Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Em presento: Estic molt contenta :-) Vote_lcap1Em presento: Estic molt contenta :-) Bar210Em presento: Estic molt contenta :-) Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Em presento: Estic molt contenta :-) Vote_lcap1Em presento: Estic molt contenta :-) Bar210Em presento: Estic molt contenta :-) Vote_rcap1 
ada_bcn
Em presento: Estic molt contenta :-) Vote_lcap1Em presento: Estic molt contenta :-) Bar210Em presento: Estic molt contenta :-) Vote_rcap1 
Crislady
Em presento: Estic molt contenta :-) Vote_lcap1Em presento: Estic molt contenta :-) Bar210Em presento: Estic molt contenta :-) Vote_rcap1 
Júlia
Em presento: Estic molt contenta :-) Vote_lcap1Em presento: Estic molt contenta :-) Bar210Em presento: Estic molt contenta :-) Vote_rcap1 
morgan
Em presento: Estic molt contenta :-) Vote_lcap1Em presento: Estic molt contenta :-) Bar210Em presento: Estic molt contenta :-) Vote_rcap1 
Dana
Em presento: Estic molt contenta :-) Vote_lcap1Em presento: Estic molt contenta :-) Bar210Em presento: Estic molt contenta :-) Vote_rcap1 
Ester
Em presento: Estic molt contenta :-) Vote_lcap1Em presento: Estic molt contenta :-) Bar210Em presento: Estic molt contenta :-) Vote_rcap1 
Sara
Em presento: Estic molt contenta :-) Vote_lcap1Em presento: Estic molt contenta :-) Bar210Em presento: Estic molt contenta :-) Vote_rcap1 
Bego
Em presento: Estic molt contenta :-) Vote_lcap1Em presento: Estic molt contenta :-) Bar210Em presento: Estic molt contenta :-) Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Em presento: Estic molt contenta :-)

+7
Marta&Martina
sonia33
lajefadelaironia
Crislady
aiguaclara
morgan
Busca
11 participantes

Ir abajo

Em presento: Estic molt contenta :-) Empty Em presento: Estic molt contenta :-)

Missatge por Busca Ds 29 Gen 2011 - 15:44

Hola noies,
Us porto llegint des de fa un mes...sou increïbles!! Gràcies per expressar-vos tan bé i lliurament.
Ho volgueu o no m'heu fet enveja i m'heu donat empenta!!
Em presento perquè DESSITJO amb totes les forces que ven aviat pugui compartir mb vosaltres la meva experiència de ser mama...aixó que sempre he dessitjat però que ara he decidit. I totes crec que sabeu que no és senzill...
Tinc 39 anys (faré 40 al juliol). Va ser l'estiu passat quan vaig començar a pendre la decissió de ser mare soltera per elecció però no va ser fins a principis de desembre quan vaig donar el primer pas per demanar la primera visita d'informació.
Des de llavors el cap em treu fum...les pors, els ays, com s'ho agafaràn, com serà, com m'ho faré, podré sola?... però no sé quin extrany XIP ha fet que avui el meu cap hagi dit: que ni pors, ni ays ni osties!! Nenes AVUI tot s'ha diluït i ara la unica cosa que dessitjo és quedar-me embarassada quan abans.
El proper dimarts porto la analítica a la Quiron (la clínica que vaig escollir) que ja tinc els resultats des del divendres passat. I em diran quan he de començar. I com....
Jo sempre he pensat començar amb IAD. Però no ho tinc clar...perquè no vull perdre temps...i si em recomanen FIV potser ho faré.
Us he llegit...ja veig que cadascuna teniu una experiència diferent en aquest sentit. Si no us importa jo us aniré explicant la meva...a mida que vagi fent.
Estic tan contenta que no paro de plorar!!!
Gràcies de nou per llegir-me.
Petons.
Remei




Busca
Busca

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Cerdo
Nombre de missatges : 19
Fecha de inscripción : 22/01/2011
Edad : 52
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento: Estic molt contenta :-) Empty Re: Em presento: Estic molt contenta :-)

Missatge por morgan Ds 29 Gen 2011 - 17:38

Hola Remei,
M'alegro de que estiguis contenta de fer aquest pas que ja has començat a caminar.
Jo sóc mare de bessons de 8 mesos amb IAD al Cirh. Estic encantada. El millor que he fet mai, i cada dia que passa n'estic més convençuda si es pot estar-ho més.
Et desitjo molta sort i que aquesta empenta t'acompanyi sempre, que és així, com aconseguim la maternitat i com l'hem de viure cada dia.
Aquí estic pel que necessitis.
petons,
Anna, 35 Bcn, Eloi i Carla 8 mesos (i tant contents!)
morgan
morgan

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Gato
Nombre de missatges : 685
Fecha de inscripción : 09/02/2010
Edad : 48
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento: Estic molt contenta :-) Empty Re: Em presento: Estic molt contenta :-)

Missatge por aiguaclara Ds 29 Gen 2011 - 18:46

Hola Remei.

Encantada de rebre't i donar-te la benvinguda.

La veritat que poc a poc em anant omplint aquest lloc d'històries i a l'hora d'informació per a cada una de nosaltres.
Me'n allegro que estiguis tant contenta de poder escriure al fòrum i es clar, de la decisió que has pres, que de ben segur es correcte i com no, plena de pors i dubtes, totes hem passat per això.

L'empenta que ara tens es molt important, però també s'ha de anar amb cura sent conscient de tots els pasos a seguir.

Et desitjo moltíssima sort i t'animo a, com ens has dit, explicar tot el teu procés de futura mare en el fòrum corresponent.

Lídia de 37 i Bernat de 16 mesos (la meva goteta de felicitat).
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento: Estic molt contenta :-) Empty Re: Em presento: Estic molt contenta :-)

Missatge por Crislady Ds 29 Gen 2011 - 21:48

Me alegra verte por aqui Remei, aunque ya hablamos a menudo, me hace feliz que te hayas decidido escribir, este foro te va a encantar, ya lo veras Wink
Y sabes que las dos lo vamos a conseguir, sea como sea, este año es nuestro año, si?
Ya nos contaras lo que nuestro medico en comun te explica, ya veras que es majete.
muackssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ADELANTEEEEEEEEEEEEEEEEE....
Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento: Estic molt contenta :-) Empty Re: Em presento: Estic molt contenta :-)

Missatge por lajefadelaironia Dg 30 Gen 2011 - 20:40

Remei,

Primer de tot SUPER BENVINGUDA!!! I no és que "no ens importi" és que ens ENCANTA i ens morim de ganes que ens vagis explicant com va el procés, com et surten les proves, etc. sobre le spors i els dubtes, noia, van en el pack "mèdic" jeje. Per això tenim el foro, pero anar-nos donant suport com podem entre totes.
em sembla que ho he dit abans, però la millor manera de fer una bona "inmerió" en el tema és venir a una quedada. Surts amb tanta infoq ue no saps què fer-ne, jaja. ho dic per pròpia experiència. CRIS, això tmabé va per tu! Animeu-vos les dues!!
molts petons i ens anem llegint!
alba 34 + pau 9m, gateja que se les pela i s'enfila per tot arreu...
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento: Estic molt contenta :-) Empty Re: Em presento: Estic molt contenta :-)

Missatge por sonia33 Dg 30 Gen 2011 - 22:01

Benvinguda Remei!

Jo fa poc que vaig descobrir aquest foro i he passat el dur procés de concepció sola...Ara que l'he descobert, em sento millor encara que m'agradaria trobar gent propera com tu que veig que tens la Cristina. Jo encara no sé si l'embaràs tirarà endavant, ja que estic a l'espera de l'amniocentesis, però amb les ganes que tinc que vagi bé serà molt...
Ànims i si et puc ajudar en alguna cosa ja ho saps, llàstima que sigui de Lleida, però a mi també m'agradaria anar a la Quiron.

Molta sort i a veure si ens coneixem en alguna trobada!
sonia33
sonia33

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Nombre de missatges : 21
Fecha de inscripción : 06/01/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento: Estic molt contenta :-) Empty Re: Em presento: Estic molt contenta :-)

Missatge por Crislady Dg 30 Gen 2011 - 23:01

Alba, Sonia, moltes gracies!!!!!!!!!!!
Si, la verdad es que se agradece tener a otras chicas en la misma situacion que yo. Y Reme se visita en Quiron como yo, y con el mismo doctor, asi podemos compartir mejor nuestras dudas. Yo estoy contentisima de haberla conocido. Nos conocimos en otro foro, y aqui nos hemos vuelto a reencontrar. Remei me pidio consejo y yo se lo di, es para mi tambien un gran apoyo, y se lo agradezco, como os lo agradezco a todas las chicas del foro. Tengo que decir que sois una gran ayuda, es durillo llevarlo sola, y estar aqui, compartir mis inquietudes y recibir vuestros consejos, no tiene precio Wink
muackssssssssssssssssssssssssssss
Crislady
Crislady

Adeslas Fecundació In Vitro
Nº tractaments : 4

Capricornio Perro
Nombre de missatges : 762
Fecha de inscripción : 26/08/2010
Edad : 53
Ubicació : Terrassa (BCN)

http://elchupetereal.blogspot.com.es/

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento: Estic molt contenta :-) Empty Re: Em presento: Estic molt contenta :-)

Missatge por Busca Dl 31 Gen 2011 - 13:07

Gràcies a totes!
M'apunto a la quedada...a veure si m'entero on i quan al foro corresponent :-)
Ptons!

Remei...waiting for
Busca
Busca

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Cerdo
Nombre de missatges : 19
Fecha de inscripción : 22/01/2011
Edad : 52
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento: Estic molt contenta :-) Empty Re: Em presento: Estic molt contenta :-)

Missatge por Busca Dl 31 Gen 2011 - 13:09

AH! Sonia33: Lleida no està tan lluny...crec que estaria bé que quedessim a la quedada...petons
Busca
Busca

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Cerdo
Nombre de missatges : 19
Fecha de inscripción : 22/01/2011
Edad : 52
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento: Estic molt contenta :-) Empty Re: Em presento: Estic molt contenta :-)

Missatge por Marta&Martina Dl 31 Gen 2011 - 15:57

Hola Remei!!
Benvinguda i molt sort !, Jo sóc de les “maduritas” i vaig començar tot el procès amb 39-40 tacos, als 41 estava embaraçada de la Martina i la “companyia virtual” que et donen les noies del foro es bestial. De fet lo virtual va acabant sent molt real ja que feiem trobades i cadascuna explicava la seva…va ser de gran ajut durant TOT el procès…la gran majoría no tenim “amigues del nostre entorn” en aquesta situació i el foro ha estat LA BOMBA. Em vaig quedar embaraçada a la 1ª FIV tot i que vaig passar per 2 IAD, si ho tornés a fer no provaria IAD i aniria de cap a FIV…encara que han hagut casos de positu amb noies de la nostra edat…tot això es un món i al final crec que el millor es anar ben assesorada pels metges.
Doncs desitjo tot et vagi la mar de bé i ja veuràs que aquí hi ha tant bon rollo que deixaràs de tindre dubtes, pors, etc… No estàs sola i si tot surt bé fliparàs amb el teu bebe….de todo se sale.
Molta sort!!

Marta (43) + Martina (1 any i mig)
Marta&Martina
Marta&Martina

No en tinc Fecundació In Vitro
Nº tractaments : Cap, de moment

Libra Cabra
Nombre de missatges : 283
Fecha de inscripción : 09/02/2010
Edad : 56

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento: Estic molt contenta :-) Empty Re: Em presento: Estic molt contenta :-)

Missatge por Ester Dl 31 Gen 2011 - 17:43

Hola Remei

Benvinguda!!! Espero que et sentis a gust i que aviat ens poguem conèixer. Si t'hi fixes tenim una trobada el proper 13 de febrer. (ho trobaràs a l'apartat de trobades, abaix de tot)
Jo vaig començar els tractaments quan no sabia que existien aquestes super mamis i quan les vaig trobar, tot va ser més fàcil i més agradable. Saber que hi ha noies que estan com tu o que han aconseguit el que tu tant desitges, et dóna molta força i empenta. Hi ha moments que són durillos i entre nosaltres ens donem l'energia que a vegades ens falta.
Ànims i espero veure't aviat.

Ester i Ona.
Ester
Ester

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Acuario Cerdo
Nombre de missatges : 667
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 52

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento: Estic molt contenta :-) Empty Re: Em presento: Estic molt contenta :-)

Missatge por Júlia Dl 31 Gen 2011 - 22:18

Benvinguda, Remei.

Ja veuràs que el foro és molt actiu i que sempre trobaràs respota als teus dubtes i suport per al que necessitis. Jo tinc un nen de quasi 2 anys i mig que m'omple la vida com mai havia imaginat. Ja veuràs que quan tinguis el teu, l'expressió se't cau la baba, serà literal!!

Petons.

Júlia 38 + Roger 2a 5m, BCN

Ps.- Sònia, si t'animes a venir a una quedada, i embarassada et serà més fàcil que quan ja tinguis la criatura, i et fa mandra anar i tornar de Lleida en el mateix dia, pots venir a dormir a casa meva i diumenge anem plegades cap a la trobada.
Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento: Estic molt contenta :-) Empty Re: Em presento: Estic molt contenta :-)

Missatge por Bego Dl 31 Gen 2011 - 22:50

Hola Remei, jo també et dono la benvinguda al foro, ja t'ho han dit les noies, que aqui estem pel que necessitis, no ho dubtis.

Jo em dic Bego, vaig quedar-me embarassada a la 1ª per IAD, tenia 35, ara tinc dos terremotos que m'esgoten però que són la canya.

Bé, espero que tinguis una carrera curta cap a la maternitat.

Bego, Aitor i Clàudia, 15 mesos
Bego
Bego

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 519
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Ubicació : BCN

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento: Estic molt contenta :-) Empty Re: Em presento: Estic molt contenta :-)

Missatge por NuriaPAU Dt 1 Feb 2011 - 12:26

Hola Remei, jo també et donc la benvinguda a aquest foro i aquest grup de mares meravelloses i del seus fills /filles també encantadors, és molt emocionant i enriquidor formar part d'aquest grup i veure com els teus nens creixen feliços i amb molt amics no només els de l'escola sinó també els nens d'aquest grup.
Jo sóc mare d'en PAU (a partir d'ara PAU Piruletes Wink que ja té 2 anys i que estic molt feliç i contenta (tot i que també molt cansada perquè en PAU encara no dorm seguit a la nit).
Aqui trobaràs molt de suport tot i que les que ja som mamis no tenim gaire temps per contestar tot ique si per llegir-te.
Ànims i cap endavant (jo em vaig quedar embarassada a la 2ona IAD i amb 39 anys)

Petonets

Nuria i PAU (piruletes) 42 i 2 anys
NuriaPAU
NuriaPAU

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Libra Mono
Nombre de missatges : 730
Fecha de inscripción : 06/02/2010
Edad : 55

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento: Estic molt contenta :-) Empty Re: Em presento: Estic molt contenta :-)

Missatge por Busca Dt 1 Feb 2011 - 23:18

Hola noies...
Gràcies per la gran rebuda!!!Ens veiem el 13 al casal. Tinc moltes ganes de conèixer-vos a vosaltres i als vostres pekes. Estic segura monteu un lio estupendo :-)!!
Petonets de tornada

Remei 39 i a la espera


















Busca
Busca

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Cerdo
Nombre de missatges : 19
Fecha de inscripción : 22/01/2011
Edad : 52
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Em presento: Estic molt contenta :-) Empty Re: Em presento: Estic molt contenta :-)

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum