vingut algu quan ens solicita la contrasenya. 3 o 4 quedades em sembla inmanegable a no ser que l'ester, la inés o les que hi esteu d'acord us feu càrrec d ela feinada que això compota.
    A mes, son 3 quedades en tota la historia, dins d'un any? I si es algu que ja es coneguda d'algu? (penso en les noies que la nuria troba al seu parc que es veu que està ple de families com les nostres)
    I si algu no ha vingut mai mes? Què fem? Perquè cada vegada que canviem la contrasenya es un merder i molta feina per la lidia o qui la distribueixi.

Des del punt de vista pràctic, si esteu totes d'acord, necessitem una voluntària, perquè les 3 que estem administrant no crec que tinguem temps per assumir aquesta feina.

no us ho prengueu a mal! que estic al curro i tinc un dia chungo i em sembla que m'ha sortit un mail poc amable...
    muas
    alba 35 + pau 1,5a
    lajefadelaironia
    lajefadelaironia

Mamimodera

Mamimodera

Tauro Dragón

Tornar a dalt Ir abajo