Social
Iniciar Sessió
Temas similares
Qui està Connectat
En total hi ha 31 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 31 Invitats Cap
El major nombre d'usuaris connectats fou 78 el Dt 19 Nov 2024 - 22:36
Categories del fòrum
Miembros que empiezan más temas
aiguaclara | ||||
lajefadelaironia | ||||
ada_bcn | ||||
Crislady | ||||
Júlia | ||||
morgan | ||||
Dana | ||||
Ester | ||||
Sara | ||||
Bego |
Los posteadores más activos del mes
No hay usuarios |
MEDICACIÓ PER SEGURETAT SOCIAL???
4 participantes
Pàgina 1 de 1
MEDICACIÓ PER SEGURETAT SOCIAL???
Hola noies, al final després de 4 IAD, l'última amb tractament i amb canvi de clínica, he decidit fer una FIV aquest inici d'estiu :-)
La meva pregunta és si alguna de vosaltres va parlar amb el metge o metgesa del Cap per si li podia receptar la medicació? o si sabeu si els metges de família poden fer el tràmit i passar-te la medicaió per Seguretat social.....
Molts gràcies i bon cap de setmana!
Judith
La meva pregunta és si alguna de vosaltres va parlar amb el metge o metgesa del Cap per si li podia receptar la medicació? o si sabeu si els metges de família poden fer el tràmit i passar-te la medicaió per Seguretat social.....
Molts gràcies i bon cap de setmana!
Judith
Judith75-
Nº tractaments : 4
Nombre de missatges : 105
Ubicació : Terrassa
Re: MEDICACIÓ PER SEGURETAT SOCIAL???
Hola Judith,
Si no ha canviat la cosa, el tema medicació per fiv està bastant xungo.
Amb el primer tractament em va poder entrar la medicació per seguretat social. Corria l'any 2011. Jo vaig fer el tractament al CIRH, allà em van donar els papers que havia de presentar, especificant els medicaments i quantitats. Els papers els vaig haver de portar a un PASSIR especial, potser que no correspongui amb el del teu CAP. Allà em va visitar un doctora i després ella va autoritzar els medicaments. Van trigar 5 o 7 dies a preparar-me'ls.
Jo vaig aconseguir que em fessin la medicació per SS presentant un informe que tenia una trompa semiobstruida i un quist a l'ovari.
En el 2n tractament em van dir que la SS ja no donava medicació per fer tractaments.
Espero haver-te ajudat.
Susanna.
Si no ha canviat la cosa, el tema medicació per fiv està bastant xungo.
Amb el primer tractament em va poder entrar la medicació per seguretat social. Corria l'any 2011. Jo vaig fer el tractament al CIRH, allà em van donar els papers que havia de presentar, especificant els medicaments i quantitats. Els papers els vaig haver de portar a un PASSIR especial, potser que no correspongui amb el del teu CAP. Allà em va visitar un doctora i després ella va autoritzar els medicaments. Van trigar 5 o 7 dies a preparar-me'ls.
Jo vaig aconseguir que em fessin la medicació per SS presentant un informe que tenia una trompa semiobstruida i un quist a l'ovari.
En el 2n tractament em van dir que la SS ja no donava medicació per fer tractaments.
Espero haver-te ajudat.
Susanna.
suskenya-
Nº tractaments : 3
Nombre de missatges : 355
Bones Judith,
Doncs jo vaig estar de sort.
El meu metge de capcelera va consultar-ho ja que sembla ser que aquesta medicació entrava o no depenent dels casos... o sigui... que l'equip en qüestió del cap valorava si hi havia d'entrar o no... El meu metge em va dir que...uns opinaven una cosa..altres una altra...o sigui ...que com que no era tan evident em va dir...jo t'ho faré mentre pugui... El dia que diguin clarament que no pel motiu que sigui..doncs no ho farem..
O sigui..que l'home va veure el fora...i m'ho va fer... Imagina't..
Espero haver-te ajudat.
Que vagi molt bé..
És un camí duret aquest però val la pena!
Doncs jo vaig estar de sort.
El meu metge de capcelera va consultar-ho ja que sembla ser que aquesta medicació entrava o no depenent dels casos... o sigui... que l'equip en qüestió del cap valorava si hi havia d'entrar o no... El meu metge em va dir que...uns opinaven una cosa..altres una altra...o sigui ...que com que no era tan evident em va dir...jo t'ho faré mentre pugui... El dia que diguin clarament que no pel motiu que sigui..doncs no ho farem..
O sigui..que l'home va veure el fora...i m'ho va fer... Imagina't..
Espero haver-te ajudat.
Que vagi molt bé..
És un camí duret aquest però val la pena!
Sara-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 204
Hola Judith,
jo ho vaig provar, però a la SS sortia que era hospitalària i que l'havia de pagar trinco-trinco (això va ser maig 2014). Vaig poder passar alguna cosa però era la de menys import...
A veure que passa...
Mireia
jo ho vaig provar, però a la SS sortia que era hospitalària i que l'havia de pagar trinco-trinco (això va ser maig 2014). Vaig poder passar alguna cosa però era la de menys import...
A veure que passa...
Mireia
Reia-
Nº tractaments : 1
Nombre de missatges : 166
MOLTES GRÀCIES NOIES!!!
Una abraçada
Judith
Una abraçada
Judith
Judith75-