Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
HOLA A TOTES - Página 2 Vote_lcap1HOLA A TOTES - Página 2 Bar210HOLA A TOTES - Página 2 Vote_rcap1 
lajefadelaironia
HOLA A TOTES - Página 2 Vote_lcap1HOLA A TOTES - Página 2 Bar210HOLA A TOTES - Página 2 Vote_rcap1 
ada_bcn
HOLA A TOTES - Página 2 Vote_lcap1HOLA A TOTES - Página 2 Bar210HOLA A TOTES - Página 2 Vote_rcap1 
Crislady
HOLA A TOTES - Página 2 Vote_lcap1HOLA A TOTES - Página 2 Bar210HOLA A TOTES - Página 2 Vote_rcap1 
Júlia
HOLA A TOTES - Página 2 Vote_lcap1HOLA A TOTES - Página 2 Bar210HOLA A TOTES - Página 2 Vote_rcap1 
morgan
HOLA A TOTES - Página 2 Vote_lcap1HOLA A TOTES - Página 2 Bar210HOLA A TOTES - Página 2 Vote_rcap1 
Dana
HOLA A TOTES - Página 2 Vote_lcap1HOLA A TOTES - Página 2 Bar210HOLA A TOTES - Página 2 Vote_rcap1 
Ester
HOLA A TOTES - Página 2 Vote_lcap1HOLA A TOTES - Página 2 Bar210HOLA A TOTES - Página 2 Vote_rcap1 
Sara
HOLA A TOTES - Página 2 Vote_lcap1HOLA A TOTES - Página 2 Bar210HOLA A TOTES - Página 2 Vote_rcap1 
Bego
HOLA A TOTES - Página 2 Vote_lcap1HOLA A TOTES - Página 2 Bar210HOLA A TOTES - Página 2 Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


HOLA A TOTES

+12
SilviaB
Dana
aiguaclara
martinal
boiradiurna
Crislady
Ester
lajefadelaironia
NuriaPAU
piedralunar
Júlia
Carolina
16 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

HOLA A TOTES - Página 2 Empty HOLA A TOTES

Missatge por Carolina Dv 27 Maig 2011 - 22:15

Recuerdo del primer mensaje :

Hola a totes,

fa un parell de setmanes que us vaig trobar navegant pel google, i el primer dia només em vaig dedicar a mirar les fotos dels vostres nens i nenes i després us vaig començar a llegir.

Ja he escrit algun missatge, però com que avui he vist que primer t'has de presentar... he pensat que era el més adient.

Sempre he volgut ser mare i sempre he tingut molt clar que tindria fills sóla o acompanyada. El que potser m'ha costat una mica més ha sigut trobar el moment. Meditant

Des dels 16 anys tinc un problema de tiroides, que ara està equilibrat del tot amb medicaments, però patia per si això podia fer que la meva edat fertil acabés abans. Amb 31 anys li vaig preguntar a la ginecòloga si m'havia de donar pressa i ella em va dir que no hi havia cap problema, només que durant l'embaràs hauria d'estar més controlada i que fins als 38 tenia temps (En el fons del meu cor crec que volia que em digués que l'havia de tenir ja).

Em vaig posar la data de febrer del 2010 per anar a buscar la criatura, però quan es va acostar el moment, vaig decidir donar-me un any mes per veure si podia trobar un pare pels meus fills.

Ha passat un any, obviament no he trobat el pare i he decidit anar a un banc d'esperma. Esperma

El mes passat vaig començar el primer cicle però vaig ovular massa i el vem haver de suspendre. Avui estic en el cinquè dia del cicle i espero que d'aquí res em puguin fer la inseminació.

A banda de vosaltres, no conec a cap noia que ho hagi fet. Trobar aquest forum m'ha servit per veure que no és tant estrany el que jo estic fent i que hi ha moltes dones amb el mateix dessig de maternitat.

També haig de dir que compto amb el suport de tota la meva familia, des de abans de començar.

Ho sento m'he enrollat una mica però es que em volia presentar bé.

Molts petons a totes

Carolina 35

Carolina
Carolina

l'Aliança Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Pez Dragón
Nombre de missatges : 147
Fecha de inscripción : 18/05/2011
Edad : 48
Ubicació : Cornellà de Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo


HOLA A TOTES - Página 2 Empty Re: HOLA A TOTES

Missatge por nara Dt 21 Jun 2011 - 22:17

Moltes felicitats Carolina!!!
nara
nara

No en tinc OVOdonació
Nº tractaments : 7

Virgo Rata
Nombre de missatges : 205
Fecha de inscripción : 11/12/2010
Edad : 51

Tornar a dalt Ir abajo

HOLA A TOTES - Página 2 Empty Re: HOLA A TOTES

Missatge por Ester Dc 22 Jun 2011 - 23:06

Epa Carolina moltes felicitats.

Això si que és tenir sort i no haver de patir gaire.
Nena disfruta, descansa, cuidat i sobretot sigues feliç que el teu cigronet també ho serà
Petó
Ester
Ester

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Acuario Cerdo
Nombre de missatges : 667
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 52

Tornar a dalt Ir abajo

HOLA A TOTES - Página 2 Empty Re: HOLA A TOTES

Missatge por Carolina Dg 26 Jun 2011 - 12:24

Hola, ara ja m'ho començo a creure.

Sí Susanna, el sopar de petardeo em va sentar de conya i això que vaig dubtar de venir per què va ser el mateix dia de la inse. També em van sentar molt bé les injeccions de HMG que em va donar Dana, amb aquesta caixa, som 2 que ens hem quedat a la primera. Llástima que caduqui aquest mes!!!!

Tinc moltíssima son. Estaria dormint tot el dia. El que més em costa és aixecar-me al matí.

El dia 4 em faran la primera eco, a veure si li puc sentir el cor, no sé si serà massa aviat.

Molts petons a totes

Carolina
Carolina
Carolina

l'Aliança Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Pez Dragón
Nombre de missatges : 147
Fecha de inscripción : 18/05/2011
Edad : 48
Ubicació : Cornellà de Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

HOLA A TOTES - Página 2 Empty Re: HOLA A TOTES

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum