Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
    Qui està Connectat
    En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

    Cap

    [ Ver toda la lista ]


    El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
    Miembros que empiezan más temas
    aiguaclara
    on fer-me les proves?? Vote_lcap1on fer-me les proves?? Bar210on fer-me les proves?? Vote_rcap1 
    lajefadelaironia
    on fer-me les proves?? Vote_lcap1on fer-me les proves?? Bar210on fer-me les proves?? Vote_rcap1 
    ada_bcn
    on fer-me les proves?? Vote_lcap1on fer-me les proves?? Bar210on fer-me les proves?? Vote_rcap1 
    Crislady
    on fer-me les proves?? Vote_lcap1on fer-me les proves?? Bar210on fer-me les proves?? Vote_rcap1 
    Júlia
    on fer-me les proves?? Vote_lcap1on fer-me les proves?? Bar210on fer-me les proves?? Vote_rcap1 
    morgan
    on fer-me les proves?? Vote_lcap1on fer-me les proves?? Bar210on fer-me les proves?? Vote_rcap1 
    Dana
    on fer-me les proves?? Vote_lcap1on fer-me les proves?? Bar210on fer-me les proves?? Vote_rcap1 
    Ester
    on fer-me les proves?? Vote_lcap1on fer-me les proves?? Bar210on fer-me les proves?? Vote_rcap1 
    Sara
    on fer-me les proves?? Vote_lcap1on fer-me les proves?? Bar210on fer-me les proves?? Vote_rcap1 
    Bego
    on fer-me les proves?? Vote_lcap1on fer-me les proves?? Bar210on fer-me les proves?? Vote_rcap1 

    Los posteadores más activos del mes
    No hay usuarios


    on fer-me les proves??

    +4
    Shundari
    piedralunar
    fontgroga
    Sara
    8 participantes

    Ir abajo

    on fer-me les proves?? Empty on fer-me les proves??

    Missatge por Sara Dj 17 Mar 2011 - 16:33

    Hola noies...
    Com esteu??
    jo perduda entre pors...aturades de feina per eres..un rotllete..
    i ..fent tot tipus de consultes com us he anat dient...
    doncs avui he tingut la primera visita al cirh...
    com us vaig comentar em va fer el volant sanitas... sense cap compromís... perquè després em voldran oferir els seus serveis imagino que per a tot el tractament..
    ara hauré d'esperar doncs aquesta oferta oi?

    clar..el metge avui m'ha demanat l'analítica aquesta primera que et miren unes quantes coses..que te l'has de fer entre el 20 i quart dia... després també m'ha dit que quan em vingui la regla que li demani eco als 8/10 dies...

    per una altra banda he demanat hora a la SS per si pel que sigui no puc fer-ho per sanitas i com que el de capcelera em va dir que anés a demanar-li les proves..doncs per saber si m'ho poden fer o no...però clar... el metge m'ha donat hora d'aquí a dues setmanes..i clar... ja haurà passat el període menstrual.. no sé si anar d'urgències..per tal de saber si em poden donar volant per fer-me aquesta analítica per la ss... perquè si no..no arribo als dies que m'he le de fer amb la regla..

    el cas és que si pel que sigui no pot ser ni per ss ni amb sanitas.... recomaneu algun lloc?

    estic cagadíssima...

    petons..

    ah... m'han dit que tinc una bona capacitat ovàrica... i més després haver estat embarassada fa dos anys... i que tinc una capacitat ovàrica multiquistelar..( o alguna cosa així)..que vol dir que tinc números dequedar-me de més d'un i pe això m'ha dit que millor controlar i fer tractament des del meu cicle natural..que si no perillo...


    espero que no m'estigui equivocant de lloc... que veig que tinc dubtes de varis espais...

    petons
    gràcies
    Sara
    Sara

    No en tinc Fecundació In Vitro
    Nº tractaments : 1

    Nombre de missatges : 204
    Fecha de inscripción : 22/02/2011

    Tornar a dalt Ir abajo

    on fer-me les proves?? Empty Re: on fer-me les proves??

    Missatge por Sara Dj 17 Mar 2011 - 16:35

    per una altra banda...
    no sé si interessa o no fer proves per la ss..em dóna la sensació que el ritme de la ss no quadrà amb la data que hauria de portar-les al cirh...
    què opineu?
    petons
    Sara
    Sara

    No en tinc Fecundació In Vitro
    Nº tractaments : 1

    Nombre de missatges : 204
    Fecha de inscripción : 22/02/2011

    Tornar a dalt Ir abajo

    on fer-me les proves?? Empty Re: on fer-me les proves??

    Missatge por fontgroga Dj 17 Mar 2011 - 20:15

    Hola Sara,

    Et diré el que vaig fer jo 3 anys i mig enrere:

    -- Analítica hormonal completa: SS (me la va encarregar el meu ginecòleg). Preu: "gratis" (en un laboratori privat em costava 114 €)

    -- Histerosalpingografia: Clínica del Dr. Manchón (no ho intentis per la SS, pq no t'ho poden fer al mateix ambulatori i a l'hospital on et derivin et diran que nanai --en el meu cas va ser a St Joan de Déu--, ja que la histero forma part de l'estudi d'esterilitat que fan quan et criden després d'una llista d'espera de 2 anys aprox). Preu: 150 € (any 2007).

    Les ecos de control anaven incloses amb el tractament.
    fontgroga
    fontgroga

    muface OVOdonació
    Nº tractaments : 11

    Cáncer Rata
    Nombre de missatges : 268
    Fecha de inscripción : 07/02/2010
    Edad : 51

    Tornar a dalt Ir abajo

    on fer-me les proves?? Empty Re: on fer-me les proves??

    Missatge por piedralunar Dj 17 Mar 2011 - 20:29

    Jo diria q si ja t´has fet de Sanitas l´analítica te la cobrirà la mútua i la histeros. seguram. tmbé, només q te les ha de demanar un gine dels q t´entrin amb Sanitas, o sigui q hauries de demanar visita amb un i demanar-li tot aquell dia.
    piedralunar
    piedralunar

    No en tinc Inseminació Artificial Donant
    Nº tractaments : 1

    Capricornio Mono
    Nombre de missatges : 656
    Fecha de inscripción : 10/02/2010
    Edad : 55
    Ubicació : barcelona

    Tornar a dalt Ir abajo

    on fer-me les proves?? Empty Re: on fer-me les proves??

    Missatge por Shundari Dj 17 Mar 2011 - 20:46

    Hola Sara. No recordo si et vaig donar la benvinguda al foro, perquè vaig estar un temps desconnectada i porto pocs dies posant-me al dia. Però hi ha tants fils oberts que em resulta gairebé impossible llegir-ho tot.
    El tema de les proves, com bé dius, per la seguretat social van amb molta més lentitud. Jo, per la SS, em vaig fer l’analítica completa (perfil bàsic hematològic, hemostasia, serologies i hormonal). La del tercer dia de regla, me la vaig haver de fer apart, perquè la meva regla és irregular i era una mica complicat calcular el dia per fer l’analítica. En el teu cas, potser t’interessaria fer-te la del tercer dia per privat, amb la propera regla (per no haver d’esperar a la següent), i l’analítica completa per la SS.
    L’ecografia, vaig aprofitar la de la revisió anual, que feia poc me l’havia fet. La histerosalpingografia, me la vaig fer al mateix centre on faig el tractament (FIV Clínic), pagant, és clar. Però valia la pena pagar per no haver d’esperar mesos a tenir el resultat. Com van veure que tenia un pòlip, em van demanar una histeroscopia. Però si no et troben res sospitós, amb la histerosalpingografia en tindran prou.
    Resumint, l’analítica la pots fer per la SS i, mentre esperes el resultat, pots fer les altres proves per privat. Així t’estalvies uns diners, no?
    Shundari
    Shundari

    No en tinc Inseminació Artificial Donant
    Nº tractaments : 2

    Cáncer Cerdo
    Nombre de missatges : 107
    Fecha de inscripción : 20/11/2010
    Edad : 52

    Tornar a dalt Ir abajo

    on fer-me les proves?? Empty Re: on fer-me les proves??

    Missatge por suskenya Dj 17 Mar 2011 - 23:42

    Hola Sara,

    Jo també sóc de sanitas. Jo tinc el Multi de sanitas. Al cirh, li dius a la teva doctora que et faci el paper per l'analitica i l'histero. Amb aquest paper vas a una oficina de sanitas i et faran el volant. Quan vagis a fer el volant has de saber ja on et vols fer les proves.
    L'analítica on va millor fer-la és als laboratoris echevarne. Estan oberts tot el dia i els dissabtes també. Vas alli sense demanar hora i els hi presentes el volant i la tarjeta de sanitas i ale, esperes una mica i entres a fer l'analitica, pots demanar el resultat per mail i , si t'ho fas pel mati, normalment a la tarda vespre ja t'envien els resultats. Segons a quines hores vagis hi ha més gent o menys.
    PEr l'histero has de mirar els hospitals o les cliniques que tinguis pactades amb sanitas, truca i demanes que cal fer per les proves, cada clínica té un protocol diferent, i quan hagis escollit la clínica vas a fer el volant, ja que quan el facis la noia de sanitas has de posar el nom de la clínica on ho faràs. També pots fer el tràmits de sanites per telèfon però si tens una oficina a prop va millor i pots preguntar tots el dubte que tinguis.
    No has de pagar cap prova. Només hauràs de pagar el copago de la mútua. O sigui, segons la tarifa que tinguis i les condicions de la teva pòlissa, hi ha unes que fan copagos i altres no. El copago és que et carregaran 1'5 eurus per cada prova a les mensualitats (l'extracte ve cada 6 mesos), o sigui 1'5 per analitica i 1'5 per histero. Així és com ho vaig fer jo fa gairebé un any. Ara no tinc copago i només pago les mensualitats.

    Un petó i molts ànims per començar!

    Susanna
    suskenya
    suskenya

    No està la meva mútua. Sol·licita-la al fòrum peticions! Fecundació In Vitro
    Nº tractaments : 3

    Tauro Gato
    Nombre de missatges : 355
    Fecha de inscripción : 27/02/2010
    Edad : 48

    Tornar a dalt Ir abajo

    on fer-me les proves?? Empty Re: on fer-me les proves??

    Missatge por lajefadelaironia Dv 18 Mar 2011 - 20:21

    Susanna, QUE BE que hi has explicat!!! Sara, más claro el agua: si pagues Sanitas, fes-t'ho tot pel privat que et costarà menys de 5€ si no ets de Sanitas, només pel preu de la histero ja et surt a compte.
    ANIMS dale duro a tots els dubtes i pors!!
    alba 34 i pau 11m, bcn. Dia del pare a la guarde
    lajefadelaironia
    lajefadelaironia

    Mamimodera


    Mamimodera

    Sanitas Inseminació Artificial Donant
    Nº tractaments : 4

    Tauro Dragón
    Nombre de missatges : 1282
    Fecha de inscripción : 24/12/2009
    Edad : 47
    Ubicació : barcelona

    Tornar a dalt Ir abajo

    on fer-me les proves?? Empty Re: on fer-me les proves??

    Missatge por aiguaclara Dv 18 Mar 2011 - 21:03

    Fes cas a la Susanna, Sara.

    Ja veuràs que el cacau de proves que tens es resoldrà molt bé i no et costarà quasi re.

    I si tens dubtes i pors que creus son importants, ja saps, aquí estem per intentar entendre't, que de ben segur així seria.
    aiguaclara
    aiguaclara

    Mamistradora


    Mamistradora

    Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
    Nº tractaments : 3

    Capricornio Búfalo
    Nombre de missatges : 1376
    Fecha de inscripción : 20/12/2009
    Edad : 50
    Ubicació : Baix Llobregat

    Tornar a dalt Ir abajo

    on fer-me les proves?? Empty Re: on fer-me les proves??

    Missatge por Sara Dl 21 Mar 2011 - 12:56

    Hola noies...
    moltes gràcies pels vostres missatges... doneu molta força...i també tinc molta por...socorro!!..
    en fi... que volia escriure bé tot el rollo patatero i necessitava una estoneta..
    ara estic liada...
    a veure... per una banda recapitulo... vaig anar a la primera visita amb volant/oferta de sanitas perquè em volen captar és clar... de moment no he tingut cap trucada... (després reprenc),,
    per una altra banda.. tema ss resolt... però ara tinc un dubte important que explico...
    a la ss em va arreglar el de capcelera el que em va donar la borde de la gine fa un any.. però aquí hi ha tot menys l'histero (que no sé què és..perdoneu).. demanen moltes coses..que si anticueropos, HBs, RPH,grup sanguini, coagulació,hemograma, cariotipo, iestradiol, FSH, LH...
    Això he pogut solucionar tema volant amb la ss...
    d'histero de moment el metge no em va dir res..no sé com funciona això..perdoneu..
    clar...el volant hauré de córrer a la ss quan tingui la regla per demanar entre el 2n i quart dia l'analítica...
    jo fa un any aprox la regla ja no em ve tant regular ni "normal2..abans era regular i amb més o menys quantitat durava una setmana... ara ..bé..fa aquest temps vaig començar a sagnar entre regles... i el dia que m'havia de venir ja no el tenia tan control.lat...potser les últimes regles em ve cada 25 dies aprox..i quan se suposa que ha marxat ..una setmana més tard taco una mica un parell de dies..en fi..no em passa cada mes..però vol dir que ja no sóc tan regular oi?
    total que el divendres crec que em va passar... com que m'ha de venir estic súper pendent..doncs vaig tenir el dubte de si una taqueta que tenia petita ho era o no ho era..això barrejat amb un filet del barnús vermell em va fer dubtar..però vaig pensar que no era.. això és una caca..perquè em fa dubtar.. ja que en principi prendria la taca que em vingui com a referència però si allò ho era em desvirturar`l'analítica... és molt vitatl?
    el cas és que avui m'ha trucat el metge pensant que m'havia de trucar i li he explicat el rotllo i m'ha dit..que clar..l'única manera segura seria una ecografia... però que si no que prengui la pròxima com a referència.. si no..clar..hauré d'esperar el pròxim mes...(i em pot tornar a passar!!)..total..que ara no sé com fer-ho.. i després ..creuar els dits i que la ss em doni dia per a dos dies després.. que en principi em va dir el metge que no creia que tingués problemes.. això si tinc la sort que em quadri el dia que em vingui amb el de demanar hora i dos dies més tard..quin rotllo..

    paral.lèlament si anés corrent a algun lloc a fer-me una eco..encara no he parlat amb sanitas...i llavors és liós i es fa catastròfic el tema temps...
    no sé com fer-ho..

    petons i gràcies
    Sara
    Sara

    No en tinc Fecundació In Vitro
    Nº tractaments : 1

    Nombre de missatges : 204
    Fecha de inscripción : 22/02/2011

    Tornar a dalt Ir abajo

    on fer-me les proves?? Empty Re: on fer-me les proves??

    Missatge por Shundari Dl 21 Mar 2011 - 14:33

    Bé Sara, la histerosalpingografia, és una radiografia que consisteix en introduir-te un líquid de contrast per comprovar que tant les trompes, el coll uteri, etc., etc., no presenten cap anomalia.
    Això de tacar entre regles... T’ho han mirat? Que la regla ara la tinguis més irregular i més curta, trobo que no és res anormal. El que no trobo que sigui tan normal és sagnar entre regles i que el ginecòleg no t’ho hagi mirat. Bé, amb la histero segurament veuran què provoca aquest sagnat.
    La histero me la vaig fer per privat a la mateixa clínica on faig el tractament i em va costar 145 €.
    La prova dels cariotipos, la demanen de cara a la FIV, no per la IA. De totes maneres, és molt difícil que aquesta prova te la facin per la SS. És una prova molt costosa i ara ho estan mirant tot amb lupa. A més, el resultat te’l donen passats dos mesos com a mínim.
    Shundari
    Shundari

    No en tinc Inseminació Artificial Donant
    Nº tractaments : 2

    Cáncer Cerdo
    Nombre de missatges : 107
    Fecha de inscripción : 20/11/2010
    Edad : 52

    Tornar a dalt Ir abajo

    on fer-me les proves?? Empty Re: on fer-me les proves??

    Missatge por Shundari Dl 21 Mar 2011 - 15:26

    M’oblidava... L’analítica del LH – FSH – Estradiol és imprescindible que te la facin el 3er dia de regla ja que, si te la fan qualsevol altre dia, els metges no podran obtenir el resultat d’aquestes hormones per determinar la teva reserva ovàrica.
    Com que jo sóc irregular, la doctora em va proposar fer un cicle amb anticonceptius per controlar la següent regla i fer l’analítica quan tocava. Al final no va ser necessari. Em va venir quan tocava i em vaig fer l’analítica al centre del tractament, perquè el meu ambulatori estava saturat i no em podien donar hora per fer-me l’analítica el dia que em tocava fer-me-la. T’explico això per a que puguis valorar diferents opcions.
    Shundari
    Shundari

    No en tinc Inseminació Artificial Donant
    Nº tractaments : 2

    Cáncer Cerdo
    Nombre de missatges : 107
    Fecha de inscripción : 20/11/2010
    Edad : 52

    Tornar a dalt Ir abajo

    on fer-me les proves?? Empty Re: on fer-me les proves??

    Missatge por Sara Dl 21 Mar 2011 - 18:15

    ok..
    moltes gràcies..
    quin embolic que tinc al cap.. entre que no sóc de cap mutua encara..sanitas no em respon...no tinc clar si la taca era o no sospitosa...m'està fent rumiar-m'ho com per esperar un mes...quina bogeria...i quina putada que m'hagi tocat la visita tan a prop de la regla per no tenir gaire temps de reacció...
    clar..si tingués mutua aniria ara mateix a que algú em faci una eco i m'ho digui que és el que m'ha dit el metge... i tampoc puc tornar allà si no tinc clar si aniré per privat o per sanitas.. i em fa por gastar el volant de l'analítica de la ss..i si no encerto?

    d'això que dius entre regles..què m'has de dir..la primera vegada que vaig anar a dir..la gine..mega borde de la ss..em va mirar estranyada..com si tingués tres ulls i em va dir que si es repetia durant ..uns ..cinc mesos que hi tornés...
    amb la llevadora temps després li vaig explicar i em va dir que tornés que em voldria quedar tranqui.l.a.. vaig tornar..i una substituta ginecòloga em va dir que era impossible que pogués tenir un càncer d'úter o una cosa així perquè no feia ni un any que tenia la negativa de la citologia anterior i per tant no em miraria ni el coll ni em tornaria a fer una citologia...
    joder..vinga a tornar a esperar..això sí..com que no em va veure conveçuda em va animar a anar apuntant els dies que tacava fossin o no els que tocaven de regla..això ho he anat fent... així..que a la revisió anual de citologia la llevadora em va dir que demanés hora a la gine..quina por..per portar aquesta targeteta i potser amb això..ai noia..
    per altra banda també li vaig comentar al de capcelera i em va dir que m'esperés a veure que em deia la gine i que si no em feien cas que hi tornés..així porto gairebé un any..què et sembla..

    una cosa..les pastilles..això no t'ho va dir la gine de la ss no?

    gràcies
    Sara
    Sara

    No en tinc Fecundació In Vitro
    Nº tractaments : 1

    Nombre de missatges : 204
    Fecha de inscripción : 22/02/2011

    Tornar a dalt Ir abajo

    on fer-me les proves?? Empty Re: on fer-me les proves??

    Missatge por Shundari Dl 21 Mar 2011 - 19:03

    A veure, Sara, primer de tot t’aconsello que t’ho prenguis amb calma. Tot el procés és més lent del que ens agradaria. Però és com és, i per més que vulguem córrer, és millor agafar-s’ho amb molta paciència. Totes hem trigat uns mesos a tenir totes les proves enllestides, així que no t’atabalis i intenta anar pas a pas.
    Pel sagnat no t’has d’amoïnar. Em sembla molt bèstia que et parlin de càncer d’úter, quan hi ha altres patologies molt més lleus que poden provocar sagnats entre regles, i no surten reflexades a la citologia. Ja et vaig comentar que a mi em van trobar un pòlip. En el meu cas, és tan petit que no em provocava cap molèstia. Però, en molts casos, aquests pòlips provoquen sagnats entre regles. I a la citologia no surt si tens pòlips o no. Així que no et preocupis perquè ara, amb totes les proves que et faran, segurament trobaran el motiu dels teus sagnats. Potser t’ho veuran amb la histerosalpingografia.
    L’analítica, si ja tens dia per fer-te-la, vas i te la fas, perquè encara que els resultats del LH-FSH-Estradiol, no et serviran, tota la resta sí. Només que t’hauràs de fer apart l’analítica del LH... el tercer dia de la regla.
    Imagino que la clínica que hagis triat, et donarà l’opció de fer-te les proves amb ells, o portar-les fetes pel teu compte. Al menys a la meva clínica va anar així. I vaig triar fer l’analítica del tercer dia i la histerosalpingografia amb ells, pagant, per estalviar-me haver de demanar hora amb la meva ginecòloga de la SS, i que em donessin hora per fer les proves, etc. Perquè ves a saber si no estaria encara esperant els resultats.
    L’opció dels anticonceptius, me la va donar la doctora de la clínica. T’aconsello que no prenguis res abans de parlar-ho amb els metges de la teva clínica.
    Shundari
    Shundari

    No en tinc Inseminació Artificial Donant
    Nº tractaments : 2

    Cáncer Cerdo
    Nombre de missatges : 107
    Fecha de inscripción : 20/11/2010
    Edad : 52

    Tornar a dalt Ir abajo

    on fer-me les proves?? Empty Re: on fer-me les proves??

    Missatge por lajefadelaironia Dl 21 Mar 2011 - 20:40

    hola Sara,

    Jo tinc "regles tímides" de les que no saps ben bé quin dia comencen, així que li vaig preguntar al metge del CIRH com cony havia de comptar els dies. T'ho passo per si et serveix. Compte com a dia 1 el primer dia que tinguis taca "de rojo alegre" no marron, ni cosetes i compta com a dia 1 encara que siguis les 10 de la nit.

    Si em permets una recomanació, jod e tu aniria a la mutua, t'estalviaràs molts mals de capa l'hora de fer-te les proves quan toca.

    ANIMS!
    alba 34 i pau 11m, bcn
    lajefadelaironia
    lajefadelaironia

    Mamimodera


    Mamimodera

    Sanitas Inseminació Artificial Donant
    Nº tractaments : 4

    Tauro Dragón
    Nombre de missatges : 1282
    Fecha de inscripción : 24/12/2009
    Edad : 47
    Ubicació : barcelona

    Tornar a dalt Ir abajo

    on fer-me les proves?? Empty Re: on fer-me les proves??

    Missatge por Dana Dl 21 Mar 2011 - 21:37

    Hola Sara,

    No sé si fue a ti o a otra persona - ¡lo siento! - que expliqué que hice mi tratamiento en CIRH con Sanitas (ya lo tenía) - y me entraban todas las pruebas (la histero en Clinica Dr Manchon en Av Tibidabo, la analitica no me recuerdo pero a lado del Corachan) - me lo bueno es que CIHR cobraba por ciclo cerrado - es decir, que como el resultado de la histero daba que yo tenía una trompa obtruida, pues el primer intento de IAD ovulaba por este lado - se canceló y no me cobraron nada. El segundo ciclo fue el bueno (y me cobraron los 500 euros).

    Animos (y tranquilidad :-) )
    Julia (45) + Miranda (2 años + 4 meses)
    Dana
    Dana

    Sanitas Inseminació Artificial Donant
    Nº tractaments : 1

    Nombre de missatges : 746
    Fecha de inscripción : 09/02/2010
    Ubicació : BCN

    Tornar a dalt Ir abajo

    on fer-me les proves?? Empty Re: on fer-me les proves??

    Missatge por Sara Dl 21 Mar 2011 - 23:34

    Bones...

    moltes gràcies noies..
    escolta jefa...crec que em passa el que et passa a tu..jaja..o sigui..que el que m'has dit em va de conya...molt bon consell i resum...rojo alegre..jajaj... és que de vegades ve i em passen dos dies sense tacar..

    Dana... diria que sí que m'ho vas explicar sí. gràcies.
    el que passa és el següent.. jo de moment no sóc de sanitas..vaig anar amb un volant de sanitas per després poder oferir-me els seus serveis...però...avui he pogut parlar amb sanitas i m'han dit que l'oferta de sanitas me la faran un cop el metge del cirh ja hagi estudiat les proves i em recomani un tractament..aleshores..en aquell moment hauré de trucar a sanitas per dir quin preu m'ha dit la clínica per que corroborin si és ok i sanitas m'ho cobraria...
    però clar..per arribar aquest primer pas he de tenir aquestes proves fetes...
    per altra banda.. l'analítica me la faig per la ss... o sigui que si no encertés hauria de tornar a demanar una altra analítica ..i crec que em faria vergonya anar al de capcelera per això..me la tornarien a fer? aix... tot i que si la jefa té raó de moment puc estar tranquil.la..
    i tornant a proves i metges... si no sóc de sanitas fins després de unes quantes proves no tinc clar on me les he de fer..
    per exemple..el metge em demana una eco als 8/10 dies de la regla... que demani hora per a ell... aleshores hauré de demanar els preus a part al cirh oi?

    noies..moltes gràcies
    Sara
    Sara

    No en tinc Fecundació In Vitro
    Nº tractaments : 1

    Nombre de missatges : 204
    Fecha de inscripción : 22/02/2011

    Tornar a dalt Ir abajo

    on fer-me les proves?? Empty Re: on fer-me les proves??

    Missatge por Dana Dt 22 Mar 2011 - 8:50

    Hola,

    No sé - pero igual con Sanitas has querido hacerlo "demasiado bien" - ;-)

    Con las mutuas a veces mejor no darles tanta info :-D

    Si no hay carencia te das de alta y punto -- luego vas haciendo tus visitas etc - ya verás qué chollo para Sanitas - que tienes que pagar las pruebas primero y luego verán qué tratamiento te pagan. Me parece una tomadura de pelo.

    Saludos,
    Julia
    Dana
    Dana

    Sanitas Inseminació Artificial Donant
    Nº tractaments : 1

    Nombre de missatges : 746
    Fecha de inscripción : 09/02/2010
    Ubicació : BCN

    Tornar a dalt Ir abajo

    on fer-me les proves?? Empty Re: on fer-me les proves??

    Missatge por Sara Dt 22 Mar 2011 - 9:41

    Gracias Julia..

    En principio los primeros tanteos que estuve haciendo sobre mutuas.. me decían que habría cadencia.. Esa era la primera información que tenía..

    Después mediante la web encontramos (Ther y yo) un reclamo que nos daban volante y luego nos ofertarían.. volante para la primera visita.. y pensamos, vamos a aprovecharla... este ha sido el tema..

    Por otro lado ayer en su web solicité información porque había un apartado que era darse de alta por ese motivo.. no sé si me llamarán o no.. esto fue antes de encontrarlos en el teléfono y que me dijeran lo que escribí ayer.. sí,..la verdad es que tampoco lo entiendo..
    y si al final es que hay periodo de cadencia está claro que yo no estoy a tiempo y tendré que ir haciendo las pruebas por mi parte y la única cosa será entonces que quizá me dé mejor precio o no que la clínica... Esto quiere decir que tengo que volver a hacer un interrogatorio a la clínica para ver qué precio tenían si iba sin mutua porque creo que en este caso te dan el precio completo en el cirh?? me refiero con las pruebas y ecos que haya durante todo el proceso?
    vaya caos... Ahora se me abre más el caos ya que recuerdo que la primera pregunta que hice cuando empecé la investigación para los precios ..en cirh no me acabaron de decir qué me saldría hacerlo por sanitas con pruebas... en fin..

    Sara
    Sara

    No en tinc Fecundació In Vitro
    Nº tractaments : 1

    Nombre de missatges : 204
    Fecha de inscripción : 22/02/2011

    Tornar a dalt Ir abajo

    on fer-me les proves?? Empty Re: on fer-me les proves??

    Missatge por Sara Dt 22 Mar 2011 - 9:45

    rehola...

    què pesadeta..
    tinc una altra pregunta...
    les proves... quan de temps són fiables?
    vull dir.. si em faig ara l'analítica... i pel que sigui trigués en començar el tema de la IAD.. per a quan de temps serien bones?
    gràcies..
    Sara
    Sara

    No en tinc Fecundació In Vitro
    Nº tractaments : 1

    Nombre de missatges : 204
    Fecha de inscripción : 22/02/2011

    Tornar a dalt Ir abajo

    on fer-me les proves?? Empty Re: on fer-me les proves??

    Missatge por fontgroga Dt 22 Mar 2011 - 12:05

    Hola Sara,

    Primer de tot, no t'atabalis!!!

    Segon, com ja t'han dit, es considera menstruacio quan taques vermell (ni marro, ni rosa, ni cap altre color). Si t'amoina aq tema, et poden regular la regla amb anticonceptius o amb acupuntura (mes car, clar).

    Si no utilitzes el volant de la ss x aq motiu o x qualsevol altre, no passa res, ja te'n faran un altre, si cal.

    Tercer, el cariotip no crec q te'l mirin via ambulatori, a part q se sol mirar x a FIV, no x a IA. Pel q fa a la resta de "paraulotes" de l'analitica, ni hi pensis, ja s'encarreguen ells d'omplir i etiquetar els pots necessaris, a tu nomes et punxaran 1 vegada.

    Les analisis tenen una vigencia de 6 mesos, la histero (q no se x q no te l'han encarregat) no caduca.

    Amb el tema mutua jo no et puc ajudar pq soc un "bitxo raro", xo jo m'hauria donat d'alta sense especificar el motiu i despres tirar milles. Encara q hi hagi carencia, sempre et surt + a compte q pagar un tractament sencer.
    fontgroga
    fontgroga

    muface OVOdonació
    Nº tractaments : 11

    Cáncer Rata
    Nombre de missatges : 268
    Fecha de inscripción : 07/02/2010
    Edad : 51

    Tornar a dalt Ir abajo

    on fer-me les proves?? Empty Re: on fer-me les proves??

    Missatge por Sara Dt 22 Mar 2011 - 14:50

    Reholes noies..

    amb això del marronet m'has matat..jaja

    a veure...ja m'ha vingut el marronet i tots els dolors..i la veritat que l'havia comptat ja com a primer dia i he fet anar ma mare perquè em demani hora per l'analítica per a dijous... 3r dia (o 2n si el vermell és demà. el metge em va dir que me l'havia de fer entre el 2n i el 4t..jo crec que estaria bé no? ).. no sé noies..quin embolic.. amb això de sanitas també..
    A veure... és que quan et dones d'alta ja d'entrada has de triar quin tipus d'assegurança agafes..i hi ha un apartat que és reproducció i que si és el que vols que truquis o demanis la informació.. arrel d'això vaig trucar i em van explicar això..
    jo d'entrada ja hagués fet això però algunes em van dir que si ja no era de sanitas no em sortiria a compte..i aleshores vam trobar el volant per anar a la primera visita gratuïta..i aquí ha vingut l'embolic..
    no en tinc ni idea com ho he de fer per començar aquesta història sense dir a sanitas aleshores que m'estic donant d'alta per això..perquè no sé quan poden cobrar com a període de carència..
    Crec que d'entrada pots tenir segons quins serveis però per a d'altres has de portar un mínim... vaig trucar cosa d'un mes a una correduria i no sé què més.. alguna cosa així com a central d'informació de les diferents companyies i em van explicar que totes em demanarien entre 1/2 anys de carència..va ser per això que la cosa es va girar...
    Sara
    Sara

    No en tinc Fecundació In Vitro
    Nº tractaments : 1

    Nombre de missatges : 204
    Fecha de inscripción : 22/02/2011

    Tornar a dalt Ir abajo

    on fer-me les proves?? Empty Re: on fer-me les proves??

    Missatge por piedralunar Dt 22 Mar 2011 - 17:32

    Per a l´analítica hormonal del 2 al 5 dia de cicle està bé,o sigui, q encara q avui no el comptis com a regla, si demà ja sí, ja tens el dia ben agafat.
    De la resta no puc dir-te res, pq. jo ho vaig fer tot pagant i punt.
    piedralunar
    piedralunar

    No en tinc Inseminació Artificial Donant
    Nº tractaments : 1

    Capricornio Mono
    Nombre de missatges : 656
    Fecha de inscripción : 10/02/2010
    Edad : 55
    Ubicació : barcelona

    Tornar a dalt Ir abajo

    on fer-me les proves?? Empty Re: on fer-me les proves??

    Missatge por Sara Dt 22 Mar 2011 - 17:36

    gràcies...
    i tu ho vas fer al cirh..? o on fos si ho vas fer d'aquesta manera fan el preu tancat de tot proves incloses excepte medicament o et van donant suplements?
    Sara
    Sara

    No en tinc Fecundació In Vitro
    Nº tractaments : 1

    Nombre de missatges : 204
    Fecha de inscripción : 22/02/2011

    Tornar a dalt Ir abajo

    on fer-me les proves?? Empty Re: on fer-me les proves??

    Missatge por piedralunar Dt 22 Mar 2011 - 18:57

    No, m´ho vaig fer a Fertilab, i les proves allà no les fan, me les vaig fer a llocs diferents: la histeros. a Sagrada Família, etc.
    El pressupost era amb l´estimulació ovàrica, el seguiment ecogràfic, la inseminació pròpiam. dita i l´esperma. La resta(proves i medicació) són despeses a afegir. Tot e q puguis fer per SS, per tant, estarà bé. La histeros. em va costar 180 euros, crec, o similar, va ser al juny del 2008 i ara ja dubto de la quantitat exacta iés això només el q no tens cobert per SS, oi?
    piedralunar
    piedralunar

    No en tinc Inseminació Artificial Donant
    Nº tractaments : 1

    Capricornio Mono
    Nombre de missatges : 656
    Fecha de inscripción : 10/02/2010
    Edad : 55
    Ubicació : barcelona

    Tornar a dalt Ir abajo

    on fer-me les proves?? Empty Re: on fer-me les proves??

    Missatge por suskenya Dt 22 Mar 2011 - 20:49

    Hola Sara!
    penso que t'estàs embolicant, com diu l'Helena no és tant.
    Si vols et truco i intento resoldre els dubte que tinguis i t'explico com va per Sanitas, que és una mica llarg per posar-ho per aqui. T'envio un privat amb el telèfon.

    Petons,
    Susanna.
    suskenya
    suskenya

    No està la meva mútua. Sol·licita-la al fòrum peticions! Fecundació In Vitro
    Nº tractaments : 3

    Tauro Gato
    Nombre de missatges : 355
    Fecha de inscripción : 27/02/2010
    Edad : 48

    Tornar a dalt Ir abajo

    on fer-me les proves?? Empty Re: on fer-me les proves??

    Missatge por Contenido patrocinado


    Contenido patrocinado


    Tornar a dalt Ir abajo

    Tornar a dalt

    - Temas similares

     
    Permisos d'aquest fòrum:
    No pots respondre a temes en aquest fòrum