Mares, una decisio en solitari
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Social
Iniciar Sessió

He oblidat la meva contrasenya

Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

[ Ver toda la lista ]


El major nombre d'usuaris connectats fou 57 el Dv 2 Feb 2024 - 9:23
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara
Nova companya de viatge Vote_lcap1Nova companya de viatge Bar210Nova companya de viatge Vote_rcap1 
lajefadelaironia
Nova companya de viatge Vote_lcap1Nova companya de viatge Bar210Nova companya de viatge Vote_rcap1 
ada_bcn
Nova companya de viatge Vote_lcap1Nova companya de viatge Bar210Nova companya de viatge Vote_rcap1 
Crislady
Nova companya de viatge Vote_lcap1Nova companya de viatge Bar210Nova companya de viatge Vote_rcap1 
Júlia
Nova companya de viatge Vote_lcap1Nova companya de viatge Bar210Nova companya de viatge Vote_rcap1 
morgan
Nova companya de viatge Vote_lcap1Nova companya de viatge Bar210Nova companya de viatge Vote_rcap1 
Dana
Nova companya de viatge Vote_lcap1Nova companya de viatge Bar210Nova companya de viatge Vote_rcap1 
Ester
Nova companya de viatge Vote_lcap1Nova companya de viatge Bar210Nova companya de viatge Vote_rcap1 
Sara
Nova companya de viatge Vote_lcap1Nova companya de viatge Bar210Nova companya de viatge Vote_rcap1 
Bego
Nova companya de viatge Vote_lcap1Nova companya de viatge Bar210Nova companya de viatge Vote_rcap1 

Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios


Nova companya de viatge

+3
morgan
aiguaclara
lacolometa
7 participantes

Ir abajo

Nova companya de viatge Empty Nova companya de viatge

Missatge por lacolometa Dv 10 Set 2010 - 21:37

Avui he descobert la vostra pàgina... i ha estat una alegria!

Sempre he volgut ser mare i fa un any, amb 34, vaig decidir que ho faria sola ja que no havia pogut ser en parella. Per temes personals, he hagut d'esperar un any (mirant de tenir paciència, aprofitant per pensar-ho bé i no deixar-me endur per l'emoció...) a posar-m'hi. Però per fi, a finals d'aquest mes o principis d'octubre em fan la primera IA.
Ja us podeu imaginar que ara el meu neguit (tot i que intento no pensar-hi) és quedar-m'hi. Ja em vaig mentalitzant que potser no és a la primera però, uf, costa!
Llegint els vostres missatges veig que és possible i això em dóna força, però m'ha cridat l'atenció llegir que quan no us han donat "injeccions" yus han donat "pastilles". A mi m'han dit que el primer cop no em donarien res, pot ser?
Bé, espero anar trobant-vos per aquí i poder compartir aquest nou projecte de vida amb vosaltres!
lacolometa
lacolometa

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 5

Nombre de missatges : 117
Fecha de inscripción : 10/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Nova companya de viatge Empty Re: Nova companya de viatge

Missatge por aiguaclara Dv 10 Set 2010 - 22:21

Hola lacolometa.

Benvinguda a aquest fòrum. Segur et serà profitós, al menys aquesta es la idea.

Me'n alegro molt que ja estiguis en marxa preparant el cos per ser mare i et felicito per la teva decisió de ser MDS.

El tema de fer IA sense estimulació no es tant estrany, aquí en som unes quantes que hem començat sense, algunes s'han quedat i unes altres no, però es una bona opció si el teu cos i òvuls funcionen bé aparentment.

Et pots apuntar a Processos en marxa al fòrum En procés / tractament.

Quin goix que fa donar benvingudes, esteu entrant unes quantes membres/usuàries/potencials futures mares noves...
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Nova companya de viatge Empty Re: Nova companya de viatge

Missatge por morgan Dv 10 Set 2010 - 23:30

Hola Lacolometa,
Jo també et dono la benvinguda i et desitjo molta sort amb la teva primera (i esperem que última) IAD.
Jo em vaig quedar dues vegades embarassada a la 1a!. El 2n embaras sí va tirar endavant i per partida doble!
Ara tinc un nen i una nena que em roben el cor (i el temps, no ens enganyem! jeje)
Per cert, on et fas el tractament? és bona senyal que no necessitis estimulació.
Petons,
Anna, 35 Bcn, Eloi i Carla 3 mesos i 3 setmanes (L'Eloi ja fa pedorretas!)
morgan
morgan

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Gato
Nombre de missatges : 685
Fecha de inscripción : 09/02/2010
Edad : 48
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Nova companya de viatge Empty Re: Nova companya de viatge

Missatge por lajefadelaironia Ds 11 Set 2010 - 20:41

Hola guapa!
Benvnguda! Si et passes per la llista de processos en marxa veuràs que sou tot una colla que comenceu ara (o continueu). Sempre va bé tenir companyia :-) Lo de l'estimulació, depen del resultat de les proves, de l'edat i dels metges. També del que vulguis tu: si ho vols probar sense estimulació tens menys risc de bessonada. La júlia (amb accent) és mare d'un nen no-estimulat, així que és perfectament possible.
jo sóc "de pastilles" (que xungo sona això!) d'un enano que ara mateix està fent una mega-rebequeria perquè no vol dormir...però no coneixeràs cap mami del grup que no pensi que aquesta va ser la millor decisió que mai hem pres, tot i els mals moments, les dificultats per aconseguir-ho, la falta de son i de temps. tot s'ho val quan et miren amb aquella careta d'amor total!!

Molta sort a la primera!
alba (34) i Pau (quasi 5m)
lajefadelaironia
lajefadelaironia

Mamimodera


Mamimodera

Sanitas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 4

Tauro Dragón
Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 24/12/2009
Edad : 47
Ubicació : barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Nova companya de viatge Empty Re: Nova companya de viatge

Missatge por Júlia Ds 11 Set 2010 - 23:15

Benvinguda!!

Com diu l'Alba jo no vaig necessitar estimulació i ho vaig aconseguir a la segona. La meva doctora no va veure ninguna raó per la qual necessités estimulació i així m'evitava el risc de bessonada. I el resultat és un nen que ara té dos anys i xerra pels descosits.

Molts sort!!

Júlia 38 + Roger 2, BCN

Júlia
Júlia

Mamimodera


Mamimodera

Adeslas Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 2

Cáncer Rata
Nombre de missatges : 1400
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 51
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Nova companya de viatge Empty Re: Nova companya de viatge

Missatge por lacolometa Dg 12 Set 2010 - 10:08

Gràcies a totes pels ànims i la vostra benvinguda!
Jo em faig tractament a Fertilab (també li diuen Institut Català de fertilitat). Alguna de vosaltres en té alguna referència?
lacolometa
lacolometa

No en tinc Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 5

Nombre de missatges : 117
Fecha de inscripción : 10/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Nova companya de viatge Empty Re: Nova companya de viatge

Missatge por Bego Dg 12 Set 2010 - 10:59

Jo sóc de pastilles i bingo: bessonada a la 1ª IAD.

Benvinguda al foro i sort en el camí, que sigui curt i fàcil. Aqui trobaràs informació i recolzament.

No conec ningú de Fertilab, per aqui el grup no em sona de ningú. Però jo tb ho vaig fer en un lloc i amb un metge sense referències de ningú, a Gine3, era i és el meu ginecòleg de sempre. Fertilab el tinc molt sentit, segur que està bé.

Bego & cia (10 mesos)

Bego
Bego

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 1

Nombre de missatges : 519
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Ubicació : BCN

Tornar a dalt Ir abajo

Nova companya de viatge Empty Re: Nova companya de viatge

Missatge por aiguaclara Dg 12 Set 2010 - 11:09

Jo he sentir a parlar d'aquet centre, però no pas aquí, si no mes aviat he sentir que parlan dones amb parella que tenen problemes de fertilitat. No he sentit cap comentari negatiu. Està per granollers no?

Per cert, si vols tenir-nos al dia del teu procés, pots obrir tema al fòrum En procés/ Tractament.

Que tinguis molta sort!!! i encertis a la primera.
aiguaclara
aiguaclara

Mamistradora


Mamistradora

Assistència Sanitària Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Capricornio Búfalo
Nombre de missatges : 1376
Fecha de inscripción : 20/12/2009
Edad : 50
Ubicació : Baix Llobregat

Tornar a dalt Ir abajo

Nova companya de viatge Empty Re: Nova companya de viatge

Missatge por kukies Dg 12 Set 2010 - 18:07

Hola lacolometa, benvinguda al fòrum.

jo també estic en procés. Ja he fet dues IAD amb resultat negatiu i ara, a finals de setembre espero tornar-hi amb la tercera. Jo des del principi m'he injectat. No em van donar l'opció de no fer-ho ni de les pastilles, el meu dr. va anar directa a les injeccions. Tampoc sabia que també hi havien pastilles (tot s'ha de dir).

Espero anar-te llegint per aquí i que tinguis més sort que jo i t'hi quedis a la primera. Jo tenia l'esperança de quedar-m'hi a la primera, però no va ser. Quan vaig fer-me la segona i també va ser negativa em vaig mig deprimir, però ara torno amb les piles ben carregades després d'un agost sense pensar en punxadetes ni pastilles de progesterona.

En fi. Molta sort i espero anar-te trobant per aquí.

Susana, 33, Vic, esperant per tornar a començar.
kukies
kukies

DKV Inseminació Artificial Donant
Nº tractaments : 3

Pez Serpiente
Nombre de missatges : 152
Fecha de inscripción : 07/02/2010
Edad : 47
Ubicació : Vic

Tornar a dalt Ir abajo

Nova companya de viatge Empty Re: Nova companya de viatge

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum