Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
    Qui està Connectat
    En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats

Cap

[ Ver toda la lista ]

El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
    Miembros que empiezan más temas
    aiguaclara
    Proves i com fer-les Vote_lcap1Proves i com fer-les Bar210Proves i com fer-les Vote_rcap1 
    lajefadelaironia
    Proves i com fer-les Vote_lcap1Proves i com fer-les Bar210Proves i com fer-les Vote_rcap1 
    ada_bcn
    Crislady
    Júlia
    morgan
    Dana
    Ester
    Sara
    Bego

Los posteadores más activos del mes
    No hay usuarios

Proves i com fer-les

3 participantes

Proves i com fer-les Empty Proves i com fer-les

Missatge por Jomateixa Dc 10 Set 2014 - 23:04

Hola familia!
    He estat llegint una miqueta mes pel forum i veig que basicament per començar amb la IA et demanen algunes proves.
    a saber i com heu explicat en algun fil anterior:
    * Revisió ginecològica.
    * Analítica de sang.
    * Histerosalpingografia.
    El meu dubte es que també he llegit, que algunes les porteu ja fetes al centre (xr mutua , o a la SS)
    Com ho heu fet les de la SS?
    Us heu plantat al/la gine i li heu dit mira faré això, que necessito portar a la clínica?
    Us heu esperat a la primera visita al centre i que el doctor/a us les demani i després heu passat pel CAP?

Es que he llegit en algún lloc que caduquen, i que s'han de fer en moments molt puntuals, i bé, no cal que us expliqui com està la seguretat social, oi?
    Temps d'espera i tal...

Moltes gràcies per l'ajuda
    un petó
    Jomateixa
    Jomateixa

No en tinc Inseminació Artificial Donant
    Nº tractaments : Cap, de moment

Géminis Serpiente
    Nombre de missatges : 6

Tornar a dalt Ir abajo

Proves i com fer-les Empty Re: Proves i com fer-les

Missatge por lajefadelaironia Dv 12 Set 2014 - 9:54

Hola jomateixa,

Pel motiu que expliques moltes de nosaltres optem per contractar una mutua. Cap de les probes té carència, i la histero per lliure crec que valia un 80€ en el seu moment (fa anys). Si fas els calculs entre el cost de totes les probes per privat i el cost de la mutua durant uns mesos, afegint el descompte que fan en algunes clíniques, els numeros surten.
    Crec que les que han passat les probes per la SS, es perquè tenien confiança amb el metge de capçalera. Si vas a un metge que no et coneix, tan com està el tema, no sé si te les passaran. La falta de parella no es un motiu de infertilitat segons el ICS.
    Fes-li una pensada!
    alba 38 i pau 4a
    lajefadelaironia
    lajefadelaironia

Mamimodera

Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
    Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
    Nombre de missatges : 1282
    Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Jomateixa Dt 23 Set 2014 - 18:40

Actualitzo:
    m'he plantat a la Gine de la S.Social, i resulta que ella acaba de ser mare x FIV!!
    en 10 min, m'ha programat l'analítica i la eco...bieeen!

Coses de la seguretat social, entre programar-les i els resultats, em plantaré al gener amb les dues coses fetes...sniff.
    Oi que he llegit x aquí que l'analítica te validesa de 6 mesos? ja puc espavilar...

Per altra banda, vaig fer un intent de trucar a una clínica (en concret EUGIN) i els "comercials" mai m'han tornat les trucades.
    He passat 2 tardes mirant fixament el telèfon.. sere gili...
    O sigui que la trec de la llista.

A veure si espabilo, perquè suposo que fins que no tingui els resultats no val la pena demanar cap 1º visita oi?

Gracies wapes!!
    Jomateixa
    Jomateixa

No en tinc Inseminació Artificial Donant
    Nº tractaments : Cap, de moment

Géminis Serpiente
    Nombre de missatges : 6

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por lajefadelaironia Dc 24 Set 2014 - 20:55

Hola,
    Et val la pena fer les visites per anar-te fent a la idea i tenir temps de canviar de clinica si veus que no t'encaixa. 
    quina sort amb la SS! A la majoria de cliniques et demanaran una histero (radiografia de trompes) no sé si t'ho faran per la SS, pero si vols probar IAD val la pena per assegurar que no tires els dies inseminant per una trompa obstruida. Com que tens uns mesos,. pots anar veient si t'ho fan per la SS o per privat
    anims!
    alba 38 i pau 4a
    lajefadelaironia
    lajefadelaironia

Mamimodera

Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
    Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
    Nombre de missatges : 1282
    Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Reia Dg 28 Set 2014 - 21:43

Sort que pots fer les anal·lìtiques per la SS. La meva metgesa li va ser impossible programar-les perquè el què em demanaven no entraven (això era març 2014). Smile amb il·lusió!
    Reia
    Reia

No en tinc OVOdonació
    Nº tractaments : 1

Aries Búfalo
    Nombre de missatges : 166

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt