Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 10 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 10 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
Hola a totes!
+5
Crislady
aiguaclara
Júlia
Bego
Sílvia
9 participantes
Pàgina 1 de 1
Hola a totes!
Bones, em presento,
tinc 33 anys, no tinc parella, i he pres la decisió de ser mare sola.
Fa molts anys que vull ser mare i sempre estava esperant el moment, diners, el pare perfecte, etc. i ha arribat el meu moment. Encara no he començat a fer preparatius per temes pràctics, però a mitjans de l'any 2011 espero haver-me quedat embarassada...la decisió ja està presa, i tinc plan A i plan B, i inclús C i més encara! Però l'important ja està decidit!
Vaig a xafardejar pels temes. Gràcies a totes per anticipat, per tota la informació!
Sílvia
tinc 33 anys, no tinc parella, i he pres la decisió de ser mare sola.
Fa molts anys que vull ser mare i sempre estava esperant el moment, diners, el pare perfecte, etc. i ha arribat el meu moment. Encara no he començat a fer preparatius per temes pràctics, però a mitjans de l'any 2011 espero haver-me quedat embarassada...la decisió ja està presa, i tinc plan A i plan B, i inclús C i més encara! Però l'important ja està decidit!
Vaig a xafardejar pels temes. Gràcies a totes per anticipat, per tota la informació!
Sílvia
Sílvia-
Nº tractaments : Cap, de moment
Nombre de missatges : 7
Ubicació : Barcelona
Re: Hola a totes!
Benvinguda!
Sou moltes les que entreu últimament a presentar-vos, és genial!
Tinc curiosotat pels teus múltiples plans, bé, o no he entés...
Molta sort en el procés, i espero que et trobis bé per aqui, és com una gran família.
Bego
Sou moltes les que entreu últimament a presentar-vos, és genial!
Tinc curiosotat pels teus múltiples plans, bé, o no he entés...
Molta sort en el procés, i espero que et trobis bé per aqui, és com una gran família.
Bego
Bego-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 519
Ubicació : BCN
Enhorabona per la decisió!! La millor que hagis pogut prendre a la teva vida!!
Un consell, no planifiquis quan estaràs embarassada perquè la realitat és tossuda i els nens venen quan els ve de gust que han de venir. Tu comença el procés, rel·laxat i tot arribarà.
Júlia 38 + Roger 2a 3m, BCN
Un consell, no planifiquis quan estaràs embarassada perquè la realitat és tossuda i els nens venen quan els ve de gust que han de venir. Tu comença el procés, rel·laxat i tot arribarà.
Júlia 38 + Roger 2a 3m, BCN
JúliaMamimodera
-
Nº tractaments : 2
Nombre de missatges : 1400
jajaj hola! carai, 2!! jo no sé com m'ho muntaria...però bé, jo tinc 2 germanes petites que són bessones i ens en vam sortir! ara tenen 21 anys i són genials, i súperfeliçes, i tenen una relació molt especial entre elles...
Els meus plans són en ppi que em facin fixa a la feina en breu i tenir el meu sou i quan toqui la baixa de 4 mesos i tot això...si no em fan fixa, tinc el plan B, que és l'atur, tinc acumulat uns 6 mesos... i després la convivència, ara comparteixo pis i espero seguir així i no haver de molestar la família...però que si ho haig d'anar a viure amb mare o germana elles encantades...en fi! el principi del procés!
Sílvia
Els meus plans són en ppi que em facin fixa a la feina en breu i tenir el meu sou i quan toqui la baixa de 4 mesos i tot això...si no em fan fixa, tinc el plan B, que és l'atur, tinc acumulat uns 6 mesos... i després la convivència, ara comparteixo pis i espero seguir així i no haver de molestar la família...però que si ho haig d'anar a viure amb mare o germana elles encantades...en fi! el principi del procés!
Sílvia
Sílvia-
Gràcies Júlia! tens raó, m'he posat un marge d'uns quants mesos perquè em pugui entrar a la guarde, però quan arribi, benvingut serà!
Sílvia-
Benvinguda Sílvia!!
Esteu entrant forces noies darrerament, si si, que bé.
Et veig molt decidida i això es molt bo, es un goig veure't tant entusiasmada però m'ha semblat que poder planifiques massa. Està bé planificar, però et puc dir i moltes et poden dir que millor vaguis fent sobre la marxa sense posar-te dates concretes als passos que has d'anar fent, per que et pots donar amb la "paret" repetides vegades i ho pots passar malament.
Ja ens aniràs explicant com van evolucionant els teus plans, que som molt xafarderes i pot esser interessant per altres futures mares que estiguin per aquí o es registrin.
Si necessites informació, explicar o exposar dubtes de tot plegat, no et tallis, que de ben segur et direm cosetes.
Un petó de rebuda.
Esteu entrant forces noies darrerament, si si, que bé.
Et veig molt decidida i això es molt bo, es un goig veure't tant entusiasmada però m'ha semblat que poder planifiques massa. Està bé planificar, però et puc dir i moltes et poden dir que millor vaguis fent sobre la marxa sense posar-te dates concretes als passos que has d'anar fent, per que et pots donar amb la "paret" repetides vegades i ho pots passar malament.
Ja ens aniràs explicant com van evolucionant els teus plans, que som molt xafarderes i pot esser interessant per altres futures mares que estiguin per aquí o es registrin.
Si necessites informació, explicar o exposar dubtes de tot plegat, no et tallis, que de ben segur et direm cosetes.
Un petó de rebuda.
aiguaclaraMamistradora
-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 1376
Ubicació : Baix Llobregat
Bienvenida Silvia y enhorabuena por la decision tomada
Me presento: soy Cristina 39 años, todavia no soy mami, pero ya estoy en marcha, estoy a una semana de mi primera IAD.
Cuenta con nuestro apoyo.
Un abrazo.
Me presento: soy Cristina 39 años, todavia no soy mami, pero ya estoy en marcha, estoy a una semana de mi primera IAD.
Cuenta con nuestro apoyo.
Un abrazo.
silvia,
Primer de tot: benvinguda! el 33 és una gran edat per prendre aquests decisió ;-) no és per aixafar-te la guitarra, però en aquest pr´océs els plans serveixen de ben poc (t'ho diu una loca de la planificació, que es va haver de menjar tots els seus plans...). Aquí saps quan et decideixes i t'hi poses, però mai quan la criatura es decideix a venir a fer-te companyia.
Hi ha molt info a tot el foro, però si no trobes alguna cosa, aquí estem per ajudar-te!!
alba 34+ pau 7 mesos, bcn
Primer de tot: benvinguda! el 33 és una gran edat per prendre aquests decisió ;-) no és per aixafar-te la guitarra, però en aquest pr´océs els plans serveixen de ben poc (t'ho diu una loca de la planificació, que es va haver de menjar tots els seus plans...). Aquí saps quan et decideixes i t'hi poses, però mai quan la criatura es decideix a venir a fer-te companyia.
Hi ha molt info a tot el foro, però si no trobes alguna cosa, aquí estem per ajudar-te!!
alba 34+ pau 7 mesos, bcn
lajefadelaironiaMamimodera
-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 1282
Ubicació : barcelona
Benvinguda Sílvia! Jo també tinc 33 anys i, fa 6 setmanes que estic embarassada!! (Després de 3 intents).
Felicitats per la decisió presa, però tal i com diuen les meves companyes, val més que no planifiquis massa perquè després si el procés s'allarga més de lo esperat, la decepció és més gran. Per tant, et recomano que disfrutis de cada moment del procés i que deixis que les coses vagin fent al seu ritme.
Susana, 33, Vic, 6 +1
Felicitats per la decisió presa, però tal i com diuen les meves companyes, val més que no planifiquis massa perquè després si el procés s'allarga més de lo esperat, la decepció és més gran. Per tant, et recomano que disfrutis de cada moment del procés i que deixis que les coses vagin fent al seu ritme.
Susana, 33, Vic, 6 +1
kukies-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 152
Ubicació : Vic
Benvinguda Sílvia!
No tinc res a dir respecte les altres. Potser només afegir que "disfrutis" del camí que comences i que no saps per on et farà passar.
No tinc res a dir respecte les altres. Potser només afegir que "disfrutis" del camí que comences i que no saps per on et farà passar.
lacolometa-
Nº tractaments : 5
Nombre de missatges : 117
Hola Silvia,
Benvinguda i com t'han dit millor no planificar que en aquest procés mai se sap...
Eva, 31, Sabadell, emb. 37 set.
Benvinguda i com t'han dit millor no planificar que en aquest procés mai se sap...
Eva, 31, Sabadell, emb. 37 set.
Eva-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 106
gràcies noies! ja teniu raó, estic fent números perquè ja imagino que no sortirà a la 1a i és una pasta! he estat mirant les clíniques, encara no m'he decidit per una, no hi ha massa info de clíniques, no? vaig a preguntar al seu lloc
gràcies per la rebuda!!
gràcies per la rebuda!!
Sílvia-
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum