Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
El nebot de la Júlia
2 participantes
Pàgina 1 de 1
El nebot de la Júlia
Doncs això, Jùlia tens un nebot d'uns 5 mesos??
Es que ahir vaig estar al Hospital dels nens i vaig veure a una noia molt semblant a tu però mes joveneta amb un nen en braços, Albert li van dir i aquet es semblaba a la seva mama.
Em va sorprendre... A la noia ni li vaig poder dir re, doncs ja no ens vam veure... i vaig pensar de dir-t'ho.
Ja em diràs si realment tens una germana mes petita i si la vaig mig coneixer.
Si fos així, espero que al teu nebot no li passes re i fos una cita sense importància, tot i que ens varem veure a radiologia i això vol dir que hi ha control d'alguna cosa.
Petons
Es que ahir vaig estar al Hospital dels nens i vaig veure a una noia molt semblant a tu però mes joveneta amb un nen en braços, Albert li van dir i aquet es semblaba a la seva mama.
Em va sorprendre... A la noia ni li vaig poder dir re, doncs ja no ens vam veure... i vaig pensar de dir-t'ho.
Ja em diràs si realment tens una germana mes petita i si la vaig mig coneixer.
Si fos així, espero que al teu nebot no li passes re i fos una cita sense importància, tot i que ens varem veure a radiologia i això vol dir que hi ha control d'alguna cosa.
Petons
aiguaclaraMamistradora
-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat
Re: El nebot de la Júlia
Doncs tinc un nebot segon que es diu Albert, fill del meu cosí i viu a París així que cap relació.
De nebots primers només tinc nenes i filles dels meus germans. Les meves dues germanes encara no tenen nens. Així que per aquesta banda tampoc.
Quina gràcia això que diguis que se m'assemblava molt. Llàstima que no hi poguessis parlar, hauria estat bé saber-ne alguna cosa.
Petons.
Júlia
De nebots primers només tinc nenes i filles dels meus germans. Les meves dues germanes encara no tenen nens. Així que per aquesta banda tampoc.
Quina gràcia això que diguis que se m'assemblava molt. Llàstima que no hi poguessis parlar, hauria estat bé saber-ne alguna cosa.
Petons.
Júlia
JúliaMamimodera
-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 1400
Ubicació : Barcelona
Re: El nebot de la Júlia
Aiiii, quasiii eh!.
A veure si tindràs una germana mes per el mon i no ho saps... De fet sempre tenim alguna persona que sense ser família, ens assemblem força.
Si haguéssim estat mes a la vora, li hagués dit alguna cosa, però la tenia a l'altre banda de la sala i després ja no la vaig veure.
Vinga, bona nit.
A veure si tindràs una germana mes per el mon i no ho saps... De fet sempre tenim alguna persona que sense ser família, ens assemblem força.
Si haguéssim estat mes a la vora, li hagués dit alguna cosa, però la tenia a l'altre banda de la sala i després ja no la vaig veure.
Vinga, bona nit.
aiguaclaraMamistradora
-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum