Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
    Qui està Connectat
    En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

    Cap

    [ Ver toda la lista ]


    El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
    Miembros que empiezan más temas
    aiguaclara
    El nebot de la Júlia Vote_lcap1El nebot de la Júlia Bar210El nebot de la Júlia Vote_rcap1 
    lajefadelaironia
    El nebot de la Júlia Vote_lcap1El nebot de la Júlia Bar210El nebot de la Júlia Vote_rcap1 
    ada_bcn
    El nebot de la Júlia Vote_lcap1El nebot de la Júlia Bar210El nebot de la Júlia Vote_rcap1 
    Crislady
    El nebot de la Júlia Vote_lcap1El nebot de la Júlia Bar210El nebot de la Júlia Vote_rcap1 
    Júlia
    El nebot de la Júlia Vote_lcap1El nebot de la Júlia Bar210El nebot de la Júlia Vote_rcap1 
    morgan
    El nebot de la Júlia Vote_lcap1El nebot de la Júlia Bar210El nebot de la Júlia Vote_rcap1 
    Dana
    El nebot de la Júlia Vote_lcap1El nebot de la Júlia Bar210El nebot de la Júlia Vote_rcap1 
    Ester
    El nebot de la Júlia Vote_lcap1El nebot de la Júlia Bar210El nebot de la Júlia Vote_rcap1 
    Sara
    El nebot de la Júlia Vote_lcap1El nebot de la Júlia Bar210El nebot de la Júlia Vote_rcap1 
    Bego
    El nebot de la Júlia Vote_lcap1El nebot de la Júlia Bar210El nebot de la Júlia Vote_rcap1 

    Los posteadores más activos del mes
    No hay usuarios


    El nebot de la Júlia

    2 participantes

    Ir abajo

    El nebot de la Júlia Empty El nebot de la Júlia

    Missatge por aiguaclara Dt 23 Mar 2010 - 10:07

    Doncs això, Jùlia tens un nebot d'uns 5 mesos??

    Es que ahir vaig estar al Hospital dels nens i vaig veure a una noia molt semblant a tu però mes joveneta amb un nen en braços, Albert li van dir i aquet es semblaba a la seva mama.

    Em va sorprendre... A la noia ni li vaig poder dir re, doncs ja no ens vam veure... i vaig pensar de dir-t'ho.

    Ja em diràs si realment tens una germana mes petita i si la vaig mig coneixer.

    Si fos així, espero que al teu nebot no li passes re i fos una cita sense importància, tot i que ens varem veure a radiologia i això vol dir que hi ha control d'alguna cosa.

    Petons
    aiguaclara
    aiguaclara

    Mamistradora


    Mamistradora

    Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
    Nº tractaments : 3

    Capricornio Búfalo
    Nombre de missatges : 1376
    Fecha de inscripción : 20/12/2009
    Edad : 50
    Ubicació : Baix Llobregat

    Tornar a dalt Ir abajo

    El nebot de la Júlia Empty Re: El nebot de la Júlia

    Missatge por Júlia Dt 30 Mar 2010 - 22:56

    Doncs tinc un nebot segon que es diu Albert, fill del meu cosí i viu a París així que cap relació.

    De nebots primers només tinc nenes i filles dels meus germans. Les meves dues germanes encara no tenen nens. Així que per aquesta banda tampoc.

    Quina gràcia això que diguis que se m'assemblava molt. Llàstima que no hi poguessis parlar, hauria estat bé saber-ne alguna cosa.

    Petons.

    Júlia
    Júlia
    Júlia

    Mamimodera


    Mamimodera

    Adeslas Inseminació Artificial Donant
    Nº tractaments : 2

    Cáncer Rata
    Nombre de missatges : 1400
    Fecha de inscripción : 07/02/2010
    Edad : 51
    Ubicació : Barcelona

    Tornar a dalt Ir abajo

    El nebot de la Júlia Empty Re: El nebot de la Júlia

    Missatge por aiguaclara Dt 6 Abr 2010 - 23:27

    Aiiii, quasiii eh!.

    A veure si tindràs una germana mes per el mon i no ho saps... El nebot de la Júlia Icon_wink De fet sempre tenim alguna persona que sense ser família, ens assemblem força.

    Si haguéssim estat mes a la vora, li hagués dit alguna cosa, però la tenia a l'altre banda de la sala i després ja no la vaig veure.

    Vinga, bona nit.
    aiguaclara
    aiguaclara

    Mamistradora


    Mamistradora

    Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
    Nº tractaments : 3

    Capricornio Búfalo
    Nombre de missatges : 1376
    Fecha de inscripción : 20/12/2009
    Edad : 50
    Ubicació : Baix Llobregat

    Tornar a dalt Ir abajo

    El nebot de la Júlia Empty Re: El nebot de la Júlia

    Missatge por Contenido patrocinado


    Contenido patrocinado


    Tornar a dalt Ir abajo

    Tornar a dalt

    - Temas similares

     
    Permisos d'aquest fòrum:
    No pots respondre a temes en aquest fòrum